מפגן כוח פוליטי

סיעת 'שלמי אמונים' התכנסה בבני ברק

באווירת חג ולקראת הבחירות המונציפאליות נפגשו אנשי סיעת שלמי אמונים בבני ברק בהשתתפות בכירי הסיעה, סגן השר מאיר פרוש וראשי עיריות בני ברק ואלעד (חדשות חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

חצי שנה בדיוק לפני הבחירות המוניציפאליות שייערכו בחורף הקרוב, סיעת 'שלומי אמונים - הכלל חסידי' ערכה היום (שני) כינוס חג מיוחד בהשתתפות יו"ר הסיעה, סגן השר מאיר פרוש, ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט, ראש עיריית אלעד ישראל פרוש, וחברי המועצה מרמורשטיין; לאנגזם ואברמוביץ.

הכינוס שהיווה מפגן כוח של שלומי אמונים בבני ברק, התקיים בצל אווירת הבחירות המורגשת כבר במפלגות החרדיות.
את המשא המרכזי נשא סגן השר מאיר פרוש שהתייחס בדבריו לבחירות הקרבות, כשהוא מסביר את הצורך באחדות שתביא לדבריו להישגים לציבור החסידי בעיר: "אנחנו נמצאים תקופה לפני הבחירות בה חושבים הרבה, זה הזמן להפנים איך ניתן לעשות טוב יותר עם השני. זה יכול לקרות כשיש יותר כוחות, יותר יכולות ועבודה באחדות".

חנוך זייברט, ראש עיריית בני ברק,ונציג הסיעה המרכזית (חסידות גור) באגודת ישראל שנחשב לבן בריתו של פרוש העלה אף הוא על נס את שיתוף הפעולה בין הסיעות החסידיות המרכיבות את אגודת ישראל: "האחדות והשיתוף הפעולה בין נציגי אגו"י מכל הסיעות האגודאיות נמצא ברמה תקדימית ומביא השגים אדירים בארצי ובמקומי".

חבר מועצת העיר שלמה קוסטליץ שיבח בכנס את היענות והירתמות מצד ראש העיר: "אחרי תקופה של כמה שנים אנחנו יכולים להצביע על הרבה הצלחות, הצלחנו להגיע למקומות שבעבר לא הצלנו להגיע אליהם, זה באמצעות שיתוף פעולה פורה עם ראש העיר, אפשר לומר שאנו שותפים מלאים בהנהגת הספינה".

דברים דומים אמרו גם שאר חברי מועצת העיר. כך למשל, חיים מאיר לאנגזם נציג חסידות צאנז הצהיר: "כל מוסד או תושב בב"ב שפונה לנציגים נענה בצורה חיובית ומלאה". פרץ אברמוביץ, חבר מועצת העיר נציג חסידות ערלוי אמר: "הציבור הכלל חסידי מאוד התפתח בשנים האחרונות בעיר, כמות המוסדות עלתה בצורה דרסטית, ואפשר לומר שהם מקבלים עזרה וסיוע מהנציגים בשיתוף עם ראש העיר. לא הזנחנו גם את העשיה לפרט והקמנו את הלשכה לפניות הציבור שנותנת מענה לפרט, למאות פניות, אנשים יודעים שיש אוזן קשבת".

לאחר הכינוס הגיע סגן השר פרוש ובנו ראש עיריית אלעד ישראל פרוש לברכת חג אצל מנהיג הציבור הליטאי מרן שר התורה הגר״ח קנייבסקי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר