גפני קיבל את אות מגן ניצולי השואה

בטקס מרשים ומכובד בהשתתפות מאות ניצולי שואה מכל רחבי הארץ, הוענק אות "מגן הניצול" ליו"ר ועדת הכספים ח"כ הרב משה גפני על עמידתו האיתנה למענם בכל ימות השנה,

דוד כהן | כיכר השבת |

בטקס מרשים ומכובד בהשתתפות מאות ניצולי שואה מכל רחבי הארץ, הוענק אות "מגן הניצול" ליו"ר ועדת הכספים ח"כ הרב משה גפני על עמידתו האיתנה למענם בכל ימות השנה, בדיונים בוועדה ובסיוע מול משרד האוצר בהטבות בתנאיהם ובמעמדם.

בעת קבלת אות ההערכה הודו נציגי ניצולי השואה לח"כ הרב גפני על מספר יוזמות שיזם לאחרונה, ביניהם המאבק העיקש לטובת מימון התרופות לניצולי השואה, החלטה שהממשלה קיבלה לפני זמן רב אך נתקעה בסחבת בירוקרטית, עד התערבותו של ח"כ הרב גפני אשר דאג שהכספים יועברו במהירות האפשרית למענם.

כך גם בכינוס המיוחד שכינס ח"כ הרב גפני את וועדת הכספים לפני מספר שבועות תוך כדי פגרת הקיץ של הכנסת על מנת להגדיל את הגמלאות לניצולי השואה הנזקקים, כדי שיקבלו את הכסף לפני החג, בנוסף ח"כ הרב גפני פעל בחודשים האחרונים בנמרצות בנושא השבת נכסי נסיפי השואה אשר הבנקים מסרבים להשיב מזה עשרות שנים. לאור התערבותו של גפני והתעקשותו הרבה בנושא, הבנקים ניאותו להיכנס להליך בוררות מהיר שיביא לסיום הפרשה.

נציגי ארגוני ניצולי השואה אשר בחרו בח"כ הרב גפני ליקיר ניצולי השואה ציינו את רשימת ההישיגים להם היה שותף בשנה החולפת ובמהלך הכנסת הנוכחית.

בדבריו עמד ח"כ הרב גפני על החובה המוסרית והערכית אשר המדינה חייבת לניצולי השואה,

"אתם בני בית בוועדת הכספים והמדינה כולה צריכה לסייע לכם ולא להשאיר אתכם בסבכי הבירוקרטיה לבדכם, נמשיך לפעול בעז"ה כדי שמעמדם, מצבם של ניצולי השואה והיחס של המדינה כלפיהם ישתפר ככל הניתן, ניצולי השואה הם העדות היחידה לשואה האיומה שקיפחה שישה מיליוני יהודים, למדינה ולכולנו חובה לעשות הכול על מנת לסייע להם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר