כיכר השבת

בכירים ביהדות התורה:

"בנט, אם ליברמן ימונה לשר האוצר תיזכר לדיראון עולם"

חשש גדול בסיעות החרדיות מכניסת יו"ר ישראל ביתנו, מוביל אותן להזהיר את יו"ר מפלגת ימינה. ח"כים מתריעים: "אם האוצר יינתן לליברמן, נפתלי בנט יהיה 'פסול חיתון'" (חרדים)

31
רפאל כהן | כיכר השבת | י"ב באייר | 24.04.21
בנט וליברמן. ארכיון
בנט וליברמן. ארכיון (צילום: Hadas Parush/Flash90)

בכירים ביהדות התורה שלחו הערב (מוצ"ש) מסר ברור ליו"ר ימינה, נפתלי בנט, ברקע האצת המגעים להקמת "ממשלת אחדות" בינו לבין יאיר לפיד, שלא יסכים שמשרד האוצר יינתן לידי ליברמן.

על פי התכנון כרגע - שעתיד לעבור שינויים רבים בשבועות הקרובים - יו"ר ישראל ביתנו צפוי להתמנות לתפקיד שר האוצר, כחלק מ'גוש יש עתיד' בממשלת השמאל-מרכז.

עבור הציבור החרדי, מינויו של ליברמן לאוצר עלול להוביל לגזירות כלכליות קשות, ולכן נציגיו מפעילים לחץ על ראש הצד השני בממשלה, יו"ר 'ימינה' בנט.

בכירים ביהדות התורה מתריעים הערב: "אם נפתלי בנט יביא למינוי איווט ליברמן האיום, לתפקיד שר האוצר (או כל תפקיד בכיר אחר), הוא ייכנס להיסטוריה לדיראון עולם, כמחריב עולם התורה ומסורת ישראל".

"כל מאמציו להשכיח את ברית האחים בינו ללפיד, אותם הגדיר 'טעות קשה'", מוסיפים הבכירים, "יירדו לטמיון, והוא יוכרז פסול-חיתון פוליטית לנצח. על מעשה שפל כזה, אין ולא תהיה מחילה לעד".

נתניהו, במתקפתו האחרונה על בנט (צילום: ערוץ כנסת)

בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו משדר כי עדיין לא נואש מהניסיון להעביר את יו"ר ימינה אליו: הלילה הוא ביקש מוועדת החוקה של מפלגתו, הליכוד, להסמיך אותו לאשר תיקון לחוקה, שיאפשר ריצה משותפת בבחירות הבאות עם "סיעות שתומכות בהקמת ממשלה בראשות הליכוד".

הודעה זו מהווה מסר לבנט ושקד, שימנעו ממשלה עם לפיד לשם רווח פוליטי עתידי, ואולי רק נועדה לגרום להם להקשיח עמדות במו"מ עם לפיד - בידיעה שכביכול יש להם אופציה קורצת בצד השני - וכך לפוצץ את המגעים.

תוכן שאסור לפספס
31 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
29
הביא עלינו ממשלת שמאל קיצונית ואנטי דתית מצטער שבחרתי בו
סמוטריץ האומלל25.04.21
28
בנט ברנש יהיר וטיפש
אבי25.04.21
27
תתחילו להתפלל למן ושליו...
ללא שם25.04.21

הצגת כל התגובות

26
בינתיים החרדים הם הנזכרים לדראון עולם בתנ"ך. מיכה ג' "ראשיה בשוחד ישפוטו, כהניה במחיר יורו, נביאיה בכסף יקסומו...לכן בגללכם ציון שדה תחרש, ירושלים עיין תהיה, והר הבית לבמות יער".
שיכור25.04.21
25
למה אם ליברמן באוצר אז יהיה פסול חיתון? כוונתי היא, שצריך שיהיה פסול חיתון אם הוא בכלל יקים ממשלה בלי החרדים לא רק אם ייתן את האוצר לליברמן!!! מספיק לנו פעם אחת שהלך עם לפיד...
למה?24.04.21
24
ראינו איך בנט נשאר מחוץ לממשלה כשלגפני וליצמן לא הזיז הדבר. זינקו לממשלה כשבנט בחוץ. בנט יעשה מה שהוא חושב שטוב ף, בחרנו בו וסומכים עליו. גפני לא בתפריט שלנו
גרדוש25.04.21
23
אם אכן תקום ממשלת הכלאיים ההרסנית של לפיד בנט, אזי בנט וסער ייזכרו לדראון עולם על זה שבמו ידיהם הביאו לשמאל את השלטון,לשמאל הכי גרוע והרסני, ועשו יד אחת עם מירב מיכאלי, זנדנברג והשמאלנים הכי הזויים פה במדינה, העם לא יישכח להם את זה ולא יסלח, בפעם הבאה שיחפשו קולות בסיבוב, יהיו להם 0 מנדטים.
מישהו25.04.21
22
אלה שמצביעים לאיזה מפלגה שהיא תומכת בהתבוללות שהיא רוצה גם כן להביא בשר חזיר וכל מיני איסורים, כל מי שתומך בהם - מי שמצביע בעבורם גדול עוונו מנשוא, לא יכופר לו. הוא חושב שהוא זורק את הפתק? גמרנו? כל מה שהם יעשו כאילו הוא בעצמו עשה. ואם יעשו חזיר כאילו הוא בעצמו עשה את החזיר ואם יעשו התבוללות גם הוא
ישראלי24.04.21
21
חרדים אתם בנפילה הקב`ה לא אוהב אותכם.ראינו בקורונה,בהתקפות הערבים,ובכל מיני אסונות שהחילונים כימעט ולא נפגעים.ההתנהגות שלכם מהשינאת חינם לגאוותנות וגזענות תביא עליכם אסון. . במקום לאיים על כולם שתחרימו אותם תדרשו שביבי יתפטר ותהיה ממשלת ימין.
מיכל25.04.21
לא לדבר כמו משוגעת, יש תורה את מי השם אוהב, תלמדי שולחן ערוך ומוסר הרבה כדי לדעת מה רצון השם.
א 25.04.21
20
כאשר לא לומדים ליבה הטיפשות שולטת,המחשבות מעוותות,ולא רואים את התשובה שנמצאת מול האף....ביבי גמר גמור ויגמר , דרעי ליצמן הולכים אליו ואומרים תודה על שירותך זמנך ללכת הגיע . תעביר את השרביט לברקת כמו שמשה רבנו העביר ליהושע.והוא ימשיך בדרכך . מי שלא רואה זאת לא רק עיוור אלא מטופש.
david7725.04.21
19
זה מה שמטריד אתכם??? לא היהדות???תחליפו דיסקט
אבי24.04.21
18
אה, הבנתי, הכל כסף, שר האוצר בשום אופן לא, אבל שר הדתות או משהו כזה זה בסדר. הכל מתחיל בכסף ונגמר בכסף??????????????????
ירון מהצפון25.04.21
17
הציונות הדתית, הם המהרסיך ומחרביך של הדור. כפויי טובה מהגרועים שבעולם. חוגגים במפלת נתניהו. אסור לשכוח, נתניהו הוא זה שנלחם בחירוף נפש נגד ממשלות אובמה וקלינטון וכל העולם כולו לשמור לנו על יו"ש. זו הסיבה היחידה שנתניהו ומשפחתו נרדפים ותופרים להם תיקים. בנט והציונות הדתית מכרו נשמתם לשטן. נוקמים בנת
עילאי25.04.21
16
הרב עובדיה: הצבעה לליברמן - תמיכה בשטן
פיני24.04.21
15
ליברמן באוצר זה הדבר שיציל את החרדים מעצמם. לא יכול להיות ציבור שחי רק על בטלה וסחיטה. כשיראו שאפשר ללמוד לעבוד ולקיים משפחה בכבוד יינצלו מעצמם .
ללא שם25.04.21
14
לדעתי, בנט וסער בגלל שיקולי אגו טיפשיים עושים את שטות חייהם, הרי מי בחר בהם? אנשי ימין, זה שהם מעבירים את הקולות של הבוחרים שלהם לשמאל זה גנבת בחירות ממדרגה ראשונה, הימין לא ישכח ולא יסלח, הם כורים לעצמם קבר פוליטי.
חרדי25.04.21
13
גידון צער, ראינו את הקריצה שלך. אתה שלא קורצת מהחומר של מנהיג, על מה הקריצה? אם לא תתעשת בסוף הסרט נראה את ההלוויה הפוליטית שלך
בכר24.04.21
12
גם אמרו את זה על יאיר לפיד בשעה שללפיד יש סיכוי במשהו מייד התקפלו על ארבע בנט קפוץ למים זה הזמן בהצלחה !!
H25.04.21
11
איילת שקד ומתן כהנא היקרים וכל חברי ימינה היקרים, בנט הבוגד הגדול בהיסטוריה, יביא את כל השמאל אוכלי היהודים העיקר לכבוש את בלפור, איילת אם תברחי מהבוגד הזה את תובילי את הליכוד אחרי ביבי, אם לא נמחקתם לנצח לדיראון עולם, לעולם לא ישכחו את הבגידה הגדולה בהיסטוריה, הקולות הכי ימניים במדינה מביאים את השמ
מאי25.04.21
10
בנט אתה נוכל נתניהו לא מכשיל אתה משחק אז אל תעבוד עלינו אתה וגדעון תשלמו בבחירות הקרובות מה שמעניין אותך זה לשבת בבלפור עם 7 מנדטים לא יושבים בבלפור מי נתן לך הסכמה להרכיב ממשלה אבל זו המדינה שלנו לא דמוקרטית הכל רק לא ביבי אם יהיו הפגנות לעולם לא תאכל להגיד שהעם אמר את דברו זו הפלת שלטון קיים זו סח
קובי25.04.21
9
ליברמן תחזור לרוסיה אתה מיותר במדינת ישראל תחזור לסיביר מתאים לכה רק שם כולרה
נסים 25.04.21
8
האיומים האלו לא מעניינים אותו. הוא לא רואה ממטר
ללא שם25.04.21
7
הילדון המגודל, הצבוע והדמגוג בנט מבצע פשע הכי גדול בהיסטוריה נגד הדמוקרטיה, נגד עם ישראל, נגד ארץ ישראל ונגד תורת ישראל. תארו לעצמכם מירב מיכאלי, ניצן הורביץ ותמר זנברג היו מעבירים את המנדטים שלהם לימין בכדי להקים ממשלת ימין. כל העולם היה מזדעזע ת"ק פרסא על ת"ק פרסא. הילדון המגודל בנט מעביר מנדטים ל
טוסנה25.04.21
צודק !
שאול25.04.21
6
בטלנים, לכו לעבוד.
מנחם25.04.21
5
לבנט לא איכפת.... אצלו זה לא נקרא "לדראון עולם" כמו ליברמן כמו לפיד הוא שונא חרדים בעיניו להכות את החרדים זו מצוה נצטרך תקופה לסתום את האף עד שתגיע מפלתו בתוך שאר שונאי ישראל
חלמיש25.04.21
4
אביגדור ליברמן שם רשעים ירקב
אבי24.04.21
3
מאיימים על בנט, .. בלי בנט, אין אפשרות למדינה יהודית, חייבים את בנט אתנו.
א 24.04.21
2
אני לא מבין איך יכולים לשוחח אם ליברמן הוא שונא מסביבו הרבה אנשים ונוכל לא קטן חייבים להשאיר אותו החוץ בכל ממשלה שיבין ויחזור לרוסיה .
יעקב וינקלר25.04.21
1
כל הזמן רק מאיימים. כשמגיע הזמן פתאום משנים פרצוף. ומי אלה בכלל גורמים בכירים ביהדות התורה , נראה לי שכאילו גורמים בכירים.
רק מאיימים25.04.21
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

רה"מ נתניהו מנסה למנוע מינויי קבע של ראשי אגפים בשב"כ

יוני גבאי | 19:24

לקראת כניסת צה"ל

גלנט: סירוב חמאס לכל מתווה, מחייב להתחיל פעולה ברפיח

ישי כהן | 18:21

"המרצחים לא הבדילו בינינו"

ראש השב"כ: "החוסן שלנו נפגע - מקדשי המוות ימצאו מוות"

יוני גבאי | 12:58

נגד הדיווח

לשכת נתניהו מכחישה: "שקר מוחלט והטעיית הציבור במכוון"

דוד הכהן | 10:38

בנאום יום השואה

השר בני גנץ: "החזרת החטופים, היא חלק מגבורת היהודים"

בני סולומון | 05.05.24
ש

חצי מחיר מתל אביב

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף בריטניה ישראל | מקודם

לשכת רוה"מ מכחישים

דיווח: רה"מ נתניהו ניסה למנוע את גל המינויים בצמרת צה"ל

יוני גבאי | 05.05.24

"חייבים ברמה המוסרית"

גלנט לנתניהו: "לא רוצה לעלות את המחיר, אך העסקה טובה"

קובי אטינגר | 05.05.24

"בסגנון מאיים ומביש"

קיש נגד בן גביר: "פוגע בביטחון המדינה כדי לקושש קולות"

ישי כהן | 05.05.24

"חוסר אחריות"

הודעות תוך חילול שבת: גפני תקף את גנץ והתעלם מנתניהו

ישי כהן | 05.05.24
ש

יום פתוח בזום

בוגרי תואר ראשון? זו הדרך שלכם להתקדם לקריירה מצליחה

כיכר בשיתוף העברית | מקודם

"לנהוג בקור רוח"

הודעה דרמטית? חמאס מסכים לעסקה תמורת סיום המלחמה

יוני גבאי | 04.05.24

השיחה הקשה נחשפת

טקס ממלכתי? מירי רגב רצתה לבטל את נאומו של אוחנה - שהודיע כי הכנסת לא תשתתף

יוני גבאי | 03.05.24

השרה חושפת

מאחורי הקלעים: ההצלחה של הימין במינוי השופטים החדשים

השרה אורית סטרוק | 03.05.24

לקראת סיכום

סעודיה דורשת מדינה פלסטינית - ותחתום רק עם ארה"ב

יוסי נכטיגל | 03.05.24
ש

קורע לב:

איך אפשר להסביר לתינוקת בת שנה שאמא לא תשוב יותר???

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

ברגע האחרון

הקבינט לא סגר את אל ג'זירה; קשור להתקדמות בעסקה?

יוני גבאי | 03.05.24

העדויות צפות

סעודיה עוצרת אזרחים שמדברים נגד נורמליזציה עם ישראל

יוסי נכטיגל | 02.05.24