עימות מכוער

יו"ר הכנסת: נתניהו ורגב "קלקלו את החגיגה"

המתח הפנים-ליכודי בין יולי אדלשטיין, יו"ר הכנסת, לבין ראש הממשלה נתניהו ושרת התרבות רגב, הולך ומחריף סביב התנהלות טקס הדלקת המשואות שפתח את אירועי יום העצמאות (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
יולי אדלשטיין ומירי רגב (צילום: גיל יוחנן ומוטי קמחי, ynet)

יו"ר הכנסת מותח הערב (חמישי) ביקורת קשה על התנהלותם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושרת התרבות מירי רגב בכל הקשור להתנהלות טקס הדלקת המשואות שפתח את אירועי יום העצמאות. "הם פשוט קלקלו את החגיגה", אמר.

אדלשטיין הביע בראיון ל'חדשות עשר' את זעמו על כך שנאומו של נתניהו ארך כ-14 דקות, כמעט פי שניים מנאומו שלו. "אחרי כמה דקות של נאום הבנתי שיש פה תאונה. אני מזכיר שזה לא סיכום בחדרי חדרים, ששם זה מילה שלי מול שלו, אלא היתה על כך הודעה רשמית של לשכת ראש הממשלה".

בכיר הליכוד אף הבהיר שיהיו לכך השלכות ביחסיו מול נתניהו. "הסיפור ישפיע, האמינות נפגעה. סברתי ואני עודני סבור שאמינות היא תכונה חשובה לכל מנהיג. אני נוהג לכבד את ההסכמים שאני עושה עם הקולגות שלי", אמר.

בהתייחס לטענותיה של רגב כי הוא התבטא נגדה בחריפות, בשיחה פרטית ביניהם, אמר אדלשטיין: "אני זוכר מה עניתי. זה היה מאוד קצר, כך שלא קשה לזכור. אמרתי לה שנמאס לי מהשטויות שלה ושאם היא תמשיך בדרך הזאת, זאת תהיה טעות פוליטית מאוד חמורה".

"בפעם האחרונה שהיו פריימריז הגעתי למקום השני, ואני לא זוכר שהיא הגיעה למקום כה גבוה. אני לא מאמין שיהיה מישהו בין חברי הליכוד שיחשוב שמי שכמוני עבר לגדיד לפני הפינוי, העקירה ב-2005, וגר שם כמה חודשים, הוא פחות ימני ממישהו שבאותו זמן דברר את הפינוי שלי ושל המשפחות האלה מגוש קטיף", עקץ יו"ר הכנסת את רגב ששימשה כדוברת צה"ל בעת ההתנתקות.

אדלשטיין אף לגלג על רגב, כשסיפר כי השרה רגב דיווחה לו שלטקס הוזמנו נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ו...ראש ממשלת בריטניה מרגרט תאצ'ר - שנפטרה לפני 5 שנים. "חשבתי שזה קצת קשה להזמין את תאצ'ר, אבל מה זה מה שקיבלתי...", טען.

לסיום אמר יו"ר הכנסת: "באופן אישי, קצת יושבת עלי מועקה, כי זה לא הסגנון שלי. יותר מ-20 שנים אני פה, ולא היה לי רקורד של מריבות מתוקשרות, מול מישהו או מישהי שבכל שבוע יש לו מריבות עם מישהו במליאה. המריבות האלה פוגעות בליכוד, וכבר היו מקרים שהליכוד ירד מהשלטון בגלל דברים כאלה".

לאחר שידור הראיון, פרסמה שרת התרבות מירי רגב את תגובתה לדברים: "לא מפתיע שאדלשטיין בחר דווקא בספי עובדיה, עיתונאי מולו אני מנהלת משפט דיבה. הכתבה היתה רצופת שקרים וחצאי אמיתות, שלא נאמר מבוימת. אדלשטיין ממשיך לפגוע בליכוד בראש הממשלה ובי, ולהתנהג בדרך הכי רחוקה מממלכתיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר