חיסול המחבלים? הגיע הזמן להודות ל"שבאבניקים"

כן, במקום להסתובב ב'כיכר החתולות' או ב'רבי עקיבא', הם התגייסו לצבא, ואתמול בלילה, במהלך ההגנה הפיזית על תושבי מדינת ישראל, הם חיסלו שני מחבלים שאילו היו יכולים היו פוגעים בכל אחד מאיתנו. הגיע הזמן לומר תודה ל"שבאבניקים" (תוכן גולשים)

יוסי קרליבך | כיכר השבת |
חיילים ב'נצח יהודה' (אילוסטרציה: פלאש 90)

אמש, בשעת לילה מאוחרת הוזנקו כוחות מגדוד 97 (נצח יהודה) לפילבוקס 197 לאחר שמחבלים השליכו בקבוקי תבערה על הכוחות המאיישים את העמדה. הכוחות חיסלו שני מחבלים, פצעו מחבל שלישי וקיימו מרדף אחרי מחבל רביעי שנמלט.

הצעירים שקיימו את הפעילות המבצעית הזאת - גדלו בתוכנו. הם גדלו בעולם הישיבות החרדי, מישיבות גור ועד לישיבות ספרדיות גבוהות. לצערנו, הם נפלטו ממערכת הישיבות ונזרקו לרחוב.

בזמן שהמגזר החרדי כולו כותש את סוגיית גיוס החרדים דק דק ומנסה להבין איך אנו ניצולים מ"גזרה" נוראה זו, בחורים אלה מצאו מפלט בגדוד החרדי שקלט אותם כל אחד במצבו הוא, ונתן להם כלים להתמודדות, או במילים אחרות הפך אותם ל"גברים".

במקום שיסתובבו ב'כיכר החתולות' או ב'רבי עקיבא' בחוסר מעש - הם התגייסו, הם תורמים למדינה ואף מחסלים מחבלים המאיימים לפגוע בתושבי מדינת ישראל. זאת מעבר למשימות הבטחון השוטף והמעצרים אותם מבצע אותו הגדוד.

בואו נגיד תודה ל'שבאבניקים' האלה

במקום לתקוף ולהתלהם, תגידו תודה לאותם השבאבניקים שאנחנו גידלנו, שאנחנו דחינו, שאנחנו העפנו מהישיבות. הם בשונה מרבים שעדיין מהלכים בטל בשכונותינו, מקריבים את מיטב שנותיהם בהם יכלו לעבוד, להסתובב שעות ארוכות במרדף אין סופי אחרי הבילוי הבא - יוצאים לטירונות ארוכה, לדילוגים, לג'בלאות, למסעות ואף שמים את חייהם בכפם למענינו, כדי שאנחנו נוכל לישון בשקט בביתר ובעמנואל.

במקום לבלות ברחובות - מגנים עלינו, חיילי 'נצח יהודה' (אילוסטרציה: פלאש 90)

כל הכבוד לצבא הגנה לישראל שמכיר בפוטנציאל העצום הגלום באותם נערים צעירים שבסך הכל לא התאימו לעולם הישיבות על שהוא מוציא אותם מהרחוב ומאפשר להם לשרת שנתיים כלוחמים ולאחר מכן בשנה השלישית מממן להם לימודים בכדי שיוכלו להתחיל את החיים על רגל ימין.

למה אנו זקוקים לצבא שיפתור את בעיית הנושרים?

כולנו מכירים חרדי לובש מדים (או חרד"ק בשפת הסהרוריים), כולנו מכירים בחור שנשר כי לא התאים, כולנו מבינים שהוא לא אדם רע שיש למדרו או להעיפו.

לצערי, המגזר החרדי עדיין לא מצא פתרון הולם לבעיית הנשירה ודרכו היחידה להתמודדות עם אותו הנוער, היא דחיקתו אל מחוץ לחומות המחנה. עלינו לערוך בדק בית ולבחון מדוע אנחנו לא יודעים ללטש את אותם היהלומים ולהוציא מהם את המיטב. מדוע אנו זקוקים לצבא בפתרון הבעיה?.

ולסיום שוב, תודה לכם ילדים יקרים העושים לילות כימים למען בטחון עם ישראל. אל תקשיבו לכל אותם התוקפים אתכם. עשיתם מעשה אצילי, וויתרתם על עצמכם ועל הנוחיות שלכם למענינו, ועל כך אנו אסירי תודה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר