מתאימים עצמם לדור הבא

אינטרנט רימון תאפשר שליטה מלאה על הסינון

'הדור הבא' של מערכות סינון האינטרנט כבר כאן, 'אינטרנט רימון' משנה את כללי המשחק ומשיקה את מערכת RNG שתאפשר להורים לבחור איזה מכשירים לסנן ומתי (אינטרנט, שיווקי)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

יתרון חשוב נוסף הוא שמעתה, ההגנה החדשה של רימון עובדת על גבי כל ספקיות האינטרנט, כך גם משפחות שכבר יש להן אינטרנט בבית במסגרת חבילת טריפל יכולות ליהנות מההגנה של רימון, ולהתקין את ההגנה של רימון בבית על המכשירים שיבחרו.

לצד מערכת ההגנה החדשה משיקה היום רימון גם אפליקציית הגנה חדשה ללפטופים ומחשבים. האפליקציה החדשה מאפשרת לגלוש בלפטופ עם סינון בכל רשת אינטרנט בארץ ובעולם. יחד עם האפליקציה החדשה למחשבים, משדרגת רימון את האפליקציה לסינון בסמארטפונים המציעה מהיום התקנה מהירה ופשוטה למכשירי אייפון ואנדרואיד.

המהפכה ב'רימון' באה על רקע ההתפתחות הטכנולוגית בשנים האחרונות שהכניסה את רשת האינטרנט לעשרות מכשירים שאנו משתמשים ביומיום ובניהם טלוויזיות חכמות, קונסולות משחק, מצלמות רשת, מדפסות, מצלמות, ואפילו שעונים חכמים.

יריב פאר מנכ"ל אינטרנט רימון: "ההחלטה לפתח את המערכת החדישה, שתפעל לצידה של מערכת הסינון הטובה והמוכרת של אינטרנט רימון, הגיעה לאחר הבנה כי ישנו קהל רחב המעוניין לגלוש בצורה מסוננת בכל מכשירי הבית או רק על מכשירי הילדים, אך נאלץ לוותר מסיבות טכניות כמו צרכי עבודה למשל". פאר מבהיר כי המערכת החדשה לא באה על חשבונה של מערכת הסינון המוכרת באלפי בתים בישראל וכי לקוחות החברה יוכלו לבחור בין פתרונות הסינון השונים.

גיל גבריאל סמנכ"ל השיווק של אינטרנט רימון מסביר כי המהפכה היא לא רק בהעברת הבחירה והשליטה בסינון אל הלקוח אלא גם באפשרות ליהנות ממערכת הסינון בכל ספק אינטרנט הקיים היום בישראל. "חשוב לנו לתת מענה לאותן משפחות המעוניינות להעניק לילדיהן אינטרנט בטוח, אך נאלצות לוותר מכיוון שכבר יש להן בבית אינטרנט במסגרת חבילת הטריפל" אומר גבריאל.

להתנסות בדור הבא של אינטרנט רימון לחצו כאן>>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר