צפו בוידאו

הגר"ש עמאר: חייבים להילחם נגד חילול השבת

הראשון לציון ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה עמאר התייחס, במסגרת פינתו השבועית 'כיכר לשבת', לחילולי השבת ברשויות המקומיות: "להקים קול זעקה גדולה לכבוד ה' ולכבוד השבת" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: חיים גולדברג)

הראשון לציון ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה עמאר התייחס, במסגרת פינתו השבועית 'כיכר לשבת', לחילולי השבת ברשויות המקומיות ואמר: "חייבים להלחם נגד חילול השבת". הפינה המלאה תשודר במהלך היום.

לדברי הגר"ש: "בזכות מה הקדוש ברוך הוא מצילנו מידם? והיא שעמדה לאבותינו', היא זו התורה, היא זו השבת והמצוות. והנה קמים אנשים, חסרי אחריות, כדי להרוויח קולות בבחירות - הם מוכנים לרמוס ולדרוס את השבת.

"יש בניהם, בכנסת ובממשלה, ויש ראשי ערים שמשתגעים אחריהם. חושבים שכל המרבה לדרוס ולרמוס את התורה - הוא יצליח. הם לא יודעים שהשבת היא הנשמה של עם ישראל, השבת היא סוד הקיום של עם ישראל, השבת היא מקור הברכה לכל הברכות, השבת שומרת אותנו. יום השבת הוא יום נבחר מכל הימים".

הראשל"צ הוסיף: "בא השטן ומרקד בין עיניהם ומפתה אותם בהבל וריק, במחשבות ריקות, כאילו יש להם אידאל של אידאולוגיה, כל זה הבל הבלים. יש להם אידאל אחד: להצליח. אחריתם מי יודע, מה תהיה אחריתם. השבת לא שותקת. כבוד עם ישראל על כף המאזניים, והם מזלזלים בעם ישראל, מזלזלים בה' ובתורתו".

"חייבים להילחם, חייבים לצעוק, חייבים להתאסף כל יראי ה' ולהקים קול זעקה גדולה לכבוד ה' ולכבוד השבת", הוסיף הגר"ש עמאר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר