אאא

בעבר אלו היו המתנגדים לפינוי גוש קטיף שהפיצו את הצמידים הכתומים במחאה על הפינוי, עם סיסמאות שונות (יהודי לא מגרש יהודי, זוכרים?) והפעם הם מופצים כחלק מפרויקט ענק שהוקם לפני מספר שנים במטרה לקרב לבבות ולאחד את כל הקבוצות בעם: חרדים, דתיים, חילונים, ימניים, שמאלנים - כל קצוות הקשת הישראלית על גווניה, להוות מעין תזכורת לכולנו, עצירה קטנה לפני שאנו עומדים לפצות את פינו ולהגיד מילה שיתכן מאד כי לאחר מעשה נתחרט שנאמרה.

לפרויקט הוקם אתר אינטרנט המציע מוצרים כמו כוסות, שעונים, מחזיקי מפתחות, חולצות ועוד, עם סלוגן המותג מוטבע עליהם. ההכנסות ממכירת המוצרים מאפשרות למנהלי הפרויקט לחלק למוסדות חינוך ברחבי הארץ את מוצריו ולהמשיך בהפצת הבשורה הכה חיובית הזו.

צילום: @lashonhara

גם חשבונות פייסבוק ואינסטגרם פעילים ביותר יש למותג. כמו כן, ידוענים רבים גויסו לשיווק הפרויקט, כמו בר רפאלי ושלומית מלכה, שביט ויזל, הכדורסלן המצליח עמרי כספי, הזמר המזרחי איתי לוי ורבים אחרים.

אך נדמה כי התאוצה האדירה שתפס הפרויקט הגיעה רק לאחרונה, בהופעתו של הזמר המוביל בישראל, עומר אדם, באצטדיון סמי עופר, בה הוקרן הסלוגן על גבי מסכי ענק וחולקו אלפי צמידים לקהל המריע שיתכן כי לא באמת מקדיש מחשבה לסיסמה שמתנוססת על פרק ידו, אך אמרו חכמים מאיתנו "מתוך שלא לשמה יבוא לשמה".

הפרויקט הזה מבורך ולו רק בגלל הבאזז שנוצר בעקבותיו והמודעות למושג "לשון הרע" שהגיעה כמעט לכל בית בישראל.

, ! # # @yisahi_lapidot @ishayribo

A post shared by ! (@lashonhara) on

METRO CITY ? METRO CITY # #

A post shared by METRO CITY (@metro_city_yyy) on

, ! # # @orilaizer

A post shared by ! (@lashonhara) on

# @omeradam10

A post shared by (@omeradams10) on

, ! # # @marinakabisher

A post shared by ! (@lashonhara) on

, ! # # @static_official

A post shared by ! (@lashonhara) on

, ! # # @avivalush

A post shared by ! (@lashonhara) on

! , @shlomitmalka

A post shared by ! (@lashonhara) on