מאמצים את הקשישים בחום

אלפי מפזרי חום יחולקו לקשישים על ידי "הועד העולמי" באמצעות מחלקות הרווחה העירוניות, על מנת לתת לקשישים שאין ביכולתם. הועד העולמי בפרוייקט חסד מיוחד (הצלת חיים)

פרוייקט חסד (פלאש 90: דניאלה שיטרית)

בכל שנה מתים בישראל קשישים רבים כתוצאה מהיפותרמיה ומחלות חורף. במחלקות הרווחה העירוניות מכירים בבעיה ומשתדלים להיענות לפניות המגיעות מקרב בני האוכלוסיה הבוגרת, אך למרות הכל, עקב מצוקה תקציבית העזרה שלהן מוגבלת, ולרוב מסתכמת בביגוד חם המחולק למשפחות המטופלות על ידן.

"הועד העולמי" העוסק לאורך השנה בפרוייקטים מגוונים של הצלת חיים נרתם לאתגר תחילה בירושלים, ובימים אלו מספק באמצעות מתנדבים אלפי תנורים למוקדי חלוקה עירוניים. בעשרים ושתיים המוקדים השכונתיים המופעלים על ידי אנשי מחלקת הרווחה של עיריית ירושלים יוצרים הנציגים קשר עם הנזקקים ומתאמים איתם את אספקת אמצעי החימום.

"בשבילנו זה עוד גל של קור אבל בשביל סבא וסבתא זו עלולה להיות סכנת חיים" אומר קובי יעקב מ"הועד העולמי".

"כשנחשפנו לנתונים הקשים, שמשום מה לא זוכים לפרסום מספיק החלטנו לעשות מעשה. רכשנו כמות אדירה של אמצעי חימום בעלי תו תקן, ובשל העובדה שמדובר באנשים מבוגרים דרשנו שמפזרי החום יענו גם על הדרישה הבטיחותית שלא תגרם חלילה שריפה. אנו מקווים שנצליח לעורר את המודעות ושאזרחים ישימו לב שלשכניהם או קרוביהם המבוגרים יש בבתים אמצעי חימום. המטרה היא לסייע לקשישים לעבור את החורף בשלום."

במחלקת הרווחה של עיריית ירושלים בירכו על היוזמה ובימים הקרובים - מבטיחים ב"ועד העולמי" - יחולקו עוד אלפי אמצעי חימום גם בערים נוספות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר