דריכות בסאטמר

האדמו"ר ישא דברים במהלך ה'טיש' שיערוך בנו בבני ברק

בצל המאבק על המוסדות בבני ברק, בחסידות סאטמר גוברת הדריכות לקראת דרשתו ונאומו של האדמו"ר שצפוי להימסר הערב עבור חברי הקהילה בבני ברק, לרגל זאת חנוכה (אנ"ש)

שימי שפר | כיכר השבת |
האדמו"ר מסאטמר (צילום: SOS IMAGES ויוסי גאלדבערגער)

בחסידות סאטמר (מהר"א) גוברת הדריכות לקראת דרשתו ונאומו של האדמו"ר שצפוי להימסר הערב עבור חברי הקהילה בבני ברק, לרגל זאת חנוכה.

כזכור, בפעם הקודמת שבו נשא הרבי דברים הוא יצא בחריפות רבה נגד הגרח"צ מייזליש, וכינה אותו בשלל כינויים, והערב כאמור צפוי שוב הרבי לשאת דברים שיועברו בשידור חי בכל ריכוזי החסידות בארץ ובעולם.

יצויין ביממה האחרונה נחת בישראל לביקור מיוחד, בנו של האדמו"ר הרה"צ רבי חיים צבי טייטלבוים, שהגיע במיוחד בשליחותו של אביו לחזק ולרומם את הקהילה בבני ברק, והערב הוא אף צפוי לערוך את שולחנו בבניין התלמוד תורה, במהלכו ימסור אביו הרבי את דבריו.

בנו של הרבי אף צפוי לשבות בשבת הקרובה לשבת התאחדות וחיזוק בקרב חברי הקהילה בבני ברק, זאת בעיצומה של המתיחות עם אנשיו של הגרח"צ מייזליש שצפויים ככה"נ להחרים את ביקורו של בן האדמו"ר בטענה כי מדובר בנסיון להצר את צעדיו של ראש הישיבה ולחזק את הצד של הנהלת המוסדות, וכי בימים האחרונים מופעלים לחצים שונים על חלק מחברי הקהילה כדי שישתתפו בארועים השונים שיערוך בנו של הרבי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר