ועידת ההייטק 2020

הפילנתרופ היהודי-בריטי: 'מי שלומד בכולל שימשיך ללמוד'

במהלך ועידת ההייטק החרדי של ביזמקס ו'כיכר' התבטא מארק שימל בעד לימוד התורה: "אמרתי לאברך שאם הוא יושב ולומד שלא יעזוב את הכולל ושימשיך ללמוד" (הייטק, תעסוקה)

(צילום: יוסי צוריה)

הפילנתרופ היהודי-בריטי מארק שימל שמשמש כנשיא קרן 'אחים גלובל' השתתף בשבוע שעבר בועידת ההייטק החרדי 2020 שנערכה בירושלים. במושב מיוחד שנערך תחת הכותרת "From Jewish Nation to Startup Nation", שוחח איש העסקים הבריטי עם העיתונאי צביקה קליין שמרבה לסקר את יהדות התפוצות.

השיחה עסקה בתרומתה של יהדות העולם לעידוד תעסוקת חרדים ולקידום שילוב חרדים בהייטק הישראלי ובתחום יזמות ההייטק בפרט. שימל סיפר על פעילותה של 'אחים גלובל' השותפה במתחם החדשנות לחרדים – ביזמקס ובחממת הסטרטאפים החרדים 'ביזלאבס' שהעמידה עד היום 14 סטארטאפים חרדים על הרגליים.

"כשעמדתי מקודם מחוץ לאולם ניגש אלי מישהו ואמר שהוא מחפש עבודה לאחיו שיושב ולומד בכולל. אמרתי לו שאם הוא יושב ולומד וטוב לו בכולל שלא יעזוב ושימשיך ללמוד" סיפר שימל והמשיך "אני מאוד מעריך את הערכים של לימוד התורה והערכים של הציבור החרדי, אני לא רוצה לשנות אף אחד אפילו במעט".

לדבריו, פעילות 'אחים גלובל' נועדה לסייע לאלה שאינם בנויים ליום לימודים ממושך בכולל. "החברה החרדית כל כך גדולה היום, שהיא מכילה מגוון רחב של אנשים שחלקם רוצים ויכולים ללמוד בכולל וחלקם אינם בנויים לכך והם יוצאים לפרנס את המשפחות שלהם בעבודה מכובדת. אנחנו רוצים לסייע להם להתפרנס בכבוד ושיוכלו להמשיך לשמור על אורח חיים חרדי", אמר שימל.

קרדיטים: על ניהול הועידה - גולדי גלהר, על ההפקה - דבורי עמנואל, יחסי ציבור - רוזנפלד שכטר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר