כיכר השבת

בתגובה לפיגוע

סגן שר הביטחון: "אסור לשכוח שיש אפליה לבדואים"

פיגוע הטרור המחריד בבאר שבע העלה גל של תגובות נזעמות אך את פרס התגובה ההזויה יקבל סגן שר הביטחון, אלון שוסטר שסינגר על התושבים הבדואים (חדשות בארץ)

56
רפאל כהן | כיכר השבת | עודכן ב-י"ט באדר ב' תשפ"ב | 22.03.22
הכתבה פורסמה ב-י"ט באדר ב' תשפ"ב | 22.03.22
זירת הפיגוע
זירת הפיגוע (צילום: דוברות זק"א)

בבאר שבע נרצחו בידי מחבל בדואי תושב חורה, ארבעה בני אדם, אך מה שהעסיק את ‏סגן שר הביטחון ‎אלון שוסטר בראיון בגל"צ לאחר הפיגוע הוא דווקא אפליית הבדואים: "אסור לשכוח שבמשך עשרות שנים מדינת ישראל שגתה קשות באפליה של המגזר הבדואי - וזה הזמן להיות שם".

נשיא המדינה יצחק הרצוג התייחס לפיגוע ואמר כי "הלב נקרע וכואב כשנפשות תמימות משלמות את מחיר הדמים של האיבה והשנאה. הטרור לא יכריע אותנו ולא יערער את זכותנו להתקיים בארצנו. יחד עם העם בישראל אני שולח תנחומים למשפחות האבלות. אני סמוך ובטוח כי גורמי הביטחון יפעלו באופן נחוש וכי האחראים יתנו את הדין".

ראש הממשלה, נפתלי בנט: "אני שולח את תנחומיי העמוקים למשפחות הנרצחים בפיגוע הקשה בבאר שבע, ומתפלל לשלום הפצועים. קיימתי כעת הערכת מצב והתייעצות עם השר לביטחון פנים ועם מפכ"ל המשטרה בעקבות הפיגוע. האזרחים שירו במחבל הפגינו תושייה ואומץ לב ומנעו קורבנות נוספים. כוחות הביטחון נמצאים בדריכות מירבית. נפעל ביד קשה נגד מבצעי טרור. נרדוף ונשיג גם את סייעניהם".

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו אמר כי "הפיגוע הרצחני והמזעזע בבאר שבע מחייב פעולה מיידית לתפיסת כל מי שאחראים לו ולמיצוי כל חומרת הדין איתם. אני מבקש להשתתף בצער משפחות הנרצחים ומתפלל לשלום הפצועים. בנט ולפיד חייבים להתעלם מכל שיקול פוליטי ולדאוג מייד לתפיסת המחבלים ולהשבת הביטחון לתושבי באר שבע והדרום".

שר החוץ יאיר לפיד הגיב אף הוא על הפיגוע ואמר: "שולח תנחומים למשפחות שיקיריהן נרצחו בפיגוע המזעזע בבאר שבע. מאחל רפואה שלמה לפצועים. כל מי שינסה לפגוע באזרחים חפים מפשע צריך לדעת שמדינת ישראל תשים עליו את ידה ותמצה עימו את הדין".

ח״כ אופיר סופר (הציונות הדתית) מסר בתגובה: "פיגוע רצחני בבאר שבע. יום אחרי יום, הטרור מרים את ראשו במדינת ישראל. שולח רפואה שלמה לפצועים ותנחומים מעומק הלב למשפחות הנרצחים. יהי זכרם ברוך".

חה״כ קטי שטרית (הליכוד) מסרה: "אירוע טרור 8 בחודש האחרון. לצערי אוייבנו מזהים חולשה ומרימים את ראשם. אני מתפללת לרפואתם השלמה של הפצועים ותנחומים מעומק ליבי למשפחות הנרצחים. יהי זכרם ברוך".

חה"כ ד"ר שלמה קרעי (הליכוד), מסר בתגובה לפיגוע בבאר שבע: "ההפקרות בנגב נמשכת ועולה לנו בחיי אדם יקרים. בתי המשפט עם דלת מסתובבת, והמשטרה ביטלה לאחרונה את הפרויקט האזרחי להגנה על תושבי ב"ש. אני קורא לממשלה להתעשת ולהעמיד במקומם את תומכי הטרור, השותפים להקמתה, שנותנים רוח גבית לטרור באמירות מסיתות או בשתיקה כהודאה מול פיגועים רצחניים".

ח"כ, מירי רגב, (הליכוד) הגיבה: "ליבי עם משפחותיהן של הנרצחים בפיגוע הדקירה המזעזע בבאר שבע. מאחלת החלמה מהירה לפצועים. פיגוע רצחני שמוכיח את רפיסות הממשלה הזאת ואובדן המשילות בנגב. יהי זכרם ברוך".

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז (הציונות הדתית) מסר: "הרפיסות של ראש הממשלה בנט ושותפיו מקואליציית השמאל הרדיקלי מביאה עלינו פיגועים, דקירות, ונפגעים. העם דורש יד חזקה כנגד הטרור, במקום יד חזקה כנגד המתישבים היהודים".

חה"כ מיקי זוהר (הליכוד): ‏"ההפקרות בנגב עולה בחיי אדם. ליבי עם משפחות הנרצחים והפצועים".

חה"כ אורית סטרוק (הציונות הדתית) מסרה: "‏גם המחבל מהפיגוע בבאר שבע הוא אזרח ישראל. גם הוא יצא לדרכו עם צ'ק פתוח מאבו-מאזן, שמבטיח לו משכורת עפ"י חוק. עפ"י החוק הפלסטיני. ומה עם החוק הישראלי? וההרתעה? על איילת שקד לפרסם עוד היום את תזכיר החוק לשלילת אזרחות ממחבלים. חבל על כל קורבן נוסף!".

חה"כ מוסי רז: "כואב וזועם על הפיגוע הנפשע בבאר שבע, משתתף בצערן הכבד של ארבע המשפחות שאיבדו את יקירהן ומאחל רפואה שלמה לפצועים".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "פיגוע רודף פיגוע וזה כבר היום השלישי ברצף שבו מתבצע פיגוע. הממשלה המעופפת לא מתפקדת כדי לשמור על חיי האזרחים, אבל נותנת גב לטרור ומפנה מאחזים בברוטאליות חסרת רחמים".

ח"כ בן גביר הוסיף: "כשהממשלה מעבירה מסר של חולשה ומעניקה הקלות ופרס לטרור בחסינות מפני בנייה בלתי חוקית, התוצאה שהטרור מרים את הראש. חייבים לנהוג בנחישות ותקיפות, אסור למצמץ מול הטרור".

ח״כ משה ארבל (ש"ס) מסר: "נושא תפילה להחלמת הפצועים מהפיגוע הנורא בבאר שבע ומביע תנחומים למשפחת הנרצחות הי״ד. ממשלת השמאל בראשות בנט ושותפיו שמחריבה את מעוז אסתר ומפנה את הישיבה בחומש היא הנותנת עידוד ורוח גבית לטרור".

יו״ר ועדת הכספים, ח״כ אלכס קושניר (ישראל ביתנו) הגיב בטוויטר: "פיגוע מזעזע ורצחני אירע בבאר שבע ולקח חיים של עוברי אורח חפים מפשע. אני שולח את תנחומיי למשפחות הכואבות, ומאחל רפואה שלמה ומהירה לפצועים. אני מצפה מגורמי האכיפה ובראשם שר הבט"פ להגביר פיקוח, לתחקר את האירוע ולהפיק לקחים כדי שאסונות כאלה לא יקרו יותר".

יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ בתגובה לפיגוע הנורא בבאר שבע: ההקצנה הלאומנית בקרב ערביי ישראל היא פצצה מתקתקת. צריך להכיר בה, לקרוא לה בשמה, ולגדוע אותה באפס סובלנות. בלי "שני צדדים", בלי "הצדקות קיפוח" ובלי שאר דברי הבל. זה מתחיל במנהיגות, עובר דרך שירותי הביטחון והפרקליטות ועד בתי המשפט. יד קשה, אפס גילויי הבנה ואפס סובלנות.

תנחומים מעומק הלב למשפחות הנרצחות ואיחולי החלמה לפצועים. הוקרה גדולה לאזרח האמיץ שחתר למגע, חיסל את המחבל והפסיק את מסע ההרג שלו. ‏ליבנו עם תושבי באר שבע והדרום. נעשה הכל בעזרת השם כדי להחזיר את המשילות והביטחון האישי לאזרחי ישראל".

ח"כ דודי אמסלם (הליכוד) מסר: "ליבי יוצא אל משפחות הנרצחים הי"ד בפיגוע הנתעב בב"ש, ואני משתתף בצערם הכבד. אני מצדיע לאזרחים האמיצים שירו במחבל הנאלח וסיימו את מסע ההרג המטורף. כולי תקווה שנחזיר במהרה את המשילות והביטחון לתושבי הנגב".

ח"כ יולי אדלשטיין (הליכוד) מסר: "הטרור חוזר ומרים ראש - שני פיגועים תוך יממה, והפעם במרכז ביג בבאר שבע. תנחומיי למשפחות האבלות ותפילותיי לשלום הפצועים. אובדן המשילות של ממשלת בנט-לפיד הוא שמחזיר אותנו להתקפות טרור רצחניות במרכזי ערים. טרור מכריעים בעוצמה קשה, רק ככה נחזיר את הביטחון לאזרחי ישראל".

תוכן שאסור לפספס
56 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
48
זה המשטרה שלני וזה הראש
ישראל ל23.03.22
47
שילך קיבינימט
משהו22.03.22
46
נכון. הם משתלטים על אדמות ואנחנו לא, הם לא משלמים ארוננה מים חשמל ואנחנו כן, הם גונבים ומשתחררים ואנחנו לא, הם מחזיקים בכמויות נשק בלתי חוקי ואנחנו לא, הם לא מקבלים דוחות תנועה ואנחנו מקבלים, והכי חשוב להם מותר להתחתן עם שני נשים ולנו אסור...
תימני27.03.22

הצגת כל התגובות

45
ערב רב
אבישי23.03.22
44
זה מה שקורה שיש ממשלה שמושענת על ידי תומכי טרור ימ"ש אנחנו מתפללים שהממשלה הזאות תיפול במהרה וביבי יחזור ובגדול אתם עוד תראו מי הראש הממשלה האמיתי שדואג לכווולם!!!!!!!!!!!!!!!🤜
אא22.03.22
43
אפליה? בוא תראה איך הם חיים כמו מלכים.אם זה מה שסוטר אמר אנחנו בפשיטת רגל.יתכן ועבאס חייב אותו להגיב כך על כל מקרה שוסטר בעוד הנרצחים הקדושים מונחים לפנינו זה מה שאתה אומר אתה וכל הממשלה שלך חלאות במין האנושי .אנחנו לא צריכים מחבלים ערבים אתם בעצמכם משתפי פעולה והעיקר שהממשלה לא תיפול רוע רוע רוע
ללא שם22.03.22
42
סגן השר בטח ידאג למלגה מכובדת למשפחת המחבל, מפגר !
יהודה22.03.22
41
כמה מטומטם אפשר ליהיות
ללא שם22.03.22
שנאה עצמית ורשעות. לגמרי לא טימטום. יש אג'נדה ברורה. משיח עכשיו!!!
ג'ולי22.03.22
40
מישהו מוכן להגיע איתי מחר לבית של אלון שוסטר הזה ולהודיע לו שבגלל ההפליות שעושים עם החרדים הוא יאלץ לקבל כמה כדורים בראש? הערבים מקבלים כאן גן עדן לא ניתן להם לשלוח אותנו לשם!!
אברומלה23.03.22
39
לא ברור כיצד עשרות אלפי איש בוגרים אינם יודעים עבור מי הם מצביעים בבחירות.
איציק טוסטר23.03.22
כן ברור, הם כמוהו, הם באותה אג'נדה אנטישמית.
ר23.03.22
הם יודעים, הם כמוהו, אותה אידיאולוגיה שהיא נגד יהודים
ר23.03.22
38
פוייער אמיתי הטמבל הזה עלאק ס. שר בטחון. בושה!!! הדם עוד מבעבע והאדיוט מדבר על אפליית פזורה שמוציאה מקירבה מרצחים שפלים.
בן העם22.03.22
37
אפליה זה למי שמשלם מיסים ומקיים את חוקי המדינה. הבדואים לא זה ולא זה. רק משתלטים על שטחים.
יהודי22.03.22
המממ יש עוד ציבור.... לא משלם מיסים לא מקפיד על חוקי המדינה מעניין למה הוא חושב שמפלים אותו.......
יהודיה23.03.22
36
רשע מרושע.. אתה יכול להצטרף לחבריך הבדואים..
יהודי כואב..23.03.22
35
הפיגוע החמור קרה בגלל שחסר הרבה כוח אדם במשטרה, ובגלל שכנופיית שלטון החוק נותנת לטרוריסטים עונש קטן מדי. אגב, המשטרה צריכה לעקוב אחרי טרוריסטים משוחררים וכל זה מתחיל ונגמר בממשלת הכישלון, שעיקר הכישלון - הכישלון מול הטרור (חלק ממשלת הכישלון תומכים בטרור הרצחני). אבל בשונה מכישלון במחירי הדיור, הכישל
ישראלי22.03.22
34
זה סגן שר הביטחון או סגן שר הטרור ?
חיים22.03.22
33
ממשלה הזויה עם תגובות טפשיות
ציון22.03.22
32
כמה שיתנו להם יותר הם יהיו יותר גרועים. צריך לדכא אותם עד עפר הם סוחטי המדינה מקבלים אדמות וחשמל ולימודים בלי לשלם ואתם עוד מתרפסים לפניהם הרי נאמר "על חרבך תחיה" זה אצלם בגנים ולא יעזור שום דבר רק שיפחדו להרים ראש
דבי23.03.22
31
ומלכות זדון מהרה תעקור ותשבור. ברוך.. שובר אויבים ומכניע מינים
אבי23.03.22
30
ברור! ועוד איזה אפליה!! אם אני אוסיף 10 סנטימטר למרפסת ללא אישור מפחיד לחשוב מה איהיה... ובדואים בונים וילות ללא שום אישור על אדמות לא שלהם ועוד דואגים לחבר אותם לחשמל( במקום חיבור פיראטי שהם עשו)
חיים22.03.22
29
נכון מאד ! אם הם יקבלו 300 מליארד דולר, אז לסבתא היה גלגלים. לקבור אותם עם חזיר. לקחת ביטוח לאומי מכל המשפחה. להרוס את בית המחבל מיידית. אולי בס"ד יחזיר הרתעה.
מנסור עבאס 22.03.22
28
שוסטר ,תן להן 100 מליון. לא מספיק 50 ....
י.מ.22.03.22
מיליאד , חביבי ,לא מליון ..... יחי ההבדל הקטן ....
דוד23.03.22
27
"סגן שר הביטחון" רוצח בעצמו.. מי שמחזק ידיים ומצדיק רוצחים מתועבים, בעצמו רוצח. בושה. כאב אדיר.
השיבה שופטינו!!22.03.22
נכון כל מילה בסלע👍👍👍👍👍👍👍👍👍
אא22.03.22
26
ומישהו בחר ביצור האומלל הזה שאם לא הכנסת היה עובד בהובלות🤦‍♂️
המציאותי23.03.22
25
לא לשכוח להפסיק להתרפס ולהצטדק על זה שאנחנו-עמ ישראל- עדיין חיים ונושמים!!! ולא לשכוח שאנחנו יהודים ולא חבורת פחדנים שתמיד-אבל תמיד- מתבזה ומבקשת ( "סליחה שהצלחנו-שניצחנו") שנשמנו, ממש ממש לא נעים לנו. מסכן המנוול ומשפחתו.......!!!!! תחשבו על זה!!!!!!!!!!!
אביב23.03.22
24
ממשלת פח מעופפת תדאג לאזרחי ישראל תפסיק לברוח לחו"ל
אבי 22.03.22
23
לעצור את השר שנותן פה ומקום לאוייב בזמן טירור תומך בטירור עבריין לכלא
לעצור את הטירור22.03.22
22
זבל שישרפו המחבלים
ימותו ביסורים אמן כל שונאי ישראל. 22.03.22
21
ממשלת שמאל זה מה שקורה שנותנים לבדואים מליארדים ועוד שר הבטחון נותן אישור לפלסטנים בחדש הרמדאן לבקר מחבלים
ללא שם22.03.22
20
שוסטר? יש אפליה עצמית, באופי שלהם לעצמם. הם חיים בהתאם למה שהם..
אבי23.03.22
19
למה מופתעים מהתגובה שלו? תתחילו להפנים שמדובר שבשלטון של ערב רב שרוצה לתת כח לאויב.
שלטון ערב רב23.03.22
18
אין לו סיפוק לאלון שוסטר אז הוא מדבר שטויות, בגלל שנולד בפורים אולי הוא מדבר כמו שיכור. חתיכת נייר . בושה שוסטר .
ללא שם22.03.22
17
בושה לממשלה שנלחמת ביהודים בפה
ממשלה נגד ישראל22.03.22
16
אמירה מטומטמת וחסרת אחריות, של פוליטיקאי ששכלו בתחת... ומאשים את הקורבן במעשה הרוצח... הבדואים הם עבריינים, שיש לטפל בהם באופן קשה... הבדואים הם עשבים רעים
ללא שם22.03.22
15
הוא הפר את התפקיד במלואו
לא נאמן לישראל23.03.22
14
גם החרדים מופלים בהרבה דברים וכי זה סיבה להשתולל או ח"ל לעשות פיגוע???
כסיל גמור23.03.22
13
"ההפקרות בנגב נמשכת ועולה לנו בחיי אדם יקרים. בתי המשפט עם דלת מסתובבת, והמשטרה ביטלה לאחרונה את הפרויקט האזרחי להגנה על תושבי ב"ש. אני קורא לממשלה להתעשת ולהעמיד במקומם את תומכי הטרור, השותפים להקמתה, שנותנים רוח גבית לטרור באמירות מסיתות או בשתיקה כהודאה מול פיגועים רצחניים".
צודק22.03.22
12
ממשלת נותנת פה לטירור שזה נגד מדינת ישראל
ממשלת נגד ישראל22.03.22
11
בנטיטו נותן יד לעבאס ולחבריו לבצע טרור בארץ!!!! צריך לתת לזה סוףףףףף
אביר קארה22.03.22
10
מי מצדיק רצח הוא שותף בטירור ויש להוציא אותו מהחוק ויותר גרוע אם נמצא בתפקיד ממשלתית זהו הפרה מלאה בתפקיד , לעצור אותו מיד .
פושע הרוצח 23.03.22
9
חובה לנקנק הסגן שר זה. חובה שיעוף עוד היום
אל נקמות ה'23.03.22
8
התשובה לטרור לתת לבדואים כסף ככה נלחמים בטרור עשיתם פיגוע תקבלו כסף
ל22.03.22
7
כשהוא רצה להתגייס לדעאש בסוריה היו צריכים לגרש אותו מהארץ
צבי22.03.22
6
איזה מסכנים הם פשוט מופלים הם להם חינוך וכ''ו אה רגע אבל המחבל הוא בכלל מורה לספרות בבית ספר???????????????!!!!!!
יונתן23.03.22
5
על איזה אפליה הוא מדבר שיש להם ים הטבות שאין לנו
ללא שם22.03.22
4
לעצור את הממשלה שתומכת בטירור שנותנת פה לטירור
בושה ופשיעה22.03.22
3
הפליה? זה בכלל לא ארץ שלהם
י22.03.22
אפליה ברורה. נותנים להם לבנות כמה שהם רוצים ואיפה שהם רוצים. ןלעולם לא יהרסו לבדואים בתים טירוף
מטורפים23.03.22
2
בושה ופשע לתת יד ופה לטירור
ממשלת תועבה22.03.22
1
שמתם לב שרק אנשי האופוזיציה גינו את הפיגוע ?
ללא שם22.03.22
לא נכון שקד גינתה בנט ולפיד ועוד המון אז נא לא לחרטט וזה לא שאני בעדם אבל שונאת שאנשים מחרטטים בלי קשר
בננה23.03.22
אולי גם יעניין אותך
בארץ

 סרטון ההמרדה | בן גביר לרמטכ"ל: "אתה מפלה בין חיילים"

קובי אטינגר | 19:25

מתחייב להמשיך

גנץ אחרי הירי למרכז: "חייב לפעול בכל מקום שיש חמאס"

יוני גבאי | 17:12

החלטה לא מפתיעה

בג"צ השיב לעתירה: מינוי הדיינים בהקפאה עד להודעה חדשה

יהודה גל | 16:13

אַשְׁרֵי הָעָם לומְדֶיךָ | כנסו לאווירה

הדלקת האדמו"ר מקרלין ומעמד 'נעילת החג' במתכונת מירון | ישיר משמעון הצדיק

דוד הכהן | 13:05
ש

קבוצת המימון הפרטית לשוק הנדל"ן

הבשילו האופציות לרכישת 20% ממניות טריא ישראל בידי בנק לאומי

כיכר בשיתוף טריא | מקודם
ש

השקעה במתחם העתיד של רחובות והשפלה:

קרקע פרטית בטאבו בשכונה החדשה של רחובות, ׳גן הנשיא׳, ב- ₪199,000 בלבד!

כיכר בשיתוף ויסל נדל"ן | מקודם
ש

האיגוד האמריקאי של בתי אבות יהודיים

ראשי  AJAS ביקרו בישראל והעניקו תרומות לבתי אבות בדרום

כיכר בשיתוף קדם | מקודם

הקטל בכבישים

בכביש 1 ובכביש 2: שני רוכבי קטנוע נהרגו בתאונות

קובי רוזן | 11:35

מזג האוויר

התחזית: היום תהיה עלייה בטמפרטורות | מחר יהיה שרבי

כיכר השבת | 07:38

טרגדיה נוראה

ילד נספה בשריפה בדירה באשדוד; "הפציעה הייתה קריטית"

מישאל לוי | 25.05.24
ש

בצל הכלכלה המעורערת

מקצוע תורני מפרנס: כך תהפוך לדיין מומחה

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

חדשות השבת

מפגינים עצורים בצומת עזריאלי; לוחם צה"ל נפצע קשה

דוד הכהן | 25.05.24

"מצב הומניטרי קטסטרופלי"

בית הדין בהאג: "ישראל חייבת לעצור את המבצע ברפיח"; ההחלטה לא מחייבת את ישראל

יוסי נכטיגל | 24.05.24

50 כתבי אישום

כך גנבו הקופאיות הערביות חצי מיליון שקל בסניף של 'רמי לוי'

דוד הכהן | 24.05.24

הוכחות נגדיות

חילוץ גופות החטופים מלמד על הצורך בכוח צבאי או במו"מ?

יוני גבאי | 24.05.24
ש

הבריאות שלכם קודמת

סל הריון מקיף - ההטבה שתלווה אתכן בחוויית ההריון

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

הותר לפרסום

הכוחות חילצו את גופות החטופים חנן יבלונקה, מישל ניסנבאום ואוריון הרננדז הי"ד

ב. ניסני | 24.05.24