"תחזקנה ידך"

ירושלים: רבני המועצה דתית במחאה על פיטורי יהושע ישי

לאחר החלטת שר הדתות לפטר את יו"ר המועצה הדתית בי-ם, יהושע ישי, רבני ועובדי המועצה חתמו על מכתב תמיכה: "מחאתינו על מסע הסתה והכפשה " • המכתב המלא (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
יהושע ישי (צילום: יואב דודקביץ)

יממה לאחר שהשר לשירותי דת, מתן כהנא, הודיע כי החליט לסיים את תפקידו של יהשע ישי כיו"ר ממונה של המועצה הדתית בירושלים, רבני ועובדי המועצה הדתית פרסמו מכתב מחאה נגד ההחלטה.

בפתח מכתבם כותבים הרבנים והעובדים: "אנו עובדי המועצה הדתית ירושלים, רבנים, מפקחים, משגיחים, מנהלי מחלקות ועובדי מנהלה, באנו בזאת להביע מחאתינו על מסע הסתה והכפשה כנגד יו"ר המועצה הדתית ר' יהושע ישי הי"ו, אשר מאז הכנסו לכהן כיו"ר עמד בעוז רוחו ובכפיפות והכונת הרבנים, להרים קרנה של הרבנות ירושלים עיה"ק בהעמדת הדת על תילה בכל תחומיה, הכשרות, הנישואין, המקוואות והעירובין.

"קומם והאדיר כל ענייניהם כדת של תורה וההלכה המסורה, העמיד והכשיר כיד ה' הטובה עליו – בניהול ובחוכמת הלב – כל הנדרש והנצרך בהפעלת כלי הקודש לתפארת עיה"ק וכלל תושביה, ללא מורא וללא חת מתוך נאמנות, דאגה ומסירות כנה לתפקיד הרם".

לדבריהם: "בעומדו על משמר הניהולי, הרים ופיתח יכולות תפקודיות שהיו בעבר בשפל עמוק עד כדי אי קבלת משכורות לכלל העובדים. בפועלו הניהולי רב הניסיון הצליח ברוב חכמה ודעת, בעמל רב ימים כלילות, להביא לאיזון תקציבי, לפתח תשתיות בכל תחומי האגפים, לייעל ולשכלל קבלת השירותים לציבור הרחב, להרחיב ולהגדיל את מקצועיות ומיומנות כלל העובדים, בעין פקוחה ובהכוונת ההנהלה והרבנים"..

הרבנים פנו לישי והוסיפו: "תחזקנה ידך מול כל העומדים בפניך, להמשיך בהרמת קרנה של תורה והלכה ותחול עליך הברכה: "ויאמר ה' אל יהושע... רק חזק ואמץ מאד... הלא ציוויתיך חזק ואמץ אל תערוץ ואל תחת כי עמך ה' אלוקיך בכל אשר תלך"".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר