אאא

פלאפון איבדה יותר מ-9,000 לקוחות בימים שאחרי תקלת הענק ברשת של החברה – כך אומר גורם בשוק ל"כלכליסט".

בתחילת ספטמבר סבלה פלאפון משיבושים חוזרים ונשנים ברשת התקשורת של החברה, שמנעה מלקוחות רבים להוציא ולקבל שיחות. התקלה, שהחלה ב-2 בחודש, תוקנה ושבה לסירוגין ובהיקפים משתנים במשך כשבוע וחצי. מנכ"ל החברה, רון גראון, תלה את האשם ב-HPE וטען שהליקויים הם תוצאה של "באג יצרן".

בשבוע שעבר פרסם "כלכליסט" כי בשבוע שלאחר התקלה איבדה החברה 3,000 מנויים. עתה, מתברר שהנטישה לא נעצרה ולדברי מקור בשוק מתחילת החודש איבדה החברה 9,000 מנויים נטו. "עזבו אותם הרבה הרבה יותר לקוחות, אבל במקביל ובמאמצים אדירים, הם גייסו גם לקוחות, דבר שצמצם את הפגיעה", אמר המקור. "זה היפוך מגמה בשביל פלאפון. אחרי חודשים של פלוס של כמה אלפים, הם עברו למינוס גדול, למרות מאמצי שימור אדירים".