יום הזיכרון

הרמטכ"ל: "אויבינו מבקשים לבסס את כוחם מעבר לגבולות"

הרמטכ"ל רב אלוף גדי איזנקוט הזהיר בטקס יום הזיכרון כי "לא תמה הדרך. אויבינו מבקשים לבסס את כוחם מעבר לגבולות, למוטט את מרקם החיים ולפגוע בריבונות המדינה" (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: סנטרל הפקות)

הרמטכ"ל רב אלוף גדי איזנקוט הזהיר אמש (שלישי) בטקס יום הזיכרון ברחבת הכותל המערבי כי "גם כעת, אנו יודעים כי לא תמה הדרך. אויבינו מבקשים לבסס את כוחם מעבר לגבולות, למוטט את מרקם החיים הרגיש ולפגוע בריבונות המדינה".

הרמטכ"ל הוסיף כי "מול כל איום - עומדים איתן חיילינו בחזית הלחימה והטכנולוגיה ומוכיחים יחד כי על חומות הארץ ניצב צבא עוצמתי, צבא האוחז ביכולות חסרות תקדים ופועל למען מציאות של ביטחון ושגשוג".

"בשגרה כבחירום, אנו יודעים - משמר המדינה חייב בעמו", המשיך איזנקוט, "זה שבעה עשורים שמעמדו של צה"ל כִּצְבא עם ממלכתי, הוא מרכיב העוצמה הגדול ביותר. הערכים המשותפים של אהבת המולדת, הרעות ההדדית ואחוות הלוחמים הם הגוברים על כל פער. גם בזמנים הקשים ביותר, נותר צה"ל עמוד תווך איתן השואב את עוצמתו מכל משרתיו, בן העיר ובן הכפר והקיבוץ, חילוני ודתי, בדואי, דרוזי ויהודי. האחדות והלכידות הן שניצבו לצדנו בשעות הקשות ביותר, הן שהיו לנו לנשק נגד האויב והן המאפשרות לנו להמשיך ולעמוד על רחבה זו".

אייזנקוט סיים את דבריו: "מחר נקום יחד לשנת ה-70 למדינתנו. גם בשעות שבהן יחגוג איש איש בדרכו, נזכור את משימתנו המשותפת לחיזוק ביטחון מדינת ישראל וננצור בלבנו את הכאב שהצמיח חיים. למען 70 השנים שעברו ולמען השנים שיבואו - נתאחד כולנו בתפילה: 'עושה שלום במרומיו הוא יעשה שלום עלינו ועל כל ישראל, ואמרו אמן'. יהי זכר הנופלים ברוך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר