התוכנית הכלכלית • צפו

מרחץ הדמים בירושלים; מכתב האזהרה שפרסמו דיינים בגור והאמת הקשה על מס הסוכר

המדינה הכניסה מאות אלפי שקלים מהמס על השתייה המתוקה. האם הוא בכלל הועיל ולמה אסור לבטל אותו? "לובי 99" בראיון נוקב • הסיכונים שלא מספרים לכם על הטיפול האלטרנטיבי אליו מפנים רופאים • החרדים שהשקיעו באפליקציות והייטק והגיעו לפת לחם • וכל הדרכים בהם חברות התעופה עוקצות אתכם (הכלכלית)

משה מנס | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

התוכנית הכלכלית' של 'כיכר השבת', בהגשת משה מנס ואיצלה קצבורג על כל הנושאים הכלכליים הבוערים שעל סדר היום וכל מה שחשוב לדעת.

השבוע בתוכנית

• השבוע בכותרות הכלכלה על פיגועי הדמים בירושלים. על תחושת הפחד וחוסר האונים כפי שגם משתקפת ברחובות ירושלים ובדיווח של הסוחרים על ירידה דרמטית בפדיונות.

• עם ראש דסק החוץ ציקי ברנדווין. על רעידת האדמה בטורקיה והאם כמות ההרוגים הגבוהה היא בשל רשלנות ורצון לחסוך בכסף. מה חייבים לעשות כאן בארץ כדי למנוע אסון בכזה קנה מידה והאים הערים החרדיות עומדות להיפגע.

• האם הרפורמה החדשה של שרת התחבורה מירי רגב טובה לנו? האם נסיעה זולה יותר זה מה שיגרום לאנשים לנסוע בתחבורה ציבורית והצעדים הדרמטיים שהיא עומדת לעשות.

• רבנים מחסידות גור במכתב נחרץ על סכנת "השקעה היי-טק (אפליקציה נכסים דיגיטליים) אשר לדברי יוזמיה עומדת להניב רווחים עצומים. לאחר בדיקת הנושא ע"י הקופה אצל אברכים מאנ"ש, אשר תחום עיסוקם היומיומי הוא השקעות, כספים וניהול, מצאנו לנכון. מתוך תחושת ערכות ואחריות להזהיר מפני השקעה זו. מדובר בהשקעה ניכויי הצלחתה נמוכים וקרוב לוודאי שהמשקיעים בה לא יראו את כספם בחזרה והרי הם כמניחים אותו על קרן הצבי. ולצערנו כבר הגיעו אלינו מקרים של אנשים שבעקבות שנפלו בפח יוקשים בהשקעות מפוקפקות, הגיעו לפת לחם ממש".

עוד בכלכלית.

- ספיישל כתבת חוץ בה יצאנו לנתב"ג לעשות סדר על כל הדרכים בהם חברות התעופה עוקצות אתכם ולמה לא תמיד כדאי לטוס בזול.

- עורכת הדין רחל גור מלובי 99 בדברים נוקבים על הריכוזיות בישראל ועל בריאותם של הילדים החרדים. היא עונה לביקורת של נשיא התאחדות התעשיינים שהתארח בתוכנית הכלכלית בשבוע שעבר ותוקפת את צעדי הממשלה.

- וגם ראיון עם מאיר מרציאנו כתב הבריאות של חדשות 13 שמציף בעיה אקוטית בה אנו נמצאים מעל 10 שנים, כאשר אין הסדרה ופיקוח על תחומים שונים של רפואה אלטרנטיבית מה שמשתקף במציאות בה אנשים מצגים את עצמם כמטפלים מוסמכים ופוגעים בצורה בלתי הפיכה במטופלים. והפעם תחום הכירופרקטיקה בו כתוצאה מטיפול אנשים סבלו מאירועים מוחיים ונזקים בלתי הפיכים.

לרעיונות, ראיונות, וכל מה שאפשר לצרוח עליו, מוזמנים לכתוב למייל שלנו: moshe@kikar.co.il


+++

תגובת משרד הבריאות לתחקיר 13: "המשרד מודע לחשיבות הסדרת מקצוע הכירופרקטיקה ועל כן יתקיים דיון בנושא בקרוב. על פי חוק הסדרת העיסוק במקצועות הבריאות זכאי לקבל תעודת כירופרקט בישראל מי שהשלים את לימודיו בכירופרקטיקה. על פי חוק זה, בעל תעודה יכול לבצע רק טיפולים שקיבל הכשרה לבצעם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר