צפו בתיעוד

שלושה מישורי בדיקה: מתרחבים החיפושים אחר מוישי קליינרמן

גם היום אחרי 110 ימי היעדרות, ולאחר שאתמול נמצאו בגדים שהועברו לבדיקה, נמשכו החיפושים אחר קליינרמן, כאשר הצוות מתמקד בשלושה מישורים • צפו בתמונות ווידאו (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
החיפושים נמשכים (צילום: דוברות יכ"ל)

110 ימים להיעדרותו של מוישי קליינרמן, הנער החרדי בן ה-16 ממודיעין עילית, שנעדר לפני כמעט ארבעה חודשים ונראה לאחרונה בהר מירון, סמוך לציונו של רבי שמעון בר יוחאי. גם היום (חמישי) נערכו חיפושים נרחבים בעומק השטח באזור הר מירון בידי יחידת הכלבנים של ישראל.

בשלב הזה של החיפושים, יכ"ל פועלת בשלושה מישורים. האחד - חזרה לנקודת האפס ולקצה החוט - היכן שקלינרמן נצפה בליל ההיעדרות, ומעמיקים את החיפושים בדקדקנות באמצעות כלבים מיוחדים וטכנולוגיות שונות. שנית - מרחיבים את רדיוס החיפוש. שלישית - בודקים מקומות מרוחקים ממירון, על פי עדויות שונות שזורמות כל העת למוקד יכ"ל. יכ"ל גם מקימה "בנק מטרות", שמתבסס על מקומות שונים שאברהם משה נהג לפקוד, ושטחים רלוונטים נוספים.

אתמול, כפי שדווח ב'כיכר השבת', במהלך החיפושים הנרחבים באזור הר מירון נמצאו בגדים שונים והועברו לידי המשטרה לבדיקה אם יש להם קשר לקליינרמן.

החיפושים היום (צילום: דוברות יכ"ל)
החיפושים היום (צילום: דוברות יכ"ל)

לפני שבוע הלכו הורי הנעדר להתפלל בציון הרשב"י במירון, ולאחר מכן, נפגשו בשטח עם הכלבנים והכלבים מיכ"ל, שמחפשים אחר בנם. הם קיבלו סקירה נרחבת על מאמצי החיפושים שנעשו בימים האחרונים על ידי היחידה בגזרה.

מפכ"ל המשטרה קיים הערכת מצב בשבוע שעבר, ואמר: "אנחנו לא נרפה עד שלא נבין מה עלה בגורלו של משה והיכן הוא נמצא. משטרת ישראל כמו בכל מקרה של נעדר, בוודאי כזה שנמצא בסיכון, משקיעה מאמצים רבים בניסיון לאתר אותו. מחוז ש"י מבצע יחד עם כל הגורמים את כל הפעולות הנדרשות".

לדבריו, "זוהי חקירה מורכבת שהחלה עם דיווח על היעדרותו, ולמרות שהוא נראה בעבר באזור מירון, אנו לא שוללים אף מקום ברחבי הארץ בו הוא עלול להימצא ובהנחות העבודה שלנו כל כיווני החקירה נבדקים ונקודת המוצא היא לכך שמוישי בחיים. אנו נמשיך במאמץ לאיתורו ובהשקעת הכוחות הגדולים לצד יתר משימות משטרת ישראל."

צפו בגלריית תמונות מהחיפושים היום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר