אאא

לאחר "תקופת דגירה" ארוכה, סקודה מודיעה באופן רשמי על חשיפת משפחת דגמים חשמליים חדשה ועל חשיפת תת מותג חדש - IV. הדגמים הראשונים של IV הם גרסה חשמלית של סקודה סיטיגו העירונית וגרסת פלאג אין הייבריד של סקודה סופרב.

לפי הערכות, הדגמים החשמליים שסקודה תציג בעתיד יפותחו בין היתר באמצעות סקודה דיג'ילאבס, מעבדת החדשנות של סקודה הממוקמת בתל אביב. לפי הודעתה של סקודה, היצרנית צפויה להשקיע כ-2 מיליארד יורו עד שנת 2025 בפיתוח דגמים חשמליים - שעשרה מהם יוצגו עד 2022.

עוד מדגישה סקודה, כי במסגרת השקת המותג החדש תיכנס היצרנית גם לשוק פתרונות המוביליות ותתמקד, בין היתר, בקישוריות המאפשרת ללקוחותיה לקבל שירותים שונים ברכב, וגם בתחום עמדות הטעינה, כמו גם בתחום שיתופי הרכב.

לצד אלה מודיעה סקודה גם על מהלך משמעותי עבור החברה בכל הקשור במקומה בקונצרן פולקסווגן: סקודה צפויה לייצר את רכיבי ההינע החשמלי גם עבור דגמים אחרים של יצרניות מן הקונצרן במפעליה בצ'כיה, כלומר פולקסווגן, סיאט ואחרות עשויות להשתמש ברכיבים המיוצרים על ידי סקודה, מהלך שצפוי להזניק את שיעור הרווחיות של סקודה.