כיכר השבת

תחקיר שירות לקוחות: כמה זמן לוקח לתקן מחשב של לנובו בישראל?

אחד הדברים החשובים ביותר בקניית מחשב נייד הוא ללא ספק נושא האחריות ושירות הלקוחות. כתב הדיגיטל של "כיכר השבת" בדק איפה תקבלו שירות טוב ומהיר ואיזה יצרן מוציא לכם את הנשמה עד שיתקנו לכם את המחשב. בפרק הראשון של סדרת התחקירים: לנובו (דיגיטל, מחשבים)

48
חיים אבני | כיכר השבת | כ' בסיון | 18.06.14
לוגו "לנובו"
לוגו "לנובו" (שאטרסטוק)

מחשבים ניידים הם מטבעם רגישים ופגיעים, הטלטלות התכופות וסכנת הנפילה שכמעט ולא קיימת במחשבים נייחים, מחייבים לעתים קרובות תיקונים. מטבע הדברים תהליך התיקון הוא לא נעים, הרי מחשב הוא אחד מכלי העבודה החשובים היום בעולם, והיעדרותו אף פעם אינה נוחה. לכן, יצרניות המחשבים מעמידות לשירות הלקוחות מוקד תמיכה טלפוני ומעבדות שירות, לפעמים הלקוחות אף משלמים על הרחבת האחריות, אם לצורך שירות טוב יותר, ואם לצורך הארכת תקופת האחריות.

עד לפני שנים ספורות, יצרניות המחשבים עצמן הפעילו את מוקדי התמיכה ומעבדות השירות. אך טרנד ההפרטה ומיקור החוץ הגיע גם אליהן. כיום ניתן למצוא חברות שמוקדי התמיכה הטכנית שלהם נמצאים בחו"ל ומשוייכות לחברות חיצוניות המספקות שירותי תמיכה טכנית. כמו גם מעבדות פרטיות העובדות כקבלניות עבור היצרנים. מאז, השירות נעשה גרוע לאין שיעור אצל רוב מוקדי התמיכה והמעבדות.

סדרת תחקירים מיוחדת במדור דיגיטל של "כיכר השבת" מביאה לכם את כל המידע על שירות התמיכה של מותגי המחשב הנמכרים בארץ. בתחקיר נדרג לכם את מוקדי התמיכה והמעבדות לפי שלשה פרמטרים, שירות, מקצועיות וזמן ההמתנה מפתיחת קריאת שירות ועד לסגירת הטיפול. בתחקיר זה נתמקד במחשבים הנחשבים לביתיים, ולא בגרסאות העסקיות היקרות יותר.

המבחן שלנו התמקד בתקלות שכיחות, אשר תיקונן הוא עניין שבשגרה. המקרים שבדקנו כללו דיסק קשיח תקול, ולרוב גם תקלה או בעיה קטנה נוספת במחשב.

בחרנו להתחיל עם המקרה המטריד ביותר בו נתקלנו.

מחשב נייד של לנובו (שאטרסטוק)

לנובו

את כלל ההתנהלות של נותני השירותים של לנובו ישראל, לא ניתן שלא לכנות שערורייתית. בשום חברה המספקת שירותים לא נתקלנו ביחס מחפיר כזה. החל משירות התמיכה הטלפוני, עבור דרך המעבדה, וכלה בעובדה שבמהלך קרוב לחודשיים לא הצלחנו עד היום להשיג את שירות הלקוחות של לנובו ישראל.

המקרה: מחשב נייד בן 3 חודשים עם דיסק קשיח תקול, בנוסף, משטח המגע שלו התקלף. הכנסנו את המחשב לתיקון במעבדת CPM שמספקת את שירותי המעבדה ללנובו בתאריך 22/4/14, לאחר שהבהרנו שהמחשב משמש לעבודה והעניין דחוף. דחינו את השליחה למעבדה בגלל עומס שהיה במעבדה, ואמר לנו שבמקרה הגרוע התיקון יארך 10 ימי עסקים.

ואז התחילו הבעיות, לא נלאה אתכם בשיחות המתישות עם המעבדה, שבמהלכן לא בדיוק הסבירו מה קורה עם המחשב, ולא נתנו צפי לתאריך תיקון המחשב, נאמר לנו שחלק מהחלקים לא הגיעו עדיין לארץ. לאחר מעל שבועיים המחשב הוחזר בלא שנגעו בו, עד להגעת החלקים לארץ. למרות שהחלק העיקרי הגיע כבר אחרי כמה ימים, בחברה אמרו כי הם לא מוכנים לטפל במחשב פעמיים. כמובן שהמחשב שהוחזר עם דיסק קשיח תקול ולא עבד כראוי.

לאחר מעל 5 שבועות מהקליטה הראשונית במעבדה, ולאחר התערבות אישית של רשת המחשבים בו נקנה המחשב, הגיעו החלקים למחשב, לאחר חודש וחצי של המתנה לתיקון, הוא בוצע תוך יום אחד.

פה לא נגמר הסיפור. החלקים שהחולפו במעבדת CPM המספקת את שירותי המעבדה ללנובו ישראל, לא תאמו למחשב המקורי. כמו כן משטח המגע שהוחלף לא תאם למשטח המגע המקורי, מה שגרם לו לא לעבוד כראוי. בנוסף, נעשה נזק פיזי קוסמטי למחשב במהלך התיקון.

כשנסינו לפנות לשירות הלקוחות של לנובו עם הטענות על הטיפול הלקוי, נאמר לנו כי יחזרו אלינו תוך יום עסקים אחד. לא חזרו אלינו, וכמו כן במשך מעל לשבועיים לא הצלחנו להשיג את החברה. רק לאחר התערבות שנייה של רשת השיווק שמכרה את המחשב, הצלחנו להשיג מנהלת בשירות התמיכה הטכנית שמספק שירותים ללנובו, שם נאמר לנו שאם נרצה נוכל להכניס את המחשב שוב לתיקון במעבדה, ולהמתין שוב עד להגעת החלקים.

שירות הלקוחות: את שירות התמיכה הטכנית מספקת חברה בשם "מדיון" היושבת בבריטניה. שירות הלקוחות שקיבלנו במהלך החודשיים בהם המחשב היה בתיקון, נע בין אדישות להתנהלות שערורייתית. לא ממש הפריע להם שהמחשב לא תוקן גם כעבור חודש וחצי.

עד לאחרונה, זמני ההמתנה בשירות היו סבירים, לרוב המענה היה מידי עד לדקות ספורות, ובמקרים חריגים הגיע לכ-10 דקות המתנה. אלא שלאחרונה, על מנת להשיג את שירות התמיכה יש לקוות לנס, לרוב תעברו להשארת הודעה לאחר כ-2 דקות. יצויין, כי עד היום לא זכינו שיחזרו אלינו בעקבות השארת הודעה. בשיחה עם בכיר בלנובו, הובהר לנו כי מדובר בתקלה זמנית בעקבות מעבר למערכת מחשוב חדשה. ולדבריהם התקלה תוקנה בימים האחרונים.

לנובו (שאטרסטוק)

במוקד התמיכה נטען כי הם אינם אחראיים על שירות הלקוחות, הם סרבו לטפל בטענות שאינן נוגעות לתמיכה הטכנית. בלנובו הבהירו לנו כי הם דווקא כן אחראיים, אלא שמדובר במוקד חדש, ונראה שהם לא מודעים לעובדה שעליהם לספק שירות לקוחות.

זמן התיקון: לא נתקלנו בשום חברה אחרת בזמני המתנה כה ארוכים לתיקון מוצר. גם בשירות התמיכה הבינו שמדובר בזמן ממושך, אך לא הסכימו לעשות דבר בנושא.

סך כל זמן ההמתנה לתיקון, מהיום בו נאסף המחשב לתיקון, ועד היום בו נסגר המקרה, הוא כחמשה וחצי שבועות. מצב שלא ניתן לקבלו, גם אם החלק התקול נדיר.

מקצועיות: המקצועיות בשירות התמיכה הטלפוני, הייתה לרוב סבירה ואף מקצועית. אלא שב-CPM - שהיא כאמור המעבדה האחראית לתיקון המחשב - מלבד זמני ההמתנה הארוכים, החליפו את משטח המגע בחלק שאינו תואם לחלק המקורי, ואשר אין לו התקנים תואמים למחשב, לכן המוצר אינו תקין גם לאחר כל זמן ההמתנה. בנוסף, נעשה נזק קוסמטי קל ביותר בזמן התיקון, למקלדת המחשב.

תגובות

מלנובו ישראל נמסר: "לנובו מובילה מזה שנים במכירות המחשבים בישראל ומקפידה לספק ללקוחותיה את רמת השירות הגבוהה ביותר – תחום שבשיפורו מושקעים מאמץ ומחשבה תמידיים. השתלשלות המקרים המצערת המתוארת כאן אינה מעידה על הסטנדרט המוקפד של לנובו וספקי השירות שלה".

"בשל שיקולי דד ליין לא ניתנה לנו האפשרות להוכיח כי מדובר במקרה קצה נקודתי שאינו מעיד כלל על רמת השירות של חברת לנובו. עם זאת, נלמד את פרטי המקרה על מנת לייעל את מערך השירות בעתיד".

ממעבדת השירות CPM נמסר: "המחשב התקבל במעבדה לראשונה תחת קריאה בתאריך 23/04 המחשב נבדק ונמצא שהדיסק הקשיח לא תקין, במקביל הייתה תלונה נוספת על משטח עכבר שמתקלף. הדיסק הקשיח הוזמן וכמחווה שירותית הוזמן משטח עכבר לדגם הנ"ל, על אף שתקלות קוסמטיקה אינן נכללות באחריות של לנובו".

"מכיוון שהחלקים לא היו זמינים במלאי, המחשב הוחזר ללקוח ב-04/05 עד הגעת החלקים, ב-20/05 נמסרה הודעה ללקוח שהחלקים התקבלו, הלקוח עודכן שימסור את המחשב שלו בחזרה למעבדה ויקבלו מתיקון באותו היום. המחשב נמסר ב-25/05 וסיים תיקון עוד באותו היום. המחשב הנ"ל מגיע עם 2 סוגי משטחי עכבר (אלפס וסינטפטיק), משטח העכבר שהוחלף הינו מקורי ונופק על ידי לנובו, ההבדל ביניהם הינו בהתקנת דרייברים בלבד. כמו כן כמעבדה מקצועית אין אנו פותחים את המחשב שלא לצורך, לכן הייתה המתנה ל-2 החלקים שיתקבלו יחדיו כדי לא לפתוח את המחשב פעמיים באותו התיקון ולבצע את ההחלפה בפעם אחת שהמחשב נפתח".

הערת הכותב: בטופס האחריות מצויין כי האחריות חלה גם על מקרה של נזק קוסמטי, בניגוד לטענה של מעבדת השירות CPM.

נתקלתם במקרה שהרגיז אתכם או גרם לכם להרגיש חוסר אונים? פנו אלינו בפייסבוק, במייל או בטוקבקים, ונשתדל לעזור לכם.

תוכן שאסור לפספס
48 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
41
מחשב חדש עם המון תקלות. שרות - לא שרות. הקורונה רק הביאה להם עוד אלפי לקוחות שאפשר לזלזל בהם. מתסכל !
ללא שם16.01.22
40
רכשתי מוצר טאבלט של לנובו. יומיים אחרי שקיבלתי אותו הוא הפסיק לעבוד. נאלצתי לשלוח ל cpm לתיקון, החליפו לי למכשיר חדש אשר החזיק מעמד חודש ושוב הפסיק לעבוד, לא נדל'. כעת, המכשיר במעבדה כבר מעל 10 ימי עסקים. בזיון של חברה, בזיון של שירות, למרות ההתחייבות בכתב האחריות. פעם אחרונה שאני קונה מו
נגה06.07.16
39
זו פשוט הונאה
אושרי14.06.16

הצגת כל התגובות

38
ניידי LENOVO IDEAPAD ודגמי B אחריות של CPM גם טושיבה של CPM להתרחק מהם!!! לא עונים לטלפון ולא זמינים!
איציק01.06.16
37
תכננתי לקנות מחשב לנובו y700, בזכותכם אוותר על החוויה, אלך על dell (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלירן22.02.16
שים לב לתגובות בפורום שלהם: https://www.sheru
אלי02.01.17
36
מחשב בן חצי שנה עם אחריות מוגדלת ל-3 שנים בבית הלקוח, התקלקל. הודעתי ללנובו ואמרו שיבואו לאסוף. לאחר שלושה ימים הגיע שליח מ UPS עם אריזה לא מתאימה. המיועדת למחשב נייד אמר שיגיעו ביום אחר עם אריזה מתאימה, או שאביא את המחשב בעצמי... הבאתי. ביום 14.1.16 הובטח כי המחשב יתוקן תוך 10 ימי עסקים. מזה ש
עו"ד אמירה31.01.16
35
אם זה דגם עסקי מקבוצת x או t השירות מצוין ואפילו עד הבית. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לנובואיסט19.06.14
34
כשמקשרים אתה מועבר ממקום למקום ובסוף מגיע ל died end. המחשב נמצא בתיקון ומצויין שהוא בתיקון אך אין כל אפשרות לקבל אינדיקציה מתי התיקון יסתיים. אני צריך לתכנן את הנסיעה לת״א על מנת לקבל את המחשב מתיקון. מעבר לכך , כשמסרתי את המחשב לתיקון התענייתי כמה יעלה לי ששליח יקח את המחשב לתיקון מסרו לי כי יעלה
דוד08.02.18
33
כשאתם מתקשרים 1809258990 - לחצו על 1 למעבר באנגלית
עו"ד אמירה31.01.16
32
מחשב לנובו יוגה בין 8 חודשים שהגיע עם USB קצת חופשי, אחרי 4 חודשים ה USB הפסיק לעבוד (בגלל משך התיקון הצפוי ויתרתי על השליחה), אחרי 8 חודשים מקצר את כל לוח האם, ולנובו טוענים שה USB שבור!! ולכן לא מתקנים למרות שבאחריות. לתקן עולה 35% מלפטופ חדש, 1400 ש"ח להחלפת כל לוח האם כי המבנה הנוכחי של לוח האם
ליאת27.12.15
31
שירות על הפנים. מכשיר על הפנים. קניתי חדש במרץ 2017, כבר ביוני המסך החליף צבעים שחורים לאדומים. היות והמכשיר היה באחריות, הם התחייבו לתת מענה תוך 10 ימים. משכתי את העניין לתקופה שתכננתי את חופשת הקיץ כך שכשאחזור כבר יהיה לי את המחשב שלי בחזרה. אובכן באמצע אוגוסט הפקדתי אותו בידי המעבדה של לנובו. לקח
לקוח מאווווד לא מרוצה03.11.17
30
הכנסתי מחשב לתיקון עברו 5 שבועות עדיין לא התקבל המחשב נאמר לי כי אקבל מחשב חדש כי לא הצליחו לתקן שירות שערורתי אין עם מי לדבר תרחקו מלנובו 9
דוד חיל16.08.15
29
כמה פעמים צלצלתי לשירות לקוחות שלהם וענו לי בשפה מוזרה, טכנאים הזויים. מאז מצאתי מעבדה פרטית שעושה לי יופי של עבודה!!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גם לי זה קרה23.07.14
28
מחשב ניקנה לפני שנתיים היה בקושי בשימוש ניהיה איטי מאוד מתחמם בצורה קיצונית מסכים כחולים בהדלקה היה במעבדה לא תיקנו למרות שטענתי מוצדקת לא מוכנים לסדר אותו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נתנאל06.05.18
27
שלום, גם אני נתקלתי השבוע במקרה דומה כמעט אחד לאחד למה שמתואר בכתבה. אינני עורך דין אבל אני מתכוון לתבוע את לנובו. מוזמנים להצטרף אליי idoyan@gmail.com תודה, ע
עידו22.02.16
26
לי יש מחשב לנובו עם אחריות עד הבית - לתקופה של 3 שנים. המסך התקלקל לפני יותר מחודשיים. עדיין אין צפי לתיקון! פעם ראשונות ואחרונה שאני קונה לנובו. מעכשיו אמרו - "לא-נובו"!!!!!
תמיר07.09.15
25
רכשתי מחשב של לנובו , הוא הגיע עם פגם . נשלח למעבדה וחזר עם פגם נוסף . לא מוכנים לתת שירות ולא מוכנים להחליף למחשב חדש שמגיע ללא פגמים . אין גם למי להתלונן הם חפרו את עצמם רחוק רחוק בלי מידע ליצירת קשר .
סלבה29.10.14
24
אבל עם אסוס. קניתי 2 מחשבים ניידים של אסוס (לא מאותו דגם) ובשניהם הייתה בעיה בהארדיסק, החליפו לי בחינם תוך 3 שבועות, אבל עדיין הם (אסוס) רחוקים מלהיות מושלמים. הבעיה המרכזית של החברה הזו היא המהירות הנמוכה של המחשב. אני מדגיש שהבעיה של אסוס היא במחשבים ניידים בלבד, כי יש לי לוח אם שלהם שעובד בלי שום
אבי19.06.14
23
אין ספק חובבנים
יקיר17.05.17
22
קניתי לפני חודש וחצי מחשב נייד לנובו יוגה 500, תוך כמה ימים עשה עדכון תוכנה וכל הדרייברים נמחקו. אין גישה לאינטרנט, אין חיבור יואסבי. מסרתי למעבדה לתיקון, ותוך רבע שעה התקלקל שוב. מסרתי פעם שניה למעבדות, ומאז אין מחשב. הזמינו חלקים ואני צריכה לחכות. עד מתי?? מי יפצה אותי על אובדן שעות עבודה בלי המחש
יעל08.02.16
21
לא ניתן להשיג את החברה, המענה האוטומטי מתנתק עצמו, שיחות מועברות מתנתקות, כמעט שבועיים לתיקון מחשב כמעט חדש. אל תקנו לנובו...
אלון06.01.16
20
שלום רכשתי טאבלט של חברת לנובו מהשהיה הראשונה לקבלתו הטאבלט אינו פועל ולהשיג את הספק בטלפון זה קריעת ים סוף. אולי יש למישהו עצה איך מתגברים על צרה זו. לו הייתי קצת יותר צעיר ולא במצב בו הנני נמצא, אב שכול לבן סגן בצהל ובת ורעיה שלקתה בשבץ מוחין ואני קשיש במצב פיזי ומנטאלי ירודים ביותר. אריה אלמוג ג
אריה אלמוג18.05.15
19
מנסה להשיג את שרות LENOVO כבר מספר ימים ואין מענה בטלפון...,תודה שסיפרתם לי בכתבה על תלאותיכם,למרות שיש לי ביטוח אעדיף לגשת למישהו פרטי..הם מישהו חשב לדווח לחברה בחול-אני חושבת לעשות זאת ...
דבי הובר גז27.07.14
18
התהודה מכתבה כזאת בכוחה לשנות המון!
יהודה19.06.14
17
שלחתי את המחשב לתיקון והוא חזר עם 3 תקלות חדשות שלא היו לפני!
טל27.09.17
16
גם אני שלחתי את המחשב לתיקון ולקח חודש עד שהוא חזר. לא רק שהמחשב לא תוקן הוא חזר עם שבר ואני כבר מעל שבוע מחכה לתשןבה מלנובו מתי יגיעו לאסוף את המכשיר לתיקון ומי בדיוק מפצה אותי על זה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיכל31.01.16
15
לנובו פשוט גרוע וגם שילמתי יקר גם כל הפלסטיקה שלו ממש גרועה איך באייבורי המליצו על זה
מןח24.12.15
14
רכשתי מחשב נייד לנובו לפני מספר חודשים והמחשב עם דיסק קשיח לא תקין. אני מנסה כבר כמה שעות להגיע אל שרות הלקוחות של לנובו ומה שאני מקבל זה רק ניתוקים אחרי אין ספור דיבור של המרכזיה האלקטרונית שלהם. עצתי לכל מי שחושב לקנות לנובו... תזהרו!!!!!!! זו ממש שערוריה
אפי חרבי18.05.15
13
אם אנו מקבלים שירות גרוע ושאינו הוגן, מדוע ולמה עלינו להישאר בחברה זו , אם כולנו נתאגד כחבורה אחת ונעבור לחברה המתחרה אזי החברה הראשונה תהיה חייבת לשפר את השירות שלה וכולנו בית ישראל יוצאים נשכרים
מוישה בליך23.06.14
12
כמה מחשביים של לונובו שהרדיסק שלהם דפוק וגם אני נפלתי על אחד כזה מחשב חדש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תלמיד18.06.14
11
קניתי מחשב נייד של לנובו לפני שנה עם אחריות לשנה ובדיוק אחרי שנה וחודש המסך התקלקל והפסיק לעבוד ,פשוט ביזיון !!! אם הייתי רואה את הכתבה שלכם לפני בחיים לא הייתי קונה מחשב של לנובו . פשוט עובדים על אנשים בעיניים
בועז17.06.18
10
מי שקונה מוצר של לנובו זה כמו שהוא קונה מכשירי חשמל מהשוק בסין , שרות תיקונים ? תמיד אותו התירוץ , "אין לנו חלפים הזמנו מחו"ל זה צריך להגיע עוד שבוע ", וזה אחרי שהטאבלט נמצא אצלם כבר חודש!!! לא מומלץ לקנות מוצרים של לנובו , ראו הוזהרתם .
עוזי01.09.15
9
קניתי מחשב לנובו לפני כמה ימים. אם הייתי רואה את הכתבה הזו.... היום ניסיתי ליצור קשר איתם להחליף כבל חשמל למחשב מאמריקאי (שם קניתי את המחשב) לישראלי. והטיפול שלהם היה הזוי לחלוטין. כל מה שכתוב כאן קרה לי היום. לאחר אולי 10 טלפונים עדיין לא הצלחתי לשאול מישהוא היכן ניתן לרכוש. כל מה שכתוב כאן מדוי
אזרח ותיק10.11.14
8
בדיוק עכשיו קניתי טאבלט של לנובו, יש לי בעיה איתו, אני מתאר לעצמי שעלי להכין את עצמי למפח נפש מתארך...
משה24.10.17
7
תכנאי אלקטרוניקה אני ומשתמש במחשבים ותיק. לפני כשנתיים קניתי המחשב נייד דל ה5 ואחרון שלי. מהתחלה היו בעיות איתו והמוכר סירב להאמין שזה המחשב ולא אני. בסוף אני התקשרתי עצמי לדל ישראל וקיבלתי קשר שלא הועיל כלום. חסרת התיחסות למהדרין! טלפנתי למרבז דל באירופה, כן אירופה, ומשם נתנו לXXXXים של ישראל על הר
לא עוד דל19.06.14
6
שלום רב גם אני שלחתי להם פעם מחשב , כשהוא חזר אחר התיקון , אותה בעייה עדין הייתה לגבי מסך לא ברור, ונאלצתי לשולחו שוב.
בנימין18.06.14
5
8 חודשים של תיקונים חוזרים למכשיר של לנובו, לא הצליחות לפתור את הבעיה, רק לאחר פניה ללנובו העולמית ופוסט זועם בפייסבוק שלהם הוחלט "לפנים משורת הדין" להחליף את המוצר הגרוע במיוחד שלהם..... אתם מבינים - הביאו לי מוצר לקוי, 8 חודשים שלא ניתן להשתמש בו כראוי, והם עושים לי "טובה" ומחליפים אותו...... אגב,
אסף23.09.17
4
לדעתי צריך לארגן תביעה משפטית. גם אני בלי מחשב כבר שלושה שבועות ולאף אחד לא איכפת. אם הייתי יודע את זה לפני לא הייתי קונה את המחשב. היה לי לפני זמן מה מחשב דל הגיע טכנאי אלי עם החלק והחליף במקום. אין גם שום מייל שאפשר להתלונן שידעו בלנובו איך מתייחסים ללקוחות בישראל.
מישהו25.11.14
אני רכשתי טבלאט של חברת לנובו שאינו פועל מהשניה הראשונה שקבלתי אותו, אריה אלמוג רחוב הים 2 בת ים טל 035063707
אריה אלמוג18.05.15
3
רציתי לספר על שרות גרוע ולקוי בASUS ובמעבדות סרב פרו שהתנערו מתיקון מחשב עם דיסק קשיח תקול בטענה כי אינם מתקנים בלי לקבל את הדיסק הקשיח הישן. כאשר הישן בכלל צריך לעבור שחזור קבצים.
אלכסנדר19.06.14
2
גם לי היה מחשב של לינובו עם תקלה לפני כשנה וחצי קניתי מחשב של לינובו ותוך חודש הלוח אם נהרס השירות הטלפוני שלהם גרוע ביותר התחננתי כדאי שיתקנו לי את זה ועוד היה לי אחריות.
חבר19.06.14
1
גם היום השירות נורא הם לא הסכימו לתת הצעת מחיר לתיקון מסך שנשבר. הטאבלט מתפקד נורמלי, רק נשברה הזכוכית. הם ביקשו שיגיע לבדיקה ב180 שח כדי לתת הצעת מחיר לתיקון.... כי צריך להיות טכנאי להבין שנשברה זכוכית... אין עם מי לדבר שם. עצוב.
יעל25.04.17
אולי גם יעניין אותך
אינטרנט ומחשבים

מזעזע: אלו התשובות של ה-AI החדש של מייקרוסופט לטבח 

ישראל גראדווהל | 18.03.24

"חשבו שהם חכמים גדולים"

"השבתנו את נמל התעופה הבינלאומי בלבנון - זו רק טעימה"

בני סולומון | 19.11.23

לא לענות!

שיחות הוידאו המטרידות בוואטסאפ שמקבלים אזרחי ישראל

כיכר השבת | 27.10.23

אברכים וטכנולוגיה

אפשר להתנתק מהאינטרנט אבל לא להתנתק מהמציאות; דעה

משה מנס | 04.09.23

לא רק בטוויטר

רוצים 'וי כחול' בפייסבוק? זה המחיר שתשלמו

בני סולומון | 20.02.23
ש

האקדמיה החדשה

תוכנית חדשנית שמשלבת לימודים אקדמיים כבר בגיל צעיר

כיכר בשיתוף משרד החינוך | מקודם

חסר תקדים

למעלה מ-11 מיליון הצביעו האם המיליארדר יפרוש מטוויטר

כיכר השבת | 19.12.22

במענה לגולש

מהפך בטוויטר? אילון מאסק יגדיל את כמות התווים לציוץ

בני סלומון | 11.12.22

הרשימה המלאה

גוגל חושפת: אלו החיפושים המובילים בשנה האחרונה

בני סולומון | 07.12.22

"רעידת אדמה"

אוהבים קניות ברשת? צפו להוזלה בקרוב

בני סולומון | 10.08.22
ש

כלי קודש

משרה מכובדת: הדרך למיצוי היכולת הלימודית

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם
ש

ראיון • איציק קרומבי

גל הפיטורים בהייטק - ההזדמנות של העובדים החרדים

איציק קרומבי, מנהל תכנית מיגו להכשרת גברים חרדים להייטק | מקודם

סוף סוף

מפתיע: העדכון החדש ב'וורד' שיקל עליכם

בני סולומון | 26.04.22

צוקרברג בוחן

הצעד המפתיע של פייסבוק: תפתח מטבע?

בני סולומון | 07.04.22

ב'גוגל' פשוט

בחור חרדי חשף פרצת ענק באתר ממשלתי

בני סולומון | 04.04.22
ש

בדיקת התאמה בחינם

מחשבון הנחה להסרת משקפיים בלייזר לכל הקופות

כיכר בשיתוף קייר | מקודם

"אמת"

הרשת החדשה של טראמפ כובשת את אפל

כיכר השבת | 22.02.22

מה זה DDos?

"מתקפת סייבר" נגד אוקראינה; כך זה עבד

שלומי מלוביצקי | 17.02.22
ש

יותר סינון בפחות כסף

יקר לכם? הגיע הזמן לשלם פחות עבור יותר

כיכר בשיתוף כשר פליי | מקודם

פירצה חמורה

איראן פרצה לשרתי חברת ביטחון ישראלית

כיכר השבת | 01.02.22
ש

10,000 דונם

פארק הירקון בפ"ת? הכירו את מתחם הנדל"ן הכי מדובר בענף

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

נוח יותר לשימוש

כך תשיגו את הגרסה ה'סודית' של וואטסאפ

בני סולומון | 08.12.21

כך תעדכנו נכון

סוף סוף: העדכון המרענן והחדש ב'וואטסאפ'

בני סולומון | 25.11.21