עוסק במכירות? מידע קריטי בשבילך!

רבים מאלו שעוסקים בתחומי המכירות לא מרגישים טוב עם עצמם ועם העבודה שלהם, ובנוסף, אחרי כל המאמצים, העבודה שוחקת אותם ובסוף הם גם לא 'מסיימים את החודש'. אז איך מוצאים את הדרך למכור, הרבה, מהר ובכיף? יצאנו לבדוק זאת עם ר' אהרן זילבר, שכבר סייע למאות בעלי עסקים (כלכלה, שיווקי)

הקורס שיקח אתכם לתוך עולם המכירות. (צילום: יחצ)

השם של אהרן זילבר עובר בשנתיים האחרונות מפה לאוזן, בעקבות ההצלחות המזהירות של הקורסים שלו להתפתחות אישית וכלכלית, שאלפי אנשים השתתפו בהם בשנים האחרונות.

המהפך של זילבר עצמו, מרשים בכל קנה מידה: רק לפני שנים ספורות החל לנסות ו'למכור' את שירותי האימון שלו והצליח בקושי רב. כיום, הוא עומד בראש מרכז ענק בו הוא מוסר במקביל מדי חודש מספר קורסים וסדנאות שמשנים את חייהם של מאות אנשים.

ההצלחה שלו לא הגיעה משום מקום. את ההתפתחות האדירה שלו הוא זוקף, בחלקו הגדול, לפיתוח יכולת המכירה שלו. כדי להפוך לאשף מכירות, הלך זילבר לרכוש מטובי אנשי המכירות בעולם את הטכניקות המתקדמות ביותר, וגם הלך לחטיבות מכירות בחברות המצליחות בישראל כדי ללמוד מקרוב מה בדיוק קורה שם מאחורי הקלעים של ההצלחה.

לקראת פתיחת הקורס "למכור!" המיועד לכל מי שעוסק בתחום המכירות, רואיין זילבר לעיתון "אשדוד בכותרות" וחשף כמה דברים שכדאי לדעת על עולם המכירות בכלל ועל הצלחה בתחום הזה בפרט.

קורס "למכור!" | למכור יותר | ולהבין לעומק | לפרטים והרשמה: 058-3236111 | 03-6999122

אז מהו הסוד? איך יודעים למכור?

קודם כל חשוב להבין שלהיות טוב במכירות זה לא גנטי: "יש פתגם ידוע 'מכירות – או שיש לך או שאין לך את זה', אני לא יודע מי המציא את המשפט הזה. מהניסיון שלי – הוא לא נכון בעליל. כדי למכור, אתה ממש לא צריך להיוולד איש מכירות", אומר זילבר בראיון, "פשוט צריך ללמוד איך למכור, וכל אחד יכול ללמוד את זה".

אז מה כל 'התורה' על רגל אחת? "במכירות – אתה חייב לפעול מתוך 'נתינה' אמיתית".

מה זה אומר בעצם? "אם תרגיש שאתה עושה טובה ענקית לבנאדם הזה שקונה ממך, קודם כל, אתה לא תרפה ממנו עד שהוא יקנה ממך, כי הרי זה באמת לטובתו! וגם אחר כך, אתה תרגיש מצוין עם המכירה הזו, וכנ"ל הלקוח, שירגיש אליך אסיר תודה, וכנראה גם יחזור אליך לרכוש מוצרים ושירותים נוספים, ואפילו ישלח אליך את החברים שלו, שתמכור להם גם".


"ומה שהכי מדהים זה שאתה שלם ומאושר עם עצמך, כשאתה יודע שמכרת רק לאנשים שבאמת יפיקו תועלת מהמוצר או מהשירות שלך, ואתה מלא אנרגיה להביא אליך לקוחות נוספים".

ברגע שטעם את ההצלחה, הבין זילבר שהוא רוצה להעביר את המסר לאחרים, וזו בדיוק הסיבה שהוא פותח את הקורס הייחודי הזה:

"הקורס הזה משלב שלושה אלמנטים חיוניים, אסטרטגיה, טכניקה, ומיומנות. בקורס ייחשף כל משתתף לידע ולטכניקות המתקדמות והחזקות ביותר בתחום המכירות, ילמד את כל הכלים בצורה נגישה, פרקטית ומעשית, ויהיה במשך כחודשיים בתוך 'מחנה אימונים' אינטנסיבי שבו יתרגל 'על רטוב' את כל הכללים והטכניקות, במטרה ששום תובנה לא תישאר 'באוויר' ושכל הקורס יופנם וממש יהפוך לחלק ממנו!"

ר' אהרון זילבר. (יחצ)

"הקורס הזה, בעז"ה, יוציא כל משתתף איש מכירות נלהב שאוהב מאוד את העבודה ויודע לעשות אותה בצורה הטובה ביותר. אחרי הקורס הזה, כל אחד מהמשתתפים יתחיל למכור יותר, יותר מהר, הרבה יותר בכיף, ויעשה טוב ללקוחות שלו, וטוב לעצמו!"

"ותכל'ס? יותר מכל הקורסים האחרים שלנו, קורס למכור! ממוקד מטרה אחת בלבד: להביא אליך כסף. לתרגם את מה שיש לך לכסף מזומן, באופן מיידי".

קורס "למכור!" | למכור יותר | ולהבין לעומק | לפרטים והרשמה: 058-3236111 | 03-6999122

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר