כיכר השבת

הקרב על החרדים העובדים

בכיר ב'דגל התורה' מאיים: "ישי ייחשף באור האמיתי"

יו"ר מפלגת "ביחד - העם איתנו" ח"כ אלי ישי צפוי להיפגש עם "החרדים העובדים", אלא שמאחורי הקלעים מסתתרת דרמת ענק כאשר אנשי מפלגת 'דגל התורה', אליה משתייכים "החרדים העובדים" באופן לא רשמי, רואים בכך הכרזת מלחמה של ישי. בכיר ב'דגל' ברמז עבה: "זה יחשוף אותו באור האמיתי" (חרדים)

105
ישראל כהן | כיכר השבת | כ"ה בטבת | 16.01.15
ח"כ אלי ישי
ח"כ אלי ישי (צילום: Edi Israel/Flash90)

אם המלחמה הפנימית בתוך ש"ס לא מספיקה לח"כ אלי ישי, ייתכן והוא בדרך לפתיחת מלחמה גם עם מפלגת "דגל התורה".

אמש (חמישי) בשעות הערב שיגרו אנשיו של יו''ר מפלגת "יחד - העם איתנו" ח"כ אלי ישי את ההודעה הבאה: "בעז"ה יתקיים מפגש של 'חרדים עובדים' עם חברי הכנסת אלי ישי ויוני שטבון ראשי מפלגת "יחד". ביום שני הקרוב, כ"ח טבת, 19.1.15, בשעה 20:30 באולם בית כנסת "אורייתא" רחוב מנחם 25 בני ברק".

לכאורה מדובר בהודעה תמימה וטבעית, אך מתברר שמאחורי הקלעים מדובר בדרמת ענק פנים חרדית אשר עלולה לגרום לקרע של המפלגה החדשה מול תנועת "דגל התורה" זאת מאחר ופניה רשמית של ישי לחרדים העובדים, הנחשבים באופן לא רשמי לקהל הבית הטבעי של התנועה הליטאית, מהווה חציית קו אדום והפרת הסטטוס קוו הפנימי בין המפלגות.

בכך עלול ישי לפתוח חזית נוספת מול מפלגת יהדות התורה האשכנזית, אשר עד עתה, גם אם לא העניקה גיבוי למפלגתו החדשה, הרי ששמרה על פרופיל נמוך יחסית במאבק נגדה, זאת בוודאי לעומת ש"ס שכמובן יצאה נגדו החל מהרגע הראשון.

האות ניתן כבר בתחילת השבוע כאשר יו''ר דגל התורה, ח"כ משה גפני, דיבר במהלך פאנל שנערך במסגרת ועידת הת"תים במלון כינר באופן ברור ונחרץ על המשך שיתוף הפעולה המלא עם ש"ס והבהיר בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים את אי-הזדהותה של דגל התורה עם אלי ישי.

לדבריו, ניתן אור ירוק ואישור מוקדם מבית מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן לדברים וגפני הבהיר ברמז עבה שהניסיונות לפלג כביכול בין עמדת הח"כים לבין עמדת הבית ברחוב חזון איש 5 לא יצליחו.

בכך כאמור יצאה לראשונה "דגל הרשמית" חוצץ נגד ישי, שמצידו כנראה מיהר לפתוח "חזית" והודיע בתגובה על מפגש עם החרדים העובדים בלב בני ברק, מה שמהווה על פניו 'פלישה' לטריטוריה של מפלגה אחרת ופנייה לקהל המצביעים הטבעי של יהדות התורה.

בדגל התורה בוחרים הבוקר שלא לשתוק על פרסום דבר המפגש ובשיחה עם "כיכר השבת" אומר גורם בכיר כי "אנשי ישי מנסים להסיט את המחלוקת הפנימית ולהבות האש בינם לבין מפלגת ש"ס ולהעבירם לכיוון מאוכזבי דגל התורה ולנסות לפתות אותם להצביע בעבורם".

בדגל התורה מגיבים ומבהירים כי "אם הדבר אכן יקרה ואלי ישי יפעל בכיוון הזה, זה יחשוף אותו באור האמיתי", כשהרמז ברור ומובן מאליו - מלחמה.

תוכן שאסור לפספס
105 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
61
גם דרעי לא שווה כלום ...אבל אלי ממש טיפש . בזכות כסף של אנשים בונה קמפיין. מה בדיוק עשה למען עניים????
וקנין19.01.15
60
בע"ה יתברך ישי יקבל 8-9 מנדטים
חיים צ.16.01.15
59
כדאי לבחור בשס (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מירי16.01.15

הצגת כל התגובות

58
חצי טוניסאי ואני מצביע "יחד"
פריקסה18.01.15
57
"אני בעד חרדים שעובדים לפרנס את משפחתם" ותהיה מוערך הרבה יותר.
יוני16.01.15
56
כי רק הם באמת מייצגים אותי. לא ג' - כי הם לוקחים ספרדים ו"משכנזים" אותם בישיבות ואחר כך מדברים על חציית קווים וגניבת קולות. לא ש"ס - כי היא אותה גירסא של ג' עם נמיכות קומה ספרדית ומדיניות של "העתק הדבק". אלא "יחד" אנשים עם ערכים שלא פוסלים את מי ששונה מהם - הגם שהוא שומר תורה ומצוות !!!!!
יעקב16.01.15
55
אני וחברי נצביע למי שעוזר לנו ואם זה יהיה אלי ישי אז בשמחה אתן לו את קולי
חרדי עובד16.01.15
54
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לא יכול בלי מחלוקת. 16.01.15
53
אם האשכנזים כל כך רוצים את דרעי ורבו שהוא תלמידד הרב שך, אנחנו יודעים בוודאות גמורה, שטובת הספרדים היא ישי, תלמיד מרן והרב מאזוז, ההולכים בדדרך רבותינו הספרדים..
חסיד מרן16.01.15
52
למה כולם חייבים להיות מנוהלים ע"י אותם אנשים שמנסים לכפות את דעתם על אחרים הרי בדגל בזים לכל אותם עובדים אז שיפסיקו להתיפיף פתאום ואם הם מתחברים לאלי ישי למה לא (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ביטו16.01.15
51
אלי ישי יכול להצליח אם יחליף את השם של המפלגה לשם יותר רשמי ומכובד במקום "העם אתנו" שנשמע כמו סיסמא שיווקית של איזה עמותה זנוחה, ושכבר כשאתה שומע את השם הזה אתה מקטלג אוטומטית בתת מודע שלך את המפלגה כאחת המפלגות הקיקיוניות וברות החלוף שלא יישאר ממנה זכר. דוגמאות לשמות רשמיים: מפלגת "עם" (עדות המזרח)
אריה18.01.15
50
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אני 16.01.15
49
בשנים האחרונות התקיימה תחרות בין דרעי לישי מי ירוץ ויתחנף יותר לרבני הליטאים בב"ב שכן לשיטתם אין הנהגה ספרדית [גם בזמן מרן זצ"ל] וכל דבר דורש אור ירוק מליטאי ב"ב [מישהו אמר עטרה ליושנה? זקיפות קומה?] והגמול? דגל מתערבים בפילוג הספרדי [פגישת ישי עם הגראי"ל שטיינמן]ומנסים להפיק רווחים מהמלחמה...רגע מק
הפודלים הספרדים16.01.15
48
ישי אל תחת ואל תירא מהסקרים כי הם שקרים ומשקרים כדי להשפיע על דעת הקהל למי ולאיפה לקראת הבחירות. לעניות דעתי לא יודע אם זה מותר לפי החוק לנצל ומגמתיות דעת של אזחרים תמימים.
ישי המלך16.01.15
47
ואם הם לא רוצים אז שלא יבואו בטענות לאף אחד. בכל שנות חיי הצבעתי תמיד ליהדות התורה חרף התנכרותם לחרדים העובדים. לא עוד.
דוד16.01.15
46
מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל ידע כנראה שינסו להכפיש את אלי ישי לכן הודיע לנו כדי שנדע: אלי ישי איש צדיק וישר,לא מתרברב, לא מתנשא, בכל ביתי נאמן הוא אנחנו תלמידי מרן, מאמינים לדבריו
יהודי16.01.15
45
שגפני יתחיל לדאוג גם לנו ציבור העובדים!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חרדי עובד16.01.15
44
כל שאר המפלגות יפסיקו להיות רלוונטיות יש אשליה שהם מחזיקות מעמד אבל זה לא נכון. הגיע הזמן שכולנו נזכור גם את ה' נפסיק לעשות דברים נגד רצונו. רצונו באחדות למפלגות החרדיות שממשיכות להחזיק את קהל בוחריהן בכוח יום אחד זה יתפוצץ.
א18.01.15
43
מעודם אנשי דגל לא תמכו בעובדים החרדים , רק ניסו למצל את קולותיהם ,וכעת שיש איום " כביכול " הם מאיימים כמו אחרוני הפושעים? האם גם ראש העיר לשעבר מאיים? שלא ילך עם חמאה על הראש בשמש, כבר היו אנשים בחקירות משטרה שיצאו ללא פגם ופתאום התהפך להם הגולל ונחשפו מחדש באור האמיתי וה" מבין ידע להזהר
שונא צבועים16.01.15
42
אלי אם תרד מהעץ עכשיו אף אחד לא יזכור לך את השגיאות שלך אבל אם תיכשל בבחירות ולא תעבור את אחוז החסימה וילכו מנדטים של המגזר החרדי לפח זה יהיה אסון לכולם, אתה היחיד שמשלם על זה ואת זה כולם יזכרו לך חבל אתה עוד יכול להציל. לך ותיפגש עם מועצת חכמי התורה של ש"ס אולי עם הרב אלבז הוא יסדר הכל, ואז אתה תהי
מאיר16.01.15
41
מה השנאה העצמית הזו? יש לך כוונה ורווח של לעשות "חילול השם" רשע שכמותך!!!
ד16.01.15
40
חזק ואמץ ואל תפחד שבור לר׳ אריה את הראש!!!!! !!!!!!! !!!!!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גרוזיני עצבני16.01.15
39
זכותך לפנות למי שאתה רוצה
יעלה26.01.15
38
אלי ישי בכול בייתי מקליט הוא הנוכל הזה שבכה דמעות תנין שהרב נפטר בעצם כבר חישב את לחסל את מפעל חייו של הרב עבור עצמו ומעמדו לא סובל אותו איש דוחה ונוכל
צורי רוקח16.01.15
37
מה זו הצביעות הזו? ולאלי ישי אני מציע שיצרף לרשימתו נציג של חרדים עובדים, וככה יהיו לו יותר מצביעים מתוך הציבור החרדי שנמאס להם ממצב שבו מכריחים דורות שלמים לא ללמוד שום דבר חוץ מתורה, אע"פ שרבים מהציבור החרדי בסוף יוצאים לעבוד ורוצים לעבוד בעבודות מכובדות אבל מחמת חוסר השתלמותם בנושאים רבים מתקשים
שןקי16.01.15
36
מי הכניס טלביזיה מי התיר להכניס למה הכניסו האם חילול ה. זה דבר שאדם דש בעקבו. עדיף לדגלונים לשתוק !
מוטב לדגל לשתוק16.01.15
35
אלא רק רצתה את קולותיהם כדי שהנבל גפני ישב בכנסת וימשיך לפטם את מנהלי הסמינרים והת"תים שנועדו ל"בני התתירא בלבד" הארורים בתקציבי עתק. לא מצביעים ג' עדיף קומוניסטים מלראות את גפני בכנסת,כיון שהוא אינו טוב מהם ולא מאמין בקב"ה אלא במטבע הקשה שהוא מקבל כשוחד ושלמונים.
אבי16.01.15
הפושטקים מוזמנים ללכת לישי
בני16.01.15
מעולם לא טענתי שרוב החרדים אינם עובדים, אלא שאדון גפני הארור לא דואג להם כי אם ל"בני התיירא" בלבד, היינו חובשי הספסלים גם אם אינם לומדים כלל רק שהם רשומים בכולל. וכמובן,מכך לא נהנה הציבור הרחב,להיפך,הוא חשוף ךהתעללות מצד אותם גורמים ארורים, חבריו של גפני, שהשתלטו על הסמינרים והתת"ים ועושים אפליה בין
אבי18.01.15
34
אבל הם צריכים להבין שהיום כלומר בדור הצעיר לצערנו אני אומר, הציבור לא אוהב חברי כנסת זקנים ושלטים שדואגים לעצמם ולבני משפחותיהם וגם לכלל הציבור , הציבור מעוניין בחיבור אם הח"כ יותר אנשי שטח יותר בגובה העניים וגם צריך להבין ההגמוניה על הספרדים שהיה לש"ס וכן דגל התורה היא נגמרת , הן אומנם אני נגד מפלג
נחמן16.01.15
33
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלמה16.01.15
32
0נשאר 0 לא יעזור לו כלום לא יעבור את אחוז החסימה
גיל16.01.15
31
חשבתי להצביע ג אבל מרגע שרואים מהם התערבות במחלוקת הספרדית ברור שלא אצביע להם
ש"ס לשעבר16.01.15
30
אדם כזה חסר דעת,הוא מסוכן בכל פינה שיגיע אליה
מימון16.01.15
29
אנחנו מרגישים שייכות לש"ס ולא לדגל אם תיהיה הצעה טובה מצד ישי נחשוב. על כך, נכון לעכשיו אנחנו ש"ס! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חרדי עובד16.01.15
28
הרב גפני כולנו מכירים ומוקירים את פעלך במשך שנים, אבל הגיע הזמן שתקשיב לרחשי ציבור ענק שבלית ברירה יצא לעבוד, ועדיין מרגיש וחי כבני תורה אמיתיים. אין לך מונופול עלינו ועכשיו אתה רואה את זה, התעשת והכנס נציג תורני מטעמינו, כדי שלא תאבדו המון המון קולות, ואני חוזרת, מודבר באלפי קולות של כל העובדים והל
מלי16.01.15
27
כך מצהיר בכל עת אחמד טיבי שהם משתפים עמו פעולה.
חרדי השפוי16.01.15
26
זה לא יצליח לו. האדם הזה עושה צחוק מעצמו עם כל הרעיונות שלו. מה שהוא מחפש:קולות. איך?ע"י הצמדות לכל מי שלדעתו מחוץ למסגרות. אז עכשיו העובדים על הכוונת? פשוט,לא הולכים לעצרת! שימצא עצמו לבד שם.
מהעובדים16.01.15
25
דגל התורה זה מפלגה שעברה מן העולם, היו ימים שהיה להם כוח, כיום אף אחד לא מתייחס אליהם, לאחר שכל יום עוד ועוד מהציבור מואסים בהם ומחפשים בית פוליטי אחר. תמשיכו לריב עם העצניקים ולרדוף אותם עד חורמה כאחרוני המוהיקנים, ואל תחשבו שמישהו באמת מתרגש ממכם.
חלופסקי16.01.15
24
למה לא מתאחד עם בן ארי? אתה לא מבין שאין ללך סיכוי לעבור בלעדיו.
יהודי16.01.15
23
מי עאתה משה גפני . שכל חייך חיי מחלוקת .מגור העופת בבושת פנים . התחברת לליטאים שרק מחלוקת ואש גפרית . כולכם .. ובגלל שנאת חנם לאלי ישי . אתה מעיז להשמיץ להרוג .. טול קורה מבין עינך . ולאלי אני אומרת חזק ואמץ והי ה" בעזרתך אמן
אחת 16.01.15
22
כל פעם מבטיחים הבטחות ולא עושים כלום. אלי ישי מכניס נציג מטעמנו.
חרדי עובד16.01.15
21
אלי אנחנו אחריך באש ובמיים, אל תירא ואל תחת!! בכנות, יום ולילה שרק מפלגת יחד בראשות הרב מאזוז בראש מעיינינו. כבר שנתיים שאנו מייחלים להפטר מעולו של הדרק הזה. שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה שיש לנו מפלגה ששומרת על דרכו של מרן זצל, דרך של בית הלל, ורבותינו הספרדים. "לקרב ולא לרחק".
חסיד מרן16.01.15
20
מה אשכנזים מתערבים במחלוקת ספרדית? האם הספרדים מתערבים במחלוקת האשכנזית הקיימת?????
ספרדי16.01.15
19
אנחנו לא בכיס של ישי או אחר אבל גםני תתעורר אנחנו גם לא בכיסך וכי מי מייצג אותנו מקלב אנחנו לא מיוצגים ואנחנו צריכים נציג בכנסת משלנו ותפסיקו למרוח את ראש הישיבה
יצחק16.01.15
18
במשך שנים שמו אותנו כסוג ב' הגיע הזמן לשינוי !
חרדי אשכנז עובד16.01.15
17
אל איזה אור אמיתי אם מדברים, לכו תטפלו כ"כ במחלוקות שלכם, ותפסיקו לזרוק לבן על הרבנים שלכם, אז על איזה אור אמיתי אתם מדברים , אתם מפלגה שחרתה על דגלה מלחמה לנצח, לא משנה מה יהיה יהיה לכם מחלוקת גדולה , והכי מענין שזה בשם הדת שעל זה יעמוד הציבור החרדי, כאילו שאם יהיה חלק מהציבור שיקשיב לר' שמואל עולם
בן חיים16.01.15
16
אתה ועתונך=אתונך שתחנקו אמן אתם ממש מעניינים החתול שלי
זה מה שאתה16.01.15
15
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מ.16.01.15
14
אל תאיימו - לכו בדרכו של הרה"ג הרב שטיינמן שליט"א שאמר לדרעי ולחבר מרעיו שהוא לא מתערב שהרי יש להן מועצת חכמים.אז ח"כי של דגל מחפשים דרך חדשה ? הרי לא מדובר במפלגה נגד השבת ? שאתם הם יכולים לשבת וכד' היכן האמונה שכמה מנדטים שתקבלו זה רצון ה' האם כלל יש לכם אמונה
דיו לבא מן הדין16.01.15
13
מהמוסדות שלהם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רוני16.01.15
12
אפה הרב בלוי שתמיד פוער את פיו עליהם
אשכנזי 16.01.15
11
למה אתם לא מפרסמים תגובות?נרדמתם?
א16.01.15
10
איפה אנו נמצאים? דיקטטורה? אנו חיים במדינת ישראל ולאף מפלגה לא יכולה לומר למפלגה אחרת אל תדברי עם אנשים כאלה ואחרים לדעתי במצב כזה צריך להגיש תלונה במשטרה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ראובן16.01.15
9
ואל תחת אתה בדרך הנכונה... העם איתך עלה והצלח (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי16.01.15
8
א זמה חדש??
יהודי שפוי26.01.15
7
כ"כ בולט אלי אלי אלי אולי תוסיפו עוד עשרות כותבים עלומים לחזק את ישי לא יעזור לכם כל מי שבועט בש"ס אוכל אותה
דנה18.01.15
6
שיטלו קורה מבין עיינהם הרי הם קראו כל השנים לספרדים בני תורה להצביע להם כי הם כביכול מפלגה של בני תורה ושס של מרן זיע"א זה מפלגה של פרענקים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד מהפיצוחים16.01.15
5
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי חרדי עובד16.01.15
4
שנים של שיתוף פעולה בין דגל לש"ס מעידן אלי ישי. האם מגיע לו על זה שדגל יתערב במחלוקת בין ישי לדרעי... אם לדגל מותר להתערב אז גם לש"ס העם מצביע ישי גם אני וכל משפחתי עוזבים את יהדות התורה אין שם הכרת הטוב, אין שם דעת תורה בענין המדיני, כל אחד עושה שם מה בא לו. זה בעת ההתנתקות וזה נגד. זה חב"ד וזה נ
ר' אלחנן16.01.15
3
מהכותרת משתמע איום ומהכתבה לא, מה שברור הוא שסוג של איומים כאלה לא מכבד את הנציגים רק מעמיד אותם באור של מאפיונרים....
אוביקטיבי16.01.15
2
הייתי מציע לישי להוסיף ברשימה אשה חרדית זה יוסיף לא מנדט או שתיים שהוא זקוק עכשיו לעבור את אחוז החסימה זה יוכיח גם שהוא בא לשנות , ולא סתם הופך לסניף/חיקוי של ש"ס
חני16.01.15
1
שנותיו הרבות בפוליטיקה החרדית, איפשרו לו להכיר באמת מי הם "שלוחי דרבנן" ולכן דרעי גפני וליצמן פוחדים שמא יחשוף כיצד הם "עובדים" על גדולי הדור, אבל למעשה עושים רק לביתם בכנסת ובממשלה.
דן סגל16.01.15
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24
ש

הצדיק הבטיח והצדיק מקיים

האברך הזה קנה בית בבניין מפואר בגוש דן >>

כיכר בשיתוף הצדיק מיבנאל | מקודם

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

לכולם ובחינם

באו לטייל בחול המועד בחינם >>

כיכר בשיתוף בנק הפועלים | מקודם

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

האם הגאולה קרובה?

"בספרא דא יפקון מן גלותא" • אתגרי המלחמה בראי הזוה"ק

כיכר בשיתוף מכון המאו"ר | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24