אבוטבול יפרוש?

ימי הכרעה: ב'דגל' מתלבטים לגבי בית שמש

בכיר ב'דגל' העריך היום בשיחה עם 'כיכר השבת' כי במידה וגדולי ישראל של 'דגל התורה' יכריעו על הרצת מועמד מתוך התנועה, הרי שראש העיר משה אבוטבול ייאלץ לפרוש (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

הבחירות לראשות העיר בית שמש מתחממות, ובעוד כשבוע צפויה להתקבל ההכרעה ב'דגל התורה' האם לתמוך בראש העיר משה אבוטבול או להריץ מועמד מטעמה לראשות העיר. אתמול (שני) התכנסו בכירי 'דגל התורה' עם הגאון רבי נתן זוכובסקי, מרבני התנועה, אך לא התקבלה הכרעה באשר לעיר בית שמש.

ב'דגל התורה' נשמעת הדעה הרווחת מזה מספר חודשים בתנועה הליטאית כי יש להריץ מועמד מתוך התנועה לראשות העיר. אך הקושי בבחירת המועמד מבין השניים הבולטים - משה מונטג או שמוליק גרינברג - שירוץ מטעם התנועה מוביל את קודקודי התנועה לחשיבה מחודשת שתוכרע בבתי גדולי ישראל.

ל'כיכר השבת' נודע כי בדגל התורה ישנה דעה הנוטה לתמוך שוב בראש העיר משה אבוטבול, אך להעלות את רף הדרישות במו"מ הקואליציוני, מדרישת סגן נוסף בשכר ועד צילום המצב הקיים בהשארת תיק תכנון ובניה בידיו של משה מונטג ותיק התחבורה בידיו של שמואל גרינברג לאחר שהוכיחו את עשייתם בתיקים אלו.

משה אבוטבול בראיון ל"כיכר השבת", לפני כחודש (צילום: כיכר השבת)

ל'כיכר השבת' נודע כי בתחילת שבוע הבא תובא הסוגיה להכרעתם של גדולי ישראל, מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי וראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין. בכיר ב'דגל' העריך היום בשיחה עם 'כיכר השבת' כי במידה וגדולי ישראל של 'דגל התורה' יכריעו על הרצת מועמד מתוך התנועה, הרי שראש העיר משה אבוטבול יקבל הוראה ממועצת חכמי התורה לפרוש מהמרוץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר