להתפנק במשבר – ככה נתחכמה לו

משבר הקורונה, ההגבלות והסגרים, גוררים אותנו פנימה אל הבית. הבית הוא תמיד המקום האהוב עלינו, אבל לא תמיד יש מה לעשות בו לאורך זמן. אז איך מתמודדים עם המשבר בצורה הנכונה? ומה כדאי לעשות כדי לשבור שגרה גם בבית? (סגר, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: פיקסלס)

איפה המשבר תופס אותנו?

בין אם אנחנו זוג צעיר שמתרפק על החיים החדשים, ובין אם אנחנו משפחה ברוכת ילדים, משבר הקורונה תפס אותנו לא מוכנים. אם אנחנו זוג טרי, אנחנו מתגעגעים לבילויים בחוץ, ליציאות המשותפות ולטיולים ספונטניים. אם אנחנו משפחה עם כמה ילדים, אנחנו מתגעגעים לטיולים המשפחתיים, לשגרת העבודה ובעיקר לשקט ולרוגע מהילדים. היום, המשבר משאיר אותנו בבית ומטיל עלינו את אימת השגרה המונוטונית ואת פחד השעמום התמידי שזועק מכל פינה. אמנם משבר הקורונה מהווה הזדמנות מוצלחת להתלכד כמשפחה, ללמוד ליהנות זה מחברתו של זה ולשחק יחד. אבל לפעמים, גם המשחקים צריכים להיות חדשים או מיוחדים, על מנת לשבור שגרה. אז איך עושים את זה נכון ואיפה כדאי לנו לחפש?

בואו נתפנק בבית

אחד משוברי השגרה הפופולריים ביותר הוא כמובן האוכל. האוכל הוא חלק משגרת היומיום שלנו. אנחנו מבשלים או אופים ארוחה כמעט שלוש פעמים ביום. כולנו מרגישים שבאיזשהו שלב, אפילו שגרת התזונה שלנו שוחקת אותנו כשאנחנו בבית. עכשיו יש לנו הזדמנות מצוינת לשבור שגרה ולהזמין אוכל אלינו הביתה. מגוון האפשרויות להזמין אוכל גדול מאי פעם, ובעזרת מבצעי 1+1 אנחנו יכולים ליהנות מארוחה שווה במחיר עוד יותר שווה. לצד זה, נוכל למצוא מבצעים מיוחדים לרשתות ספרים ומשחקים. באווירת שגרת הקורונה, נוכל לבצע הזמנות און–ליין ולקבל את מיטב הספרות אלינו הביתה. כמובן, על מנת לשפר את אווירת המשחקים בבית או את סוגם, נוכל גם להזמין משחקי קופסה שונים, שיספקו שעות של הנאה לכל המשפחה ולכל שכבות הגיל השונות.

משחקים ברשת – זה הזמן המתאים

לצד משחקי הקופסה והספרים השונים, כמעט בלתי נמנע שהילדים יבלו חלק מהיומיום גם מול המסך. גם שם, נוכל להפיק את המיטב ולהגיש להם תכנים משובחים. למשל, נוכל לרכוש חוגים מקוונים ובכך להרוויח כפול - גם תעסוקה הולמת וחינוכית, וגם העשרה מקצועית לילדים. בנוסף, נוכל לרכוש משחקי מחשב חינוכיים ולהעסיק שני ילדים לפחות במשחק קבוצתי. כמובן, מיד כשייפתחו בתי העסק ומקומות הבילוי, נוכל לצאת עם המשפחה לחדרי בריחה ברחבי הארץ, לאולמות באולינג ואפילו לקייקים בצפון. עד אז, אנחנו יכולים להתמודד עם השגרה החדשה בדרך טובה, ליהנות מאוכל טוב, תוכן איכותי ומשחקים שמתאימים לכל אחד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר