ההמצאה האוסטרלית שחוסכת את קיפול הכביסה

מיון, כיבוס, ייבוש, קיפול, הנחה במקום - לעתים נדמה לנו כי כל פועלנו בחיים מסתכם בדבר אחד: כביסות. כל יום, כל היום - ואז נחשפנו לטיפ של אם אוסטרלית אחת ששינה לנו את החיים (בית וסטייל)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

לעתים נדמה לנו כי כל פועלנו בחיים מסתכם בדבר אחד: כביסות. מיון, כיבוס, ייבוש, קיפול, הנחה במקום. כל יום, כל היום, אין לדבר סוף. ואז נחשפנו ברשת לטיפ של אם אוסטרלית מאורגנת אחת שחשפה את הרעיון הגאוני שעלה במוחה, אשר מפחית את טרחת הכביסה שלה בשעתיים בשבוע.

לין, מהעיר בריסביין, מחזיקה בחשבון אינסטגרם המוקדש לתחומי הניקיון, הסדר והארגון שמעסיקים כל אישה במאה ה-21 ומשתפת בקביעות את 36,400 עוקביה בטריקים חכמים שמקלים על החיים.

לאחרונה, היא חלקה את טיפ הכביסה הסופר פשוט שלה ועם זאת, היעיל בצורה מטורפת, שסחף אחריו המונים: היא תולה לייבוש את כל הבגדים על מתלה, בתוך הבית ומחוצה לו. ברגע שהם יבשים, היא תולה אותם מיד בארון הבגדים.

"אני לא אוהבת לעשות כביסה, לכן יצרתי דרך שהיא לא כל כך אינטנסיבית ומשעממת לטפל במטלה הזו", היא כותבת בפוסט שפרסמה. "אני תולה את כל הבגדים שלנו על מתלה הבגדים הזה לייבוש ואז תולה אותם ישר בארון הבגדים כשהם יבשים".
פריטים קטנים יותר כמו לבנים וגרביים, היא מסבירה, נתלים לייבוש על חבל עם אטבים ואז מקופלים מיד ומוכנסים למגירה.
היא לוקחת את השיטה שלה צעד אחד קדימה ומסבירה ש"לכל אחד מבני המשפחה יש מתלה מעילים בצבע שונה, כך שיהיה קל יותר לדעת מה שייך למי", היא אומרת.

השיטה המבריקה הזאת בעצם מפחיתה משמעותית את הזמן שלוקח לקפל כביסה ואת הטרחה הרבה הכרוכה בעניין.

למותר לציין שרבים מחסידיה בדקו את השיטה - להוטים לקצץ גם בזמן שבילו בביצוע כביסה. "לתלות לייבוש על קולבי מעילים זה נהדר. אני צריך לתלות יותר ולהשתמש במגירות פחות!", אמר אחד ואחר הוסיף: "לא אכפת לי לכבס, אבל לקפל ולמיין לוקח כל כך הרבה זמן!" ולנו לא נותר אלא להסכים עמו בכל פה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר