מאמצים אחרונים:

פעילות מואצת לשחרור הנערה החולה בת השש עשרה מבית החולים

על פי הרופאים, באם לא יהיה פתרון לשחרור הילדה מבית החולים, היא לא תוכל להשתחרר ותיאלץ להישאר בבית החולים, גם לאחר חצי שנה של סבל וטיפולים | למרות הבקשות והניסיונות של גורמים שונים לסייע, הרופאים מתעקשים: הנערה לא תוכל להשתחרר מבית החולים" | כעת נעשים מאמצים אחרונים, למצוא פתרון ולשכנע את הרופאים לאפשר לנערה לשוב לביתה (חרדים)

למרות ניסיונות השכנוע והמאמצים הרבים של גורמים שונים שנרתמו לסייע, הרופאים מתעקשים ועומדים על שלהם (צילום: כיכר השבת)

איך אפשר לשמוע תחינה של נערה בת שש עשרה, צעירה כ"כ החולה במחלה קשה וסובלת בטיפולים קשים ומרים, שמבקשת רק דבר אחד: "לשוב הביתה".

אבל הרופאים לא מאפשרים לה! למרות ניסיונות השכנוע והמאמצים הרבים של גורמים שונים שנרתמו לסייע, הרופאים מתעקשים ועומדים על שלהם. "לא ניתן לשחרר את הנערה".

היא חלתה בחג סוכות האחרון. היא חשה שלא בטוב, ובסדרה של בדיקות התגלתה סיבת הכאב: המחלה מקננת בגופה, ונדרשים סדרת טיפולים קשים ומפרכים, כדי להתמודד עם הגידול, ובחסדי ה' להביא מזור למחלתה.

חצי שנה היא מסתובבת בין בתי חולים, כשהיא נאבקת על החיים. הוריה עוטפים אותה בחום. כל המשפחה התגייסה לסייע. לא צריך להוסיף עוד מילים כדי להסביר את המצב. חצי שנה שאין להם יום ואין להם לילה. הטיפולים המפרכים עצרו את שגרת החיים.

האם נמצא הפתרון שיאפשר את שחרור הנערה מבית החולים?>>>

וכעת, היא רק מבקשת לשוב הביתה. לאחר חודשים ארוכים של סבל, היא צריכה להיות בחיק המשפחה. לנוח ולאגור כוחות לקראת ההמשך. היא כבר לא יכולה להישאר בבית החולים.

אבל הרופאים לא מאפשרים לה. "זו סכנת חיים" הם קבעו. בבית הקטן יש חדר ילדים אחד וארבעה ילדים חולקים עמה את אותו החדר. הרופאים ששמעו על כך, קבעו באופן חד-משמעי שעקב החשש מהידבקות במחלות או זיהומים, ובהיעדר מערכת חיסונית תקינה, היא לא יכולה לחזור לבית. הבית החם והאוהב שנותן לה את הכוחות להתמודד.

כל יום שעובר, רק מחריף את המצב. בהוראת הרופאים, רק כאשר שיימצא פתרון בבית, בהוספת חדר נוסף או בסגירה של מרפסת, נוכל להיענות לתחנוניה של הנערה, ולאפשר לה סוף סוף כמה רגעים של אור, ולשוב הביתה.

ב'ועד הרבנים' ערכו את החישובים והבדיקות, וישנו פתרון בהישג יד, ובתוך פרק זמן של שבוע-שבועיים ניתן לעשות בבית את השינוי הדרוש מבחינת הרופאים, ולקבל את האישור לשחרר אותה לביתה.

התכניות מוכנות! ניתן להתחיל כבר כעת בתהליך.

מתגייסים כעת למאמצים לשחרר את הנערה מבית החולים.

היא כל כך מחכה לבשורה הזו. אסור לנו לאכזב אותה!

הרופאים קבעו "זו סכנת חיים", והנערה החולה אינה יכול לשוב לביתה>>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר