חסר תקדים

למעלה מ-11 מיליון הצביעו האם המיליארדר יפרוש מטוויטר

אילון מאסק, האיש העשיר בעולם והבעלים של הרשת החברתית טוויטר, הבטיח כי ישמע להחלטת סקר גולשים האם יפרוש מתפקידו כמנהל טוויטר (אינטרנט ומחשבים)

(צילום: שאטרסטוק)

בעלי טוויטר החדש, האיש העשיר בעולם, אילון מאסק ערך סקר חסר תקדים ברשת החברתית שרכב ב-44 מיליארד דולר, ושאל את הגולשים: "האם עליי לפרוש מתפקידי כבעלי טוויטר? אציית לתוצאות הסקר הזה". למעלה מ-11 וחצי מיליון מצביעים כבר הצביעו לסקר שאמור להסתיים סמוך לשעה 13 בצהריים שעון ישראל.

עד כה נראה כי 56% מהמצביעים סבורים כי ניהולו של מאסק פוגע ברשת החברתית וכי עליו להעביר את הניהול לדמות אחרת.

לסקר קדם ציוץ שבו כתב: "מתקדמים הלאה, בקרוב תעלה הצבעה על שינוי מדיניות משמעותי. מתנצל, זה לא יקרה שוב".

כזכור, ביום חמישי האחרון הרשת החברתית השעתה שורה של עיתונאים בכירים מהפלטפורמה לאחר שלטענתם הסיבה לכך שסיקרו את מאסק ופעילותו. הטענה מבחינת מאסק הייתה בדמות חוק חדש ברשת האוסר לפרסם את מיקומו של אדם ללא רשותו.

"החוקים הנוגעים לדוקסינג - פרסום מידע על אדם ברשת בניגוד לרצונו - חלים גם על עיתונאים. זה בסדר למתוח עלי ביקורת, אך לסכן את משפחתי זה לא", צייץ מאסק לאחר שמיקום מטוסו הפרטי פורסם.

טוויטר הודיעה אמש כי תסיר חשבונות שנוצרו אך ורק למטרת קידום פלטפורמות חברתיות אחרות, ותכנים המכילים קישורים לרשתות חברתיות אחרות. ברשימת אותן הפלטפורמות נכללו פייסבוק, אינסטגרם, ורשתות חברתיות אחרות. הרשת החברתית טיק טוק לא נכללה ברשימה. כיום כל הרשתות יוצרות תעדוף נמוך ללינקים חיצוניים אך הכרזת מלחמה שכזו היא דבר חדש שככל הנראה מאפיין את סגנון הניהול של מאסק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר