כיכר השבת

בשפה העברית

רבה הראשי של איראן: "הציונים לא מייצגים את היהדות"

בראיון בטלוויזיה של המשטר האיראני, פנה הרב הראשי, הרב יהודה גרמי, בשפה העברית, למדינת ישראל והתבטא כי "הציונים לא מייצגים את היהדות, מייצגים רק רעיון פוליטי" (בעולם)

149
קובי רוזן | כיכר השבת | ג' בסיון | 26.05.20
(צילום: הטלוויזיה באיראן)

בראיון בטלוויזיה של המשטר האיראני, פנה אמש (שני) הרב הראשי, הרב הרב יהודה גרמי, בשפה העברית, למדינת ישראל והתבטא כי "הציונים לא מייצגים את היהדות, מייצגים רק רעיון פוליטי".

לדבריו: "אנחנו יהודי איראן רוצים לשלוח את המסר הזה לציונים ובראשם לנתניהו. דעו לכם שאתם הציונים לא מייצגים את היהדות ולא מייצגים את העם היהודי. אתם מייצגים רק רעיון לתנועה פוליטית שרעיונותיה וערכיה נוגדות את הרעיונות והערכים של תורתנו הקדושה והדת היהודית".

הרב גרמי הוסיף: "אנחנו מגנים בכל תוקף מעשה התוקפנות שלכם ומצהירים ומגישים לכל העולם שיש הבדל גדול בין היהדות לציונות".

בישראל מעריכים כי הדברים נאמרו לבקשת המשטר האיראני, ולרב הראשי לא נותר אלא להסכים לבקשה, שכן סירוב יכל לעלות בחייו.

השדרן הפרסי מסביר: כך חיים יהודים באיראן

כזכור, בראיון באולפן 'כיכר השבת', הסביר שדרן הרדיו האיראני, רני עמרני, את מצב היהודים באיראן: "יהודי איראן נמצאים בפחד. בתוך הלב הם ציונים, אבל בחוץ הם חייבים להראות משהו אחר, כי הם חייבים להראות למשטר האיראני שיש הבדל בין יהדות לציונות".

"היהודים באיראן חיים בפחד גדול", מוסיף עמרני: "ולכן אפשר לראות אותם מפגינים ביום 'אל - קדוס' נגד ישראל, כי מספיק מישהו אחד שיחליט להוציא סכין, ואז הם מסתכנים בנפשם".

תוכן שאסור לפספס
149 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
86
אמת בפיו שהציונות ראשה ראש נחש חפץ בהמרת הדת אבל יש לזכור אע"פ שחטא ישראל היינו הציונים ישראל הוא ואין מקום לויכוח ויהי רצון שפריצי עמנו לא יביאו שמד על ישראל הן גופני הן רוחני שגדול המחטיאו מההורגו
אמת26.05.20
85
זה ברור שהציונות אינה מייצגת את היהדות!!! כמו כן הנטוריקרתעס מייצגים בקושי את הבודאהיזם
משה26.05.20
נטורי קרתא זה הרס היהדות
נתן26.05.20
84
מסכן רואים עליו שהוא מאוים,ושהוא קורא את זה מדף. אבל זה דבר צודק ברעיון הכללי.
י.26.05.20

הצגת כל התגובות

83
פשוט שהוא חייב להגיד זאת, אחרת מחסלים את כל היהודים שם.
מאיר26.05.20
82
דבריו אמת וצדק
תכל'ס הרב צודק.. מה הוא אמר שזה לא נכון?26.05.20
81
יש הרבה בעיות בהשקפה הציונית עפ תורה,אבל אתה חייב להגיד מה שאומרים לך, אחרת יבולע לך,בלשון המעטה,לכן מה שאתה אומר זה לוא דוקא דעתך, אכן לא נעים לחיות במדינה הטוטליטרית שאתה חיי בה ,
מסכן שכמוך26.05.20
80
נגד חבד וסאטמר ! תתבישו לכם ! לשון הרע
מוחה על כל הלשון הרע26.05.20
79
זה האמת הרי בן גוריון וחבריו רצו שלא יהיה שומרי תורה ומצוות במדינה וה' היצילנו מידם ואעפ"כ מאות אלפי עולים (בפרט ספרדים)סבלו קשות הן בגשמיות ובמיוחד ברוחניות
עעע26.05.20
78
מאיפה הוא השיג כובע קנייטש?
אפי26.05.20
77
אמת לאמיתה של תייירהה!!
שטוייערמאן26.05.20
76
הוא נראה בסכנה בשעת דיבורו מפוחד ומבוהל ומעליו עומד אירני עם נשק שלוף אם לא יאמר בדיוק מה שציו עליו שלטון אייטולות לשדר מילה במילה. ולאלו מכת הקיצוני העמלקי שבוודאי ברוב פיקחותם ירקדו לומר הנה הנה ההוכחה שבאיראן יכולים לחיות כיהודים והכל מצוין, ברור במליון אחוז לכל העולם שעד שאתם לא מוכיחים שמהגרים
יהודי לא סיקריק26.05.20
75
בספר "האיש על החומה" (על הג"ר יוסף חיים זוננפלד זצ"ל, שזכה להסכמת הגרי"ש אלישיב זצ"ל, שהובאה שם בכרך ב') בח"ב עמ' 173: "בפרוע פרעות בישראל בשנת תר"פ, והיציאה מפתח הבית היתה כרוכה בסכנת נפשות בפועל ממש.. הלך עטוף בטלית ותפילין לברית המילה לבדו, מביתו דרך שער שכם, המקום המסוכן ביותר, עד למקום הברית..
י26.05.20
74
מזכיר את גלעד /שליט
12526.05.20
73
מסכנים שיעלו ארצה מהר
שלמה26.05.20
72
באמת הגזימו עם הבקשה הזאת אבל הוא לא נראה כל כך כפוי לומר זאת
שלמה26.05.20
אם הוא לא יגיד ככה יהרגו אותו.
הודיה26.05.20
71
הוא צודק היהדות איננה ציונות
יוסי26.05.20
נכון, אבל גם לא להפוך את הציונות למשמידת היהדות.
שומר נפשו27.05.20
כל הציונות זה על פי תורה
מטומטם26.05.20
אחי אתה באמת מטומטם
יוסי27.05.20
70
לא צריך להיבהל מדבריו, מה שכן צריך להיבהל זה מהפחד שהוא שרוי בו, באם יאמר מילה לא במקום יבולע לו. צריך להתפלל שיעשו עליה לארץ הקודש.
אלון26.05.20
69
באירן שאתה אומר בוקר אז כולם יודעים שעכשיו לילה
מלכיאל26.05.20
68
צודק,המדינה הזו קמה על בסיס חילוני לא עניין אותה הדת היהודית ,ועד היום הם נלחמים שלא יהיה פה דת והמדינה תהיה חילונית
יהודי26.05.20
67
מסכן , שבוי בידי האיראנים שמכתיבים לו מה להגיד אם הוא היה אומר דברים אחרים מזמן היה תולים אותו
יהודה 26.05.20
66
למגיב הבודד והמטורלל שכל פעם בוחר לו שם אחר : אחד מהשתיים, או שאתה האקר איראני או ערבי שמשתמש בתרגומים או סתם ילד שצריך צומי, בינתיים ללא הצלחה יתירה
חרדי26.05.20
לחילוני המתוסכל שמגיב כל פעם בתסכול על האמת שמוטחת בפרצופו הצבוע, אחד מהשתיים או שאתה חילוני שונא יהדות כמו זבוטינסקי הרב שלך, או שאתה שותף של המורדים הציונים בשוגג מחמת נאיבות מופלגת ותמימות אומללה, ואתה נרגש כמו ילד שיש ציונים שמחזיקים רובה, וואהו כל הכבוד זה ממש התקדמות והצלחה...
חרדי אמיתי26.05.20
חרדי לדבר ה' אמיתי נזהר גם באונאת דברים
חרדי אמיתי באמת26.05.20
65
אין בעולם על היהדות הציונים הרסו כל חלקה טובה חזק וברוך על דבריו היוצאים מהלב של הרב יהודה גרמי הי"ו
הציונים הרסו את היהדות. הרב גרמי צודק בד26.05.20
64
הגאון האדיר רבי יחזקאל אברמסקי זצוק"ל ב'שיעור גמרא' בשבת, בישיבת "קול תורה" - אמר: "במסכת ברכות (ד,א) נאמר על הפסוק בשירת הים "עד יעבור עמך ה' " - זו ביאה ראשונה - שבאו לארץ בימי יהושע. "עד יעבור עם זו קנית" - זו ביאה שניה - שבאו לארץ מגלות בבל בימי עזרא. המשיך הרב וציטט את המשך הפסוק: "תביאמו ו
י26.05.20
63
שקר גם בתוך הלב הם לא ציונים מה שכן היהודים בפלשתין הכבושה בתוך הלב הם אנטי ציונים
ווייס26.05.20
62
יהרג ואל יעבור. לחבל במדינת ישראל - זה יותר גרוע מלהיות "מגלה עריות". התורה [בפרשת מסעי] אמרה לצאת למלחמה מסוכנת עבור "כיבוש ארץ ישראל" בידי היהודים. אנחנו רוצים שתהיה ממשלה בידי שומרי תורה ומצוות, אבל דבר ראשון שהממשלה בארץ ישראל תהיה בידי יהודים, ולא בידי גויים.
קנאי26.05.20
התורה גם אמרה להקריב קורבנות ולבנות מזבח ומשכן ולשחוט כבשים, ולעשות את הכרובים, תסתכל כל חומש ויקרא, כל זה מדובר אך ורק בזמן שיש בית המקדש, כל מצוות כיבוש הארץ מדובר רק בזמן בית המקדש, היום זה אסור, גם אם כל הציונים יהיו חרדים וראש הממשלה יהיה חרדי
אמת26.05.20
אתה מדבר בלי מקורות. אדרבה הרמב"ן (מצוה ד' שהשמיט הרמב"ם) אומר: שמצות כיבוש ארץ ישראל נוהגת בכל הדורות. והוא מוכיח את זה מהתנאים שחיו לאחר חורבן בית המקדש. וגם הרמב"ם לא חולק עליו, כמש"כ החזון איש.
קנאי26.05.20
הרמבם באיגרת תימן מזהיר שלא לעבור על ה3 שבועות, הרשב"ש אוחז שאין כיום מצוות ישוב א"י בגלל איסור 3 שבועות, רבי חיים פלאג'י סובר שאין מצוות ישוב א"י בזמן הזה וכ"ש כיבוש בגלל איסור 3 שבועות, בעל הפאת שולחן רבי ישראל משקלוב שהוא בעצמו עלה לא"י במסירות נפש, מביא בספרו את הרשב"ש שאין כיום מצוות כיבוש
האמת26.05.20
מסכן מרוב אדיקותך לאליל הציוני, העם הארץ והגויישקייט שלך ממציא שעדיף לעבור על גילוי עריות מאשר לא לעבור על איסור 3 שבועות, אוי רחמנות איזה אומללות,
א26.05.20
איראני! אל תתערב בעניני ארץ ישראל, תחזור לחור שלך.
קנאי26.05.20
אני בטוח שאתה מזרחי ולא אני, אז למה אתה לא אומר לעצמיך איראני תחזור לחור?... כואב לך האמת? נשמה אתה צריך להפנים שהחור בגשמיות וברוחניות זה הציונות...
א26.05.20
איכס, נוטף לך ארס מהפה, תסגור אותו מהר.
שומר נפשו27.05.20
61
הוא צודק
חרדי ציוני26.05.20
60
מסכן הוא בטח בוכה בלב. אני בטוחה שהוא מאויים ולכן מדבר ככה. אין יהודי ספרדי שחושב ככה. בטוח שהוא מאויים בצורה חמורה.
יהודית26.05.20
את חיה בסרט, רוב והרבה ספרדים חשבו כך לפני שס, כל הצדיקים הספרדים לפני שס היו אנטי ציונים, הבאבא סאלי היה אנטי ציוני ולא הלך לבחירות, וכן הרב אלפנדרי היה אנטי ציוני הכי חריף, וכן הרב יהודה צדקה, הרב צדקה חוצין, הרב יעקב מוצפי, הרב סלאמאן מוצפי (אביו של רבי בן ציון) הרב בן ציון אבא שאול, זכותם תגן ע
כן כן26.05.20
59
זה לא רב, זה ערב רב. וסלחת לעוונינו כי 'רב' הוא. כל השוטים שמביאים את ה'ויואל משה' מציע להם ללמוד מה אמרו חז"ל על הפסוק ויואל משה: בשעה שאמר משה ליתרו: תן לי צפורה בתך לאשה, אמר לו יתרו: קבל עליך דבר זה שאומר לך – ואני נותנה לך לאשה! אמר לו: מהו? אמר לו: בן שיהיה לך תחילה, יהיה לעבודה זרה, מכאן וא
שמואל26.05.20
חבל שאתה לא טורח לעיין במקורות. בזוהר כתוב שאימרת חז"ל זו נאמרה דווקא בזמן הבית, וכן כתבו עוד כמה גדולים כמו רש"י והרמ"ע מפאנו.
אבי26.05.20
סתם שתדע הרעיון הציוני במקור הוא אנטי דתי ונגד שיהודים ישמרו תומ''צ אלא סתם חיפשו מדינה ומצאו את ארה''ק ובאו וטימאוה
א27.05.20
58
השפה הפרסית דומה למגילה ,פורים 2020
יוליוס שטרייכר26.05.20
57
עבודות ויסוגו אחור כל שונאי ציון. נו מה לעשות אחרי שהתעלמנו מהרבנים אלקלעי, גוטמכר, קלישר, מוהליבר התקיים בנו ויפן כה וכה וירא כי אין הביא לנו את דוד אחר והצאצא של רבי יוסף טאאיצק והקימו המדינה. וכל השמנדריקים שמייחלים לסופה של המדינה (בזמן שהם יונקים מהפרה הציונית) בואו נראה אתכם מקימים שכונת אהלים
שמואל26.05.20
לא צריך להקים כלום אם יחזרו בתשובה הקדוש ברוך הוא בעצמו יקים את סוכת דוד הנופלת
ג'פרי26.05.20
56
בספר "שרידי אש" להגאון רבי יחיאל יעקב וינברג זצ"ל (ח"ד עמוד שעה): "מסופקני אם יש בתוכינו מי שמוחו בריא ולבו ישר.. שיעלה בלבו מחשבת פיגול ותועבה לזלזל בקדושת גבורים וקדושים שמסרו נפשם למען ה' עמו וארצו".
י26.05.20
55
מה רוצים ממנו הוא חייב לומר את כל מה שמכתיבים לו.
שי26.05.20
54
לכל מי שחושב שהספרדים הם בטבעם ציונים, אז הנה לכם פה יהודי מזרחי איראני שהוא אנטי ציוני, ומסביר את ההבדל בין יהדות לציונות כל כך יפה במילים אחדות, ואל תקשקשו לי שהרב הראשי באיראן, אמר מה שאמר, בגלל פחד מהמשטר, כי כולם יודעים שאחד מהרבנים הראשים בארץ (שעוד עובד בשמרה הזאת כיום) פחד לדבר נגד מצעד הת
ס"ט26.05.20
53
מה ההבדל בין רב חרדי בארץ, שאנחנו מבינים שזו דעתו האמיתית, לבין רב בחו"ל שאנחנו פתאום מניחים שהוא הוכרח לומר זאת. הרי באמת חוקי והנהגות הציונות סותרים באופן בולט לחוקי והנהגות התורה. יש בזה איזה פקפוק? כל הכבוד ליהודים שהקימו מדינה אבל יש פוסקים שסוברים שזה היה אסור, וגם לחולקים - פשוט וברור שהרבה מ
מאיר26.05.20
52
מספר 8 הבאת את ההבדלים בין ציוני ליהודי אם מעט שנים תחזור לאירופה ותנתח את הציבורים שהיו שם אתה תעשה בדיוק את ההבדלים האלה בתוך הציבור היהוד לפני הולדת הציונות בעולם כך שההבדלים הם לא הרבה ומשם יציאת הכפירה לכל העולם היהודי ומשום כך יש לך להתחיל עם אותם הראשים תחילה שהם אבות אבותם של הציונות
יעקב 26.05.20
51
נו באמת הרי היהודים שם שבויים מה אתם מצפים שיגיד באמת מה שהוא חושב. אפילו מוחמד הנביא שלהם כתב להם בקוראן שארץ ישראל שייכת ליהודים!
אני26.05.20
50
אבל זו האמת!! מצטער לומר לכם. החוק העותומני והאנגלי לא מייצגים את חוקי התורה. אמת כואבת. אבל הוא אמר נכון מאד
גבי. 26.05.20
לצערנו הרב במדינת ישראל מתנגדים להלכה ולתורתנו יותר ממדינות זרות. מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו....
אחד שמכיר26.05.20
49
מזכיר את גלעד שליט במרתפי החמאס בעזה כשהקריא דברים שהכתיבו לו לומר לתקשורת
אמת ונכון26.05.20
48
נו הלואי שיצליח לשכנע את כת הקיצונים להגר לאחיהם באיראן, לשבת בבטחה במקום שיכבדו אותם ואת תורתם המסולסלת, ויערכו העצרות ותהלוכות יום יום בככרות טהרן וברחבי איראן להשמיד ולעקור מדינת היהודים ולהביע אמון ולעודד שלטון אייטולות הצודקת במלחמתה להכחדת עמ"י היושב בציון
סיקריק=עמלק26.05.20
47
אז שידע בחזרה שהוא לא מייצג כי הציונות זה חלק מהיהדות ומה הוא מתראיין אצל האיראנים מה הוא מחפש שם ולמה הוא עדיין באיראן
יהודההה26.05.20
46
בספר "אם הבנים שמחה" להגה"ק ר' יששכר טייכטל הי"ד זצוק"ל "...ועיין חת"ס בתשובה, שהביא הגמרא דסנהדרין, דישראל שנהרג ע"י עכו"ם אפילו היה רשע וגרוע נקרא קדוש. וכש"כ אלו שהערו נפש למות בעד ארצינו. ועיין ספרי זוטא פר' בהעלותך סי' ל"ג, ר' שמעון אומר בוא וראה חיבתו של א"י כמה היא חביבה.. כשהיו קרובין לא"
י26.05.20
45
עשרות אלפי יהודים בישראל חותמים על כל מילה שלו
רינה26.05.20
44
מי הציוני האמיתי ?!ותחזנה ענינו בשובך לציון .רואים שהוא מפוחד. לגלות לו משהו כבוד הרב גוים שנאו את היהודעם בלי קשר לציונות .כי גם לפני הציונות סבלנו.
קובי26.05.20
הרב הראשי הציוני פוחד להגיד שהציונים העלו ארצה גויים, הרב הראשי הציוני שהעז לדבר נגד מצעד התועבה קיבל מסר מבית המשפט שזה לא חוקי לדבר נגד תועבה ושיפטרו אותו ממשרתו, אז מי מפחד לדבר את האמת? יהודים אצל הציונים או יהודים אצל איראן? ולגבי השקר שלך שלפני הציונות כאילו ערבים עשו כל יום פיגוע זה שקר וכ
ה26.05.20
43
ברור שזה מתוך פחד המשטר, כידוע רבנים (בייחוד בחו"ל, וספרדים) ממלכתיים יותר מהמון העם שבחלקם יש קיצונים. ולכן פשוט שעשה את זה מלחץ המשטר.
ישת 26.05.20
42
מזכיר את השבויים האמריקאים שהחרב של דעא"ש על הצוואר שלהם,אם לא הבנתם הוא פועל בחוכמה בעקבות החלת הריבונות בבקעת הירדן, כדי שלא ישחטו אותם....ודי למבין....
א.ש26.05.20
41
מי מממן אותם הקנאים כמו חבד סאטמאר ועוד לא דתיים לאומיים(ממה שידוע לי)
עעע26.05.20
40
הם ציונים לכול דבר ויש להם אהבת הארץ זה בעל כורחם הם אומרים את זה אנחנו פרסים עומדים איתם בקשר טלפוני הם אוהבים את נתניהו ויש להם אהבת ארץ ישראל רק שהם לא יכולים לבטות את זה.
מ.אאהרון27.05.20
אתה יהודי אמיתי או מזוייף? מה הקשר בין אהבת ארץ ישראל, ולמשתלטים הציונים הכופרים שמעבירים כל יום חוקים נגד תורתנו? לאהוב נתניהו זה אצליך חלק מהיהדות וברשימה של גדולי הצדיקים ותורת משה? עכשיו אני מבין עד כמה סאטמער צודקים, ועד כמה הציונות הצליחה לסלף ולשנות את הדיעה והערכים של היהודים
דודו27.05.20
ומה הקשר בין סאטמעעער ליהדות??? חבורת ברברים אוהבי ערבים ומחבלים, דבר אחד לא עשו לקרב את הציונים הטועים! רק לעשות הפגנות אלימות, את זה הם עושים בהידור רב עלו והצליחו חבורת טרוריסטים
לב יהודי31.05.20
יש הבדל בין אהבת הארץ לציונות
נתן27.05.20
39
גם החרדיות זה לא יהדות, זה דבר שהומצא לפני 300 שנה בערך,ממתי להתלבש כמו כומר פולני זה שייך ליהדות??? , לראות מרוקאי עם שטריימל ופראק באוגוסט בבני ברק חא מצחיק אתכם??? מה זה שייך ליהדות??????
אריה דרעי המשתכנז26.05.20
יפה יפה נהניתי מאדדדדדדדדדד
אתי27.05.20
38
צודק במאה אחוז ! זאת הדעת תורה האמיתית של גדולי ישראל. ואין צורך לפרשן את דבריו שכביכול מפחד ... ידוע שהציונים הם ערב רב יהודאין רח"ל
אביב26.05.20
37
לכל המגיבים האנטי ציונייים.....מתי שמחבל יבוא אליכם הביתה , אל תתקשרו לצבא הציוני, תתקשרו לרב שלכם שיבוא להציל אתכם, ואם כל כך רע לכם תחת השלטון הציוני.....אתם מוזמנים לעבור לגור באירן, יקבלו אותכם בשמחה שם
האדמור הציוני 26.05.20
אני מאוד רוצה לעבור לגור באיראן ברצינות .אין ליהודי מאמין מה לעשות בדור הזה בארץ הקודש.
הנביא 27.05.20
נו למה אתה מחכה תפוס את הרגליים ולך יהיה לך שם הרבה יותר טוב וסביר להניח שלא תחסר לאף אחד.
שומר נפשו27.05.20
100%
עדיאל27.05.20
36
לאו דווקא תמכו בכל אישיות ציונית, אבל - תמכו בכל מי שעודד עליה, עודד ישוב ארץ ישראל. לרוב - הציונות זוהי מטרתה וביצועיה ולכן זה מסתדר היטב. ללעומת זאת - היכן שנציגי הממסד פגעו בתורה - ידעו הרבנים לצאת חוצץ ולבצא מעמד היהדות! כך היה גם בימי הנביאים, השופטים ובעצם מאז ומעולם - היה מתח בין המלכות לחכמי
חכמי ספרד תמכו 26.05.20
35
הערבים חיו כל השנים עם היהודים בשלום טוב מאוד(שלא כמו מלכות אדום מלכות ישמעאל היתה יותר טובה ליהודים)רק שהציונים התחילו לפעול אז היה פרעות של ערבים בארץ ישראל ואז שקמה המדינה על אחת כמה וכמה
עעע26.05.20
שנאת הערבים ליהודים הייתה הרבה לפני הציונות זה אפילו כתוב בקוראן.
שומר נפשו27.05.20
כן מה אתה אומר על מה היה מאורעות תרפט?!
יהודההה27.05.20
34
גם השלטון הקומוניסטי בברית המועצות הכריח רבנים לצאת עם הצהרות כאלה. אותה התופעה, אותו הסוף של המשטר האנטישמי.
סענדר26.05.20
ההבדל הוא, שברוסיה אסור היה להאמין באלוקים וללמוד תורה ולקיים חיים יהודיים, אבל באיראן להיפך, יש שלום בין יהודים למוסלמים, והם מכבדים את היהדות יותר מאשר הציונים הארורים שדורכים על התורה
נ26.05.20
33
די ברור שהוא מקריא מתוך דף מה שאמרו לו לומר... כמה עצוב 2020 ויהודים בגלות כל כך חזקה....
כמה גלותיות26.05.20
גלות? גלות זה שיהודים לא יודעים מה זה שמע ישראל ואומרים שזה מהקב"ה
עעע26.05.20
32
הקרב האחרון יהיה נגד היהודים השונאים את עצמם ונגד הערב רב!!!
מאיר-עברי אנוכי26.05.20
הכתיבו לו את זה
שלום26.05.20
השאלה מי זה הערב רב ?!הוא נגד המדינה לא נגד יהודים תפריד ביניהם אין שום קשר
עעע26.05.20
31
אני מקווה שהוא לא באמת חושב כך, אלא הוא אומר את זה מתוך פחד מהאיראנים. וודאי שהציונות היא חלק מהיהדות!
יהודי27.05.20
מסכן, הוא חושב כך וכל היהודים חושבים כך, הרופורמים והציונים והמשכילים והקראים והצדוקים כל זה זה לא חלק מהיהדות, ואם אתה לא מבין למה אז גם אתה לא משלנו
כ27.05.20
ברור שהוא דיבר כך כי לא יכל לדבר אחרת ובאותה מידה ברור גם שהוא צודק. אכן לציונות אין שום קשר ליהדות, אדרבה היא דוגלת בעקירת היהדות.
ר27.05.20
כל ראשי והוזי הציונות התבוללו או התנצרו וגרמו נזק עצום בתקופת המלחמה רצו להעביר את כולם לנצרות .זה לא נתון לויכוח תחפש ביומנים ותראה [לא מה שלימדו אותך בתיכון] ולכן הציונות זה האוייב הגדול ביותר של היהדות מאז מתן תורה
הנביא 27.05.20
30
קבל את האמת ממי שאמרה
הרמב"ם26.05.20
29
האדמו"ר הגאון רבי שמואל אליהו טאוב ממודז'יץ זצוק"ל: "...ולשמחתינו הגדולה, גם המאמר חז"ל, כי "אין בין העולם הזה לימות המשיח אלא שעבוד מלכויות בלבד" גם כן נתקיים ב"ה, זרקנו מעלינו בעזרת השם את כבלי הברזל וזיקי השעבוד מלכות – תקותינו ואמונתינו בה' חזקה שגם יתר יעודי הגאולה הטובים שחזו חכמים ז"ל ונביאי
י26.05.20
28
זה בולט מאוד שאיראן הם שליחי האלוקים להזכיר לנו שצריך להיות יהודים ולא ציונים, הרי לא שמענו על מדינות אחרות תימן או סעודיה שיהיו החוד החנית של המוסלמים נגד הציונות, מה קרה שהאיראנים נהיו נטורי קרתא?... יש להם מדינה גדולה מישראל פי 15, יש להם הרים יפים שם באיראן, מה חסר להם? ואל תשווה את איראן לכל
גאולה אמיתית26.05.20
סיקריק מטורלל, אפילו לטענתך כי כאילו אתה מאמין שיהודים חיים נורמלים תחת שלטון אייטולות ואין אנטישמיות ליהודים אצל אחיכם האירנים ואצל רבכם חמינאי ורוחנאי וכו'. א] בוודאי וברור שכל יהודי באיראן מפוחד ומאוים ומחכה ליום הצלתו מהשלטון האכזרי. (ובנוסף כשבעים אחוז מאזרחי איראן רוצים שחרור ולברוח). ב] להבנ
ביי ביי26.05.20
27
שיש הבדל גדול בין היהדות לציונות
זו האמת26.05.20
26
רחמנות, מה היו עושים לו אם בשידור חי הוא היה טועה ואומר משהו שונה ממה שכתבו לו לומר, כנראה היה צריך לומר עליו קדיש בשבת הקרובה תאמרו בתפילה יותר בכוונה את "אחינו כל בית ישראל... בצרה ובשביה וכו"
חרדי26.05.20
25
צודק
שרה26.05.20
24
המדינה=עגל הזהב-מגדל בבל-סדום ועמורה]
יוסף27.05.20
23
צודק מאה אחוז!!! אלף אחוז! כל מילה בסלע! אנחנו יודעים את האמת. הלוואי שכולם יבינו זאת אמן. זאת האמת!!! יישר כח. אנחנו איתך, בהצלחה. רב יהודי אמיץ!
מ.קנאים ת"א26.05.20
22
אמת לאמיתה !
מרדכי היהודי26.05.20
21
ב"האיש על החומה" [על הגאון רבי יוסף חיים זוננפלד זצוק"ל] בח"ב עמ' 138: ".. וכשהיו קובלים לפניו על אלה מבוני הארץ שבעטו בתורת משה ובמצוותיה, ונדבקו רק במצות ישוב הארץ, ואפילו מוסרים נפשם עליה – היה מנחמם ואומר: "אני מקווה שתעמוד להם זכות ישוב הארץ שהם מקיימים במסירות נפשם, שיחזרו בתשובה ועוד ישובו א
י26.05.20
לא כל מה שכתוב בהאיש על החומה נכון יש שם הרבה שיכתובים
ג'פרי26.05.20
הספר "האיש על החומה" זכה להסכמת רשכבה"ג הגרי"ש אלישיב זצוק"ל
י27.05.20
20
ציונות כל מטרתה היא עקירת היהדות
אדם26.05.20
19
יש למעלה ממיליון ילדים בבתי ספר שלא יודע מה זה שמע ישראל וזה מדינה יהודית
דני26.05.20
יש למעלה ממיליון ילדים בתלמודי תורה והישיבות ששונאים את המדינה הציונית יותר מהאירנים, ומתפללים ומייחלים להשמדתה. אלא שהם בנים נזופים לה' כמו האירנים, לכן ה' אינו שומע בקולם.לכן הקורונה פגעה ברבניהם.
רבינו26.05.20
כנראה שאתה לא מכיר כמעט שום חרדי-אם אתה מעלה על דעתך שיש מליון חרדים שמתפללים להשמדת המדינה...
מצדרביעי26.05.20
אתה יכול להעיף מבט בתגובות כדוגמת ג'פרי ותגיד שאין אנשים כאלה אומנם לא מיליון אבל יש הרבה. אתה לא רואה את התגובות שלהם כי אין להם אינטרנט.
שומר נפשו27.05.20
המדינה הציונית היא שורש הרע שבעולם
ג'פרי26.05.20
18
ציונים לא יהודים יהודים לא מיוניםמה לעשות יהודי לא מחלל שבת ציוני מחלל שבת יהודי לא אוכל טרף ציוני אוכל טרף ועוד לסיום יהודי שונא ציוני ציוני שונא יהודי
זה באמת האמת26.05.20
אתה מסית ומגעיל
חיים26.05.20
כנראה שה' אינו יודע מה שאתה יודע, לכן נתן לציונים את המדינה, ולחרדים את השואה.
רבינו26.05.20
תברר כמה חרדים מתו מתוך שש מליון וכמה נפשות מתו מהמדינה של הציונים
מצומצם26.05.20
הגאון הגדול רבי שלמה זלמן עהרענרייך גאב"ד שאמלוי הי"ד כשהגיע עם בני קהילתו לאושביץ אמר להם אנו באים לכאן מפני שלא נלחמנו מספיק נגד הציונות
ג'פרי26.05.20
רוב ההרוגים בשואה היו ציונים, מתבוללים, רפורמים וכו' ובגללם הגיעה השואה וכתוב בספרים שכיוון שנתנה רשות למשחית אינו מבחין בין טובים לרעים ולכן נהרגו בשואה גם יהודים חרדים
חרדי26.05.20
מבואר בגיטין שהקבה מתחיל הפורענות מן הצדיקים
יוסי27.05.20
יש 3 שבועות ראה בספר הקדוש ויואל משה ובספר ילקוט השבעתי אתכם אגב יש אתר כזה גם מומלץ מאוד
עעע26.05.20
17
טוב... מה שנכון נכון...
ע26.05.20
16
לכל הציונים החרדים המתוסכלים שמדשדשים ומנסים למצוא מקורות לציונות שלהם, הנה לכם דברי אלוקים חיים מפוסקי הדור החל מהראשונים, זהרבה יותר פוסקים ממה שהבאתי אוחזים כך, אבל אני הבאתי בנתיים מה שראיתי בפנים בספרם, הרמבם באיגרת תימן מזהיר שלא לעבור על ה3 שבועות, הרשב"ש אוחז שאין כיום מצוות ישוב א"י בג
האמת26.05.20
נפסק בשולחן ערוך כי "שנים שנשבעו לעשות דבר אחד, ועבר אחד מהם על השבועה, השני פטור ואינו צריך התרה" מכיוון שהגויים הפרו את חלקם, דהיינו השבועה שלא ישעבדו את ישראל יותר מדי, פקע גם תוקפן של השבועות המקבילות שנשבעו להן ישראל ובטל האיסור לעלות בחומה. בנוסף, עלייה הדרגתית איננה "כחומה". רש"י פירש "שלא י
ד28.05.20
קטונתי באמת. אבל למה לא הביא את זה ברמב"ם או בבית יוסף. ולגבי ביאת המשיח, ניתן לומר שמדובר במשיח בן יוסף ויעיין נא כבודו בקול התור ומאמר הגאולה להרמח"ל ויבין שענייני גאולה ומשיח יותר מורכבים ממה שההמון חושב וסובר. ואולי זו הסיבה שלא הביאו את זה להלכה כי: "וכל אלו הדברים וכיוצא בהן לא ידע אדם אי
שמואל26.05.20
לפי ההגיון שלך הקדוש ברוך הוא קבע שהצדק עם הנאצים, כפי שראינו בעינינו שהצליחו להשמיד חלק גדול מעם ישראל.
משה26.05.20
שלוש השבועות הן אגדה ולא הלכה. לכן רבים מגדולי הפוסקים הראשונים לא פסקו את השבועות להלכה - הרי"ף, הרמב"ם, הרא"ש, הטור, השו"ע ועוד. אמנם, יש שרצו ללמוד מדברי הרמב"ם באיגרת תימן שאומר לבני תימן להישמע לשבועות, שהן איסור לדעתו. אך שם כותב במפורש: "...והשביע עליו על צד המשל, ואמר: 'השבעתי אתכם בנות יר
ד28.05.20
גם מקורות שהבאת, נראים חצאי-אמת ממוחזרים מגליונות ללא שם וללא חתימת היוצר המופצים כמו חומר מסיונרי בתיבות דואר בשכונות חרדיות
חרדי26.05.20
הם לא חצי אמת, כל מקור שהבאתי לך אני יכול לציין לך איפה זה כתוב בדיוק בפנים הספר, כדי שגם אתה תוכל לראות את זה בעצמיך שזה לא הדמיון שלי, אדרבא אני מחכה כבר שאתה תראה את כל המקורות בפנים כדי שלא יהיו לך תירוצים
א27.05.20
אפשר לחשוב שחיי יהודיים מלאים ותוססים של באיראן. הם מתפללים לשלומה של המלכות?
נתן26.05.20
15
הוא סך הכל חוזר על דברי נטורי קרתא וסטמר
חיים26.05.20
הואמציג את שיטתו היהודית המקורית הפשוטה, ומה לעשות שבאורח פלא זה כמו סאטמער
כהנא לא צדק!!!!26.05.20
14
הגאון רבי שלמה זלמן אויערבך זצוק"ל, אמר: "כשאני מרגיש צורך להתפלל על קברי צדיקים אני הולך להר הרצל, לקברי החיילים שנפלו על קידוש השם" ("אורו של עולם" עמ' 380).
י26.05.20
וואו יפה
עדיאל27.05.20
13
ברור שיש הבדל משמעותי בין הציונות ליהדות . אבל רואים עליו בברור שמחייבים אותו מה לומר וכו'
משה 26.05.20
12
רבי יוסף יצחק מחבד אמר שיותר טוב לחיות בגלות אצל גוים מאשר אצל יהודים ודי למבין
עעע26.05.20
11
הוא רב מטעם.
יואליש26.05.20
10
הרי פרס ורבין ועוד חברים ברשימה ואפילו ביבי לחצו ידיים וסיפרו בדיחות עם מחבלים ארורים ואתם לא רוצחים אותם או אומרים להם לכו לאירן
עעע26.05.20
9
לפי חלק מהתגובות כאן, אתם הגיס החמישי. אולי תרגישו יותר טוב במדינות עולם השלישי.
מצער27.05.20
8
שפת הגוף מסגירה את יחסו לנאמר על-ידו...
נתן26.05.20
7
הרב יהודה גרמי שליט"א אמרת דברים נכונים חזק ואמץ על דבריך
דבריך דברי אמת ויציב26.05.20
6
מרן הגאון רבי מאיר מאזוז שליט"א אמר: "ולמה המדינה קמה ע"י חילוניים? כי אם המדינה היתה קמה ע"י יראי שמים, השטן היה עושה כל מה שיהיה כדי לבטל אותה, אבל עכשיו השטן אמר אדרבה, זה שלי, הנה כולם שמה כופרים לא מאמינים, אז אני יסייע למדינת ישראל, כדי להוביל את עם ישראל לתוהו. אבל נעשה להיפך, עם ישראל חוזרי
י26.05.20
סוף סוף מישהו נורמלי
א26.05.20
העניין הוא שאם היו נשארים תחת השלטון שהיה באותו זמן ולא היה לכמה אנשים אגו להקים מדינה היו נחסכים הרבה קרבנות ואף אולי היה יותר קל לקיים תומ''צ
א27.05.20
5
חזק ואמץ!!!
אשריך הרב יהודה גראמי עם ישראל איתך!26.05.20
תגיד האמת אם הערביים היו שליטים בארה"ק ובידם היה הכסף והכסאות, מי היה הראשון שהתחבר וילקק את הערביים? מי? האגודה,פרוש וגרוסמן מה'עמק', ובלז, מי לא? לא הירש וזוגתו
helen e wirtz26.05.20
4
מעניין הוא כמעט נראה ליטאי
שלמה26.05.20
3
אם הגה"ק הרב עובדי זצ"ל לא היה עולה לארץ, והיה נשאר בעיראק אז 90 אחוז שגם הוא לא היה ציוני, אני לא יכול להגיד את זה בוודאות, אבל מבחוץ רואים תמונה אחרת, מי שלא חי תחת הציונים רואה את התמונה מבחוץ, מי שנמצא תחת הציונים הוא כבר משוחד וחייב להודות להם, כי כל יהודי בארץ נמצא בין הפטיש לסדן, כי הציו
עופר26.05.20
2
אנשים פשוט צריכים לחשוב לפני שכותבים תגובה..... כל חסר דעת כותב מה שבא לו
חיים26.05.20
צודק 1000000ז%
הודיה26.05.20
1
"הבדל גדול בין היהדות לציונות" יפה
עעע26.05.20
אולי גם יעניין אותך
העולם הערבי

מה כתבה אחותו של הנייה בקבוצה המשפחתית בבוקר הטבח?

נחמן שטרנהרץ | 17.04.24

למרות דברי הרהב

דיווח: לא תהיה תקיפה ישראלית באיראן, זה מה שכן יהיה

יוסי נכטיגל | 17.04.24

לא מכחישים ולא מתנצלים

הסעודים סייעו לישראל נגד איראן; "רצו להחריב את היחסים"

בני סולומון | 14.04.24

ולמה ארה"ב התנערה?

נשיא איראן זועם על התקיפה ומאיים: "זה לא יעבור בשתיקה"

יוסי נכטיגל | 02.04.24

נמצאות בארץ

סערת המאושפזים מעזה: השופט הורה לא לגרש בינתיים

מישאל לוי | 20.03.24
ש

בזמן המסוגל

הם יהיו שם לבד ביער, במשך כל החג, רק בשביל להתפלל עליכם  במקום הקדוש

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

המגעים מתקדמים

קטר הגישה לישראל תשובה רשמית מחמאס - עם דרישות

דוד הכהן | 14.03.24

הסרטון של המחבלים | צפו

בום אחרי בום: שיגור 100 הרקטות לישראל בעיני חיזבאללה

דניאל הרץ | 14.03.24

יורד על ישראל

נסראללה פונה לנתניהו; זה הסימן שחמאס אינה מובסת

דניאל הרץ | 13.03.24

עם פתיחת הרמדאן

התיעוד של חיזבאללה: כך נפל הטיל שלנו במוצב הישראלי

יאיר טוקר | 13.03.24
ש

בריאות זה הכול

מלחמה? אזעקות? דואגים לנפש הילדים!

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

"פגיעה ישירה"

לא תאמינו: 5 עזתיים שצפו בסיוע יורד מהאוויר... ונהרגו

בני סולומון | 08.03.24

התיעודים נחשפו

לוחמי צה"ל חילצו ילדה פלסטינית קטנה שנלכדה בין הריסות

יאיר טוקר | 07.03.24

השליטה על עזה

סינוואר מאמין שידו של חמאס על העליונה - ומתנגד להנייה

דניאל הרץ | 07.03.24

אחרי האמירות האנטי-ישראליות

בירדן מתחננים להמשיך את הסכם המים; זו הדרישה בישראל

בני סולומון | 03.03.24
ש

לכולם ובחינם

באו לטייל בחול המועד בחינם >>

כיכר בשיתוף בנק הפועלים | מקודם

מרד בסינוואר

העזתי מאשים: "לא רוצה חטופים, תרדו מאיתנו, חמאס"

יאיר טוקר | 22.02.24

"הרס ונעלם"

ילדים קטנים תועדו ברצועה "מחפשים את סינוואר" | צפו

קובי רוזן | 21.02.24

מבוכה למנהיגים

עם תמונת סינוואר במנהרה: העיתון שהופץ הבוקר ברצועה

יאיר טוקר | 20.02.24

"אם היה יודע"

שותפו של סינוואר בכלא: זה מה שהוא רצה להשיג בטבח

קובי אטינגר | 15.02.24
ש

פריחתו של יישוב

הפיכתה של גבעת זאב - מפרבר לעיר מתפתחת

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם

"פחדן, פסיכופט"

"העכברוש הזה"; תגובות מפתיעות בעזה לסרטון של סינוואר

יאיר טוקר | 14.02.24

מי שצוחק אחרון

העיתונאי שתיעד את הטבח ושידר מניר עוז הותקף ברפיח

דוד הכהן | 13.02.24

הרס ועשרות סקרנים

כך נראה הבוקר המתחם ברפיח שממנו חולצו החטופים | צפו

יאיר טוקר | 12.02.24