כיכר השבת

רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: הקרב על האסטרטג ב'דגל' | הדובר שכמעט פוטר | התגובה של מנחם טוקר | הגרש"ב במרוקו | הריקוד של רוני אלשיך | החליפה של מקלב | הנס של מומחה הכשרות | הזמר שהצטרף לדף היומי | יבגני חושף למה לא יצביע ל'אגודה' | הרכב החלופי של יואלי דיקמן | האימון של פיני איינהורן | הזמרים בבית של אלי ישי | הביצוע של ישי ריבו והילד שהחלים | הקליפים של איציק וינגרטן ואבי אילסון | הגרסה החרדית ל"הלו אתה פה?" | חמש הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' ועוד... (זופניק)

159
זופניק | כיכר השבת | כ"ב בתמוז | 21.07.22
זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשיפת 'זופניק': בעוד 'דגל התורה' מתקשה להחליט האם לרוץ ביחד עם 'אגודת ישראל' או לרוץ באותה רשימה עם 'אגודת ישראל', מתחת לפני השטח מתנהל לו קרב על זהות יועץ התקשורת / האסטרטג שיוביל את הקמפיין, כאשר לראשונה עלתה הצעה להביא מישהו שיגאל את הקמפיין הרדום, אמממה... הוא לא מצביע קלאסי של המפלגה. 'זופניק' ימשיך לעקוב ולעדכן.

חשיפת 'זופניק': אחד מחברי הכנסת שביקש לעשות שינויים בלשכתו נמנע מכך בעצת יועצי הלשכה שהסבירו כי בתקופת בחירות זה לא הזמן לעשות טלטלות.

בזמן שכל המדינה מנסה להבין אם איש התקשורת החרדי מנחם טוקר מתח את ראש הממשלה יאיר לפיד - טוקר נצפה שותה קפה במאפיית ביבי בלוס אנגלס והעלה סטטוס: "היידה ביבי".

מבקר המדינה מתניהו אנגלמן שהגיע לטקס פתיחת המכביה באצטדיון טדי בירושלים, עוכב משך דקות ארוכות בתור עם כלל האורחים, ובעקבות כך הוא עזב את האירוע בזעם וחזר לביתו. ל'זופניק' נודע כי אנגלמן הוא לא היחיד שעזב בזעם אלא שורה של אישי ציבור שנאלצו לעמוד בתור במשך זמן רב, לאור ביקור נשיא ארה"ב במקום, החליטו לוותר על השתתפותם בטקס.

ברחובות עיר התורה והחסידות בני ברק תפס 'זופניק' בכיר חרדי מתהלך באיטיות כשהוא שקוע באייפון וגולש במדור הרכילות הכשר 'זופניק' שכובש את המגזר הדתי והחרדי.

בפרדס האתרוגים באגדיר שבמרוקו בבעלותו של הרב אליהו אמסלם ביקרו השבוע הגאון הרב שלום בער סורוצקין, ראש מוסדות "עטרת שלמה" (שתועד בנאות מדבר ברחובות מרוקו) והרב דוד בן שמעון, נאמן ביתו של חכם שלום כהן, נשיא המועצת, למעקב מקרוב אחר הגידולים המיוחדים של האתרוגים.

הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף בקביעת מזוזה בביתו החדש של חתנו הרב ברוך דרעי, מהצד נראה גם האבא הגאון הרב יהודה דרעי רבה של באר שבע וחבר מועצת הרבנות הראשית ואולי הראשון לציון הבא.

האדמו"ר מגור, רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ, הרב הראשי לשעבר הרב יונה מצגר, דוד החתן ח"כ ישראל אייכלר מ'אגודת ישראל' - בשמחת השבע ברכות לחתן ישראל סלוד (בנו של הרב חנוך סלוד ז"ל מהרוגי 'אסון מירון') שנערך על ידי איש העסקים שאול סגל.

(צילום: M.R.)

האדמו"ר רבי פנחס אבוחצירא ומפכ"ל המשטרה לשעבר רוני אלשיך נצפו רוקדים עם בחורי ישיבה בתחונת בן איש העסקים דב ארמן. ל'זופניק' נודע כי בין ריקוד לריקוד, שוחח אלשיך עם הבחורים על תקופת שירותו במשטרה ועל תיקי ראש הממשלה לשעבר נתניהו.

בציונו הקדוש של הבבא סאלי זיע"א בנתיבות נצפה עורך 'כיכר השבת' חיים אילוז בתפילה לישועת הכלל והפרט.

על רקע השיחות לנורמליזציה עם סעודיה, 'זופניק' תפס לאחרונה את פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן בשיחה עם הרב יעקב הרצוג, הרב הראשון שמחייה את היהדות בסעודיה ואף ביקר באיראן.

את צלם 'כיכר השבת' חיים גולדברג ראינו בזירת הפיגוע השבוע בכביש רמות, מסכם את ההתרחשות עם הצלם יונתן זינדל מ'פלאש 90'.

(צילום: יהודה אריה)

הלם תפס את 'זופניק' כשראה את יו"ר 'יהדות התורה' חבר הכנסת משה גפני, ח"כ יעקב אשר, בסוד שיח עם ראש עיריית אלעד ישראל פרוש וסגנו אבי שטרן מ'דגל התורה'.

כעוקב הדוק אחר החדשות החליט 'זופניק' כי הגיע העת לתפור חליפות. וכך, בצהרי היום הוא צעד רגלית אל עבר חנות חליפות בבני ברק, עלה במדרגות אך להפתעתו הדלת הייתה נעולה. 'זופניק' הציץ פנימה וראה את ח"כ אורי מקלב מודד חליפה חדשה לקראת הבחירות. עוזרו שעמד בכניסה הסביר כי "חליפות תופרים בבני ברק", ולא יסף.

בימים בהם מדברים על פילוגים ראינו את ח"כ אורי מקלב וראש העיר מודיעין עילית יעקב גוטרמן, שניהם אנשי 'דגל התורה', כשהם חונכים מתחם משרדים חדש בעיר לרווחת התושבים.

ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין נצפה בתפילת שחרית בישיבת לייקווד שבארצות הברית.

(צילום: אליעזר איפרגן)

את יעקב מורגנבסר, דוברו של יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני תפסנו בשיחה ערה וממושכת עם גפני הבן, האיש החזק במפלגה אליהו גפני.

במהלך שמחת הברית לבנו של הפייטן אליה והב, מזכה הרבים וראש מוסדות "יביע אומר" הרב יגאל כהן פגש את ראש מוסדות 'חוט של חסד' הרב שלום ארוש, מבכירי רבני ברסלב, שהרעיף מברכותיו על הרב יגאל.

(צילום: שמעון ברדי)

את הרב שלום ארוש ראינו בציונו של ה'אור החיים' הקדוש ביום ההילולה, מתפלל "שנזכה בראש השנה שיהיה קיבוץ גדול באומן". לצדו נראה יד ימינו מיכאל בן אבו.

שלוחי מצווה אינם ניזוקים: מומחה הכשרות הרב יוסף דורפמן עשה תאונה במהלך נסיעה למשימת כשרות בדרום הרחוק יחד עם שלושה מילדיו. התאונה התרחשה בכביש הערבה ובחסדי שמיים כולם יצאו ללא פגע אך הרכב הושבת, ל'זופניק' נודע שבעזרת הביטוח הרב יקנה בהקדם רכב אחר, אך בנתיים הרב המשיך למשימה הכשרותית, לזכות את עם ישראל.

בנחל חדרה חגגו בליל שישי האחרון עשרות עמלי התורה את סיום מסכת יבמות בשיעורו של הרב יעקב ישראל קנייבסקי. מה רבה היתה ההפתעה כשהזמר המשובח מוטי ויזל, שליווה את הערב בקולו המרגש, הודיע על הצטרפותו לשיעור המיוחד עם התחלת מסכת 'כתובות'.

'זופניק' שלא הוכנס לאירוע המושקע, שכלל את מיטב הבשרים והיינות היוקרתיים, קיבל תיעוד מפינה אחרת בה נצפו שלושה בסוד שיח סוער - רועי אסף, ראש הרשות החרדית שהקים אורי מקלב, בני ספרא מאנשי גדעון סער וגרשון ברלין מצוות הפיתוח של העיר החרדית החדשה כסיף.

את היועץ הרפואי יוסי ערבליך יו"ר 'למענכם' ראינו בסוד שיח עם יועץ התקשורת אבי בלומנטל.

(צילום: יוסי כהן)

כוכב הרשת יבגני זרובינסקי חושף בסלפי וידאו עם הפרשן ישראל כהן מדוע לא יצביע ל'אגודת ישראל'? • צפו...

בכנס של הרשות השניה ל"תרבות השיח" בתקשורת ראינו את הפרשן ישראל כהן מתווך בין העיתונאי השמרן שמעון ריקלין (מערוץ 14) לעיתונאי הליברל נדב איל (מ'חדשות 13' ו'ידיעות אחרונות').

את מנהל סיעת ש"ס צביקה יעקובזון ראינו נושא דברי תורה בבית כנסת של הכנסת.

(צילום: יוני אוחנה 'ערוץ כנסת')

חבר הכנסת ישראל כץ מ'הליכוד' נצפה כאחד האדם ברחוב יחזקאל בירושלים כשכיפה לראשו.

(צילום: אהרן קליין)

ראש עיריית ירושלים משה ליאון השתתף בשמחת השבע ברכות לבנו של ראש מועצת טלזסטון יצחק רביץ שהתחתן עם בתו של מנכ"ל 'יתד נאמן' זליג אורלנסקי.

בירושלים נערכה היום שמחת הברית לבנו בכורו של איש התקשורת אבי רבינא ‎(רדיו 'קול חי'). ויקרא שמו בישראל: שמריהו יוסף חיים - על שם מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל.

(צילום: מני פרישמן)

בשמחת הברית ראינו את בכירי 'הליכוד' ‏חברי הכנסת אמיר אוחנה ואופיר אקוניס, ראש עיריית ירושלים משה ליאון ויועצו שמעון ברייטקופף.

(צילום: מני פרישמן)

במהלך הברית תפס 'זופניק' את דוד וורצמן הכל יכול של ח"כ אורי מקלב בשיחה ערה עם סגן ראש עיריית ירושלים אליעזר ראוכברגר. 'זופניק' שהצליח להקשיב לחלק מהשיחה מצפה לבשר את הבשורות לכל עם ישראל.

את אריה קינג מעיריית ירושלים ראינו בשיחה צפופה עם ח"כ יצחק פינדרוס. האם גם הפעם יפתח מטה מיוחד עבור הציונות הדתית?

אותו יצחק פינדרוס מ'דגל התורה' נצפה בשיחה ערה עם המרגל לשעבר יונתן פולארד ברחובות ירושלים.

שדרן הרדיו עמי מימון ('קול ברמה') נצפה בתפקיד ה'שליח ציבור' בבית חב"ד 770 בניו יורק עם ספר תורה בידו.

(צילום: חיון)

‏ממלא מקום ראש עיריית בני ברק ומזכ"ל 'אגודת ישראל' חנוך זייברט, והאיש החזק בחסידות גור מוטי בבצ'יק באירוע בר מצווה יוקרתי בהרי ירושלים.

(צילום: א. ה.)

בזמן שג'יפ האאודי שלו בתיקון במוסך - המעבד והמנצח יואלי דיקמן נצפה מתפנק על רכב בצבע שגרתי בבני ברק.

(צילום: דוד עובדיה 'בלו סקאי')

והנה הזמר פיני איינהורן באימון כושר קשוח במיוחד.

הזמר והיוצר שולי רנד, מאסטרו אהרל'ה נחשוני והמפיק דוד פדידה, ביום הולדת לבנו של הפוליטיקאי לשעבר אלי ישי.

הזמר איציק אורלב בשירה מרגשת באירוע הברית לבניו התאומים של הפייטן אליה והב.

הזמרים איציק וינגרטן ורולי דיקמן והצלם חיים אטון נצפו בטרקלין ה-VIP בדרכם לאירופה.

והנה איציק וינגרטן בצילומים לקליפ החדש לשיר שייצא עם יוסי גרין שמצלם חיים אטון באחד מבתי הכנסת באירופה.

מאחורי הקלעים: הזמר אבי אילסון בצילומים לשיר קליפ חדש שיראה אור בקרוב.

(הפקה: 'צבעים הפקות'. צילום: חיים אטון)

מאחורי הקלעים: חברי להקת 'הפרויקט של רביבו' בתפילה בכותל המערבי וצילומים לשיר חדש בעיר העתיקה.

הזמר והיוצר ישי ריבו, שהופיע בסוף השבוע האחרון בבריכת הסולטן בירושלים, אירח לדואט מרגש את דניאל קדוש, ילד דתי בן תשע שהחלים ממחלת הסרטן. הקשר בין השניים נוצר במסגרת ביקורו של ריבו בבית החולים 'תל השומר' לשמח חולים. על היזמה איש החסד שוקי בריף.

הפייטן יחיאל נהרי נצפה מחדש מלתחת בגדים בירושלים.

(צילום: יצחק כהן 'מילאנו')

הזמר אברהם מרדכי שוורץ הגיע לארץ לסגור את אלבומו שיראה אור בקרוב, באולפנים של המעבד והמנצח יואלי דיקמן ועל הדרך פינק מכל הלב.

הזמר אביתר בנאי נצפה בתפילת מנחה בבית כנסת בשכונת רחביה בירושלים.

הקלידנים שמואל יפת ושמוליק לוטרמן, אירחו באולפן הקלטת בכורה לילד פלא חדש, העונה לשם מוטי שיין תחת שרביטו המנצחת של משה כהן.

(תיעוד: רשת הנקודה)

המוזיקאים אריק דביר ואבי דרור, הצלם בצלאל כהן, איש ההגברה פיני רוטשטיין והמנהל ישראל לובין, יצאו לחופשה קצרה במונטנגרו המהממת לכבוד שלושת השבועות.

(תיעוד: רשת הנקודה)

את הגיטריסט המפורסם אבי סינגולדה ראינו בהקלטות ועיבודים אחרונים ל'שיר הרפואה' של כוכב הרשת שוקי סלומון יחד עם זמר מפורסם. פרטים בקרוב...

די-ג'יי יוסי חן השוהה בימים אלו במרוקו לצורך צילום קליפ עם מוזיקאי מקומי, עצר להתפלל ולהודות בבית כנסת מקומי שנוסד בשנת 1,492.

המוזיקאים מיכאל שניצלר, לייבי שרנסקי, יוסי פריד, יהודה מנדלסון ויענקי מרמורשטיין - בצילומים לקליפ חדש בהפקה ובימוי של סוכן השחקנים החרדי יוסי הופמן.

הזמר גד אלבז נצפה במסיבת יום הולדת של חבר בפורט לודרדייל בפלורידה.

משעשע! הגרסה החרדית לשיר שכבש את הרשת "הלו אתה פה?" - של הצמד נונו ושגיא קריב, בשיעור השבוע של המשפיע הרב יענקי זילברמן.

(צילום: מאיר זילברמן)

יו"ר 'עזר מציון' הרב חנניה צ'ולק והרב יואב אוקנין רב בית החולים 'תל השומר' - נצפו בהתייעצות רפואית במסדרונות בית החולים.

טוביה פריינד, סגן ראש עיריית מודיעין עילית מ'אגודת ישראל' ועורך תורני בעיתון 'המודיע', והאיש החזק בקופת חולים 'מכבי' משה שלזינגר - בתפילת שחרית בבית כנסת מקומי במודיעין עילית.

הכתבת הפרלמנטרית של 'גלובס' שירית אביטן כהן נצפתה מתפנקת על כוס קפה בביקור אצל הבדואים בפזורה.

הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו, ויו"ר 'מגן לחולה' היועץ הרפואי הרב בנימין פישר בקביעת מזוזות למדאסיס הטסות רפואיות בקרית שדה התעופה.

בשדה התעופה בנתב"ג ראינו את ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו שהיה בדרכו ללונדון, יחד עם מוישי גרוסברגר מנכ"ל חברת 'מדאסיס'.

את יועץ התקשורת הבכיר אבי בניהו ראינו משתתף כאחד האדם בחנוכת משרד חדש בעיר החרדית מודיעין עילית.

ברכת מזל טוב למנכ"ל ישיבות 'עטרת שלמה' יהודה סרברניק שהתאלמן לפני שנה לרגל אירוסיו עם אלקי הבלין בת הרב שמואל אהרון הבלין אב"ד בסאו פאולו שבברזיל.

(צילום: ברוך יערי)

פרשנית 'ערוץ 12' דנה וייס הרצתה ביום עיון לתקשורת החרדית שערכה האוניברסיטה הפתוחה לכתבים מכלי התקשורת החרדית על דילמות מחדר החדשות בעידן הפייק ניוז.

המקובל הצדיק הרב יעקב עדס פגש את רב הסלבס מרדכי חסידים ברחובות ירושלים ועודד אותו להמשיך בקירוב עם ישראל והסלבס.

(צילום: משה נימני)

במהלך אירוע בפריז שבצרפת - ראינו את ברוך נידאם ראש החטיבה הבינלאומית של זק"א תל אביב בשיחה עם הרב יאשיהו פינטו.

(צילום: נ.פ )

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

צילמתם תמונה מעניינת? הסרטתם מישהו מוכר בפוזה 'וואו'ית?
יש לכם סיפור טוב? שמעתם רכילות לוהטת אבל בלי לשון הרע?
'זופניק' מחכה לכם - לחצו כאן בכל עת ושלחו אלינו

תוכן שאסור לפספס
159 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
42
למה לא הביאו את היומולדת של קול פליי??
תרצה24.07.22
נכוןןן גם אני אמרתי את זה חבל שלא הבאו את זה השב6ע לפי הסטטוסים שהם העלו היה ניראה שם פצצה💥
אפרת24.07.22
41
וואו באלי כבר לראות את הקליפ של אבי אילסון...
ש22.07.22
לבינתיים הוא מכייף בחו״ל למשך שבועיים.....🏝🏝🏝
אני חיה בסרט24.07.22
40
מצחיק האברהם מרדכי הזה....ממש רכב "שגרתי" הצהוב הזה...והפעם באמת הגזמתם עם הפוליטיקה!!!! אבל בסה"כ היה קצר ולעניין. נ.ב אני חיה בסרט-את הולכת להופעה של משה😝😝😝 מה הקטע שזה רק לגברים?? אבל חברה שלי אמרה שאולי המשפחה תשב מאחורי הקלעים והיא תשאל אותו אם אפשר גם להביא כמה חברות אז בקיצור אם אני אהיה ש
ויווש22.07.22
ליעלי-לכן שאלתי אותה😅😅😅
ויווש24.07.22
לאני חיה בסרט-אמרתי לך שהיא בכיתה שלי לא??
ויווש24.07.22
מה את בכיתה ח'??😲🤨🤔 אז לאיזה סמינר את הולכת 😘(שרייבר עם ורד?😉)
אבג26.07.22
חחח ויווש זוכרת מה אמרת לי פעם 😂😂😂😂(בקבוצה בננו)חח הרסת אותי❤
אפרת24.07.22
לגבי אחות של משה קליין*(שכחתי להוסיף את זה)😂😂
אפרת24.07.22
לא הבנתי...
ויווש24.07.22
עזבי אני יגיד לך בפרטי
אפרת25.07.22
ייאווווו חחחח.... אם את תהיי שם את תקראי לי!!!! וחסר לך שלא🤬 חח סתם😂😂אבל אמרת שאת בכלל לא חברה שלה..... ותגידי כבר לאיזה קבוצות בצ’אט את מחוברת... יש לך איפור? בדיחות ודיבורים? תעני.....
אני חיה בסרט22.07.22
תגידי את במיקצב? כי אם כן אני יכולה להביא לך תמיספר של אחותו.....
אבג22.07.22
הייתי במקצב.... ושכחתי ת׳סיסמא אזל אני יכולה להתחבר שוב.... יש שם אפשרות להודעות פרטיות?
אני חיה בסרט24.07.22
יש שם אפשרות לצ'אט פרטי לפי מה שהבנתי..... ואם באלך תיתחברי שוב ותגידי לי על איזה שם
אבג24.07.22
אחות של משה בשרייבר?? ותגידי אם את מכירה את הסמינר הזה?? ומה יש לך להגיד עליו? חח הפצצתי...😉
יעלי26.07.22
אני מקירה את הסמינר הזה הוא פו אצלנו בעיר אגב מאיפה אתם מקירות את הסמינר הזה? סתם מעניין🤔😍
אפרת27.07.22
אה את גדה באשדוד? יפה...... אני גרה בירושלים אבל יש לי דודים באשדוד..... אולי את מכירה אותם?😉 מגניב לך.... אז את בטח מכירה את אחיות שלו לא?
אבג31.07.22
חחח כן אני גרה באשדוד מגניב שיש לך דודים באשדוד אולי אני מקירה אותם שאת מגיע לדודים שלך קפצי אלי🤣😉
אפרת01.08.22
אוףף שוב קפץ לי במיקלדת מכירה ב ק איזה עצביםםם🤬🤔
אפרת02.08.22
חחחחח... איפה זה שרייבר? ואיזה סוג זה? ואגב בת כמה האחות הגדולה שלו... חחח חשבתי ש ורד בחורה....😅😅
אני חיה בסרט27.07.22
כן היא בכיתה ח..... והיא עולה לשרייבר וזה סמינר אחלה אבל יש שם כיתה ספרדיות וכיתה ליטאיות והיא עולה לספרדי ויש לה אחות אילה בגיל 17 ניראה לי.... האמת שאני לא כ''כ זוכרת אם זה חשוב לך אני ישאל אותה..... ואים באלך לדבר איתה אז תכנסי למיקצב... יאלה אני מקווה שביכלל תיראי את זה..... אה ושרייבר זה באשדוד
אבג31.07.22
אחותו בגיל שלי קוראים לה יעלי
אפרת01.08.22
מגניבב... את בכיתה שלה? כאילו היא מכירה אותך?
אבג02.08.22
לא אני לא בסמינר שלה אני מסמינר אחר אבל אני מקירה אותה
אפרת02.08.22
מה קורה לך עם המקירה?😉
אבג02.08.22
אווווףףףף הגבתי לך תגובה ארוכה והיא לא נישמרה😭
אני חיה בסרט03.08.22
שריבר זה באשדוד ויש לו אחות אחת בכיתה יא רשמתי בטעות מכירה ב ק סורי טעותאיזה פאדיחות🤭
אפרת 28.07.22
וויוש איזה הזויה ...את שואלת אותה אם היא הולכת למופע אבל כותבת שזה רק לגברים...😛
יעלי22.07.22
היא אמרה לה את זה בצחוק😂😂❤❤
אפרת24.07.22

הצגת כל התגובות

39
גם חסידים וגם פינטו? מה קרה לכם?
לזופניק21.07.22
????
??22.07.22
38
לא הבנתי איזה שירים אני אשמע במופע של קליין 8 10 משירי האלבום ושירים של זמרים אחרים ושירי חתונה זה בדיחה זמר שאין לו רפטואר של 30 שירים לפחות זה מגוחך לעשות מופע שלפחות ייצא מצב ש 15 20 שירים מתוך זה יהיו שלו ועוד כמה בודדים אפשר כללי
יוסף משה 24.07.22
אופס , סורי עכשיו ראיתי את ההמשך של התגובות ואו או איך שאני חיה בסרט הגנה עליו....0😉
יעלי25.07.22
😅😅😅😂😂 הוא כתב את זה כל כך הרבה פעמים שלא הגבתי לכולם😂😂😂
אני חיה בסרט26.07.22
אני בשוקקק על כל המעריצות של משה קליין!!! תתחילו למחות נגד התגובה הזאת...😉
יעלי25.07.22
דווקא יש צדק בדברים האלו לא קשור למחות זה עובדה נכונה אפשר להתעלם ממנה אבל זאת עובדה
יונית28.07.22
37
ואי ישיי איזה צדיק והילד חמוד שה ישמור אותוו אם אפשר את בוסקילה ודדיה נו ב'מת עד שדדיה חזר ובוסקילה הוציא מלא שירים לא מביאים אותםםםם
סבלימינאל22.07.22
סבלימינאל? זה השאיפה שלך?...
יודי24.07.22
מתי, מתי כבר תביאו את דדיה יה'בלים?????????????
אין על איציקקקק24.07.22
מסכימה עם כל מילה
ויווש24.07.22
36
חופשה לכבוד שלושת השבעות???
מוזר22.07.22
35
מה הסיפור שכותבים על פוליטיקאים "כאחד האדם" (ולא רק כאן) כאילו הם מורמים מעם
דידי24.07.22
הבנו הבנו.....
אבג24.07.22
34
תודה על העדכון ,אין על יואלי יואוווו חולה על הבנאדם הזה אין עליו ועל האנרגיות שלו וזה ... יש לי שתי שאלות א. איך לא נמאס לו לדבר בשידור בכזאת מהירות בלי לעצור לרגע ? ב. מאיפה יואלי יודע את כל השס ? [אם בכלל ככה זה נראה]
גולש ברשת22.07.22
מהישבע'קטנה!!! בן כמה אתה?? 10 או 9
גד24.07.22
אומרים שהוא היה מאוד לומד חזק כשהיה בישיבה קטנה וגדולה ומה שלמד באותו זמן הוא זוכר הכל ישר והפוך יש לו זיכרון חזק כנראה
אושרת24.07.22
הוא עושה מהר גוגל כנראה
חי01.08.22
א. לא נימאס לו כי הוא אוהב ורגיל לזה לפי דעתי 😇 ב. מסתבר שכן שומעים את זה בשידור😇😍
אפרת24.07.22
33
יאאאא ישי ריבווווו המלךךךךך איזה צדיקקקקק הןאאאא אין עליוווווו! סופסוף הביאו אותווו
שירה דבורה22.07.22
32
משה קליןן???
אור21.07.22
חסר😭😭
אני חיה בסרט21.07.22
😅
אבג21.07.22
חחח
אני חיה בסרט22.07.22
נכון הוא חסר וגם קובי ברומר ונפתלי קמפה והצמד קליין ברי יאאלה תתחילו להביא קצת דברים מעניינים
NOY21.07.22
👍👍👍👍 נכון החברה האלה הכי מענינים באמת!!!!!! איציק תביא מהם מלא תמיד
בר22.07.22
הם לא הכי מעניינים.... רק משה, וקובי גם🤪
אני חיה בסרט24.07.22
נכון😏👍
אפרת24.07.22
את החברה הכי לא מענינים את רוצה שיביאו ??
נוי22.07.22
כן אהה
אפרת 22.07.22
נכון חבל אין ברומר הנסיך הזהההה
.22.07.22
31
הייתי שמחה עם פעם הבאה יעשו 2 קבוצות לתגובות קבוצה אחת לכולם וקבוצה שניה לכל המחורפנות פה בטח כיתה ט או משהו..... חנונות מתפתחות....
המלאך אמר לו גד24.07.22
סעייייי!!!
עדי24.07.22
חחחחחחח חנונות מתפתחות😂 😂😂😂 אהבתי את המושג, ואנלא חננה! ולא מתפתחת! אם הייתי כזאת לא הייתי אוהבת/מתלהבת על משה קליין.... וכל אלו שעל יואלי וקובי וכ׳ו.....
אני חיה בסרט25.07.22
חחחח צודקת!😝👍 עזבו תסתומות שאין להן מה להגיב...😗😉
אבג25.07.22
מה כפת לנו שיקראו לנו חנונות.. ביננו אנחנו לא!! ומתפתחות היית רוצההההההה מקסימום זו את כפרה
.26.07.22
צודקת יאוו נקודה יתגעגעתי איפה הית😝❤
אפרת26.07.22
😂😍 הייתי בביתתתתת חחחחחחחח סתם ליודעת פחות יוצא לי להכנס וזה... מה איתךך??
.28.07.22
חחחח אהבתי את החנונות מה קשורר באמת ואני חיה בסט צודקת אם הינו פיתפתחות לא הינו פו באתרביכלל
אפרת25.07.22
חחחחחחחחחחחחחחחחח 😂😂😂 יפה ככההה
.26.07.22
30
יוווו, נכון, תודה שהבאתם את יואליייייי, אלופים😚😚😚😚😚😚
אוהבת23.07.22
29
יואלי בצהוב חזק ! איך מתאים לו אין עליו בעולם
יגאל22.07.22
28
רק אלי ישי
דוד21.07.22
27
הבן של אלי ישי טייס קרבי?
אחת....21.07.22
חחח ממש לא , הוא במ"דא
יעלי22.07.22
אולי פרמדיק
אא21.07.22
26
יאווווו רק יואלי יכול להביא רכב חילופי בצבע צהוב חחחחחל🤣😂😂🤣😂😂 איזה תותחחחח אןן עללך יואליי🍒❤ זופיניק השבוע חמדמד קצת משעמם😳 ויאלה חברות שיהיה שבת שלום🍒❤❤🍒
אפרת21.07.22
כן, אה....😅 סטלן הבחור.....🙈 אבל תכל'ס הצבע בול עליו.....😚😘
אבג21.07.22
חחח כןן ברמות😂❤
אפרת22.07.22
25
יואלי אמר בשידור מאסטר פליי שהם יצלמו לסטטוס איך שהוא משדר באילת אבל לאינסטגרם לא העלו איזה באסה יואלי העלה בסוף לסטטוס בווצאפ או שלא
הילה 25.07.22
העלה אבל לא מעניין רק בחוץ תנוף.... לא יותר ואת יכולה בקלות להתחבר לסטטוס תישלחי הודעה למיספר שלהם וזה מחבר אוטומתית
אבג25.07.22
לקל פלי יש את מיחבר שלחי להם הודעה😍
אפרת25.07.22
מה יש לקול פליי? ואם התכוונת לסטטוס אז אני מחוברת....
אבג26.07.22
העלו בסטטוסים של קל פליי ולשלואני לא מחוברת חברה שלי מחוברת🍒אני ישאל אותה
אפרת 25.07.22
24
משה קליין זמר חתונות מצויין כמו רבים וטובים מופע 70 שח בטח לא הייתי משלם וגם הרבה פחות מזה מה הוא חושב לעצמו לחלק בחינם כרטיסים בסוף ? בן אדם מוזר !
אליהו22.07.22
מה מוזר?? מחיר סביר לגמריי
סבא אליהו24.07.22
הוא לא בן אדם מוזר! אני חושבת שזה נורא חכם מה שהוא עשה... הוא עצמו אמר לעשות אולם קטן שבו חצי מהקהל זה רק משפחה וחברים או אולם גדול בזול ואז כל ילד שקצת משעמם לו יבוא, הוא אמר לא! אני רוצה את הקהל שלי שיבוא וירגיש חיבור את הקהל שבאמת אוהב אותו!!!!!!! ויש המוןןןוו כאלה שישלמו גם הרבה יותר מ 70 ש״ח...
אני חיה בסרט24.07.22
23
היידה ישי ריבווווווו
יגברשליי22.07.22
22
ואני השני....
השני21.07.22
זכות מטורפת
ימים יפים21.07.22
21
משיודעת מה יואלי העלה בקבוצת מעריצים מהטיול באילת תוכל להגיד לי אני מתכונת חוץ ממה שהוא העלה באינסטגרם ובנוסף גם מה הוא העלה בווצאפ בסטטוס של קול פליי
שרה26.07.22
20
הייתי מציע למשה קליין שיתחיל לחלק כרטיסים בחינם או יעשה הנחה בשביל שיהיה מלא לפחות חצי אולם מקווה בשבילו שיהיה מלא לא משנה באיזה דרך חינם לא חינם העיקר שיגיעו אנשים שלא יהיה לו פדיחות ! כמו שמתאים לו הוא יוציא אוטובסים עם בחורים שיגיעו
חנניה22.07.22
למה כך לא יפה🤨😏
אפרת24.07.22
יאללה ייאללההה מה אתה עף על עצמך..... בעזרת ה׳ יהיה מלא, לא חסרים אנשים שאוהבים אותו וילכו..... ואגב זה שאתה משנה את השם ולא את הסגנון דיבור זה לא גורם לחשוב שאתה מישהו אחר.... כן כן אני מתכוונת לתגובה שלפניך (30)
אני חיה בסרט24.07.22
שטויות אתה תראה בסוף שיהיה לו אולם מפוצץ הבנאדם מפציץ להיטים אחד אחרי השני בסוף זה מוכיח את עצמו.....
פילה24.07.22
למה להגזים?? יש הרבה בחורים שאוהבים אותו!!
סבא חנניה24.07.22
19
תביאו קצת מאברהם פריד ויובל סטופל בבקשההההה
טליה21.07.22
נכון מאד
..25.07.22
18
הבן של אלי ישי טייס קרבי או שדמיינתי את זה?
אחת21.07.22
מדים של מד"א יא-מצחקים
אביי21.07.22
17
מישהי יודעת מה יואלי העלה לסטטוס בווצאפ שהוא נמצא באילת אני פשוט לא מחוברת
הילה 25.07.22
אני יודעת שהוא העלה לסטטוס של קול פליי תשידור מאילת.... אבל מריים מחוברת לסטטוס שלו אז תספרי לה...😉
אבג25.07.22
16
כל האמת קצת שיעמם אותיי אבל היה פתרון טיל לשיעמוםם תודה ענקיתת
.22.07.22
15
אין על הר' שלום בער בעולם...................
ליטאי גאה21.07.22
חחחח הכל רעש וצילצולים ....
ליח22.07.22
אני מוחה!!!!
חוי22.07.22
14
אווףףף.. משעממם😒😒😐😐
אני חיה בסרט21.07.22
13
ישי ריבווווווווווווווווווווו נדיר הילד ההוא שררררררררררררררר!!!!!!!!
יעלוש21.07.22
לגמרי שני נסיכים על במה אחת
דוד21.07.22
ישי המתוק! איזה קול וביחד על הילד הזה זה מטורףףףף צמרמורותתת
טליה21.07.22
עכשו את בעניין הביאו את ישי ריבו 🤣😂🤣
אפרת21.07.22
אסור לשמוע מוזיקה!
א21.07.22
מה הקשר? אצלה זה העיקר ליראות תבנדאם... 😉😗
אבג22.07.22
חחח 😉 כן אה....
יעלי22.07.22
12
אני מתכוונת מה יואלי העלה בקבוצת מעריצים בווצאפ
שרה26.07.22
11
קצת שקוף שפעם קודמת נרשם על בעיות משכורות באיזשהו תחנת רדיו שקמה "בקול גדול" והפעם לא הובא איזכור תמונה לחגיגות שנתיים...
יונתן22.07.22
לפי זה מדובר בקול חי כי שם היו כמה חגיגות מפגשים וגיבוש בתקופה האחרונה ולא העלו כלום והרי שם ידוע שיש בעיות של משכורות וכספים ..
יוחנן 22.07.22
קול חי מיוזיק אין בכלל משכורות כולם חינם לכן כולם מחפשים לברוח משם ומקול חי
אביתר 22.07.22
אביתר היית מתתתתתתתתתתתתתתתתתת אפחד לא רוצה לברוח משם ש-ק-ר!
.26.07.22
10
תודה שהבאת את יואלי חיימשלי
יואלי חיימשלי22.07.22
כל שבוע אותה תגובה😆😆
ליה24.07.22
9
למה לא הבאו את יואליייייייי?😡😡😡😡
אוהבת 21.07.22
חבל לכעוס סתם
מיכלוש21.07.22
כנראה מרוב אהבה הסתנוורת...😏 הביאו אותו לפחות פעמיים....
יודי21.07.22
חחחחחח 🙈😂😂😂
אבג21.07.22
חחחח יכול ליהות😉😝🤣🤣🤣
אפרת22.07.22
ברור שהביאו תיראי שוב
אפרת21.07.22
הביאו סתומה הוא עם רכב צהוב מוזר
בנות הזויות21.07.22
אפשר לומר בצורה יפה
אחת21.07.22
חבל שהביאו עדיף בלי...
קובי22.07.22
אה קובי כדאי לך להרגיע מי אתה שתפתח ת'פה שלך על יואלי שלנו אנחנו אוהבות אותו וזכותנו המלאה לכתוב מה שאנחנו רוצים ומי שלא טוב לו אז יום טוב לו
שירה22.07.22
צודקת 👍
אפרת24.07.22
יואלי שלנו?!🙄😗 בטוחה?😉
אבג24.07.22
8
וואאוו הילד ששר עם ריבו שר יפהפה
נוגה26.07.22
7
מזלטוב לאליה והב וואי איזה חמודיםםםםםםםםםםםם 😍
.22.07.22
6
לכל הבנים שכאן... תדעו שברגע זה אני מקנא בכם שאתם יכולים ללכת למופע של משה קליין.... הוא לגברים בלבד.. אוווףףף באאלליייי😭😭
אני חיה בסרט22.07.22
חחחח ורק בגלל זה את מקנא בהם לא משום מניע אחר שיהיה ברור!!
.22.07.22
נראאלללךך?? במה יש לי לקנא חוץ מזה?
אני חיה בסרט 24.07.22
זהוו שאיןן 🤣🤣
.26.07.22
חחחחח יאווו😂😂😂
אפרת24.07.22
וואווי איזה באסהה זהה😪😳
אפרת22.07.22
5
הצלחתי להיות ראשון?
איציק21.07.22
כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
חלמצ21.07.22
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח בטחח כי אתה העלת את זופניק זה אוחנה למי אתם מאמיניםם חחח סתםם וואוו תקשיב שיא גינס כל הכבוד לךך אתה תקבל גביע מזופניק על זה
.22.07.22
כן
מישהי21.07.22
כןןןןןןןןן
ש"ס21.07.22
וואאאאאאא איזה לחץ.....
יודי21.07.22
כןןןןן קוולללל
אני21.07.22
4
אללעק חרדים חבורת נהנתנים
יאיר03.08.22
3
ואו תודה שהבאתם את יואלי❤❤❤❤❤❤ דרך אגב עד יום שלישי יואלי לא ישדר מאסטר פליי כי הוא נוסע לאילת עם אשתו אז ישראל כהן יחליף אותו
ללא שם22.07.22
זה לא בטוח כי הוא אמר שהוא יהיה חלק או יותר מהתוכנית מרחוק לא ברור
חיים23.07.22
כן אני יודעת אחזה באסה שלא יהיה שידור אבל שיהנה שםם מגיע לו 🤩❤❤
אפרת22.07.22
2
כן כן חרדים, פרושים מהחיים כן כן בוודאי
חרדק21.07.22
1
א צענטער....
עשירי קודש21.07.22
דריי
מוטי איכילובי'ץ21.07.22
אעכטיגיבייזין
יו יו יו22.07.22
חחחחחחחח😂😂😂
אפרת22.07.22
שומו שמייייםםםםם אזיה קליילווותתתתתתתתת
.22.07.22
אולי גם יעניין אותך
זופניק

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של פורים

זופניק | 28.03.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 21.03.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 14.03.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 07.03.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 29.02.24
ש

עוברים את הקיץ בלי דאגות

כך תקבלו הלוואה מהירה עד 250,000 ש"ח לכל מטרה

כיכר בשיתוף בנק הפועלים | מקודם

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 22.02.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 15.02.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 08.02.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 01.02.24
ש

בריאות זה הכול

מלחמה? אזעקות? דואגים לנפש הילדים!

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 25.01.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 18.01.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 11.01.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 04.01.24
ש

ללא הלוואות או גמ"חים!

האפליקציה שתשאיר אתכם בסוף כל חודש עם יתרה בעו"ש

כיכר בשיתוף רייז אפ | מקודם

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 28.12.23

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 21.12.23

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 14.12.23