צעדת השיבה

נתניהו על צעדת השיבה: 'רוצים לרמוס את מדינת היהודים'

רוה"מ בנימין נתניהו התייחס הערב להפגנות בגבול הרצועה ותקף את "אנשי זכויות האדם" ואמר: "הם מחזיקים דגל נאצי, הם מדברים על זכויות אדם, אבל רוצים לרמוס את מדינת היהודים" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
רוה"מ בנימין נתניהו ורעייתו, הערב (צילום: ללא קרדיט)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (מוצ"ש) להפגנות הפלסטינים, 'צעדת השיבה', בגבול רצועת עזה ולצלב הקרס שהונף בצעדה ואמר: "הנה האמת במערומיה".

במהלך חגיגת המימונה בגן יבנה אמר נתניהו: "אני מצדיע כאן לחיילי צה"ל ששומרים עלינו כל הזמן. הם שומרים עלינו גם מפני אלה שמתחזים כביכול לדבר בשם זכויות אדם, כשהם מחזיקים דגל נאצי. הנה האמת במערומיה".

לדבריו: "הם מדברים על זכויות אדם, אבל בעצם הם רוצים לרמוס את מדינת היהודים. אנחנו לא ניתן להם, אנחנו נעמוד איתן. נשמור על הארץ שלנו, נמשיך לבנות אותה יחד עם כל שבטי ישראל וכל אזרחי ישראל שמקובצים כאן סביב השולחן הזה וסביב שולחנות רבים".

צלב קרס ב'צעדת השיבה' (צילום: דובר צה"ל)

ראש הממשלה הוסיף כי: "אנחנו מאמינים בעם שלנו, אנחנו מאמינים בדרך שלנו. אני גאה בכם. נמשיך לעשות ביחד למען נצח ישראל".

לדברי נתניהו: "היום כולם רואים את זה. היא מדינה מחוזרת, מעצמות ויבשות - ולא רק בגלל המופלטות הנפלאות. גם, גם בגללן. זה עם קטן אבל גדול ברוח, והיצירה שלנו מעוררת השתאות ברחבי העולם. כל אחד יודע את זה ומרגיש את זה, כשיוצאים לחו"ל וחוזרים לארץ ורואים את הפיתוח, הכבישים, ההצלחה הגדולה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר