כיכר השבת

תוכן גולשים: מכתב פתוח לארהל´ה יקטר

יקטר, אתה טוען שכל גדולי ישראל נותנים יד לכל פעולותיך, שכל גדולי ישראל מחזקים ידיך בכל עניין, א´´כ מדוע גדולי ישראל לא יוצאים נגד הארגון אתרא קדישא? יקטר, כל דבריך הם שקרים חסרי כל שחר, אתרא קדישא שעומד בניהלו הגדול של הצדיק הגאון הגדול ר´ דוד שמידל שליט´´א, שגדולי ישראל מינו אותו לשמור על קברי ישראל

28
יצחק עמאר | כיכר השבת | כ"ב בניסן | 26.04.11
תוכן גולשים: מכתב פתוח לארהל´ה יקטר

אהרלה יקטר, שלום לך, הוועס הרצעך? תראה יקטר, עם ישראל כולו בארץ ובחו´´ל שמע את השם שלך יותר מפעם אחת, באיזה נושאים??? חה...חה...חה... איזה נושאים לא? אהרל´ה בא נשתף ביחד את ההיסטוריה שלך, שמרבית מגולשי האתר המכובד כיכר השבת אינן יודעים ומודעים, אתה יודע מה... יותר נכון בה ונספר לעם ישראל מי אתה? בדיוק!

* לפני 16´ שנים אתה הייתה אחד מפעילי הימין החזקים ביותר, אתה היית אחד המעורבים היותר גדולים בפרשת ´רצח רבין´ שעד כדי כך שסוכני השב´´כ חיפשו על עקבותיך יחד עם אבישי רביב {סוכן השב´´כ} מאז אתה הסתבכת ולא ידעת את נפשך... נפלה למלכודת בלתי רגילה. מפעיל ימין קיצוני נהפכת לאחד ממוסרי המידע למשטרה, זו נקודה ראשונה שמשקפת את הדרך הקלוקלת והאי ישרות שיש בפעילותך.

* יקטר, אתה טוען שכל גדולי ישראל נותנים יד לכל פעולותיך, שכל גדולי ישראל מחזקים ידיך בכל עניין, א´´כ מדוע גדולי ישראל לא יוצאים נגד הארגון אתרא קדישא? א´´כ אתה יודע מה, שלא יצאו נגד אתרא קדישא, שיתמכו בך, שיוציאו מכתב מבית מדרשם שאתה פועל תחת שרביטם, מדוע, לא?

* יקטר, אתה טוען שגדולי ישראל סולדים מפעולותיהם של אתרא קדישא, א´´כ מדוע מרן גאב´´ד ירושלים וחבר הביד´´צ הרב אולמן היו בעצרת חיזוק לאתרא קדישא בבית הכנסת ´זכרון משה´ בירושלים לפני חודש? אם גדולי ישראל כועסים על הארגון וראשיו לפחות שלא ישתתפו בעצרות של אתרא קדישא, לא?

* יקטר, בנוגע לגדולי ישראל, כל גדולי ישראל וראשי הישיבות הליטאים בחו´´ל ערכו לפני חודש וחצי דינר גדול, חזק ועצום לטובת ´אתרא קדישא´ במנהטן יחד עם גדולי האדמורי´´ם, מבית: סאטמאר, לעלוב, באבוב, הרבנים הגאונים והצדיקים ראשי הישיבות היו שותפים בערב וקראו לחזק ולעזור לכל מטרות הקודש של הארגון ´אתרא קדישא´, ראש ישיבת בריסק כתב מכתב חיזוק לארגון וראשיו באומרו שאין הוא משתתף בדרך כלל בערבים מעיין אלה...אבל פשוט הוא מרגיש שמחובתו להיות נוכח כי ערב זה הוא אחד מ - 13´ העיקרים. א´´כ היכן גדולי ישראל? איתך...? או עם אתרא קדישא?

* יקטר, עד לא מזמן היו מכנים אותך ´איש מירון´, ערכת שם מלחמה שערה כנגד ר´ מרדכי הלפרין שהוא יו´´ר מירון, המחלוקות שלך איתו הגיעו לשיא שלא הכרנו, מעצרים, תלונות במשטרה, אלימות מילולית חסרת תקדים, והיום??? אתה אחד התומכים החזקים והנלהבים שלו, מה קרה? ההיהפך כושי עורו, ונמר חבורבורותיו???

* יקטר, אתה טוען שאתרא קדישא שולחים מפגינים למחות במקומות שלא מצויים קברים, וכ´´ש שלא קברי ישראל, א´´כ מדוע אתה ניהלת ביד רמה את המאבק של הציבור החרדי בעיר יפו??? אם אתה לא ידעת אם זה קברי ישראל או קברי עכו´´ם {חס וחלילה} מדוע נכנסת לפרשה שאינך מבין בה, לפרשה שגדולה עליך?

* יקטר, האינך מפחד מגדולי ישראל? האינך מפחד להיות אחד ´המוסרים´ למשטרה, אינך מפחד לסבך במשפטים גדולים וחמורים אברכים שכל ימיהם וחייהם זה ד´ אמות של הלכה, וכאשר מוסרים נפש של ממש כדי להגן על קברי ישראל??? יקטר, האינך חושש שאברכים שמסולאים בפז ישבו במרטפי הכלא הציוני, עם שברים ברגלים ובידיים, שנשותיהן מפוחדות וילדיהן מבוהלים? האינך חס על צרת הכלל והפרט???

* יקטר, כל דבריך הם שקרים חסרי כל שחר, אתרא קדישא שעומד בניהלו הגדול של הצדיק הגאון הגדול ר´ דוד שמידל שליט´´א, שגדולי ישראל מינו אותו לשמור על קברי ישראל, ובראשם: מרן החזו´´א, ומרן הסטייפלער זצוק´´ל, אתה מערער עליהם? וכי אתה היחיד שיודע האמת? מדוע אתה משקר על העם, על הציבור, על גדולי ומאורי הדור שליט´´א???

אהרל´ה, חבל מאוד, שאתה הורס את המערכות של חילולי הקברים, שזה איום ונורא! אוי...כמה שאנחנו מרחמים עליך, אוי...יש דין, וכנראה שאתה לא יודע שיש דיין.

´´הגמ´ בסנהדרין דף ד´ ע´´א אומרת שמבטלין תורה על כבוד המת, והגר´´ח מבריסק אומר...שאם על כבוד המת מבטלין תורה, אז על ביוזי כבוד המת, לא כ´´ש??? לא ק´´ו???

יקטר... חבל ששמך יהדהד שוב בכל מחלוקת אפשרית, חבל ששמך מצטרף לגדולי הארכיאולוגים כדי לעצור ולחנוק את היהדות הנאמנה בארץ שנלחמת על קברי ישראל, אוי...מהריסייך ומחריבייך ממך יצאו.

28 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
16
לא התיחס לכתבה רק ברצוני להתיחס לאדם ושמו ארלה יקטר בתור אדם שמכיר מגוון אנשים רצוני לציין לשבח את ארלה יקטר הבן אדם הזה אני מכיר לפחות 10 אנשים שארלה מארח שבת בשבתו אנשים נצרכים ונדכאים . דואג לאנשים נצרכים לאוכל ומקרב לבבות נשברים
אבי שנקרמן20.06.11
15
לפי רמת הכתבה עושה רושם שיקטר צודק. שהרי אינך מתווכח ענינית איתו רק מוציא עליו לעז וזה מראה שאין לך משהו אחר מה לומר. את יקטר אני מכיר טוב מאוד. ואני לא חושב שהוא טלית שכולה תכלת. אגב, נראה שאתה אינך מכיר כלל את אהרלה יקטר שאם היית מכיר את עברו "המפואר" היית כותב סיפורים הרבה יותר עסיסיים.
יואל28.04.11
פשוט אנילא הייתי כותב סיפורים יותר עסיסים, כי מנסיוני כיכר השבת לא היה מפרסם
אוריע28.04.11
14
אסור להתייחס אליו בכזה סגנון זה פידבק בשבילו ...... הוא אוהב את זה. צריך יותר להתייחס אליו בשיטת המקל.
מחניפקער28.04.11

הצגת כל התגובות

13
מילך שקרן ממונרו הוא הגבר מאחורי אתרא קדישא, לא שמידל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יקטר27.04.11
12
רוב גדולי ישראל שתמכו במעבק של עמנואל לא תומכים במעבק של יפו כולם מכירים את אותם חברים של אחמדאיניגד עם ישראל לא מכיר בסיקריקים
פושעים01.05.11
צודק במאה אחוז העם מוקיע את הסיקקים
יענקלה06.05.11
11
כשראה שהוא נמצא בין פושעים הוא לא התבייש לעזוב אותם... רק חמור לא מחליף דעה...
שלמה 9026.04.11
10
לדעתי כל הכתבה וכל כל המגיבים פה נגד ארלה הם מחסידות מסוימת. ארלה העם איתך חזק ואמץ בפעולותיך הברוכות!!! אל יאוש לעולם.
יענקלה06.05.11
9
אפשר לדלג על כתבה זו. חבל על הזמן שלנו.
מצה שמורה01.05.11
8
אבל רק שאלה פשוטה ואמיתית, מה ליצחק עמאר ולאתרא קדישא?
ידדיה 26.04.11
זה ששנינו מגנים, שומרים, מכבדים ונלחמים למען כבוד וקדושת הנפטר, ולא משנה אם אני ספרדי או אשכנזי, ולא משנה אם אני ליטאי או חסיד, ולא משנה אם אני תימני או אטיופי, העיקר: יהודי חרדי!
אוריע28.04.11
7
ואני אומר ליקטר, שכן גדולי ישראל מסכימים איתו, ואתה ימח עמאר תלמידו של מרן הרשל"צ הרב עמאר אמרת לי פעם שכל מה שאתה כותב זה נכתב ע"י הרשל"צ הרב עמאר לומר לך אינני מאמין לזה , וכמושהנך טוען על יקטר כך אני טוען עליך
בני26.04.11
6
תיזהרו מהבחור הזה, ממקורות מוסמכים אני יודע שהבחור אהרן יקטר משפ"פ ומוסר למשטרה. מעניין שבשום הפגנה הא לא עצור ומאות כן.............
יוסחי30.05.11
5
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף9030.04.11
4
טור יפה כאיש שנפגש מחמודאחמניגד באירן המטרה מקדשת את העמצעים גם לזרוק טיטולים עליוסוף אלישיב
יוסף 9026.04.11
האמת היא עם יקטר כך היא דעת כל גדולי ישראל אבל כשתקלל הקנאים הלא יקטר גם בתוכם, צריכין להבחין בין סיקריקים לקנאים לשם שמים, יתברכו כל הקנאים והסקריקים ישובו מדרכם הרעה לבזות עניני קנאות בעיני בני אדם!!! ושמעתי דבר טוב מאת הגאון ר' אליקים שלעזינגער שליטא ר"'י הרמה בלונדון שאמר על סאטמאר רב זצ"ל שהיא
איש עדה04.05.11
3
ארלה תותך לא מסתכל על אף אחד בדרך למטרה!!! למתפוצצים תשלימו עם המצב.
יענקלה06.05.11
2
יצחק ויס מה אתה מתביש בשם שלך יוסף 90 יצחק עמר את העבע שלך עם יענקל חנון אני זוכר די טוב איך נתת סתירה לרב חיים הרש מזליש שעזר לך בתור בחור
יוסף9028.04.11
רמה ירודה של כותבים. הסירחון יוצא החוצה + הכביסה המלוכלכת.
שמח כאן01.05.11
1
ארהל'ה יקטר = אוייב ישראל
אויבער חוכים28.04.11
תוכן גולשים

חנוכה: האור הפנימי מאיר את העולם

הרב אוהד מעון | 17.12.17

דעה

העיר שחובלה לה יחדיו // נח טוניק

נח טוניק | 24.10.17

כואב לי / תוכן גולשים

תהילה. | 30.05.16

תוכן גולשים: תרומה לת"תים בפורים - ראוי?

בנימין גר | 01.03.16

כמה עלים היא עוד תקטוף? / טור כואב

במבט אחר | 22.07.15
ש

חווית הלידה

מלון או מחלקת יולדות? תקראו ותחליטו

כיכר בשיתוף מעיני הישועה | מקודם

הגיע הזמן לחשב מסלול מחדש

מנדי כהן | 02.02.15

אלף למטה, אלף למטה!

סטלא דקדושא | 31.07.14

הַלְּעוֹלָם יִגָּדְעוּ הַשְּׁתִילִים / שיר כאב

אסתרק | 31.07.14

החילונים קבעו: ירושלים - עיר חרדית

דע מה תשיב | 17.03.14
ש

נכנסים למצב טיסה

מחיר הטיסה לניו יורק יורד? אל על במחירים מפתיעים

כיכר בשיתוף אל על | מקודם

תוכן גולשים: צבא כן, צה"ל לא

א מלכה | 16.03.14

כשעץ השקד לא הצמיח פירות

אוריאל ארנון | 18.02.14

השוב"בים של ניר

יצחק פלדר | 01.01.14

יאיר לפיד הוא האשם בתקיפת החייל

גבי דניאל | 10.07.13
ש

עוברים את הקיץ בלי דאגות

כך תקבלו הלוואה מהירה עד 250,000 ש"ח לכל מטרה

כיכר בשיתוף בנק הפועלים | מקודם

גולש 'כיכר' ללפיד: תקרא את התנ"ך

שמעון לוגסי | 09.07.13

ה"חפיפניקיות" של הרב עובדיה

יואל אבן-שם | 17.06.13

אחיי החרדים, בואו ננצח!

אבישי פרי. | 18.05.13

חיסול המחבלים? תודה לשבאבניקים

יוסי קרליבך | 04.04.13
ש

מבצעים של פעם בשנה

מוסד הרב קוק; לא הספקתם להגיע למכירה? כנסו >>

כיכר בשיתוף מוסד הרב קוק | מקודם

תוכן גולשים: לאחי (?) החרדי

ע' ל' | 03.04.13