במענה לגולש

מהפך בטוויטר? אילון מאסק יגדיל את כמות התווים לציוץ

במענה לשאלת גולש, בעלי טוויטר אילון מאסק אישר כי מספר התווים בציוץ יוגדל מ-280 ל-4,000 תווים, בלי לספק פרטים נוספים על המהלך המתוכנן (דיגיטל)

בני סלומון | כיכר השבת |
אילון מאסק (צילום: שאטרסטוק)

הרשת החברתית 'טוויטר' נודעה עד היום בעיקר במספר התווים הקטן שלה שהצריך חידודי לשון שקשורים לכתיבה קצרה, אך נראה שזה הולך להשתנות.

במענה לשאלת גולש, בעלי טוויטר אילון מאסק, אישר כי מספר התווים בציוץ יוגדל מ-280 ל-4,000 תווים, בלי לספק פרטים נוספים על המהלך המתוכנן.

מאסק שרכש את טוויטר ב-44 מיליארד דולר, איבד בשנה האחרונה הרבה מאוד כסף (כ-100 מיליארד דולר), בין השאר בעקבות נפילת המניה של טסלה וחברות נוספות שבבעלותו, אך עדיין נחשב לאיש העשיר בעולם.

מאסק נחשב לטיפוס ייחודי בעל שיטות ניהול ייחודיות על פי הדיווחים, עובד לשעבר של החברה טוען שמאסק הפך את אחד מחדרי הישיבות במטה טוויטר בסן פרנסיסקו לחדר השינה שלו עם מיטה זוגית וארון בגדים.

לטענת אותו עובד, מאסק ישן בחדר מהרגע שרכש את החברה בסוף אוקטובר ובמקום הותקנו גם מכונות כביסה והובא לשם ציוד נוסף לשימושו של הבוס. על פי הדיווח, בעיריית סן פרנסיסקו מודעים לעניין וכבר שלחו את המחלקה לביקורת מבנים לחקור הפרות אפשרויות של ייעוד המבנה לתעשייה ולא למגורים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר