הערצה

יאיר נתניהו: "טראמפ - כוכב רוק בישראל"

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, העניק ראיון לרשת 'בלייז' בארה"ב, במהלכו הרעיף מחמאות על הנשיא האמריקני דונלד טראמפ אותו הגדיר "כוכב רוק". צפו (אקטואלי)

(צילום: רשת 'בלייז')

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, נמצא בימים אלו בביקור בארצות-הברית, אותו ניצל לראיון לרשת 'בלייז', במהלכו הרעיף מחמאות על הנשיא האמריקני דונלד טראמפ.

"לדעתי, הנשיא טראמפ הוא החבר הטוב ביותר של ישראל שאי פעם היה לישראל ולעם היהודי בבית הלבן", אמר יאיר נתניהו, "הרוב המוחלט בישראל מעריץ את ארה"ב ומעריץ את הנשיא טראמפ, הוא 'כוכב רוק' אמיתי בישראל".

לדבריו, "הוא ייזכר לתמיד בהיסטוריה היהודית על העברת השגרירות וההכרה בירושלים והגולן". כדוגמה לזיכרון היהודי, אמר יאיר נתניהו כי "העם היהודי עדיין זוכר את המלך כורש שהכיר בירושלים לפני 2500 שנה, יש לנו זכרון ארוך".

יאיר נתניהו הביע תמיכה בחומה שמבקש הנשיא לבנות לאורך הגבול, תוך שהוא מסביר את הצלחת החומה שנבנתה בין ישראל למצרים. "היו לנו בעיות בגבול עם מצרים בגלל מהגרים מאפריקה, מסודן, שמסתננים לישראל דרך מצרים לתל אביב. ישראל היא רק 8 מיליון תושבים, עשרות אלפים מאפריקה יכולים להביא להרס ישראל".

לדבריו, "ב-2010 בנינו את החומה ומאז שהחומה הושלמה, ההסתננות נעלמה לגמרי וירדה ל-0 אחוזים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר