כיכר השבת

סערת ההדחה

היום: הרב אמסלם בתגובה ראשונה; מתח בצמרת ש"ס

לראשונה מאז פרצה הסערה סביבו, מכנס היום חבר-הכנסת הרב חיים אמסלם מסיבת עיתונאים בכנסת וייתן תגובה ראשונה לניסיון ההדחה של יו"ר ש"ס אלי ישי. ל"כיכר השבת" נודע כי במהלך מסיבת העיתונאים, צפוי אמסלם לתת הצהרה משמעותית. צמרת ש"ס במתח לקראת ההצהרה הרישמית (חדשות, פוליטי)

49
מנחם כץ | כיכר השבת | ט' בכסלו | 16.11.10
תגובה ראשונה. אמסלם
תגובה ראשונה. אמסלם (מאיר אלפסי, כיכר)

יפרוש או לא יפרוש? לראשונה מאז פרצה הסערה סביבו, מכנס חבר-הכנסת הרב חיים אמסלם מסיבת עיתונאים בכנסת וייתן תגובה ראשונה לניסיון ההדחה של יו"ר ש"ס אלי ישי.

ל"כיכר השבת" נודע כי במהלך מסיבת העיתונאים, צפוי אמסלם לתת הצהרה משמעותית. השר ישי וצמרת ש"ס במתח לקראת התגובה הרישמית של אמסלם.

אמש (שלישי) הייתה אמורה מועצת חכמי התורה להתכנס ולהדיח את אמסלם משורות התנועה, אלא שראשי ש"ס הבינו כי במצב הנוכחי - הקפאה, חוק אברכים וילדי הזרים - הדחה של חבר-כנסת בגלל דעותיו, תביא לעליהום תקשורתי חסר-תקדים נגד ש"ס.

על-פי דיווחים שונים, דווקא שר השיכון והבינוי אריאל אטיאס, היה זה שלחץ לא להדיח את אמסלם. "נחכה עד אחרי שיגיד את דבריו", הציע אטיאס.

השבוע חזר אמסלם לארץ אחרי שהות של שבוע בארה"ב. אמסלם נחת בישראל לאחר שהות של שבוע בארה"ב, שם השתתף בוועידה מיוחדת נגד האנטישמיות. למרות שמקורביו הציעו לו להקדים את נחיתתו בישראל בעקבות הסערה שפרצה, הוא החליט להמשיך את ביקורו כרגיל.

כזכור, בדיוק ביום בו עזב את ישראל, פורסמה כתבה ב"מעריב", שם הובאו ציטוטים בשמו של אמסלם, המציע לשלב חרדים בעבודה. הכתבה חוללה סערה ובש"ס החליטו להדיחו.

דקות אחרי שנחת, הוא העניק שיחת וידאו בלעדית ל"כיכר השבת", במהלכה סירב להתייחס ישירות לניסיון ההדחה של ישי. "לא מכבודי להתייחס", אמר.

"אני מציע לא להתלהם. מה שיש לי להגיד - אתם תשמעו ממני בעוד יום-יומיים, בנחת רוח ובסבלנות. התורה דרכיה דרכי נועם. בעוד יום יומיים אתייחס לכך, סבלנות. האמן לי, יהיה מעניין".

אז שזהו, היום הולך להיות, כך נראה, מעניין מאוד.

תוכן שאסור לפספס
49 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
27
די מספיק עם הברברת כולם רואים שרק איש אחד יוכל לעשות סדר בתנועה והוא אריה דרעי מאז שעזב נסו להגיד יש לומחליף והוא לא חסר עכשיורואים שאין לו שם מחליף וחיבים להחזיר אותוומיד נמאס כבר מהנגה כושלת דייייייייייייייייייי
מש17.11.10
26
הבן הקטן של אלי ישי הפסיק לטקבק כאן
דודו17.11.10
25
השם יברך באורך ימים להנהיג את העדה בנחת ..
מחזיק אצבעות17.11.10

הצגת כל התגובות

24
שושנה אם חסידי שס נבונים הם יאמצו את האדם הגדול הזה לחיקם!
אלי17.11.10
23
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תרביצאי17.11.10
22
הסיסמה של ש"ס: להחזיר עטרה ליושנה, ואופן פעילותה המעשית רחוקים זה מזה כמזרח ממערב. הרב אמסלם מבטא נכונה את הדעה, הכמיהה, והתרבות של המצביע המזרחי הקלסי.
דני17.11.10
21
אני חסיד ברמ"ח אבריי ובאתי מבית חסידי וכך גודלתי ואף על פי כן ולמרות הכל: הרב אמסלם הוא יהודי מרשים! אדם של צורה ומנקיי הדעת שבירושלים. בכל אשר תלך ותפנה אנחנו מחזקים את ידך
חיליק17.11.10
20
להדיח את המסית והמדיח הראשי את אלי ישי...............
נועם נהרי 17.11.10
19
הרב אמסלם אינו נגד מרן חס ושלום! הוא סה"כ בא לעזור לנו בדרכנו הספרדית האמיתית! ומה לעשות השנים שבחרנו בש"ס שחקו אותנו וכבר שחכנו את דרכינו הספרדית האוטנתית שכל רבותינו עבדו למחייתם בכבוד ולא נפלו על כיתפי הציבור כמו הציבור שאינו ספרדי! אז חברי עורו מתרדמתכם ותבינו מי באמת בא להחזיר פה עטרה ליושנה!
פלוני17.11.10
18
למען כבוד התורה. הוא מבזה את כל הרבנים. לא יאומן מה שקורא שם.
רק מר"ן!17.11.10
17
יש בו משהו שובה באמירותיו המרחיקות לכת , עם קצת הגינות ושכל ישר ובדעת אמת . ההבסמות באוהלה של תורה מזיקה אם אין בה קצת דרך-ארץ הלוא ידענו מכבר ,, כל האומר אין לי אלא תורה - אפי' תורה אין לו ,, אז על מה ההתלהמות ..האם בזה ש-ש''ס ויהדות התורה ידאגו לאברכים לעוד שנים ארוכות ,וילחמו בזה לעוד תקציבים כד
מנחם 17.11.10
16
לקקן תקשורתי....... הכל בפוזות, מתחים, מסיבות, הצהרות. הבנו שאתה מת לדקות רייטניג- מגיבי כיכיר השבת האכולים שנאה עצמית- כמוך יפרגנו לך את זה בכף-
wer16.11.10
דברים כדורבנם.
אוריע17.11.10
15
לא ישנתי כל הלילה... הייתי במתח מהלבלר הזה , נו היום הוא מכנס מסיבת עיתונאים! נו...מה אנחנו נעשה? הוא מנ''ד בכלל? מי זה אמסאלם רבותי תתעוררו, מה עשיתם ממנו כאילו הוא דרעי שהיה לו כח, הוא סך הכל ח''כ מן המניין, יותר מזה הוא פושע, מושחת, נבל ברשות התורה, שיוריד את התחפוסת הרבנית שלו, רפורמי עם כובע וח
אוריע17.11.10
14
ח"כ אמסלם אני מבין לליבך, אתה נמצא עכשיו ממש במרכז העניינים, כל מילה שאתה מוציא מפיך מסוקרת בהרחבה על ידי כל כלי התקשורת, אבל קבל עצה קטנה: אל תתפתה לדבר, אנשים יותר חשובים ממך, יותר מפורסמים ממך, ועם יותר השפעה ממך היו במרכז העניינים פעם, והיום הם לא מעניינים אף אחד (מישהו זוכר את הירשזון, עמיר פרץ
חיים17.11.10
13
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תרביצאי17.11.10
12
צריך להעיף אותו מכל מקום .מה הוא מעז לדרוש מבטלנים לצאת לעבוד?מה יהיה עוד נגלה כמה הוא צודק ואז מה נעשה עם פוליטיקאים מיותרים גם להם צריך לדאוג לפרנסה וחוץ מזה אתמול יצא מהכלא עופר חוגי ואין מספיק אנשי ש"ס בתא המאסר.
רפול17.11.10
11
עם כל הכבוד, ואין לי הרבה אליך. הגיע הזמן שתעשה את המעשה, מאיפה שלא רוצים אותך, תלך. איפה שרוצים אותך, תשב. רוצה מפלגה? תקים. רוצה בלאגן? יאללה. אבל אם בש"ס לא רוצים אותך, אז אנא ואנא.. אל תציק ואל תעשה מסיבות עיתונאים "מעניינות". אם אתה בש"ס או לא, זה עניין פנימי של ההנהגה, בינך לבינם.. את
יהודה מיל16.11.10
ע"י ש"ס. והרב אמסלם יחזיר להם את הכבוד, שפנים כמוך הם מיעוט ןשולט בדיקטאטורא וסתימת פיות של חבריך "עבד כי ימלוך" א.י אז זהו שהסתימת פיות לצערכם לא עובדת יותר.. תתמודדו עם המצב החדש. משתתף בצערכם
להציל את ש"ס...17.11.10
בכל תקופה בוחרי ש"ס טוענים שהם נבגדו. דרעי, בגד. ישי, בגד. אמסלם יחזיר את הכבוד? ומי אמר שלא שהוא לא יבגוד בהמשך? שסניקי"ם, תתעוררו.. או שאתם סומכים על ההנהגה ורבניה, או שלא תצביעו ש"ס בבחירות הבאות.
יהודה מיל17.11.10
10
אמסלם חמודי. הבן. בהתחלה שדברת על גזענות. הסכמתי איך. שדיברת על אלי ישי שמתחנף לאשכנזים גם הסכמתי. אבל ברגע שהוצאת פסקי הלכה הזויים, דיברת על לומדי התורה , והראת לכולנו כמה מעוות אתה. אמשיך לתת לשס את קולי. כי הם למרות כל החסרנות- {ויש הרבה} לפחות לא יוצאים בגלוי כנגד מרן, וכנגד כל הפוסקים....... הל
רועי...17.11.10
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מסכימה עם‏^‏17.11.10
9
הוא יקבל תמיכה המונית בקלפי, גם של ספרדים שורשיים אמיתיים (שמכונים חרדים) וגם של מתנחלים מהציבור התורני. כי סה"כ אין הבדל בהשקפה ביניהם. שתי האוכלוסיות האלה מייצגות את היהודי המקורי הנאמן לתורה ללא עיוותי השקופעעעעע של הלטאות.
שמואל16.11.10
בדיוק אמרת טוב שאמסלם יחבור עליכם אותו האיש שהרים ידו בתורת משה חולק על מי שהוא עפרא לפומיהו של מרן שליטא ואף כבר רבותיו המובהקים הרב מזוז הרב מאיה הבבא ברוך ועוד היד נטויה ... אמרו עליו מחלל ה' ברבים וחייב לעשות תשובה אולי יהיה טוב עם יחבור למתנחלים הפושרים שהפכו את היהדות לנוח ותמיד פושרים ובהמצע(
שסניק ממושמע למרן17.11.10
שאיחלת יחול על ראשך אמן ואמן.
חזק וברוך!!!18.11.10
8
יבחר ברב באמסלם . ואולי הרב אמסלם לא מוכן לקבל את הקול של אלי ישי .ובצדק. אז אלי ישי תחזור בתשובה .ותבקש סליחה מהרב אמסלם . כי הוא החלופה של ש"ס .ואתה אלי ישי רק הרס וחורבן .
שוקי17.11.10
7
..נתניהו : "..ה ם מ פ ח ד י ם . . . ..ה ם מ פ ח ד י ם . . . ..ה- ם מ -פ -ח -ד- י- ם . . ."
הרנטגן16.11.10
6
בוגד מלוכלך!!!
מה זה משנה???16.11.10
5
לו חיכינו לו יחלנו לו ציפינו!!! מנהיג!!! מנהיג!!! מנהיג!!! ------------ (אני עם דמעות)
יורי17.11.10
4
זה מדהים שלא עברו 5 דקות מאז שפורסמה הכתבה ועוד בשעה כזו וכבר יש טוקבקים!!!! הרב אמסלם מביא בשקט את ה4 5 מנדטים שלו לפי האהדה של הציבור! הרב אמסלם את הקול שלי כבר קיבלת!!!
פלוני16.11.10
אה..ך , עייף אני כבר הולך לישון לילה טוב לכולם (לכל עם ישראל)!
ל,417.11.10
3
עד כה יש 6 נגד ההקפאה ו-7 בעד ההקפאה. חסר 2 השרים המכובדים אלי ישי ואריאל אטיאס שיצביעו נגד, ואז יהיה רוב 8 ותיתבטל הקפאת הבנייה.
עם ישראל חי16.11.10
2
אמסלם ראש הממשלה הבא (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אחלה17.11.10
1
מעביר את מסריו, מדובר באדם שלא פוחד, נוגע בבעיות האמתיות של החברה החרדית, אדם רהוט וברור. חבל שהוא עושה זאת החוצה לחילונים ולא פנימה לחרדים! אלי ישי עסוק עם הסודנים, ההקפאה,ושאר ירקות, לא משרת את בוחריו, ראה ערך עמנואל,והמועצה הדתית במודיעין עילית!
כיפה אדומה16.11.10
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

השר סמוטריץ' מאיים לפרק את הממשלה "אם תניף דגל לבן"

יוני גבאי | 28.04.24

שיבח מחבלים

השופט ליועמ"שית: למה אין חקירה פלילית נגד אחמד טיבי?

יוני גבאי | 26.04.24

השיח מול חמאס

סמוטריץ' נגד המתווה המוצע: "מעכשיו רק פגזים והפצצות"

יוני גבאי | 25.04.24

לפי מקורות זרים

מנהיג החמאס סינוואר יצא מהמנהרות וסייר בשטחי הקרבות

יהודה גל | 24.04.24

"טוב שחליווה התפטר"

סמוטריץ': אסור שהרמטכ"ל יהיה זה שממנה את המחליפים 

ישי כהן | 24.04.24
ש

חווית הלידה

מלון או מחלקת יולדות? תקראו ותחליטו

כיכר בשיתוף מעיני הישועה | מקודם

"תזמון מכוון"

בישראל מעריכים: הסנקציות האמריקאיות ייכנסו לתוקף

ישראל גראדווהל | 21.04.24

"מי זה יכול להיות"

נתניהו לגלנט: ״בכל פעם שאני יושב לפגישות - הכל מודלף"

יוני גבאי | 21.04.24

מתייחס לעסקה

נתניהו בסרטון לפסח: "מה נשתנה הלילה הזה ומה לא?"

יוני גבאי | 21.04.24

הצהרה לרגל פסח

גנץ: "לא וויתרנו על החטופים - מחבלי חמאס אינם חסינים"

יוני גבאי | 21.04.24
ש

10,000 דונם

פארק הירקון בפ"ת? הכירו את מתחם הנדל"ן הכי מדובר בענף

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

גיבוי ללוחמים?

מיכאלי על הגדוד שצפוי לסנקציות: "היה צריך לפרק מזמן"

יוני גבאי | 21.04.24

האשמה נגד החיילים

לפיד תקף ומה התברר? התקרית התרחשה בתקופת ממשלתו

יאיר טוקר | 21.04.24

"אמשיך לומר את האמת"

"דרדלה"? בן גביר מגיב: "חייב להיענות בתגובה חריפה ביותר"

ישי כהן | 21.04.24

המלחמה מול איראן 

ה'טיימס': מצבו של נתניהו - הטוב ביותר מתחילת המלחמה

ישראל גראדווהל | 21.04.24
ש

עולם ההטבות

סמסונג חדש שיגרום לך לחייך וגם יחסוך לך כסף

כיכר בשיתוף מרכניל | מקודם

"הפרת זכויות הפלסטינים"

ארה"ב תטיל סנקציות על הגדוד החרדי בצה"ל | תגובות סוערות; בן גביר: "נקלוט אותם במג"ב"

יוסי נכטיגל | 20.04.24