תיעוד מקומם

צפו: מדביקי המודעות 'הדביקו' את רכב החרדי

בעליו של רכב שחנה כדרכו, במיקום מותר לחניה, הופתע לגלות את שמשות הרכב כשהן מודבקות ב'דבק מודעות' ירושלמי. כשהוא הציץ במצלמות האבטחה הסמוכות, הוא נדהם שבעתיים • צפו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: מצלמות אבטחה. תמונות: חיים גולדברג)

שני צעירים שעשו הלילה את את מלאכתם בסבב קבוע של הדבקת מודעות על לוחות המודעות באזור מאה שערים, נתקלו ליד השוק המקומי ברכב חונה שהקשה עליהם את המעבר ברחוב הצר.

אף שלאחר מאמץ קל, הצליחו השניים לחלוף עם רכבם, הם החליטו לנקום בבעל הרכב שהחנה את רכבו באופן שלא נשא חן בעיניהם.

בתיעוד ממצלמות אבטחה במקום, נראה אחד מהם פותח את תא המטען של מכוניתו, שולף ממנו את המברשת ומדביק בדבק החזק את שמשות הרכב החונה.

בעל הרכב, חרדי תושב האזור, מתאר ל"כיכר השבת": "אני מגיע בבוקר אל הרכב שלי, אותו אני מחנה שם במקום מותר כמו כל יום, כמו כולם, ומוצא אותו אחרת מכפי שאני מכיר אותו. אם תחילה חשבתי שמדובר בלכלוך בלבד, כשנכנסתי למכונית גילית שהחלונות פשוט לא נפתחים. הם הודבקו וניזוקו קשות".

"כשהצצתי במצלמות האבטחה המותקנות בסמוך", ממשיך בעל הרכב ומתאר, "גיליתי מי עוללו לי את הכל. פניתי אל המדביקים, וכשביקשתי שישלמו לי מה שהזיקו, הם ענו שזו 'סחיטה באיומים'...".

הרכב הניזוק

החלק המקומם במיוחד, היא העובדה שעל הרכב הניזוק מופיע באופן בולט מספרו של בעליו, כך ש"אם היתה להם איתי בעיה כלשהי, הם היו יכולים להתקשר", כדבריו.

במענה ל"כיכר השבת", הגיב הצעיר שתועד במעשיו הברבריים: "לא מעוניין להגיב על זה. תעשו מה שאתם רוצים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר