כיכר השבת

טוקבקי שנאה והסתה: "נבלות, שילכו לעזאזל. יאללה לתאים"

טוקבקיסטים חילוניים כמו גם אישים שונים, רוכבים על גל הפרשה החדשה שנחשפה הבוקר. אחד מהם כתב: "לגרש את הפלסטינים ואת החרדים לעזה". טוקבקיסט נוסף החרה-החזיק אחריו וכותב: "צריכים לפזר את המחבלים האלה כמו שמגיע למחבל", וכך זה נמשך, בהסתה ונאצות איומות (חדשות)

27
חזקי שטרן | כיכר השבת | כ' בטבת | 15.01.12
(עיבוד מחשב.
(עיבוד מחשב. (פלאש 90)

פרשת "זהב לבן" הופכת לשחורה משחור: עשרות טוקבקיסטים חילוניים כמו גם אישים שונים, רוכבים על גל הפרשה החדשה שנחשפה הבוקר בקרן הצדקה 'הוועד הארצי', משמיצים ומסיתים בחומרה נגד ציבור שומרי התורה.

תחילה היה זה אורי רגב, מהעמותה לחופש דת ושיוויון, שמיהר כהרגלו לפרסם הודעה לתקשורת בה קרא למשטרה "להמשיך ולהשליט את החוק הישראלי במאה שערים, כפי שעשתה בשבועות האחרונים בעקביות מרשימה".

רגב הוסיף ואמר כי "העדה החרדית הולכת ומתגלה כארגון תומך פשע ועבריינות. אחרי שבית הדין של העדה פרסם פשקעוויל תמיכה בסיקריקים מארגנת העדה הפגנות תמיכה אלימות בחשודים בעברות מרמה. מתברר שמבחינת העדה החרדית הדת מתירה אלימות, מרמה גניבה הלבנת פנים ועוד. הטענה כאילו מדובר בקנאים יהודים היא מופרכת מדובר באנשים שהם עלבון ליהדות ומוציאים את דיבתה רעה".

ההסתה וליבוי אש השנאה לא עצרו בדבריו של אורי רגב, אלא התעצמו שבעתיים בטוקבקי שנאה ואלימות כלפי החרדים באתרי החדשות השונים, בכתבות שדיווחו על המעצרים וההפגנות בירושלים ובבית שמש.

כך למשל באתר ynet, אחד הטוקבקיסטים, אורי מירושלים כותב כי "צריך לעצור את ההשתוללות החרדית". צחי כותב שם כי "לא מספיק שהם אוכלי חינם, עכשיו הם גם גונבים". אחד מוסיף וכותב "אין אצל החרדים רבנים גדולים יש רק גנבים גדולים".

"הגיע הזמן לחילונים להתעורר ולהגיב במלוא הכוח, הנבלות האלו לא מעל החוק, וצריך למצות איתם את מלוא חומרת הדין.. שילכו לעזאזל", כותב טוקבקיסט נוסף בשם 'קוקוריקו'

טוקבקיסט אחר מחריף את הטון וכותב: "יאללה לתאים", לא פחות. אחד מציע "דרוס כל דוס", טוקבקיסט נוסף מאיים: "אם יבעירו את ירושלים נבעיר את המדינה!!!". אחר מוסיף: "תביאו K300 ותרססו, יותר מדי גוקים בתמונה אחת", כשהוא מכוון לאחת התמונה מההפגנה.

דרור מפרדס חנה טוען כי "צריך לעצור את הרבנים והאדמורים שלהם". שרון מציע "לגרש אותם מהארץ, חבורה של חולרות, נגד המדינה, משתמטים, מוצצים את דמינו וכספנו". טוקבקיסט אחר כותב: "מתנדב לקחת מקל וללכת להכות את השחורים", וכך זה נמשך בעשרות תגובות מחרידות.

באתר nrg מעריב, בתגובה לדיווח על ההפגנות, כותב הטוקבקיסט שי זגורי: "החרדים הם השטן. צריך להכניס את החרדים שבוגדים במדינת ישראל לתנור". אחר מוסיף וכותב: "לגרש את המחבלים לעזה, גם הפלסטינים וגם החרדים". טוקבקיסט נוסף החרה-החזיק אחריו וכותב: "צריכים לפזר את המחבלים האלה כמו שמגיע למחבל", וכך זה נמשך, בהסתה ונאצות איומות.

תוכן שאסור לפספס
27 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
14
מה.קרה.עכשיו.החרדים.לא.מ באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלי15.01.12
13
צריך להגיד לראשי העדה החרדית ולאנשיהם בקול גדול - לא תוכלו להתנער ולומר ידינו לא שפכו את הדם הזה,אם יקרה אסון דמם בראשם (וכבר קרו אסונות בארץ ובעולם בגללם) הבעיה שכל גדולי התורה האחרים מכל הזרמים חוששים מהחיות האלה
101 שערים15.01.12
12
מקווה שהמשטרה ישברו להם תעצמות אלו פושעים באיצטלא של קדושה כביכול,בכל מעשיהם יש חילול השם גדול בעולם ונזק עצום ליהודים בכלל ולחרדים ביפרט . ובגלל העדה החרדית המושחתים והסיקריקים שלהם הרבה נפגעו פיזית באלימות בארץ ובחו"ל, והם הם שגורמים שהחילונים ישנאו את כל החרדים הנורמלים,והם שגרמו במעשיהם המרושע
הפרסי שמבין15.01.12
חרדים נורמלים אלו המדוכאים וחולי חרדה לשיטתך רח"ל שאחד כמוך מכנה עצמו חרדי גדולי הבד"ץ מיודדים עם גדולי הספרדים מאז ומקדם אבל מה ה"פרסי "שמבין" " מבין!?
ישר אל16.01.12

הצגת כל התגובות

11
מה חושבים האנשים האלה שהאירועים האלו מוסיפים אהבה, איפה האחריות שלהם הרי הם מובילים את כולנו לאסון. גלות "אצל חרידים" כמה זה קשה.
חרידי אמיתי16.01.12
10
את התקשורת ואת העם כולו. תודה.
אין מחילה.15.01.12
9
כואב לכם שאנחנו מתרבים בקצב מסחרר בלי עין הרע?‏ כואב לכם שבכל יום ויום מאות אנשים חוזרים בתשובה בארץ?‏ כואב לכם לשמוע שתוך מספר שנים נהיה פה הרוב במדינה?‏ תתפוצצו!!‏ (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חרדי16.01.12
8
השלב הבא, המנהיגים מסיתים נגד החרדים כדי לזכות באהדת הציבור, אחר כך, שריפת בתי כנסת ופגיעה בגוף ובנפש, שומר נפשו יברח עם משפחתו.
דן סגל15.01.12
7
ממש חיכוי למגיבים כאן בכתבות על יתד והליטאים כמו גם המגמתיות של הסיקורים בנושא. טוקבקיסטים בכיכר: "טלו קורה מבין עיניכם".
גזירה שוה16.01.12
6
על זה נאמר מהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו, אוי כמה קשה הגלות אצל חרידים ...
ראובן 15.01.12
5
החרדים רובם בסדר אבל החסידים עושים בעיות לכולנו וזה לא סוד שיש בוועד הארצי שחיתות רק מי שבקהילה שלהם מקבל כסף כל השאר שיקצה בשבילם
וזה לא סודהפרסי15.01.12
4
באם חרדים היו את המילים הללו שבכתבה כולם היו צועקים ה ס ת ה הם מקבלים תרומות מחו"ל ומחלקים את הכספים לאנשים פרטיים בשביל להצילם מחרפת רעב האם זה עבירה על החוק
אייל15.01.12
אנשים יכולים לגייס כספים, ולחלק אותם לא בצורה ישרה,וחלק המכסף עלול להגיע לא בצורה ישרה והוגנת לאנשים מסויימים,וכבר נתפשו בעבר אנשים שמעלו בכספים. ישנה גם מגמה ממשלתית שאנשים יצאו לעבוד, ולא יהיו מקבצי נדבות.שמסתמכים רק על תרומות, שזו דעת הרמב"ם. ועדיף שהדבר יהיה בפיקוח המדינה כי כבר ראינו בענין כ
משה16.01.12
אם אני נותן לך כסף כדי שתתן לשמעון ואתה נותן אותו ללוי הרי שאתה גזלן הן ממני והן משמעון!!! אם אני נותן לך כסף כדי שתתן לישיבה א' ואתה נותן לישיבה ב' אתה גזלן הן ממני והן מישיבה א'!!! אם אני נותן לך כסף כדי שתתן לראובן ואתה שם אותו בכיסך אתה גזלן, רמאי ומחלל השם. כאשר אתה מקבל כסף אתה צריך להצהיר ע
משה כרם15.01.12
חוץ מיצירת שנאה אני לא מבין איזה ערך חדשותי יש לכתבה.. הרי ידוע שהרוב הגדול של כותבי הטוקבקים הם מתלהמים שטופי שנאה.האם המגיבים הפסיכים משני הצדדים משקפים דעתו של מישהו? של הרוב בטוח לא. הבעיה שהם שולטים באוירה שנוצרת.. וחבל שכך. "מִי-הָאִישׁ, הֶחָפֵץ חַיִּים; אֹהֵב יָמִים, לִרְאוֹת טוֹב. נְצֹר לְשׁ
אלעד15.01.12
3
הם צריכים לקבל אותו יחס. אם היו מוציאים מגבניקים עם כדורי גומי וגז מדמיע על העדה. הם היו לומדים לקח!
klozone15.01.12
עכשיו כל הרשעים מהערב רב,שביזו והשמיצו,בפרט שמעלץ הבזוי והמתועב,משה כרם,וקלויז,שאין קץ לעונשיכם. מחר אני יושב עם הבית דין שהקמתי באישור אחד מגדולי הדור,ומנדה את כולכם.
shlomi05216.01.12
2
חילול ה', זו מילה עדינה להגדיר את מעשיהם. ברור לכולם עם זאת שהגאב"ד לא ידע מכל המעשים הללו. יכול להיות שזה רק קצה הקרחון ויהיה להם מעניין בעוד חצרות קודש. מי שישר טוב לו ומי שלא, משלם יקר וסוחף איתו הרבה ישרי דרך. לכן מזהירה התורה מאות פעמים להיות ישרים ולא לתת אימון בכל אדם, זקן ארוך ככל שיהיה.
יואל15.01.12
1
שמאלנים שזורקים אבנים על חיילים מגיבים שם הם זורקים אבנים על חיילים ומקללים את החרדים למה הם לא עושים צבא, אנשים מעורערים נפשית אנשים שהשטן בתוכם, יצר הרע שולט עליהם כל מיני גיהנם שולט עליהם יש כאלה שאם תגיד להם שהם כופרים הם יגידו לך תתביש, שה'סבא' שלהם היה יהודי ונשרף בשואה הם רק לא יודעים שאם
חרדי אסלי15.01.12
ותקבע לנו למה מת הסבא שלהם ואם הוא באמת שמר תורה ומצוות. סיכויים רבים שלהיפך. שכבר הסבא היה מהמשכילים, ובגלל ההשכלה הגיעה השואה. ולא להיפך.
אל תיסחף.....15.01.12
אולי גם יעניין אותך
בארץ

ולמי עופר כסיף דואג עכשיו? "חובה לדאוג לסיוע הומניטרי"

בני סולומון | 12:35

הנחלים בצפון

לאיזה נחלים מסוכן להיכנס ואיפה יש זיהום גבוה? | בדיקה

מישאל לוי | 12:18

צפו בתיעוד

שיגורים לעבר העיר שדרות בזמן תפילת שחרית | כך זה נראה

דוד הכהן | 10:14

התחזית

מזג האוויר: הטמפרטורות תהיינה נמוכות מהרגיל לעונה

כיכר השבת | 06:49

צפו בתיעודים

בצפון ובדרום: יחידות החילוץ חילצו 5 בני אדם - כך זה נראה

קובי אטינגר | 14.05.24
ש

הזדמנות שלא רואים בכל יום

"פוטנציאל רווח עצום" • הזדמנות להשקעה במרכז גוש דן

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

הנסיעה נגמרה בטרגדיה

פעוטה נפלה מטרקטורון בגליל התחתון - ונהרגה

מישאל לוי | 14.05.24

נשק רוחני מול חיזבאללה וסינוואר: 300,000 ספרי תהילים בבסיסי צה"ל

חזקי שטרן | 14.05.24

"זו הזכות שלנו על הארץ" | צפו

נתניהו: "מאז התנ"ך לא הרכנו ראש, השבנו מלחמה וניצחנו"

קובי אטינגר | 14.05.24

מתמודדים מכל העולם

עסק במלחמה | שידור חוזר מחידון התנ"ך העולמי לנוער

כיכר השבת | 14.05.24
ש

10,000 דונם

פארק הירקון בפ"ת? הכירו את מתחם הנדל"ן הכי מדובר בענף

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

מלחמת עזה – הסיפור האמיתי

ההיסטוריה חוזרת | האיום האמיתי על מדינת ישראל // אלי דן

אלי דן | 14.05.24

התחזית

מזג האוויר: עלייה בטמפרטורות וגשם מקומי בצפון ובמרכז

כיכר השבת | 14.05.24

76 שנים למדינה

"יום העצמאות" על חומות העיר העתיקה וגשר המיתרים | צפו

יוסי נכטיגל | 13.05.24

"עזה תהיה טהורה מהרשע"

"אין פתרון אחר" | משפחות שכולות דורשות: ליישב את עזה

בני סולומון | 13.05.24
ש

תשואה פוטנציאלית של מאות אחוזים!

קרקע להשקעה במרכז הארץ, החל מ- 150,000 ₪

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

פלא הפילון - הוקף

זה מה שעשו עדר הפילות בזמן הצפירה | תיעוד מהספארי

מישאל לוי | 13.05.24

הטיולים ביום העצמאות

שימו לב, בצה"ל מעדכנים כי הכניסה השנה לשטחי אש מוגבלת

בני סולומון | 13.05.24