כיכר השבת

רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: הפציעה בדובאי, היכן נתפסו יועצי נתניהו, המגישה ששיבחה את בבצ'יק, ההפטרה של גפני, טיסת הגרש"ב סורוצקין ודוד חכם, האלכוהול של זלמנוביץ, מי פרץ לטלפון של יואלי דיקמן, השירה של מנחם טוקר, החיקוי של חיים ולדר ו-5 הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' (זופניק)

116
זופניק | כיכר השבת | כ"א בתמוז | 01.07.21
זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

בתו של אחד הפוליטיקאים החרדים הבכירים, נפצעה השבוע במהלך טיול בדובאי. ל'זופניק' נודע כי בבית החולים התברר כי בחסדי שמים היא שברה את הרגל בלבד. לאחר שגובסה על-ידי הצוות הרפואי היא שוחררה להמשך מנוחה בבית המלון.

דקות לאחר שוועדת הכספים אישרה את מינוי אייל שויקי למנכ"ל בית הנשיא, תפס 'זופניק' את פרשן 'כיכר השבת', ישי כהן, בשיחה מחויכת עם הנשיא הנבחר יצחק הרצוג.

אם גם אתם שאלתם: "איפה חיים גולדברג נעלם השבוע?", אז 'זופניק' מבקש להרגיע שחיים יצא לחופשה קצרה אך עמוקה, ועושה חיים בצלילות בים סוף. הנה הוא בקרקעית...

את יועצי ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תפס 'זופניק' בפגישת עבודה במזנון הצדדי של הכנסת ומיהר לתעד. מי שזיהה את 'זופניק' מתעד הוא מנהל מערך התקשורת של נתניהו עופר גולן לצד טופז לוק שמיהרו לקום מהשולחן בעוד הדוברת שיר כהן נשארה עם הפלאפון.

מגישת 'ערוץ 20' יערה זרד חלפה השבוע בכנסת על פני מוטי בבצ'יק והתקשתה לעצור את המחמאות. 'זופניק' האזין עבורכם למונולוג של הגברת זרד: "הלוואי וגם המפלגות החילוניות היו נותנות שירות לאזרח כמו שאתה נותן לחרדים וחילונים כאחד".

בבית הכנסת של הכנסת, כולם שווים. בעיצומו של צום י"ז בתמוז ראינו שם מתפללים בצוותא, את יעקב אשר, איתמר בן גביר, ניר אורבך, כשבעל הקורא היה שלמה קרעי ומי ששימש כ'גבאי' של המניין היה יונה ויזל, עוזרו של אשר.

את יו"ר 'יהדות התורה' משה גפני ראינו במניין החצר הסמוך לביתו כשהוא מכובד בעליית שלישי, בתפילת מנחה של צום י"ז בתמוז, ולאחר מכן קורא את ההפטרה.

רגע אחרי ישיבת סיעת 'יהדות התורה' נצפו יו"ר 'יהדות התורה' משה גפני וח"כ יצחק פינדרוס בשיחה עם ישי כהן. 'זופניק' ביקש להרגיע את הרוחות ושאל את פינדרוס: "על מה אתה כועס?", ותשובה אין.

הפוליטי של 'כיכר השבת', רפאל כהן, נצפה ברגעי הקודש כשהוא מתמלל את דבריו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו בישיבה המשותפת עם ראשי הסיעות החרדיות.

בהמשך השבוע זכה הפוליטי שלנו, רפאל כהן, זכה להתברך אצל מרן הגר"ח קנייבסקי, לרגל חתונתו המתקרבת בצעדי ענק.

במהלך דיוני ועדת הכספים זיהה 'זופניק' את יו"ר 'יהדות בתורה' משה גפני בשיחה עם ח"כ גלעד קריב הרפורמי. 'זופניק' התאושש מההלם ויכול רק להעריך שגפני נזף בו בקשיחות.

ואם במוישה גפני עסקינן, 'זופניק' ראה אותו השבוע בשיחה מחויכת ומפויסת עם אוריאל בוסו מש"ס ותוהה האם נעלמו המשקעים מפתח-תקווה – בבחירת רמי גרינברג לראשות העיר והותרת 'יהדות התורה' באופוזיציה.

שלישי בערב, ח"כ אביר קארה מ'ימינה' התחדש ברכב ספורטיבי במיוחד כיאה לסגן שר במשרד רוה"מ. חברו משכבר הימים עו"ד החרדי גיל גולן שנתקל בחניון בסגן השר החליט לשבור על גלגלי הרכב שני בצים כנגד עין רעה.

מי שעזב פה הכל השבוע וטס לניו יורק הגדולה היה איש התקשורת דוד חכם שהתפנק במחלקת העסקים. אלא, שאז הוא גילה כי הוא שכח דבר מה חשוב ומפנק בארץ – שאין להשיג בניו יורק. 'זופניק' כאן כדי לחשוף בפניכם כי מי שעזר למלאות את חסרונו היה לא אחר מאשר הגאון רבי שלום בער סורוצקין שהגיע לצורך גיוס כספים למוסדותיו בארץ.

ואם בגרש"ב סורוצקין עסקינן, אז 'זופניק' כאן כדי לחשוף בפניכם כי כנראה שלא הכל כזה נוצץ כי כשראש הישיבה נחת בשדה התעופה התברר שהרכב שהיה אמור לאסוף אותו עם מקורביו נסע בכלל לשדה תעופה אחר וכך הפמליה נאלצה להמתין להגעת רכב אחר, בדרכה לברוקלין, שם פגשו את דוד חכם.

'זופניק' התקשה לפספס את הפעם הראשונה של ח"כ יעקב ליצמן באולפן 'כיכר השבת' ותיעד את מגיש 'סוגרים שבוע', ישי כהן, מקבל את פניו של המרואיין הבכיר.

רבה של ירושלים הראשון לציון הרב שלמה משה עמאר ורבה של צפון תל אביב הרב אריה לוין בציון ה'אור החיים' הקדוש לרגל יום ההילולא.

המשפיע רבי אלימלך בידרמן יחד עם ראש כולל 'בת עין' בבני ברק הרב יוסף דויטש, בתפילה בציון רבי מאיר בעל הנס בטבריה.

מי שנטל חלק באזכרת הרב יצחק הרצוג זצ"ל, סבו של הנשיא הנבחר יצחק הרצוג, היה הרב יוסף אפרתי מרבני 'דגל התורה' שנראה קורא תהילים בכוונה.

(צילום: דוד ארזני)

ואילו רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ נצפה בתפילה בציון רבי שמעון בר יוחאי במירון.

(צילום: נתן שיינמן)

אב"ד אמסטרדם הרב אליעזר וולף נצפה מתפלל השבוע בליטא, בסמוך למבנה בו שכנה בעבר ישיבת פוניבז', כשהוא מתפלל "שהישיבה תחזור להיות אחת", כלשונו.

בין ועדה לנאום קפץ ח"כ מיכאל מלכיאלי לשמחת ברית מילה לבן אחד מתלמידי החכמים בירושלים. 'זופניק' לכד בעדשתו את מלכיאלי וחתניו של יו"ר ש"ס דרעי קשובים בדריכות לדרשת הרב אליהו עמאר חבר ביה"ד רחובות שאף שימש כסנדק בשמחה.

באחד מלילות הפיליבסטר בכנסת ראינו את משה רבר (שחגג יום הולדת 32 עם עוגה מעוצבת, ומגשי פיצוחים ופירות) רל"ש יו"ר סיעת 'יהדות התורה' ח"כ יצחק פינדרוס - בתפילת ערבית.

ואילו את אנשי התקשורת יצחק פלדמן, חיים פרידלנדר (בקהילה) ואליעזר שולמן (משפחה) ראינו בתיאום עמדות במאבק האופוזיציוני.

את מנהל מחלקת האקטואליה ב'קול ברמה' יעקב גרודקה תפסנו כשהוא מוזג אלכוהול לכתב הפוליטי ישכר זלמנוביץ שירד לשחות בבריכה במהלך יום גיבוש של הרדיו בקיסריה.

כזה עוד לא ראיתם! אמן החושים החרדי מני הולנדר שהופיע באירוע חגיגות שנה לערוץ המוזיקה 'קול פליי' - גילה את הקוד ופרץ לטלפון של המעבד והמנצח יואלי דיקמן.

(צילום: פיני גולדברג)

משעשע: סולימאן מסוודה הכתב לענייני ערבים ואזור ירושלים של 'כאן 11' נתפס עם מגבעת לראשו באחד מחדרי חברי הכנסת החרדים.

(צילום: ישכר זלמנוביץ)

איש העסקים יעקב הלפרין נצפה בתפילת מנחה במרכז חב"ד העולמי 770.

(צילום: דוד ש.)

גם שדרן הרדיו עמי מימון מ'קול ברמה' נצפה בתפילת שחרית ב-770.

(צילום: י.ב.)

במעונו של נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה חכם שלום כהן התקיים השבוע מעמד 'הנחת תפילין' לבנו של יד ימינו ונאמן ביתו רבי מאיר פנחס לרגל שמחת בר המצווה שתתקיים בקרוב. נשיא המועצת הניח לחתן בר המצווה את התפילין בפעם הראשונה כשהוא מרעיף על ראשו ברכות מאליפות שיגדל בתורה וביראת שמים.

(צילום: יעקב כהן)

בטקס הענקת תארים באוניברסיטת בר אילן - תואר שני במדיניות ציבורית, ראינו את נתנאל חייאק יוענו של ח"כ יעקב מרגי ומועמד מספר 12 לכנסת מטעם ש"ס; אבי רוזן דובר משרד הדתות; שמוליק כהן מעיריית ירושלים ונחמן פדווא.

כבוד למגזר: ברכת מזל טוב לאיש החסד זאב טפר לרגל קבלת התעודה על סיום לימודי המשפטים בדרך להיות עורך דין.

דקות לפני שבת קודש 'זופניק' ראה את איש החסד חונה דייטש ביציאה מהמקווה בביתר כשהוא עוזר לעוד יהודי דרך וואטסאפ החסדים.

עם סיום עונת הרישום לישיבות נפגשו הרשם שמעון אזרזר והאסטרטג גואל ועקנין לישיבת עבודה לטובת עשרות בחורים שעדיין לא הסתדרו עם ישיבה לקראת זמן אלול. הצלחתם הצלחתנו, אמר 'זופניק' בפאתוס.

סוגרים קצוות: ח"כ עמיחי שיקלי מ'ימינה' לקח פסק זמן מהטוויטר והגיע לביקור במשרדו של עורך 'מרכז העניינים' שניאור ובר.

במשכן הכנסת נצפה השבוע שבי רפפורט, היועץ החרדי של הנשיא הנבחר יצחק הרצוג, מכין את השטח לקראת רגעי הבחירה של מנכ"ל בית הנשיא.

המשנה לראש העיר בני ברק יעקב זכריהו מש"ס נצפה בחדרו לומד דף היומי לפני ישיבת המועצה.

(צילום: מ.ק.)

במסגרת מבצע הניקיון בבני ברק שנערך השבוע נפגשו הצלמים נפתלי לרר ודוד קשת לאחר הסיום לסלפי משותף.

מנחה הטלוויזיה אלי יצפאן נצפה ביציאה ממגדלי ב.ס.ר בעיר התורה והחסידות בני ברק.

(צילום: לייבי אמזל)

השף החרדי אלי דייויס נצפה באירוע יוקרתי עם נשיא המדינה הנכנס יצחק הרצוג.

לא רק שדרן, גם זמר: במהלך צילומי מופעי הקיץ של התכנית 'מוצ"ש חי' בקול חי ושל 'ערוץ 20' ב'גולה' - הזמין הזמר חיים ישראל את השדרן מנחם טוקר לשיר אתו על הבמה: "אבא אני נותן לך את כל ליבי".

(צילום: יצחק ראשי)

שופט "כוכב המג'יק קאס" נתי שיש לא יכל להשתתף בפאנל השופטים המיוחד עם שאלות גולשי 'כיכר השבת' מכיוון שהוא נמצא בגרמניה, כפיצוי הוא שלח צילום מיוחד ל'זופניק' עם השיר – "לשון הרע לא מדבר אלי"...

(צילום: נתי שיש)

הזמר רולי דיקמן ואיש 'מאה שערים' יואליש קרויס בסוד שיח בשכונת הבוכרים.

(צילום: בני)

בין הקלטה לעיבוד ובין ביצוע לשידור - המעבד והמנצח יואלי דיקמן יצא לשאוף אוויר בים.

במהלך תכניתו של יואלי דיקמן 'מאסטר פליי' בחור ישיבה ביצע חיקוי מקורי לסופר חיים ולדר. אל תפספסו...

(צילום: צחי אריאל)

משעשע: כוכב הזמר החסידי ליפא שמלצר הוכיח על כיסא הטיפולים אצל הרופא שיניים ש"עם כל דבר אפשר לעשות מוזיקה, גם עם הצינורות של הרופא". צפו בווידאו...

לקראת הגעתו לארץ לשמח ילדים מיוחדים, ליפא שמלצר התחסן נגד נגיף הקורונה למרות שהוא "מחלים". רק בריאות!

הזמר יונתן שיינפלד נצפה נושא תפילה סמוך לציונו של הצדיק רבי יצחק גברא זצ"ל לרגל יום ההילולא.

(צילום: חיים נמירובסקי)

בין שיר לשיר: הזמר אוהד מושקוביץ נבדק לקורונה במהלך חתונה במנצ'סטר בכדי להספיק להגיע לשבת בארץ הקודש.

(צילום: מכי דיוויס)

את כוכב הזמר החסידי מוטי שטיינמץ תפסנו כשהגיע לרכוש אלכהול אצל מושיקו מ'בית הטבק' בבני ברק. לחיים.

אנשי המוזיקה: אריק דביר, אבי דרור, פיני רוטשטיין, ישראל לובין והצלם בצלאל כהן בחופשה חלומית ב'איה נאפה' בקפריסין.

את הזמר נתנאל ישראל ראינו כשהוא שקוע בתפילת שחרית בבית הכנסת. לא הפרענו.

רגע לפני שהורסים את הבניין המיתולוגי של תחנת הקמח בירושלים, צולם מלך הרדיו מנחם טוקר בגג של המבנה לצורך קמפיין פרסומי לחברת ביטוח בינלאומית.

(צילום: קובי סלע)

סנ"צ הוד לוי - מונה לתפקיד רמ"ח קהילות ויועלה לדרגת נצ"מ. לוי כיהן בעבר קצין המבצעים של מרחב דן ולאחר מכן מפקד תחנת מסובים, והעמיק את הקשר עם הציבור החרדי. בתמונה: בביקורו בבית ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין יחד עם סמפכ"ל המשטרה ניצב דוד ביתן, רב מחוז תל אביב במשטרה הרב אליהו קב, מוטי פלאי נאמן ביתו של ראש הישיבה ומקורבו אליהו ארנד.

השבוע התקיים אירוע מיוחד באוניברסיטת תל אביב בהענקת הפרופסורה לפרופ' יוסף משהראוי במעמד נשיא אוניברסיטת תל אביב פרופ' אריאל פורת ופרופ' אהוד גרוסמן - דיקאן הפקולטה לרפואה. 'זופניק' תפס את אורח הכבוד היועץ הרפואי יוסי ערבליך מתחבק עם פרופ' משהראוי.

את הרב מרדכי חסידים רב הסלבס ראינו בסוד שיח עם ידידו יו"ר ש"ס אריה דרעי.

(צילום: בני רוזנטל)

ברכת מזל טוב לזמר משה קליין לרגל הולדת בתו. "תודה לאשתי הגיבורה", צייץ הזמר.

(מתוך טוויטר)

ברכת מזל טוב גם לאיש התקשורת מנדי גרוזמן לרגל הולדת בתו הבכורה. "יצאה דומה לאמא ישתבח שמו", הרגיע מנדי.

(מתוך טוויטר)

ברכת מזל טוב לשלוימי אשר בנו של ח"כ יעקב אשר ובעלי רשת המסעדות מוטי'ס לרגל הולדת הבת בשעה טובה ומוצלחת.

ברכת מזל טוב לרב שמואל זר ולאביו הגדול הגאון רבי רפאל זר לרגל הולדת הבן בשעה טובה ומוצלחת.

העסקן הדגלאי הצעיר מבית שמש, יוסי ברנפלד, התארס השבוע בשעה טובה. 'זופניק' שולח את ברכותיו.

בטקס 'יזם השנה 2021' שנערך במוזיאון ארץ ישראל מטעם "קרן שמש", השתתפו בכירי המשק והפילנתרופיה הישראלית, שרת החדשנות והמדע - אורית פרקש הכהן, ונציגות חרדית - הפרסומאית והיזמית רחלי גרינוולד, שנכחה גם כשופטת בתחרות וגם כחברת דירקטריון "עוגן".

הזוכה, דרך אגב, בקטגוריית הסיפור האישי היא ברכה מרגלית ריימונד, חרדית, תושבת העיר אשדוד.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות ביותר ב'כיכר השבת' בשבוע האחרון:

יש לכם סיפור פיקנטי על דמות מוכרת? צילמתם תמונה מעניינת של סלבס חרדים או שלוחי דרבנן מתפנפנים בחו"ל / טורפים במסעדה / בבידוד מה'קורונה' / או סתם באמצע הליך שגרתי מחיי היום יום?
'זופניק' כאן בשבילכם, כל הזמן - לחצו כאן

תוכן שאסור לפספס
116 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
58
אני לא ארגע עד שיעלו לפה כל שבוע את איציק דדיה מה איתו לא הבנתי מתעלמים ממנו באתר הזה הוא כאילו לא חי רוצים רק את איציק לא אף אחד אחר
אני עצבנית05.07.21
ואני עצבנית מטורפים על משהו בלי שהם מכירים אותו .......... להרגע עכשיו!!!!!!
נועה06.07.21
מה?
אילה08.07.21
אם כל הכבוד את יואלי אתם גם מעריצים ואתם ביכלל מכירים אותו????
רעות08.07.21
אני אוהבת לישמוע את התוכנית את השיריםשל יואלי אבל ממש לא אותו!!
!!!!!!!08.07.21
57
מי שכתב שלקול פליי ולקול ברמה וליואלי אין מאזינים לא מבין בעליל ורק מהתגובות פה רואים שקול פליי יואלי וקול ברמה מובילים בענק
אין על קול פליי בעולם!!!02.07.21
לא אמרנווו שאין להם מאזינים שים לבבבבב!! אמרנוו שהם לא יותר מקולחי ומיוזיק... עובדההה יש סקרים שמוכיחים את זה אז אין בכלל מה להתווכח נקודהה!!!!
.04.07.21
יש הרבה מה להתווכח הסקרים האלה בכלל לא מראים את האמתתת קול פליי הכי מושמעים בציבור שלנו! הם רק שנה באוויר וכבר הספיקו לעשות מה שקול חי מיוזיק לא יעשו גם בארבע שנים.....
רק קול פלייי05.07.21
56
אחלה זופניק ודרך אגב אתם יודעים שאלי דיוויס ומני הולנדר בני דודים
אחד מבני ברק01.07.21

הצגת כל התגובות

55
מה מחפשים אריק דביר, אבי דרור, פיני רוטשטיין, ישראל לובין והצלם בצלאל כהן באיי נאפה?????????...........
אני 01.07.21
בנותתתתתתתתתתת
ערבוש02.07.21
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרבה בארץץץץץ 😂😂😂
.02.07.21
54
וואווו בהתחלה הייה משעמממם הכול פוליטקה אבל מי שנה לקולפלייייי הגיע הבוסר של זופניקקק אז אין על קול פליייי זה ברורררר גם נתיייייי חתיךךך אהבתי תביצוע ועם זה זה רולי זה מנחם זה יואלי האלוף שנהנה כי מגיע לו וכווו כוווו תמישכו להביא דברים כאלהההההה
aviyooss01.07.21
דביל
דביל01.07.21
53
נחמד
אני הראשון01.07.21
52
והלוואי שיעלו לפה את איציק דדיה כל שבוע הלוואאאאאאאאאאאאאאא המלכים צריכים לשלוט ואיציק הוא מלך אז הוא צריך לשלוט לא אחרים ששולטים פה במקומו ככה לתפוס מקום של מלך? לא יפה
מעריצה שרופהההה06.07.21
איציק דדיה? איכס...
מקס06.07.21
אני בהחלט חושבת שדדיה שר יפה ,וגם אוהבת לשמוע את השירים שלו. אבל ממש לא מעריצה , סורי אבל אני מעריצה רק אדם שאני באמת מכירה מבפנים ולא רק בחיצוניות ,לכן אני לא מעריצה שום זמר אבל בהחלט אוהבת שירים ומעריכה...........
נועה06.07.21
מה נראה לך בכלל שאני מסתכלת על החיצוניות הא? מאיזה כוכב נפלת? איציק דדיה בן אדם זהב עם לב ענק היופי שלו זה בכלל לא מה שגרם לי לאהוב אותו
תהילה08.07.21
51
מה הענין עם יואלי דיקמן חפרתם אתו כאן..... איך יש לו כזה הרבה מעריצים....... אתה חולים עליו יותר מדי....
יוסי02.07.21
50
אהבתי את ה'לשון הרע לא מדבר אלי'
ללא שם02.07.21
49
הכובע על ראשו של סלימאן מסעוודה נראה ככובעו של ליצמן....
אני 01.07.21
להבדיל ימותו כל הערבים
88801.07.21
48
אין לי ספק שהיום אם עושים סקר בבחורי ישיבות ללא ספק קול פליי וקול ברמה לוקח בגדול ויואלי הוא הכי מואזן בציבור החרדי
אין על קול פליי01.07.21
שטויות. יש להם פלח מאזינים מאד מסוים.. כל המשועממים.. אבל תאזין לטוקר ותבין מזה מספרים כנל קול חי מיוזיק שיש להם האזנה לא שפויה
ננה02.07.21
בלבול שכל אחד גדוללללל מי בכלל מאזין למנחם טוקר עם כל הפוליטיקה שלו..... יואלי זה מוזיקה מוזיקה מוזיקה וצחוקיםםםםםם בקיצוררר קול פלייי הכי טוביםםם ויש להם הכי הרבה מאזינים ומי שיגיד אחרת לא מבין כלום ברדיו ומוזיקההההההה
רק קול פלייי05.07.21
נכוןןן הכל אמתתת אין על קולחי+מיוזיק אלופיםם
.02.07.21
נכוןןןן הוא השדרן הכי טוב ברדיוווו וקול פליי היא ה-תחנה של הצעירים..
...03.07.21
למה אתם חיים בסרט אין על קול פלייייי!!!!!!! קול פליי תמיד צעיר קול פליי תמיד תמיד צעיר
יואלי דיקמן 05.07.21
אין על קול פליייי!!
!!!!!!!!!06.07.21
ממשש לאאא
.01.07.21
לקול ברמה ולקול פליי יש את הכיייי הרבה מאזינים, לא רק בבחורי הישיבות אלא גם אנשים בכללי שמשוגעים על התחנות האלה!!!
אין עליהםםםםם קול ברמה וקול פליי.... אלו02.07.21
מסכימה עם כל מילה!!
חיה02.07.21
47
אין על קול פליי!!
ול פליי תמיד צעיר קול פליי תמיד תמיד צעי06.07.21
46
מזל טוב למושיקוו אתה אלוףףף
.02.07.21
45
איפה ריבוווווו???
זופניק מעפןןן02.07.21
44
החיקוי של ולדר חוווונק
ללא שם02.07.21
43
ומזל טוב למשה קליין האהוב!!!!
ךילהחנץצת01.07.21
42
אחלה זופניק! כשיואלי הנסיך נמצא הכל טוווובבב. (אגב את התמונה הזאת משום מה הוא לא העלה לסטטוס שלו...) ורולי התותח על! וקול פליי שהיא התחנה מס 1!!!!!! אבל מה גם עם קול ברמה?
אחלה זופניק 01.07.21
41
מוטי שטיינמץ לא בבידוד, לא חזר מחו"ל??
יהודה01.07.21
40
אין על קול פליי האלופים!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!08.07.21
39
אבבאאללה תראו את הרגל של יואלי דיקמן איזה לבננהה לעומת שאר הגוף רואים שההוא מתאפפררר
רעננה02.07.21
וואי איזה חפירות נכנסתם לו לוריד קשות.... יאללה ת'שחררו!
.04.07.21
שמש בזווית מקדימה אחלה צבע
שמששש04.07.21
אתם לא נורמלייייייםםם שחחרו תבנאדםםם מה כ"כ לא מובןן ברור שהיד שלו תיהיה יותר חומה והרגל לא כי ביד הולכים עם חולצות קצרות וחשופים לשמש חחחח אתם לא נורמלייייםם וגם ממתי בנאדם נרמלי מתאפר ביד????? בחיייאאתתת תרגעוו!!!!!!!
חחחחחחחחחחח05.07.21
צודק
.07.07.21
38
תאמת שבאמת אין על יואלי דיקמן הוא אחד המוזיקאים הכי אהובים עלי מבחינתי הוא ברשימה של המוזיקאים הגדולים : מוצרט, בטובן, באך,מונה רוזנבלום כמובן אין עליו הוא השקיע את החיים שלו במוזיקה ותיראו איך הוא הצליח וכיום הוא מנצח באסק הגדול מעבד שירים מדהימים וכל המוזיקה שהוא עוסק בה פשוט מושלמת!!!! נ.ב. לא
מעריץ של יואלי01.07.21
צודקקקק במיליון אחוזזזזזזזזזז יואלי הוא אלוףףף המוזיקאיםםםםםםםםם אין ולא היה מוזיקאי כזה מוכשר בגילו! פשוט אין!!!
אין על יואליייי05.07.21
מה שנכון נכון..
אין על יואלייי03.07.21
37
קולולולו! זופניק בכתבות הנקראות ביותר!!!!!
ךילהחנץצת01.07.21
36
איזה רדידות
משה01.07.21
35
יפה מאוד מזל טוב משה קליין אתה שר מושלם
ליאל01.07.21
34
קול חי מיוזיק רדיו נגוע עם אינטרסים ושיקולים לא תקינים יותר מדי אנשים מעורבים במה מושמע ומה לא ..והקהל לא פרייער ולא טמבל והם הפסידו ומפסידים בגלל זה הרבה מאוד מאזינים
ללא שם04.07.21
אין על קול פליי!!!!
!!06.07.21
צודק בכל מילההה
רק קול פלייי05.07.21
אך ורק ורק ורק ורק קול פליי, קול פליי פליי
מישהו מחולון15.07.21
33
שלום לגבי שלומי אשר הוא לא בעל רשת מוטיס אלה המנהל
אין 02.07.21
32
השבוע היה ממש טובב!!!! לא יותר מידי פולטיקה לא יותר מידי מוזיקה היה פצצהה במקום וגם יואלי התותחח היהה אגב לאא ידעתי שהוא כזה לבן.....
תהילה02.07.21
חסר לך כמה ימים בשבוע....
.02.07.21
31
תשמעו המחסן של שמלצר ניראה מקצועי ועשה את הזריקה תוך חצי שניה
.01.07.21
30
וואלק מה נסגר פה עם המעריצים של דיקמן חאלס הבנו שהוא טוב. אבל כמה אפשר!
יודה'לע01.07.21
אפשר, אפשר, ועוד אפשר!
מישהי05.07.21
כמה שיותר, יותר טוב
.02.07.21
חחחחחחחחחחח לגמרי
ללא שם01.07.21
צודקק!!! הם חפרוו
שירה02.07.21
29
רוצים גם את קובי ברומר וישי ריבו
ללא שם01.07.21
נכוןןןן איפה קוביי החתיךך הזה?? דווקא היה אחלה אבל קובי חסרר ואין על מנחםםם חחח הורסס גם יואלי חמוד וקול פליי.... היה מהמםם הפעםם באמת... וואיי איזה כייפנים כל החברה של אבי דרור וישראל לוביןן תהנוווווווו
..01.07.21
נתנאל ישראל חמודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
אפרתוש01.07.21
28
אין על יואלי!!!! שמעתי שכל מיני אנשים רוצים אותי אצלכם אני אשלח לכם תמונות ותשימו אותי!!
איציק דדיה05.07.21
נו דיי באמת זה לא איציק דדיה אבל אני מתה עליו זה מה שבטוח
תהילה06.07.21
27
משה הההממוווןןןן מזל טוב אוהבים אותך🥰❤️
נועה02.07.21
26
פעם תסבירו לי איך סקר שאלף אנשים בסהכ מצביעים עליו משקף רייטיניג של מאות אלפי אנשים שמאזינים שזה מה שטי גי איי עושים ידוע שהסקרים האלו זה שום כלום בצבע חום
ללא שם04.07.21
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מישהי15.07.21
25
זופניק מעניין!!יואלי דיקמן האלוף ורולי
תמוש02.07.21
24
משה קליין אין עליך!!! אלווףףףךך המון מזל טוב ותדע שעשה לי את היום לשמוע שנולד לך בת, שבע״זה תזכו להיות מאושרים ותישאר כמו שאתה אוווההבבייםםם אותך!!! ואגב מישהו יודע כמה ילדים יש לו ובן כמה הם ואיך קוראים להם?
נועה02.07.21
חחח וואוו רוצה לדעת הרבה דברים עכשיו אם אני לא טועה יש לו 3 שתי בנות ובן גינגי ממייייייי מזל טוב אלוףף אחדד
.02.07.21
23
איזה כייף שהיה מלא יואלי דיקמן!!!!! תמשיכו ככה ומישהו יודע אם החגיגות שנה לקול פליי היה בשידור חי בוידיאו? ואם כן איפה אפשר להשיג אותם?
אנונימי02.07.21
לא
זה היה פרטי02.07.21
22
אין על יואלי דיקמן הנסיךךךךךךךך
מ01.07.21
21
חבל שלא העלו תסירטון של מנחם טוקר ואיציק דדיה
מיכלושש01.07.21
נכון הנה אחת שמבינה אין עלייך מיכל המלכה
תהילה02.07.21
חח❤
מיכלושש02.07.21
20
היה 100מם אין על יואלי המושש
יאיר גבאי01.07.21
19
היה ממש יפהה תודה זופניק!!
אין עליכם זופניק!!!01.07.21
18
היה חסר לי נורה את טוקר המלך מלך פורץ גדר ואאין מוחין ידו ח
ללא שם04.07.21
17
יאלה חלאס מה עם איציק דדיה המלך התותח החתיך הנסיך הבנו את הקטע של כל האנשים פה רוצים גם את איציקוש
תהילה01.07.21
מה נראה לכם?? זה בהזמנה אישית??
שש02.07.21
לא להתערב אוקיי
תהילה05.07.21
שששששששששששששששששששששששש
תהילה05.07.21
16
אחלה זופניק אין כמו הדיקמנים התותחים!!!!!! ומזלט"ם לכל החבריה...
אני01.07.21
15
איזה מגניב שלגרוזמן נולדה בת.. מזל טובבב וגם למשה קליין איזה חמודד אהבתי את התמונה של יואלי בים .. חתיךךך
.03.07.21
14
הרב לוין אחד מלו צדיקים של הדור ממשיך דרכו של סביו הרב אריה לוין זצוקל
ללא שם02.07.21
13
we love yoeli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שמחה02.07.21
12
משה חיימממששלייי מזל טוב! אין עליך...
אייל גלבוע02.07.21
11
מזל טוב למשה קליין אוהבים אותך! טוב השבוע, אין על יואלי ומני הזה שיודע הכל, עכשיו יואלי צריך להחליף קוד... אגב שמעתי את החיקוי של חיים ולדר בשידור ש יואלי זה יותר כיף ליראות!
ישראלית גאה01.07.21
10
תודה רבהה!! היה מעניין!!! אין על יואליי!!!
מ01.07.21
9
מזל טוב יוסי ברנפלד
איתמר קירשבוים02.07.21
8
אין על הדיקמנים!!!!!! עושים מרץ לכל עם ישראל!!!!!!!!!!!!!!!
ללא שם01.07.21
7
אהבתי את ליפא התותח. תביאו כמה שיותר מהאיש הצבעוני ומעניין הזה ותלמדו מהמתחרים 'לייבלה' להביא גם דיווחים על האירועים בהמשך השבוע. בחייאת אנשים משועממים בלילות
יודה'לע01.07.21
6
תשימו תמיד דברים של יואלי ורולי!!!!!!!!!!!!!!!! טו על חלל!!!!!!!!!!!!!!!!אוהבי אותם!!!!!!!!!!!!!! תודה
בני02.07.21
כןןןןןןןןןןן תשימווו יותר מוזיקהה פוליטקהה כבר נמאססס!!!!
סצאצ09.07.21
*תותחים
שירה02.07.21
5
משה קליין אהובי! המון מזל טוב... תדע שאנחנו אוהבים אותך.... אני אישית מאוד התרגשתי לראות שנולדה לך בת... תצליח אוהבת אותך❤️אגב מישהו יודע עוד כמה ילדים יש לו ובני כמה הם ואיך קוראים להם?
נועה02.07.21
ניראה לי שהוא רוצה לדעת גם איך קוראים להורים שלו בני כמה הם איפה הוא היה גר פעם וכו ...
............08.07.21
רוצה גם מספרי ת.ז. מידות נעליים וכו...
.02.07.21
נראליי שיעזור מאדד
.04.07.21
באיזה רשות לקחת לי ת'שם?
.04.07.21
אני???????????
.05.07.21
כןןןןןן
.07.07.21
חחח... אהבתי את הויכוח....
.05.07.21
4
תגידו אפשר לצפות בארוע של שנה לקול פליי??
ללא שם01.07.21
נראה לי שזה היה אירוע של הצוות בלבד
88801.07.21
3
אחלה זופניק!!! תביאו גם את אלי קליין ואיצי ברי הם תותחי על וגם את יובל סטופל חולים על האיש הזה!
88801.07.21
2
היההה ממש נחמדד השבוע בימיוחד יאולי דיקמןן חח אבל למה לא העלתם תסירטון של מנחם טוקר עם איציק דדיה?דוקאא סירטוןן ממש יפה
מיכלושש01.07.21
1
יואלי!!!! יש סוף סוף שבועה אם הרבעה תמונות והסרטות שלו הפעם ממש אהבתי
אנונימי 01.07.21
מסכימה אין על יואלי!!!!!!
יואלי התותח!!!!02.07.21
אולי גם יעניין אותך
זופניק

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של פורים

זופניק | 28.03.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 21.03.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 14.03.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 07.03.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 29.02.24
ש

האם הגאולה קרובה?

"בספרא דא יפקון מן גלותא" • אתגרי המלחמה בראי הזוה"ק

כיכר בשיתוף מכון המאו"ר | מקודם

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 22.02.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 15.02.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 08.02.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 01.02.24
ש

חווית הלידה

מלון או מחלקת יולדות? תקראו ותחליטו

כיכר בשיתוף מעיני הישועה | מקודם

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 25.01.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 18.01.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 11.01.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 04.01.24
ש

בצל הכלכלה המעורערת

מקצוע תורני מפרנס: כך תהפוך לדיין מומחה

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 28.12.23

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 21.12.23

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 14.12.23