מסעדת 'אנטריקוט': שבע-ברכות לבתו של הרב שאול פרץ

סעודת שבע ברכות מפוארת וחגיגית נערכה השבוע במסעדת 'אנטריקוט' הידועה, לבתו של הרב שאול פרץ - ממובילי הכשרות בתחום הבשר, בהשתתפות רבה הראשי של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר, ראש בית המדרש 'יחווה דעת' הגאון רבי דוד יוסף, אישי ציבור ובכירים נוספים (חרדים)

(צילום: באדיבות המצלם)

במסעדת 'אנטריקוט' נערכה השבוע (ראשון) סעודת שבע-ברכות ברוב פאר והדר, לבתו של הרב שאול פרץ, מי שמוכר כמוביל הכשרות בתחום שחיטות הבשר, בהשתתפות בני משפחה ואישי ציבור, שהסבו על יד שולחנות עמוסים כל טוב וערוכים בטוב טעם. ביניהם; רבה הראשי של ירושלים, הרב שלמה משה עמאר , ראש ביהמ"ד 'יחווה דעת' וחבר מועצת חכמי התורה, הרב דוד יוסף , יועץ בד"ץ 'העדה החרדית', הרב שלום שישא, יו"ר ועד השחיטה בבד"ץ 'העדה החרדית', הרב פרץ לפקוביץ, סגן ראש העיר מטעם ש"ס, הרב צביקה כהן, מנכ"ל הרבנות הראשית ירושלים, הרב יהושע ישי, ובכירים נוספים מעיריית ירושלים ומעולם הכשרות.

מסעדת 'אנטריקוט' השוכנת בהר חוצבים בירושלים, בבעלותו של שמעון אסרף, מבעלי מותג הבשר 'וול דאן', קנתה לה שם כמסעדה המגישה בשר משובח, העומד בסטנדרטים גבוהים של כשרות מהודרת – בד"ץ 'העדה החרדית', ושל איכות ללא פשרות. מלבד האורחים הם הפוקדים מידי יום את המסעדה, נערכים בה מפעם לפעם אירועים יוקרתיים, חגיגות משפחתיות, כנסים והילולות צדיקים.

'אנטריקוט' מתהדרת בהכשר המתאים לציבור האשכנזי והספרדי כאחד, כאשר בד"ץ 'העדה החרדית' מבצע את השחיטות הן לפי חומרות מרן הבית-יוסף והן לשיטת הרמ"א. משכך, זכה מותג-העל מתחום הבשר 'וול דאן', לשמש כמוביל מהפכה בכשרות כמו גם בהנגשת בשר איכותי לציבור בני התורה ברחבי הארץ.

בדבריו, ציין הרב שלמה משה עמאר , כי "כמו שהמותג 'וול דאן' יודע לשלב בין כשרות מהודרת ובין איכות גבוהה וטעם משובח, כך צריכים שני בני הזוג לדעת להשתלב יחד בחייהם הגשמיים והרוחניים". כשנשאל הרב לגבי הכשרות המועדפת עבור שומרי תורה ומצוות, ענה: "ברוך ה' ש'העדה החרדית' יודעת לתת מענה גם לספרדים וגם לאשכנזים ומקפידה על חומרות ושיטות שני הצדדים".

הרב דוד יוסף , דיבר בחשיבות בניית בית יהודי על פי כל כללי ההלכה, ועל ההשתדלות הרבה הנדרשת כדי להגיע למצב "זכו – שכינה ביניהם" ולא חלילה להיפך". כמו כן, ציין הגר"ד את הבשר המשובח כמו יתר המאכלים שהוגשו לשולחנות, ואמר כי "היום כבר כולם יודעים שבשר ברמה גבוהה זה בשר של המותג 'וול דאן' בכשרות, באיכות ובטעם".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר