חדרי בריחה ״5959״

איך לבחור חדר בריחה בירושלים: המדריך המלא

בזמן האחרון התחום התפתח ולאחרונה נפתחו בירושלים חדרי בריחה חדשים שמשלבים חידות מקוריות עם טכנולוגיה מתקדמת ואפקטים מדהימים (מעניין)

חדר בריחה בירושלים בדרך לשידור (צילום: שאטרסטוק)

מתי בפעם האחרונה הייתם בחדר בריחה? או שבכלל לא שמעתם על חדרי בריחה בירושלים?

חדרי בריחה זה סוג של אטרקציה שתופסת תאוצה בשנים האחרונות והפכה לבילוי האהוב על כל האוכלוסיות בארץ. בזמן האחרון התחום התפתח ולאחרונה נפתחו בירושלים חדרי בריחה חדשים שמשלבים חידות מקוריות עם טכנולוגיה מתקדמת ואפקטים מגניבים.

אם אתם נתקלתם בפעם הראשונה במונח ״חדר בריחה״ אז אין בעולם הסבר מדויק יותר מהסבר של וויקיפדיה: מה זה חדר בריחה?

נכון להיום ישנם 15 חדרי בריחה בירושלים. תוכלו למצוא מגוון חדרי בריחה מפוזרים בכל רחבי העיר.

בחירת החדר המתאים היא חידה בפני עצמה והמפתח לפתרונה טמון במענה על כמה שאלות פשוטות ויעילות:

אז עם מי בא לכם ללכת?

כאשר אתם רוצים לתכנן אירוע כלשהו כמו גיבוש צוות, בילוי עם חברים או אירוע משפחתי, הדבר הראשון שעליכם לוודא הוא שמספר האנשים תואם לגודל של החדר שתרצו לבחור. ישנם חדרי בריחה בגדלים שונים וכאלה שמשלבים ביניהם מעברים נמוכים או זחילות (נשים בהריון מתקדם - לקחת בחשבון), אך לא באמת מאמצים פיזיים או שימוש בכוח.

חשוב לזכור שכל חווית המשחק תלויה בקבוצה ובאנשים שתבחרו ללכת איתם לחדר בריחה. כמובן גם גודל הקבוצה קובע אבל אם כולם זורמים המשחק יזרום וההרפתקה תהיה עוד יותר מעניינת.

קשה, בינוני, קל?

נגלה לכם סוד קטן שנמצא מאחורי הקלעים. החוויה של החדר בריחה תלויה במידה רבה בזרימה של המשחק. והזרימה תלויה ברמת הקושי של החדר. מצד אחד חידות צריכות להיות לא קלות מדי שהחדר לא ישעמם אתכם. מצד שני חידות ומשימות קשות מדי יכולות לייגע ולתסכל אתכם ולאלץ לבקש רמזים מהמפעיל.

אבל זה ממש לא אומר שאם אתם חסרי ניסיון אתם בהכרח חייבים לנסות קודם חדרי בריחה ברמה קלה או בינונית. ולהפך גם אנשים עם הרבה ניסיון בתחום יכולים ליהנות בחדר בריחה בינוני ואפילו קל. כי לא רק מנת משכל קובעת אם תצליחו לברוח מהחדר אלא גם תושיה, חשיבה מחוץ לקופסא, מצב הרוח של הקבוצה ,ואפילו הגיבוש שלכם ועוד גורמים רבים יכולים להשפיע על החוויה שלכם.

מה הסיפור?

מאחורי כל חדר בריחה מסתתר הסיפור שלו והאופי הייחודי שלו. תפקידו של הסיפור בכל חדר בריחה הוא ליצור אווירה מיוחדת שתעביר חוויה שתיקח אתכם בזמן או בין יבשות או בין כוכבים. אפילו אם אתם לא מכירים דמויות שונות של סיפורים שונים שקשורים לחדרים או אם חדר כלשהו מוגדר כ״מפחיד״ לא לשכוח שבסופו של דבר זה רק חידות תחת נושא אחד מסוים.

דרך אגב רצוי לוודא אם החדר דורש ידע מקדים כלשהו. כמובן יש הרבה פרטים שקשורים לסיפור של החדר שתשמעו מהמפעיל שיעזור לכם להיכנס לדמות ולסיפור ולקבל חוויה מקסימלית.

איפה בורחים?

לעיתים קרובות פעילות בחדר בריחה היא רק תחנה אחת במסלול שלם של בילויים שונים לכן תמיד כדאי לבחור בחדר שמסביב יש מגוון של מקומות בילוי אחרים. תמיד כיף לשבת אחרי המשחק על כוס קפה או גלידה ולשתף חוויה או אפילו לנתח את המשחק שלכם.

האם זה מתאים לציבור הדתי?

לפני בחירת החדר כדאי לוודא אם העסק סגור בשבת, מאפשר לשחק לזוגות דתיים ושלא מצריך נגיעה, האם יש קולות נשים ברקע או תוכן לא צנוע כלשהו.

איך למצוא חדר בריחה מומלץ?

אם אתם רוצים להבטיח לעצמכם חוויה מושלמת כדאי לכם בעיקר לירושלמים שבכם לבקר בחדר בריחה בירושלים שמתאים לציבור אנ"ש בדיוק, כנסו לכאן>>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר