מכלים את כוחות הגוף והנפש

"לא יתכן שבגלל כמה עשרות אלפי שקלים, הנערה החולה לא תוכל לשוב לביתה"

מכר משפחת הנערה החולה, שלא יכולה לשוב לביתה בהוראת הרופאים, מגולל את סיפור המשפחה ומתחנן: "הרופאים לא מרשים להכניס אותה הביתה... אנחנו רוצים שהיא תוכל לחזור הביתה בשמחה" • האם נמצא הפתרון שיאפשר את חזרת הנערה החולה לביתה? צפו בבקשה המרגשת של מכר המשפחה (חרדים)

(צילום: באדיבות המצלם)

סיפורה קורע הלב של הנערה החולה, שאינה יכולה לשוב להחלים בביתה בהוראת הרופאים, הביא להתגייסות נמרצת בקרב בני המשפחה והמכרים, ובימים אלו הם פונים לציבור באמצעות 'ועד הרבנים', בקריאה נרגשת לסייע לנערה החולה לשוב לביתה, כבר בזמן הקרוב.

בית פשוט בן שלושה חדרים סה"כ

המדובר במשפחה שחיה בפשטות ומעולם לא ביקשו דבר מאיש, האב והאם עמלים לפרנסתם, ומגדלים את ילדיהם בחינוך להסתפקות במועט, בבית פשוט בן שלושה חדרים סה"כ.

לפני כחצי שנה, חלתה בתם בת ה-16 במחלה הקשה, ומאז היא מאושפזת בבתי חולים, כשבגופה מקננת המחלה הארורה, ונדרש סדרה של טיפולים קשים ומפרכים, כדי להתמודד עם הגידול, ובחסדי ה' להביא מזור למחלתה.

אין מקום בבית שבו תוכל לשהות הנערה

כעת נחתה עליהם צרה נוספת, כאשר הרופאים הורו באופן חד-משמעי, כי הנערה אינה יכולה להשתחרר מבית החולים, ולשוב להמשך החלמתה בבית, שזה קריטי להמשך הטיפול במחלה, בעקבות כך שאין מקום בבית שבו תוכל לשהות הנערה.

הרופאים מתריעים: "הנערה החולה במחלה עלולה להידבק במחלות זיהומיות">>>

"עד עתה הם לא ביקשו שום דבר, והסתפקו במועט, אבל כעת הם עומדים בפני שוקת שבורה, וחייבים לסייע להם להרחיב מעט את הבית בשביל שבתם החולה תוכל להשתחרר מבית החולים ולשהות בבית" אומרים קרובי המשפחה.

בבית הקטן בן שלושת החדרים, חולקים יחד חדר אחד ארבעה ילדים. הסכנה מפני הידבקות במחלות זיהומיות מטרידה את הרופאים, והם הורו שחייבים למצוא פתרון לילדה שיהיה לה חדר בנפרד

בסיוע עסקנים נמרצים, התגייסו מהנדסים לדירה, והתקבלו האישורים לסגירת מרפסת קטנה, בה תוכל הנערה לשהות להמשך החלמת בחסדי שמים, אך למשפחה אין כל יכולת להיכנס להוצאות הבניה, והם מתחננים בפעם הראשונה בלית ברירה, שיסייעו להם להחזיר את בתם החולה הביתה.

היא כעת בבית החולים. ממתינה לבשורות טובות. ממתינה לשמוע שעם ישראל התגייס עבורה, ובנה לה חדר קטן בו תוכל לאגור מעט כוחות, להמשך הטיפולים המפרכים המכלים את כוחות הגוף והנפש.

הבשורה הטובה הזו תלויה בכל אחד ואחת מאיתנו!

עזרו לנו לבשר לנערה החולה, שהיא יכולה סוף סוף לשוב לביתה!!!>>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר