כיכר השבת

רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: מימרן או גלסנר? טוקר, מימון או יואלי? כל המספרים מאחורי סקר TGI | הבכיר מש"ס בוועידת 'דגל' | היועץ של נתניהו | חבר המועצה שנתקע בשירותים | מאחורי הקלעים של ועידת 'דגל' | הח"כ שלקח את אבא שלו לקנות משקפיים | ילדיו של אדמקר ברדיו | השחייה של טוקר | הקליפ של קמפה | הזמר שהתפלפל ברחובות לונדון | מי נפקד בבן אחרי עשור של ציפייה? | חמש הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' ועוד... (זופניק)

279
זופניק | כיכר השבת | כ"ט בתמוז | 28.07.22
זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

הקרבות בין תחנות הרדיו החרדיות, מפרנסות רבות את מדורינו, הפעם 'זופניק' החליט לבדוק לעומק את סקר TGI וחזר עם כל המספרים המלאים להם זוכים השדרנים המפורסמים. שנתחיל? יאללה בלגן...

תוכניות האקטואליה:

08:00 בבוקר: ברדיו 'קול חי' משדרים דוד חכם ובצלאל קאהן, מנגד, ברדיו 'קול ברמה' משדרים ישראל כהן (שהצטרף בחודשים האחרונים להגשת התוכנית)ויקי אדמקר. המספרים: 'קול חי' - 60.5 אלף מאזינים (1.31% שיעור האזנה); 'קול ברמה' - 40.0 אלף מאזינים (0.88%).

19:00 בערב: ברדיו 'קול חי' משדר אבי מימרן את השעה הראשונה של המהדורה המרכזית, מנגד, ברדיו 'קול ברמה', משדר משה גלסנר את השעה הראשונה של המהדורה המרכזית. המספרים: 'קול חי' - 84.7 אלף מאזינים (1.83% שיעור האזנה); 'קול ברמה' - 56.7 אלף מאזינים (1.22%).

20:00 בערב - מהפך: ברדיו 'קול חי' משדר אבי מימרן את השעה השניה של המהדורה המרכזית, מנגד, ברדיו 'קול ברמה', משדר משה גלסנר את השעה השניה של המהדורה המרכזית. המספרים: 'קול ברמה' - 67.2 אלף מאזינים (1.45%); 'קול חי' - 65.2 אלף מאזינים (1.41%).

לסיכום: בתוכנית הבוקר ובשעה הראשונה במהדורה המרכזית - קול חי מוביל - אך בבוקר קול ברמה מצמצם פערים; ואילו בשעה השניה של המהדורה המרכזית קול ברמה עולה להובלה, בפער לא גדול.

ולדרמה הגדולה מכולם - תוכנית הצהריים: מנחם טוקר ('קול חי'), עמי מימון ('קול ברמה') או יואלי דיקמן ('קול פליי') ואולי בכלל 'קול חי מיוזיק'? השארו איתנו...

בשעה הראשונה, השעה 14:00: במקום הראשון - עמי מימון עם 52.2 אלף מאזינים (1.13% שיעור האזנה); במקום השני - מנחם טוקר עם 47.5 אלף מאזינים (1.02%); במקום השלישי - 'קול חי מיוזיק' עם 45.9 אלף מאזינים (0.99%) ובמקום הרביעי - יואלי דיקמן עם 44.4 אלף מאזינים (0.96%).

בשעה השנייה, השעה 15:00 - מהפך: במקום הראשון: מנחם טוקר עם 53.0 אלף מאזינים (1.14% שיעור האזנה); במקום השני - קול חי מיוזיק עם 48.6 אלף מאזינים (1.05%); במקום השלישי - עמי מימון עם 32.7 אלף מאזינים (0.71%) ובמקום הרביעי - יואלי דיקמן עם 29.8 אלף מאזינים (0.64%).

• • •

חשיפת 'זופניק': ועידת 'דגל התורה' שהתכנסה השבוע בבני ברק הפכה למעניינת רק כאשר החלו הדיווחים והדיונים בסוגיית ה'ממשיך', אממה, את עינו החדה של 'זופניק' צדה דמות ספרדית מובהקת שביקרה בוועידה. המדובר בלא אחר מיוסף חיים כלף, ממקורביו של יו"ר ש"ס אריה דרעי, שנצפה בשיחה צפופה עם אליהו גפני, בנו החזק של היו"ר החזק עוד יותר, ושלומי פולק, מנכ"ל החברה הכלכלית בני ברק. ציפור קטנה לחשה ל'זופניק' שכלף נראה מנהל שיחה ערה עם ראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן.

חשיפת 'זופניק': הזמר והיוצר שלומי שבת וכוכב הרשת שוקי סלומון יקליטו דואט מיוחד ל'שיר הרפואה' שכתב והלחין סלומון, ל'זופניק' נודע כי השיר ילווה בקליפ מרגש שיצולם בבתי חולים ברחבי הארץ בהשתתפות ניצבים רבים והפקה מושקעת. על ההפקה והחיבור: איש 'כיכר השבת' איציק אוחנה.

נועה נתניהו רוט, בתו החרדית של ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה כיום בנימין נתניהו - מחויכת מתמיד בשמחת הברית לבנה החמישי, שנערכה השבוע בבית המדרש של חסידי ברסלב בשכונת מאה שערים בירושלים.

(צילום: באדיבות 'האדמו"ר מברדיטשוב')

זאב פליישמן, בוגר ישיבת 'עטרת ישראל' שהיה בעבר ברשימת 'הליכוד', מונה על-ידי בנימין נתניהו ליועץ לענייני המגזר החרדי. ל'זופניק' נודע שכבר השבוע זומן פליישמן לפגישת עבודה עם נתניהו בעידודו של המקורב הכל יכול נתן אשל.

הסיפור שגלגל את עיריית ירושלים על הרצפה: נציג חסידות גור בעיריית ירושלים, יוחנן ויצמן, יצא בשבת האחרונה, כהרגלו מדי שבת, לסייר ברחבי העיר ולבדוק כי אין חילולי שבת מטעם העירייה. אלא, שבמהלך הסיור, הוא נזקק להתפנות בדחיפות ונכנס לשירותים ציבוריים ברחוב שלומציון המלכה. אממה, בבואו לצאת מהמקום, גילה ויצמן לחרדתו כי כפתור הפתיחה של הדלת הוא חשמלי - ובלי לחיצה עליו, אין ביכולתו לצאת החוצה. וכך, הוא מצא עצמו תקוע מעל שעתיים במקום, פושט מעליו את בגדי השבת בניסיון להתקרר מעט בחום הנורא - עד שיצאה השבת הקדושה והוא נחלץ מהמקום בעור שיניו. 'זופניק' תפס את ויצמן מדושן עונג השבוע במסדרונות העירייה, ויש גם תיעוד של השירותים בהם הוא היה כלוא.

ויצמן והשירותים

פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן נצפה בשיחה עם שר הביטחון בני גנץ, דקות לפני הריאיון הבלעדי בתקשורת החרדית.

צלם 'כיכר השבת' חיים גולדברג נצפה ברגע של מנוחה בעיר בירושלים.

בשבוע היארצייט למרן הרב אלישיב זצ"ל ראינו את מקורביו הרב צבי וייספיש ראש ישיבות הר"ן וחיים כהן המשנה לראש עיריית ירושלים מש"ס, בסוד שיח בכותל המערבי.

'זופניק' שהגיע השבוע לביקור קצר בבית מדרש העולמי של חסידות גור בירושלים תפס שיחה ערה בין הנציג לעתיד של גור בכנסת יצחק גולדקנופף לבין חבר הכנסת לשעבר יעקב ליצמן. האם הם מתואמים הרבה יותר ממה שכולם חושבים?

הגאון רבי משה צדקה ראש ישיבת 'פורת יוסף', הראשון לציון ורבה של ירושלים הרב שלמה משה עמאר, הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו, ראש עיריית ירושלים משה ליאון, איש העסקים אייל משיח ואחרים נצפו בשמחת בר המצווה לבנה של שפרה סננס, נכדו של של יו"ר ש"ס אריה דרעי, בירושלים.

(צילום והפקה: מני פרישמן)

והנה קצת מאחורי הקלעים של וועידת 'דגל התורה'; מוטי פלאי, נכדו ונאמנו של ראש הישיבה רבי גרשון אדלשטיין בשיחה עם יו"ר 'יהדות התורה' חבר הכנסת משה גפני, נושא ה'ממשיך' כנראה לא עלה; ‏מנחם שפירא מנהל המחלקה המוניציפאלית של 'דגל התורה' וסגן ראש עיריית בני ברק, הרל"ש מוישי זלושינסקי ומשה גפני בסיכומים אחרונים; חבר הכנסת אורי מקלב מ'דגל התורה' ודוברו יהודה מנדלוביץ בשיחה של אחדות עם יהודה רוסט דוברו של חבר הכנסת יעקב אשר מ'דגל התורה'; היועץ האסטרטגי אליהו ארנד, עורך עיתון 'יתד נאמן' ישראל פרידמן, גזבר 'דגל התורה' משה שיפמן וצביקי לוי מפרשנים את דברי הרבנים וחברי הכנסת בוועידה.

מחוץ ל'ועידת 'דגל'' ראינו את ח"כ יעקב אשר בהפסקת סיגריה בעוד עוזרו יונה ויזל נצפה בשיחה עם חיים פרידלנדר מהלשכה של ח"כ יצחק פינדרוס. "הלוואי הח"כים היו מיודדים כמו עוזריהם", סינן שם עסקן ליטאי במנגינת "אלי ציון ועריה".

כיבוד הורים: חבר הכנסת יעקב אשר מ'דגל התורה' לקח השבוע את אביו בן ה-97 לקנות משקפיים.

(צילום: ישראל הוצלר)

מאחורי הקלעים בוועידת 'חדשות 13' בבנייני האומה בירושלים ראינו את יו"ר 'יהדות התורה' חבר הכנסת משה גפני ואיש האבטחה החרדי אביגדור דרקסלר בסוד שיח.

בהמשך הוועידה, עדיין מאחורי הקלעים, ראינו את יו"ר ש"ס אריה דרעי ומגישת הטלוויזיה אילה חסון נעמדים לתמונה משותפת.

(צילום: נתי שולמן)

חברי הכנסת מאיר פרוש ויעקב טסלר מ'אגודת ישראל' והמעומד יצחק גולדקנופף מחסידות גור ועוזרו מוטי בבצ'יק, בדיון בבית המשפט העליון כנגד רפורמת הסלולר של שר התקשורת יועז הנדל.

(צילום: חיים גולדברג)

את ח"כ משה ארבל שממשיך בהתאוששות מהטיפול הרפואי שעבר ראינו גם כן בדיון בבג"צ, לוחץ בחמימות את ידיו של מוטי בבצ'יק. מאחור נראה ח"כ ינון אזולאי.

(צילום: חיים גולדברג)

איש המספרים האגדי של 'דגל התורה', אברהם ובר, שמשוכנע כי הסיעה הליטאית עוברת בקל את אחוז החסימה אם רק תעז לרוץ לבד – נתפס בכנסת בשיחה חברית עם יהודה מנדלוביץ, דוברו של ח"כ אורי מקלב.

דווקא ברחובות בני ברק תפסנו את ראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן בשיחת טלפון חשובה.

רגע לפני שנכנס לריאיון באולפן 'כיכר השבת', ח"כ ישראל אייכלר נצפה בהתייעצות אחרונה עם יועץ התקשרות שלו יצחק פלדמן.

את כתב המגזין של 'כיכר השבת' ארי טננבוים תפסנו במנהרות הכותל, במסלול שעתיד להיפתח בקרוב לציבור, כשהוא מעתיר בתפילה. ל'זופניק' נודע כי במקום נערך סיור מיוחד לצורך כתבה שתעלה בקרוב ממש.

ואילו את עיתונאי 'חדשות 12' יאיר שרקי תפסנו בצילום כתבה על ההפגנות נגד הרכבת הקלה בירושלים.

איש התקשורת יקי אדמקר המגיש את מהדורת בוקר ברדיו 'קול ברמה' עם הפרשן ישראל כהן - הפתיע השבוע את צוות האולפן כשהגיע עם ילדיו לתוכנית בעקבות החופש הגדול, 'זופניק' נמס מהמתיקות.

איש התקשורת יצחק נחשוני, דובר משרד הדתות אבי רוזן ואליאור עזרן מנהל הדיגיטל והמדיה של חבר הכנסת איתמר בן גביר - במפגש צהריים.

מלך הרדיו החרדי מנחם טוקר נצפה לאחר שחייה קשוחה בים במאליבו שבקליפורניה, במסגרת חופשה עם בני משפחתו.

למחרת ראינו את מנחם טוקר משכים קום לעבודת הבורא ויוצא לריצה בחוף הים.

האסטרטג ירח טוקר ואיש צ'רידי אליאב אבוטבול, בריקוד של שמחה עם הרב ישראל אברג'ל, לאחר שהצליחו לגייס כ-32 מיליון שקלים לבניית המוסדות לזכרו של הרב יורם אברג'ל זצ"ל.

נשיא המדינה יצחק הרצוג נרתם השבוע למיזם "לשון הרע לא מדבר אלי" של איש העסקים דוד הלפרין. ל'זופניק' נודע כי בתחילת שנת הלימודים הקרובה בעת שהנשיא יבקר בתלמודי תורה ובתי ספר הוא ידבר על המיזם החשוב בכדי לעודד תלמידים לא לדבר לשון הרע. 'זופניק' ידוע כמקפיד על קלה כבחמורה בנושא.

איש התקשורת והצלם בעריש פילמר נצפה בתפילה בציונו של הרבי מחב"ד בניו יורק.

מגיש הטלוויזיה גיא לרר שהפך בשנים האחרונות לפעיל חברתי מוביל פגש את הפרשן החרדי ישראל כהן במשרדי 'ערוץ 13' בתל אביב והעביר מסר גם למגזר החרדי להצטרף למאבק החשוב ביוקר המחיה תוך כדי שהוא מציין כי החרדים יודעים להוביל מאבקים חברתיים ולהוריד מחירים.

מגיש הטלוויזיה שי שטרן ואנשי התקשורת אלי ביתאן ומנדי גרוזמן בצילומים לכתבה על המגזר החרדי בחנות חליפות בבני ברק.

(צילום: משה חיים, אקסוס)

יוסף שמעון שכטר ה'הויז בחור' של האדמו"ר מויז'ניץ בקניות לשבת קודש בבני ברק.

פינת הנוסטלגיה: הזמר עמירן דביר מנגן באורגן בצעירותו לפני שנים רבות כשלמד בישיבת 'סלבודקא'.

בהשתתפות ניצבים רבים והפקה מושקעת, האמן והיוצר נפתלי קמפה בצילומים לקליפ שיר חדש בסמוך לשוק מחנה יהודה בירושלים.

(צילום: ארי אנגל)

אותו נפתלי קמפה נצפה חושב על ירושלים וקונה כנאפה מתוק בשוק מחנה יהודה.

(צילום: ארי אנגל)

השבוע ראינו את נפתלי קמפה יחד עם המפיק שלום וגשל בזמן החופשה אצל אברימי פלדמן בארוזה שבשווייץ.

האחים הזמרים יונתן ואהרון ואביהם מיכה רזאל נצפו השבוע בדרכם להקלטות לשיר חדש באולפן של דניאל אלוני.

'זופניק' הבחין השבוע בצילומי קליפ חדש עם מחרוזת שירי שבת, בירור קצר מאחורי הקלעים העלה כי מדובר בהפקת בכורה של האיש והקלידים שמוליק סוכות בבימוי והפקת נתי אלבר, שרולי ברוכנר ואבריימי שוורץ.

המוזיקאים מוטי הלר ושמוליק סוכות יצאו עם קבוצת מתנדבים מארגון 'בלב אחד' לשמח חולים בבית החולים 'הדסה עין כרם', לפתע נעלם למוטי המפרט של הגיטרה הוא לקח סכין חד פעמי והמשיך את השמחה.

הזמר איציק וינגרטן נתפס ברגע של מנוחה בסמוך לכפר עין נקובא.

(צילום: א.ה.)

בהמשך השבוע תפסנו את איציק וינגרטן עם המלחין יוסי פריד לקראת פרויקט מוזיקלי חדש שיראה אור בקרוב.

ברחובות לונדון ראינו את הזמר אלי הרצליך מתהלך ומתפלפל בדברי חיזוק.

את הזמר שמחה פרידמן ראינו בוחר אבטיח משובח לכבוד שבת קודש.

(צילום: שניאור שיף)

אנשי המוזיקה: אריק דביר, ישראל לובין, אבי דרור, פיני רוטשטיין והצלם בצלאל כהן בחופשה חלומית במונטנגרו.

המוזיקאים ישי לפידות ואבי דרור, שמתנדבים בעמותת 'זכרון מנחם' של ילדים חולי סרטן, ליוו השבוע את מחנה הקיץ של העמותה בהולנד. והנה אבי וישי משתעשעים עם נעליים גדולות בכפר זאנסה סכאנס בהולנד.

(רשת הנקודה)

והנה המעבד והמנצח יואלי דיקמן שט בחסקה בחופי אילת במהלך חופשה משפחתית.

המוזיקאי ונגן הקלרינט בני אביצור והמפיק אלי לב בחופשה ברודוס שביוון.

(צילום: שמוליק רובין)

שדרן הרדיו עמי מימון השוהה בימים אלו אצל הבן שלו די-ג'יי יוסי מימון בקראון הייטס שבניו יורק - נפגש באולפן עם הזמר בני פרידמן לעריכת רמיקס מוזיקה מיוחד שיראה אור לאחר תשעה באב.

משעשע: כשבנו הקטן של הזמר נתנאל ישראל התבלבל באירוע משפחתי בין אביו לאחיו שדומה לו קופי וגדול ממנו ב-8 שנים • צפו ברגעים המתוקים.

והנה הזמרים חיים ישראל ונתנאל ישראל והמעבד מאור חיים בהקלטות לשיר חדש שיראה אור בקרוב.

המעבדים בני לאופר ויהודה גלילי והטכנאי אבי קורלנסקי במפגש פסגה באולפני רובי בנט.

(באדיבות: שמוליק רובין)

את שוקי סלומון, הזמר וכוכב הרשת, ראינו השבוע בשיעור פרטי אצל אולה בינדר, מאמנת פיתוחי קול, לקראת סבב ההופעות בקיץ.

הצלם וכוכב הרשת החרדי שלומי כהן ורעייתו פריידא יחד עם התינוקת הטרייה אלה, נצפו השבוע סועדים במסעדת 'הצלבנים' בקיסריה יחד עם המפיק אברהם אסולין.

(צילום: חני שיליץ)

זאת בעוד רעייתו של הצלם נפתלי לרר פינקה אותו במתנה לרגל יום הולדתו - טיסה פרטית בשמי הארץ.

העיתונאי דודי בן חמו נצפה מחוץ למשרדים של מפלגת 'עוצמה יהודית', מגשש האם ילכו עם מפלגת 'הציונות הדתית' בבחירות הקרובות.

את יועץ התיירות החרדי דודי רובינשטיין פגש 'זופניק' בדרום אפריקה עם ראשי הקהילות המקומיות ביניהם הרב יהודה שטרן רב קהילת סידנם ביהונסבורג - שמחכים לתיירים מישראל.

כחלק מההכנות לבר מצווה לארי פלדמן בנו הבכור של איש העסקים וההצלה אפי פלדמן - הסריטו בבית כנסת ברדיטשוב בבני ברק את הקליפ שיוקרן באירוע המיוחד שיופק על ידי מאיר מרגלית. הקליפ ילווה את השיר 'שאל בני' שהולחן במיוחד לאירוע על ידי הזמר בנצי שטיין ובשירה שלו משתתפים הזמרים: מוטי ויזל, דודי פלדמן, בנצי שטיין ואלי שפריי - בהפקה של מוישי ביכלר.

מזל טוב! הרב מרדכי כהן, אחיו של מזכה הרבים הרב יגאל כהן, ראש מוסדות 'יביע אומר', הפועל מאחורי הקלעים רבות למען מפעל חייו של אחיו, נפקד בחסדי שמים בבן זכר לאחר עשר שנות ציפייה, וכיבד את אחיו הרב יגאל לשבת סנדק.

(צילום: שמעון ברדי)

הרב נריה ברבי, חתנו הגדול של הרב יגאל כהן, כובד לשמש כרב המקדים לפני שיעורו של הרב בפני מאות מתושבי עכו. כך זה נראה...

(צילום: שמעון ברדי)

יחיקם גמליאל מבכירי עיריית אלעד ונערים מהעיר שיפצו השבוע בהתנדבות את ביתו של שי בן שלמה שנפצע קשה בפיגוע הגרזנים באלעד לפני כשלושה חודשים והשבוע השתחרר להמשך שיקום בביתו.

עשרות יועצי רפואה חרדים השתתפו השבוע ביום עיון מקצועי בבית החולים 'בילינסון', ביוזמת מנהל קשרי הקהילה שלמה קופולוביץ, מתאמת השירות ציפי וידר ומנהל המחלקה החרדית בקופת חולים 'כללית' אברהם קונסקי. 'זופניק' לא ידע שיש כל-כל הרבה יועצים רפואיים.

באירוע חנוכת בית חולים לרפואה דחופה ב'איכילוב' ראה 'זופניק' את מנכ"ל 'אסותא' פרופסור שוקי שמר עם ראשי 'למענכם' פרופסור יוסף פרס, יוסי ערבליך וד"ר אסתי סייג סמנכ”לית בית החולים.

השבוע הגיע לסיומו מחזור חרדי נוסף של ההכשרה למנהיגות מבית 'מעוז', בו נטלו חלק עסקנים ובכירים מהמגזר. 'זופניק' מאחל הצלחה.

רב הסלבס מרדכי חסידים והפייטן יחיאל נהרי בקניות לשבת בשוק מחנה יהודה בירושלים.

(צילום: יהודה כהן)

באירוע יום הולדת למקובל הרב נתנאל שריקי בשילוב סיום מסכת לרגל ימי בין המצרים השתתפו אנשי עסקים וחסידים. על השירה: הפייטן פרדי כהן.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

צילמתם תמונה מעניינת? הסרטתם מישהו מוכר בפוזה 'וואו'ית?
יש לכם סיפור טוב? שמעתם רכילות לוהטת אבל בלי לשון הרע?
'זופניק' מחכה לכם - לחצו כאן בכל עת ושלחו אלינו

תוכן שאסור לפספס
279 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
78
למה לא העלו את התגובה שלי
שירוש01.08.22
77
והנה תוצאות הסקר של גולשי תגובות כיכר השבת! (בתקווה שלא ענו פעמיים...) קול ברמה--- 13 קול חי-------5 משלבים-----8 משלבים-10 (רובם מקול ברמה) עוני הסקר רובם מהגיל הצעיר.... להתראות בסקר הבא😉
יודי02.08.22
חחחחח לא רשמת את התוצאות של קל פלי ומיוזיק😉🤣
אפרת02.08.22
הכללתי את התחנות המוזיקליות בתחנות האם..... זה היה רק לראות לאיזה תחנה מאזינים.......
יודי03.08.22
נו באמת.............😡 זה לא סקר!!!😪😉 סוריי חמש וחצי אנשים?!🤣
אבג02.08.22
76
הילד חמוד🍒🍒
Uoeli dikmaN29.07.22

הצגת כל התגובות

75
אשכרה 230 תגובות ושמונים אחוז על קול חי ברמה.... יאללה חפרתם!!😉
אבג01.08.22
חחחח ממש.... אבל ביננו, גם אנחנו חופרות😂🙈
אני חיה בסרט01.08.22
74
קול פליי !!!
ישי ריבו31.07.22
73
תודה על יואלי חיימשלי אבל פעם הבאה תפנקו איתו יותר תודה! אחלנ זופניק
יואלי חיימשלי29.07.22
למה לא הביאו או השיגו יותר מהחופשה שלו באילת חבל
אור29.07.22
כן איזה באסה😥😥😥😥
שירה 29.07.22
משוגעות כולכם תרגעו מזה
אור29.07.22
עזוב מקרה אבוד
מתניה01.08.22
מה, עיסויים וכאלה? את לא מבינה שאת סתומה?
21429.07.22
72
בסקר האמיתי שעשינו מהיום אחהצ בקרבת חברים בפנימייה קול פליי מקום ראשון קול חי שני קול ברמה שלישי ומיוזיק לא נספר בכלל
אברהם משה 28.07.22
71
מאיפה המצאות של מספרים של מאזינים הסקר הזה זה 1200 איש שמצביעים שרובם בכלל לא חרדיים
שמעון28.07.22
70
קודם קל אחלה זופניק השבןע 🔥💥 לגבי הסקרים ברור שקל פלי וקל ברמה לוקחים ובגדול ותודה שהבתם את יואלי השבוע🍒 מה קורה חברותת אך החופש🤩🤩
אפרת 31.07.22
69
אני יכול לספר לכם מכלי ראשון שאני עצמי לפני כמה שנים חתמתי על כמה טפסים תמורת כסף החברה משלמת סכום סמלי לאנשים שיצביעו במקרה שלי קיבלתי 10 חוברות ועל כולם חתמתי תבינו לבד את כל השאר ..!!
סיני29.07.22
68
תגידווווו מה עובר??????? מי מקשיב לקול חי?? קול פליי ויואלי עולים על כולם!!! אתם אחלה!!!! דרך אגב, מישהו קיבל מהם פעם מה שהבטיחו? זכיתי במאסטר פליי בדנונה בניסן ולא הגיע😢
אחת28.07.22
זכיתי בשתי התחנות וקול פלי היו הרבה יותר מהירים...
יודי29.07.22
ברור שקל פלי וקל ברמה לוקחים מה השאלה ולגבי השאלה שלך אני קיבלתי כמה פעמים פרסים והגיע לי כל פעם
אפרת31.07.22
מה השאלה ביכללל קל פליי קל ברמההההה אגב אני קיבלתי מהם הרבה פעמים והגיע לי מוקדם הפרס
אפרת 29.07.22
אני זכיתי כמה פעמים ותמיד קיבלתי דווקא בקול חי לא קיבלתי בחיים
שימי29.07.22
הקטע הוא שמנחם טוקר מחלק פרסים גדולים אבל באדישות, כאילו קח רכב נו טוב. אבל יואלי מחלק חבילת טישו ועושה מזה דרמות.
אא29.07.22
חחחח גדול...
אבג31.07.22
גדול, אבל נכון!....
יעלי31.07.22
לא אמרתי שלא..... ברור שזה נכון אבל גם טוקר איש דרמה....
אבג31.07.22
😂😂😂😂😂😂😂🤗🤗🤑🤑🤓
עד כמה שזה נכון...12.11.22
בקול חי זכינו כמה פעמים ותמיד קיבלנו אחרי שעתיים שלוש קול חי המוביל!
קול בלי רמה 29.07.22
כל הפעמים שאני או מישהו מהמשפחה שלי זכינו בקול פליי קיבלנו. אח שלי זכה בעניבות וקיבלנו אותן בתיבת הדואר. פעם אני זכיתי ובגלל שזה לא נכנס בתיבה קיבלתי מכתב שאומר לבוא למשרד של קול ברמה לקבל, הלכתי וקיבלתי. ועוד פעם קיבלתי מכתב אבל לא הלכתי, הם שולחים מכתב חד משמעית.
אנוכי29.07.22
רק מיוזיק!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בר29.07.22
67
שכחתם להוסיף מזל טוב ליועץ האסטרטגי והאיש מאחרי הקלעים 'שמחה נאגל' לרגל הולדת בנו
בני28.07.22
66
לא יודע מה מי מו אבל אני בשנה האחרונה כמו עוד כל החברים שלי שהיו מקשיבים לטוקר מקשיבים ליואלי מפה שיהיה לבריאות לכולם
ישראל בני ברק28.07.22
65
ראשונה?????????????
רעות28.07.22
ומה מרגש? לפחות תכתבי תגובה מעניינת על זה שאת ראשונה...
דודי28.07.22
לגמרי....
אבג31.07.22
הופההההה כל הכבוד הי כל הכבוד הי..........
.........28.07.22
כן!!!!!!!!!!!!!!!
ללא שם28.07.22
כעעעעעעעעע
אני28.07.22
חחחחחחחחחחח קרועים
rcs29.07.22
יא יא
טעטא28.07.22
הייתי אומר: מכורה??????????
הי29.07.22
חחח🤣
מוריה29.07.22
נראה לי שכולם פה עומדים על המחשב כבר שעה רק בשביל לזכות להיות הראשונים 😅😅😅
מישהי חמודה28.07.22
נראה לך כולם משועממים כמוך??😉
יעלי29.07.22
ואווווווו הצלחת!!!!!!!!!!!!!!! 😆�
ללא שם28.07.22
כןןןןןןןןןןןןן אלופההההה
צ28.07.22
כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן כולהכבודדדד הישג משמעותי
תימניה29.07.22
64
אין ספק שקול חי הכי מקצועיים!!!👌👌 השדרנים בקול פליי וקול ברמה דפוקים ,ולא יודעים "לעשות רדיו".😐 מי מקשיב בכלל לעמי מימון?! 🤨את הדור הצעיר זה לא מענין [לצערנו]. הצעירים רוצים לשמוע בצהריים משהו קליל וזורם. נקודה. כל מי שאוהב את קול פליי זה הבנות שמאוהבות ביואלי ולא מבינות ברדיו!😍😍 צריך לפתוח ח
משהי שמבינה!31.07.22
הבנו שאתה כנראה עובד שם תנוח אתם סבבה אבל קול פליי עושים רדיו ומיוזיק לוחצים במדיה פלייר על שירים
ישי12.08.22
אין ספק שבסקר רחוב חרדי קולפליי יהיה מקום ראשון. קול חי שני. קול חי מיוזיק שלישי קול ברמה רביעי
יששכר01.08.22
63
כבר לפני 3 שנים חשפו את העוקץ של הסקר הזה ! זה ידוע שהכל מכור ויש חברה שנשלחים לחתום על זה .אתם מתפרצים לדלת פתוחה אם אלו היו תוצאות אמת החברות הכי גדולות שמפרסמות בקול ברמה ובקול פליי לא היו מניחות שם מליונים מה שאין אצל קול חי הרי לכאורה חברות מפרסמות איפה שיש רייטיניג .הפירוש רייטיניג זה כמות
מבין בתחום28.07.22
צודק ! כל מילה
שייע28.07.22
מסכים כל מילה בסלע
יודי29.07.22
אשמח להסבר יותר מפורט...
לא מבין בתחום29.07.22
👍
צודק29.07.22
62
ממצב חברותשלייייי!!!!😘😍 איך אתם?😁😊 איך עבר השבוע?😋 עוד שניה בין הזמנייים!!!!😄😃 יאללה צפוןןןן!!!!😎⚽️🏝🏔🌞🌟� זופניק נחמדדד רק שהקטע בהתחלה עם השידורים הזוייייי עמי מיימון?😗 מי ביכלל מקשיב לו?🤨
אבג28.07.22
מה קורה אחותי(לא להיבהל אני בת...)מה איתך איך החיים ?יאללה חברות תהנה בחופש I love you 💘💗♥💓
אייל גילבוע29.07.22
חחחח 😅😂 חיים שליייי😘
אבג31.07.22
עלקקק בת גבר שמנסה ללקק לבנות פה....
Ygh30.07.22
😱😱😱😱
...31.07.22
היי אני בת אני פשוט מאוהבת מאייל גילבוע
אייל גילבוע♥️♥️♥️01.08.22
חחחחחח אןן אחת שלא אוהבת את אייל גילבוע אם העניים הירוקות😉 ואת אלי 🤣😉 סתם ברור תותחיםםםם תגידו ניראה לכם שהיא גומרת את הסידרה😔😢
אפרת01.08.22
כן היא פשוט מטומטמת.... מתחילה סידרה חדשה "כל העולם דרומה" לא אתם קולטות שאין יותר אייל גילבוע ואלישמע ואליצפן ואפרת ורעות ובנצי ואלי וטליה וגידי ורפי ומנחם ועמיאל ושירה??????????????????? אני יעשה זה כל החיים שלי????????? (קבעתי תור לפסיכולוגית....)😜😜😜😜
אייל גילבוע02.08.22
זה לא ניראה לי סידרה חדשה!!! זה סיפור בהמשכים שמיתפרסם בקטיפה!!!!
אבג03.08.22
את לא היחידה 😁😁
אני חיה בסרט01.08.22
אעאעא השם ייששממווורר
אני חיה בסרט31.07.22
חחח הרסת אותי🤣🤣אם הלא להיבהל אני בת🤣🤣❤❤
אפרת31.07.22
אאמממאאאללהה אבג עוד דקה החופש נגמר😭😭😭
אני חיה בסרט29.07.22
נכון עוד שניה נגמרר😭😭😭😭
מוריה29.07.22
😭😭😭 למה לחשוב על זה??????
אבג31.07.22
נכוןן החופש עובר מהרר😳😭
אפרת31.07.22
מה קורהההה🤩🤩 איזה כףף בן הזמנים טיולים נופשים בלגנים🤣😇😇😝😝 אך בחופש
אפרת31.07.22
בינתיים סבבה רק שיגמר כבר תישעת הימים!!😥 ניראה לכם שיהיה זופניק השבוע??🤔😰
אבג31.07.22
איזה באלגנים.... איזה טיולים. יד לח משפחה של סאחים החופש מתחיל ונגמר במיטה ובמחשב😐😐😒😒
אני חיה בסרט31.07.22
אוייש באסהה אבל אמרת פעם שאת גרה בצפון לא?! אז זה כבר חצי נופש....😘😉
אבג31.07.22
ללאא..... איזה אני גרה במרכז😅
אני חיה בסרט03.08.22
וואיי איזה עצבים זה😏🤨
אפרת31.07.22
61
בדיחת השנה הסקר איך 40 אלף איש הצביעו שאני יבין איך זה עובד לפי מה הגיעו לתוצאות המוזרות והלא הגיוניות בשום צורה כל הסקר הזה סותר את עצמו מנתון אחד לשני
אברומי28.07.22
60
יואו הקטע של נתנאל ישראל ואחשלו הורסססס חחחח איזה מתוקק הילד שלוו מסכן.....
אליעד29.07.22
59
תקשיבו! זה פשוט הזוי לראות את כל אנשי התעשיה "החרדים" למה הם צריכים להתלבש ככה כאילו מה יש לכם לחץ חברתי מי שם גינס יותר יפה? איזה מותג יהיה על החולצה? מי גבר ללבוש גופיה? ולא מדובר על טיולים אלא על היום יום. כולם שם חברה בוגרי ישיבות מה נהיה איתכם למי אתם רוצים להידמות? השחור לבן שלהם נהיה כמו תחפו
שימי29.07.22
זה באמת כואב לראות...
רחל30.07.22
מי אמר בכלל שהם חרדים?
אנונימי29.07.22
נכון מאד. מאד קשה לראות איך אנשים נראים .הגברים עוד מילא,אבל הנשים....נכון שאי אפשר לדון אף אחד אבל בהחלט אפשר לומר שהדור מאד השתנה.והחרדים המודרנים נהיו מאד מאד מודרנים.....
ד29.07.22
צודק, הם באמת לא חרדיים בשיט הם רק מנסים לברוח ממה שמחייב אותם, ו
21429.07.22
הבנוווו!!! זה החיים ש ל ה ם!!!!! נ- ק- ו- ד- ה!!! תפסיקו לחפור כבר!! מכפת לכם איך הם מיתלבשים?! ביגלל שהם ''מפורסמים'' אז כבר אין להם חיים פרטיים?!! יאללה חאלס!!
אבג30.07.22
אני דווקא לא חושבת כמוך!! זה הם שבוחרים לייחצן את החיים הפרטיים שלהם בכל צורה ודרך וזה לא בדיוק כמו שאת מנסה להראות שנכנסים להם לגרביים..😉
יעלי30.07.22
הבעיה שאת לא מבינה שהם "מתימרים" להיות המביעי דעה בציבור שלנו ועוד כל מיני דברים שהם מנסים להחדיר. ואנשים כאלו לא יכולים............ אולי לך לא הכפת (כי את כמוהם....) אבל לרוב הציבור כן......
שימי30.07.22
הם ממש ממש לא מנסים להוביל דעה!! למה פעם בם אמרו לך משהו? הביעו דעה? לא!!!! זה שאנשים עושים זמרים אללים זה כבר בעיה שלהם!!!
אבג31.07.22
58
קול פליי !! כל השאר נחמדים אבל שייכים להיסטוריה
מני28.07.22
57
אל תדאגו חכו שקול פליי ישלמו על הסקר אז תראו תוצאות בהתאם
זאבי28.07.22
צודק התוצאות יהיו כך: מקום ראשון קול חי מקום שני קול חי מיוזיק מקום שלישי קול בלי רמה וקול פליי לא נספר בכלל קול ברמה/קול פליי=0
אבי רוזן01.08.22
56
איזה תותח שוקי סלומון במה שנוגע זהב לא מאמין שהביא את שלומי שבת הגדול
מעריץ סמוי28.07.22
55
קצת משעמם אבל חמוד... נ.ב לאני חיה בסרט-שמתי לב שבזןפניק הקודם רשמתי לך שאני בכיתה של אחותו(של משה) אז סורי טעות שלי🤭 אני חברה שלה(לא של ורד, ורד עולה לט') ולא באותה כיתה וגם לא בסמינר שרשמתם...אבל אני חושבת שלא כדאי שתרשמו פה שמות של סמינרים.... ביוששש וקיץ בריא🌞🌞
ויווש29.07.22
חחח כןןן... גם אני חשבתי, אחרי הכל אף אחת לא רוצה שידעו איפה היא לומדת... תודה נשמה😍❤️ חחחח ויש לך כניסה להופעה? 🤪😅
אני חיה בסרט30.07.22
בלה בלה בלה
בלה בלה29.07.22
54
איזה סקר מפוברק. רצו לרצות את כולם אז בשעה הזו זה מוביל בשעה השניה ההוא מוביל בקיצור קשקוש אחד גדול
אורי29.07.22
אתה מקשיב לקול פליי ולא מוכן לקבל את זה אז מתוק, תקלוט את זה שקול חי תמיד מובילים
אבי רוזן29.07.22
53
יש פה שירת נשים
ג28.07.22
בקטנה...
סתם מישהו29.07.22
וואלה....
אבג29.07.22
גוואלד!!!!
מוטי איכילובי'ץ29.07.22
52
זה מטורף שתוך שנה יואלי דיקמן מצליח לעשות מה שאחרים עושים ב20 שנה אפילו שאני חושב וכמעט בטוח שבסקר אמיתי רחוב חרדי בני ברק קרית ספר קול פליי לוקחים בהליכה את המתחרים
יצחקי 28.07.22
תכלס במידה והסקר הזה נכון ( ברור שלא ) כל חצי שנה הנתון של קול פליי עולה ועולה והאזנה של האחרים ירדה ב 11 אחוז (ככה הופיע בסקר )אז תוך שנתיים מהיום אין למתחרים מאזינים
זאבי29.07.22
הייתי בטוחה שלקול פליי יש הכי הרבה מאזינים....
בת סמינר 29.07.22
תמשיכי ליהות בטוחה קול פלי לוקח ובגדול הסקרים פו שיקרים הכל עניין של כסף לא אמיתי ביכלל
אפרת02.08.22
לא תמיד מה שאת חושבת זה נכון למשל כמו עכשיו
קול חי הכי טובים01.08.22
51
ואייי יששש נתנאל ישראלל איזה מאמי הבן שלוו הם באמת דומיםם קופיי ואיציק התקרבת טיפלה למטרה תביא את דדיה ובוסקילהההההה אנלא אתייאש עד שתביא אותםם והסקר נשמע חרטא איך קולפלי מקום רביעי רבנןן לא הגיוני בכלאופן רק קולברמה וקולפלייי
סבלימינאל29.07.22
הגיוני בהחלט קול פליי יהיה תמיד אחרון וגם קול בלי רמה
קול חי הכי טובים29.07.22
נכון קול חי וקול חי מיוזיק מקום ראשון!!! ואין על אפילו ויכוח.... שכל המעריצות של יואלי התווכחו עם עצמם בלבד!
דוד31.07.22
צצצוווודדדדקקקקקק!!!!! 1
קול חי הכי טובים01.08.22
מי שממן את הסקר יקבל מקום ראשון הסקר הזה ממון וצריכים לשלם עליו חכו שקטל ברמה ישלמו או קול פליי ישלמו
ישרו31.07.22
לגמרי צודקקק ברור שקולפלי לוקחים בהליכההה כולם מאזינים להםם בגלל התוכניות סלחו לי אבל קולחי זה של זקנים בשעות הצהרים ואצל יואלי יש אנרגיותת מרץץ מה אתם מדברים בכלל
יעל שלביה31.07.22
נכון מסכימה אם כל מילה קול ברמה וקל פלי שמים בקיסריה את את קל חי ומיוזיק
אפרת31.07.22
בקיס הקטן את קל חי ומיוזיק * תיקון טעות☝
אפרת31.07.22
חחחח לחצת בטעות מעל המיקלדת?😅😘🙉🙈🙊
אבג31.07.22
חחחח 🤣🤣🤣המקלדת שלי פו מקפיצה מילים לבד לפעמים ואני שונאת את זה ברמותת 🤬😳❤
אפרת01.08.22
נכוןןן?! זה מעצבןןןןןן
אבג02.08.22
ברמותתתת🤨❤
אפרת02.08.22
50
בדיחה מי בכלל מקשיב לקול חי מיוזיק בין 2 ל 4 קראתי וצחקתי
דיין28.07.22
49
רק אני מדומיין ומרגיש שקול חי מיוזיק לא קיימים בשנה האחרונה וקול פליי בשיא של האזנה בכל מקום שאני נמצא ?! כל הסקר הפוך ממה שצריך להיות או שכמו שטוענים שזה הכל ממומן או מכור והצבעות פייק שזה הכי הגיוני
לוי יצחק28.07.22
באמת אתה מדומיין!!!!
קול חי הכי טובים31.07.22
אתה מדומיין.................
דב29.07.22
48
למה עפו על טוקר???
מה הסיפור?28.07.22
47
יש לי רעיון בא נעלה סקר פיראטי: אשמח להיענות בשביל כולנו: 1) איזה תחנה את/ה מאזין: 2)האם את/ה משלב בין התחנות: 3)בן כמה את/ה: נא לענות רק תשובות. 1)קול חי(קול חי מיוזיק)/קול ברמה(קול פלי) 2)כן/לא 3)מספר גיל שיקלול התוצאות יפורסם בהמשך פה. תודה
יודי29.07.22
קול פליי כן 16 👍
אבג31.07.22
קול ברמהקול פליי כן 16
אליעד 30.07.22
קול ברמה וקול פליי אני משלב 45 מי שרוצה להמשיך להיות צעיר לא במובן החיצוני אלא באנרגיות ובנשמה ישמע קול פליי את יואלי ומי שרוצה להיות זקן למרות שהוא צעיר בגיל ישמע קול חי....
מנחם01.08.22
קול ברמה לא 16
כהן29.07.22
קול ברמה- אקטואליה קול פליי 21
מ29.07.22
קול ברמה כן 26
טינטין29.07.22
היוש אני בת 14 ואני מאזינה אך ורק לקול פליי! קול פליי! ושוב קול פליי!
שירה29.07.22
קול פליי כע 20
עדי29.07.22
רק רול פליי וכל ברמההה 💪💪💪💪
אפרת29.07.22
קול פליי בהליכה האמת שבשנה האחרונה זה הדבר היחיד שדולק לנו בבית האחרים משעממים ונשמע בית אבות
יובל31.07.22
רק קל פלי וקל ברמה לא שומעים משהו אחר קל חי ומיוזיק לא מעניניםם ביכלל אני בת 17
אפרת31.07.22
קול חי-אקטואליה קול פלייי 20
אביטל29.07.22
קול חי!!!!! וקול חי מיוזיק!!!!!! לא.. 20
ש"ס29.07.22
פשוט מאד כל הבנות שהפכו את זה לקבוצת התכתבות שלהן, (והן כמעט המגיבות היחידות)חולות בנשמה שלהן על יואלי דיקמן אז זה לא נכון לעשות סקר שהמגיבות הראשיות יהיו הבנות (אגב אין על קול חי/קול חי מיוזיק לא שומעים אף אחד אחר)
..29.07.22
לגמרי צודק/ת אין על קול חי וקול חי מיוזיק ושהמעריצות יעשו לעצמם סקרים ויהנוווווו..............
טליה31.07.22
מה הקשרר??!!
מוריה31.07.22
קול חי + מיוזיק וגם קול פליי כן 17
אא29.07.22
46
זופניק ממש משעמם השבוע. וגם יצא מאוחררר התבאסתיי תביאו דברים מעניניים יותר. את ישי ריבו עקיבא יותר אאת יאולי משה קלין וכו... שבת שלום לכולם😊🌹
מוריה28.07.22
ככןןןןן את מושיקו❤️😘
אני חיה בסרט29.07.22
45
לדעתי מיימון מוביל בשעה הראשונה משום שלפניו יש את רונן כץ שיש לו יותר רייטינג ממשה בן לולו בקול חי ואנשים ממשיכים לשמוע גם את מיימון עד שנמאס להם ועוברים לטוקר בנוסף במהדורה המרכזית מימרן מוביל משום שהוא יותר ערכי ולא מראיין ועוקץ אישית כמו גלסנר ומאידך בשעה השניה מימרן עובר לנושאים חשובים אך פחות מ
חשיבה28.07.22
חח מצחיק אתה עוד נותן פרשנות לקישקוש !! אנשים לא טמבלים אף אחד לא מאזין למימון אל תחיו בסרט
אורי29.07.22
44
ראשונה נראה לי והיה לא משהו....
ראשונה??28.07.22
לא מותק....
אבג28.07.22
היה מעולה ומקוה ששבוע הבא לא יהיה בכלל יואלי
קובי29.07.22
גם אני מאד מקוה!! (מקוה גם שלא יהיה את התגובות של הבנות המשוגעות האלה)
..31.07.22
דיייי איזה גבר!
משוגע אתה!31.07.22
קובי עלית לי על העצבים😡😡😡😡🤬🤬🤬🤬 מ יש לך מיואלי המלך כאילו הבן אדם המתוק הזה עשה לך משהו אז תשתחחר כפרה ומהר
שירה29.07.22
43
שוקי סלמון שמככב פה כל שבוע מתאמן לפיתוח קול אצל נשים מה אין גברים? הלזאת יקרא חרדי?
ח29.07.22
42
איך קול פליי מקום רביעי?????
אנוכי28.07.22
כי רק 5 מעריצות של יואלי מקשיבות לקול פליי וחושבות שכל העולם מקשיב איתם
.?31.07.22
איזה חיה בסרט ממליצה לך לצאת ממנו ומהר
שירה01.08.22
41
מי מקשיב לעמי מימון את מי זה מענין
שני28.07.22
דווקא זה מעניין והרבה יותר ברמה מהתכניות של טוקר...
גילי29.07.22
מי שהוא חרדי!!!!!!!
יודי29.07.22
צודק! אצל עמי מימון יש דברי תורה, שאלות מהגמרא.. מה יש אצל מנחם טוקר? 'זמן אוויר' פשוטו כמשמעו!
ליודי.....29.07.22
40
הצלחתי עוד פעם להיות ראשון?
איציק28.07.22
לאאאאאאאאאאאאאאא:(:(
תימניה29.07.22
מסתבר שלו....
אני28.07.22
הפעם לא---😥🤔
ש"ס28.07.22
אוףףףףףף שיטטטט....
איציק28.07.22
חחח כנראה שלא....פעם הבאה
מוריאל28.07.22
🤣 איזה אטרף נהיה על הראשון!! מה הלחץ נשמה? תראה בנחת..... הראשון לא מקבל פרס......😉
אבג28.07.22
לאאאאאא 😥😥😥 אבל לא נורא בגלל זה יש זופניק כל שבוע😉
מרדכי28.07.22
שבוע שעבר הייתי המקורי ששואל אם אני ראשון... ומיד אחרי כל החקייניות!!! לפחות תתנו קרדיט!!!
איציק28.07.22
אתה רציני????🤣🤣 זה כבר שניייים ככה!!!
אבג29.07.22
נכון, ואני התחלתי!!!
איציק29.07.22
אז איך היית שבוע שעבר מקורי??????
יודי29.07.22
זה כבר ככה ממזמןן עוד מהטיקטוק ועוד... חחחח אתה לא הראשון..
מוריה29.07.22
39
תאמת לפני המספרים של הסקר בכללי עוד היה לי צד להאמין לסקר אבל עכשיו במליון אחוז הם יצאו לא אמינים ולא הגיוניים או שמישהוא לא חכם בעליל על גבול הטיפש ישב וקישקש נתונים לא הגיוניים כשנשאלת השאלה איך אפשר בכלל לדעת מספרים הם שאלו וסקרו 50 אלף איש ???? הרי ברור שלא !!! הם סקרו אולי 500 איש אז איך אפשר מ
נתי 28.07.22
ואייי נתי חמוד, אתה מה זה מיושן, כבר עשרים שנה שבכל העולם המערבי ערוצי התקשורת עובדים על מקלטים שיודעים לספור כמות מאזינים לפי האזנה וצפיה ממכשירים
אברהם29.07.22
חחח הכון גם אני באתי להגיד לו את זה....
אפרת גילבוע29.07.22
38
רוב התוכן ירוד.... בושה שאתם מביאים שירת נשים (ע''ע שוקי סלומון ופיתוח קול)
''המבקר''28.07.22
37
מעפןןןןןן!!!!!!!איכככ זופניק!תביאו את ישי ריבו!!!!!!!!!!!!!ואווו איזה עצבים אם שבוע הבא לא תביאו אותו אנלא יודעת מה אני יעשה לכם חחחצ
נונונו לכם!זופניק28.07.22
לגמרייי מה הסיפור גם ששמו כל שניה את טוקר??
מה הסיפור?28.07.22
ישי ריבו הוא סוס מת במובן המטאפורי של המילה מאז סיבת הסיבות לפני שנתיים ושיר על הקורונה הוא לא עושה כלום חוץ מלהרויח המוווווווןןןן כסף בהופעות עם שירים שכבר עבר עליהם הקלח בקיצור משעמםםםם במיוחד ריבו
משה28.07.22
יחחח שיהיה לו לבריאות🤑🤑🤩🤩😂😂
אני חיה בסרט29.07.22
36
ברור שקול פליי לוקח בהליכה
הילה 02.08.22
35
לכבוד הקורא אבי מימרן אין ספק ואין חולק שאתה עוקף את גלסנר בכל פרמרטר!!! אבל וכאן האבל הגדול - השעה השנייה שלכם משעממת מאין כמותה!!! לא שאמל גלסנר המצב טוב בהרבה, אבל אצלכם ככ מרדים עד שעדיף לשמוע את גלסנר על קולו המאונפף מאשר להירדם על ההגה. קחו את זה בחשבון לדעתי פינה עם תוכן פוליטי מעניין וקבוע
מאיר31.07.22
ממש לא! הכי מעניין ליכוד וכאלה ... את מי גפני וארבל ואשר וכולי.. מעניינים?? פוליטיקה פנים חרדית הכי משעממת😒😒
אני חיה בסרט01.08.22
את עדיין על ביבי?😉
אבג02.08.22
כעעע 😂😂😂 חימשלייי❤️ תקשיבי אבג כמות האנשים שאני אוהבת לא הגיונית!!! חברות שלי כל הזמן יורדות עליי שאני צריכה לבחור😅😅😅
אני חיה בסרט03.08.22
חחחחחח😂😂😂🤣🤣 יואווו הרגת אותייי!!
אבג05.08.22
34
זה התוכנית בקול חי מיוזיק יותר מאוזנת מקול ברמה וקול פליי זה סתם בדיחה לא מוצלחת, במצב הזה עוד מעט יגידו שלתוכנית של סטופל יש יותר מאזינים מזמן אוויר וממאסטר פליי
שלום30.07.22
לתוכנית של סטופל יש באמת המוןןן מאזינים לא יודע אם יותר מטוקר אבל בהחלט יותר משאר התוכניות
אבי רוזן31.07.22
אנחנו אוהבים מאד להאזין לא איש ברמה לא שטותניק כמובן אני לא משווה לאף אחד כולם קדושים
חי01.08.22
לגמרי !! אשכרה בדיחה מי מאזין לעמי מימון ולגיל ישראלוב בא נאמר ככה האנשים שהצביעו לסקר הזה בדוק אין להם רדיו בבית בכלל זה משועממים שקישקשו דברים בלי לדעת ולראות כלום
פנינה31.07.22
33
היוש!! זופניק סבבה אבל קצת משעמםםםםםם (שרולי ברונכר הולך להיציא שירים בקרוב אז פליז תעלו מאחורי הקלעים) קיצור חפרתי!! ביוששששששש
המושלמת30.07.22
32
ואווו איך 118 תגובות ואני בכלל לא הגבתי עדיין???🤷‍♀️🤷‍♀️😦😦
אני חיה בסרט 30.07.22
אגב הגבתי לך בזופניק הקודם.... ראיתי שהמשכתם להתכתב שם...😘😉
אבג31.07.22
אני הולכת לארות.....😏
אני חיה בסרט01.08.22
אחלה....
אבג02.08.22
התגובה שלי לא עלתה שם😭😭
אני חיה בסרט03.08.22
אוי.... תגיבי בשל השבוע.........
אבג05.08.22
חחח😂😂
אבג31.07.22
31
וואו איך הבת של ביבי דומה לו בול כנל נתנאל ישראל ואח שלו. אגב זה לא ממש נראה שטוקר עושה ריצה, וגם מה הקטע של כל הזמרים שעושים חיים לפני תשעה באב כאילו בשביל זה עשו את האבלות. בקשר לסקר דוקא הוא נראה לי מאוד הגיוני שבהתחלה יש לעמי מימון כי זה כל האברכים לפני שחוזרים לכולל הפסקת צהריים וכל הזקנים לפני
אא29.07.22
30
לעוד מישהו כאן נמאס מהסלומונים והטוקרים למיניהם?
ד29.07.22
לכולם בערך..
חוי30.07.22
29
בובקעס. טוקר הליצן הזה עדיין משדר שם? בושה לתחנה. מימון-תזכירו לי מי זה? אינני מאזין לאף אלת מהתחנות הנ''ל אבל בתור בחור ישיבה אני יכול להעיד שהבחורים שמאזינים זה אך ורק לקול פליי (יואלי דיקמן)
יאיר29.07.22
מצטרף להנל לא מסוגל כבר לשמוע את קול חי וטוקר אני מקשיב למאסטר פליי חד משמעית הרבה יותר מעניין ופחות בזבוזי זמן מיותרים ושיווק של זמרים מתחילים שמחלקים פרסים למי ששר את השיר שלהם בטלפון וכל מיני זלזול באינטלגנציה של מאזינים ובשאר שעות היום אני מדפדף בין התחנות איפה שיותר מענין
פנחס31.07.22
28
למה לא מעלים את התגובות שלי🤔😳
אפרת01.08.22
27
לאתר הזה כיכר השבת יש מאות אלפי כניסות אז בכבוד רב שיהיו רציניים ויעלו סקר וזה בטח יהיה הגיוני ואמיתי ואז בטח נבין עד כמה tgi תלושים מהמציאות
לירון30.07.22
26
יואלי דיקמן וקול פליי מקום 1
אלעזר29.07.22
לא נכון הם מקום אחרון!!
..31.07.22
מממש לא רק מרום ראשון
אאאא03.08.22
25
מישהי מפה מגיעה להופעה של מרדכי שפירא???
ויווש29.07.22
אני מתה ללכת לשם!!! את הולכת?
אבג02.08.22
בטח!!!!!!! שנה שעברה היה פשוט כיףףףף והיה קהל אדיר(באסה שעוד הפעם זה במוצ"ש) אבל בטוח הולך להיות נדיר כי האלבום החדש פשוט מושלם!!!!! וגם יואלי אחראי על התיזמורת שוב אז בטוח הולך להיות מ-ה-מ-ם טוב מספיק חפרתי ....😁
ויווש03.08.22
אולי אני באה אני מזה רוצה אבל זה מזה תקוע במוצאש🤦‍♀️ אולי ניפגש שם לכו תידעו🤣😉
אפרת03.08.22
יאללה איפה קובעים?😉😘
אבג03.08.22
24
קול ברמה= ספרדים קול חי= אשכנזים
תקשיבו טוב!29.07.22
אבי רוזן נשוי לתימניה מה אשכנזים בזה
נוגה04.08.22
ברצינות?!
תימניה??!!05.08.22
וואאוו שכבר מזמן זה לא ככה!!
יעלי30.07.22
😅 אל תתחיל....
אבג31.07.22
23
גולדקנופף בתמונה עם ליצמן נראה כמו קבצן...
תסתכלו שוב29.07.22
22
איך שוקי סלומון שומע קול של אישה?? זה אסור
אור29.07.22
21
עצרו הכל לייצנים ומצחיקים ואת האותיות הקטנות לא פרסמתם תראו בפילוח של הסקר שלחו בואטספים . לפי שעות ןלפי גילאים מגילאי 18 ועד 40 ממוצע האזנה במקום ראשון אצל מאסטר פליי יואלי דיקמן בפער משמעותי וענק מכולם זה ברמה של דידי הררי ותחנות גדולות ונחשבות מקום שני מנחם טוקר בפעם מתחת ושלישי עמי מימון נמוך
בני ברקי01.08.22
20
אני לא מבינה למי בכלל האומץ לכתוב כזה סקר שטותי בזמן שכום פה מוחים עליו מי בכלל מאזין לקול חי המיושנים ברור שקול ברמה עוקף אותם ושלא נדבר על קול פליי שאפשר בהחלט להגיד להם " ואת עלית על כולנה " תוך שנתיים תמימות צברו כל כך הרבה מה שלא קרה עם אף רדיו אחר וכמובן יואלי המוכשר שמשדר שם ולוקח מקום ראשון
ללא שם29.07.22
תמשיכי לבקש שלא יביואו נתונים הגיוניים חיה בסרט
NOY29.07.22
כמה שאת בטוחה תקלטי שיש לקול חי/מיוזיק יותר מאזינים! כי הם יותר טובים ומענינים
..29.07.22
לא הבנתי קול חי הרדיו שכבר 30 שנה ויש לו 4 אלף מאזינים יותר מקול פיי זה תעודת עניות לקול חי ופירגון ושיחוק לקול פליי שתוך שנתיים הביאו למעלה מ 40 אלף מאזינים אגב מיוזיק וקול חי במצביעים זה אותם מאזינים לדעתי ולא מאזינים חדשים כמו בקול פליי שזה לפי ההגיון מאזינים שונים לגמרי מקול ברמה שיש סיכויי למי
מוישי ר31.07.22
19
איט איז וורי בורינג!!!! זופניק מה קרה שיעמוםםםםם
♥Eliana♥29.07.22
18
איך קובעים מי הוא ״ כוכב הרשת״ או “ רב הסלבס״ ? יש קורס בבני ברק פינת הביצה?
מייק29.07.22
אנשי המקלדת הם קובעי הסדר והתארים💪💪💪
טינטין29.07.22
17
למה הכל פוליטיקה?? ויפה דוקא הסקר שעשו למרות שאני מידי פעם מדליקה את דיקמן לדעתי יש יותר חופרים ממנו
תהילוש28.07.22
16
השמועה אומרת מבלי להיכנס לשמות שיש אנשים שחשוב להם התוצאות והם שולחים בחורים בכסף שיקחו מהתיבות דואר של אזורי החלוקה בארץ ויצביעו מה שצריך ( כל אחד יבין לבד מה הכוונה...)
שמריה 28.07.22
כן שמעתי על זה גם אבל לא האמנתי עד שאני רואה שזה באמת נראה לא הגיוני ומצחיק
רוזן28.07.22
איש חכם שמבין את השקר הגדול שאפו!!!!!👍
יודי29.07.22
15
למה כל כך עפים על טוקר????
מה הסיפור?28.07.22
14
קול ברמה= ספרדים קול חי= אשכנזים
בואו נעשה סדר..29.07.22
13
אדמקר, עדיף שתלבש שחור לבן כמו בן אדם מאשר להראות כמו ילד שאמא שלו לא הרגישה טוב
זונדל29.07.22
מטומטם!!
חוי30.07.22
תגובה לא לעניין!! יקי אחלה בן אדם!! מהכרות קרובה!!!
יעלי30.07.22
חחח😂 אהבתי תסוף תהתחלה פחות...😊 מה רע בבגדים שלו?😅🤨🤔
אבג30.07.22
לחחח עיזבי אנשים מאבדים את זה...😂
אני חיה בסרט31.07.22
אמא שלו באמת לא מרגישה טוב
לזונדל29.07.22
12
צודקים מי שכתבו שהיום לא סופרים ולא מחשיבים את הסקר הזה בשום צורה ואופן חברות הפרסום הגדולות יודעות איפה באמת הרייטיניג נמצא ואיפה הקהל אוהב להקשיב ולפי זה הם משקיעות את הכסף לפרסום הרבה מהם מקיימות סקרים פרטיים פנימיים אגב בעבר הסקר כמו בסקרים כלליים היה משקף מגמות כיוונים אבל היום הוא תלוש ואי
פרסומאי 29.07.22
11
זופניק קצר השבוע ולא משהו..
.29.07.22
10
יש לי שאלה: איך מצביעים ל-TGy השקרן הזה??
גדי29.07.22
אתם לא יכולים לקלוט שקול חי באמת יותר טובים?
חיפה29.07.22
אם הם טובים ככ..... שימו לב בהבדל של 5 אלף מאזינים בין התחנות זה כל ההבדל לפה ולשם אז המצב שלהם קשה מאוד תחנה של 25 שנה וההבדל ביניהם לתחנה ששנתיים באוויר 5 אלף מאזינים שיסגרו את התחנה
סגל31.07.22
יותר טובים לא ניראה לי😏🤔 התחנות האלו משעממות ברמות רק קל ברמה וקל פלי
אפרת31.07.22
TGI
ח29.07.22
9
אין על ביבי, יקי אדמקר תותח של החיים, אין על החיוך של שמחה פרידמן , חיים שלי הרב יגאל מזל טוב להולדת האחיין בקרוב אצל הרב שליט"א, והחתן שלו ממש מחזק, שבת שלום ושבוע מושלם רק טוב לכל עם ישראל אמן! אמן יבוא כבר המשיח.
rcs29.07.22
אמןןןו
אור29.07.22
8
הבוקר האקטואלי של קול ברמה הרבה יותר מעניין ומגוון מאשר קול חי וברור שיש לקול ברמה הרבה יותר האזנה בבקרים סקר מקושקש...
קובי29.07.22
7
טוב אז ככה: בקשר לסקר הזה אז היו מלא אנשים שכתבו"איך קול פלי..." אז קול פליי הם סתם עפים על עצמם כל פעם הם אומרים "כל העולם מקשיב לנו....יש לנו 2000 אנשים על הקו" וכאן רואים שהם משקרים!ולא משנה מי זה השדרן... אני אישית שומעת אותם אבל בכל זאת הם לא זכו... עכשיו בקשר לישי ריבו.... ישיוששש צריך קצת חו
יואוו שעליתם לי על העצבים29.07.22
בחיים לא שמעתי שהם עפים על עצמם איפה יש להם לעוף לדעתי אפשר לראות ולהרגיש מרוב התגובות פה איזה תחנת מוזיקה אנשים יותר מתחברים
פיני29.07.22
יאלהההההה סתמי אין על קול פליי בעולם!!!!!!!
אייל גילבוע29.07.22
מה שכתבת פה זה בדיוק אבל בדיוק קול חי שחיים בסרט והגזמות ועשרות פעמים שטוקר אוריד סטטוסים שלו מזוייפים על כמות של מאזינים שהוכיחו לו כנראה שרואים שזה מזוייף והוא מייד הוריד את הסטטוס ולהיפך הוא הנכון דווקא קול פליי וקול ברמה תמיד מעלים וידיאו שהיא אפשר לזייף על נתונים ומצבים ברדיו של כמות מאזינים
נריה31.07.22
6
הסקר הזה פשוט הזוי מי מקשיב לקול חי רק קול פליי ויואלי אין על האנרגיות שלו
שיר29.07.22
חיה בסרט עמוק....................
ימים יפים29.07.22
מי אני?!🤪😂🤣
אני חיה בסרט01.08.22
אני מקשיב לקול חי!!! ניסיתי פעם אחת להקשיב לקול פליי ופעם אחת לקול בלי רמה והרמה התאימה בדיוק לסקר ואפילו היו צריכים להוריד כמה אחוזים
קול פליי29.07.22
תנסה עוד פעם תאמין לי תגלה עד כמה ביזבזת תזמן שלך
קובי31.07.22
אני יודע שאין לי מה לנסות אם אני אנסה אני אבזבז את הזמן
קול פליי31.07.22
5
איזה מותק הבן של נתנאל ישראל!! חמוד שזה קרה ,הם באמת דומים... מה איתו באמת?אמרו שהוא ונהוראי אריאלי יוציאו שיר....מה קרה עם זה?
ש29.07.22
זה פורסם מזמן!! מעניין למה עכשיו נזכרו לפרסם..?
יעלי30.07.22
בדייווקקקק זה ישן!
אני חיה בסרט01.08.22
הסירטון הזה הופץ מזמן ולגבי השיר הבא הוא אמור לצאת עם חיים ישראל ומאור חיים
אייל גילבוע29.07.22
נכוןן
אפרת31.07.22
4
משה
שאין גדול הדוק לליטאים מה הולך איתם וואי29.07.22
3
איזה כיף לי שהביאו את יואלי הדוגמן תתרגשו איתי ביחד❤❤❤❤❤❤❤❤
ללא שם29.07.22
דוגמן של בזאר שטראוס... גם כן עוד איזה חיה בסרט
אליאנה30.07.22
שונאת שניסחפים!😗😘😉
אבג01.08.22
פששששש עכשיו הוא גם נהיה דוגמן?
אייל גילבוע29.07.22
חבל שלא הביאו יותר
יונית 29.07.22
2
תגידו מה נסגר עם הזמרים החרדים? לא כולם כמובן, אבל דיי מה הגבול! אתם חרדים או לא?? השנים שלהם מתלבשות כמו חילוניות! הם בעצמם זנחו את הלבוש של בן תורה.. מילא, אבל מאמנת קול אישה? כאילו איפה הגבול?!?!?!? מי לה' אלי.. עצוב מאוד, דור של משיח
129.07.22
צודקקקקקק
מלך29.07.22
כל מילה בסלע!! חלאס עם השוקי סלומון ומנחם טוקר הם לא מחוייבים לחרדיות בכיהוא זה, ודוחפים לילדים שלנו למח את הרדידות המחליאה שלהם!!!
נורמלי29.07.22
100%
..29.07.22
1
משיכולה להגיד לי מה יואלי העלה בווצאפ בקבוצת מעריצים בטיול באילת חוץ ממה שהוא העלה באינסטגרם
הילה01.08.22
איך נכנסים לקבוצה??????
איך01.08.22
אולי גם יעניין אותך
זופניק

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 21.03.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 14.03.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 07.03.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 29.02.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 22.02.24
ש

בדוק!!

הלוואת חג מיוחדת 30,000 ש"ח ללא ריבית

כיכר בשיתוף מרכנתיל | מקודם

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 15.02.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 08.02.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 01.02.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 25.01.24
ש

רבנים, דיינים וטוענים רבניים:

אלו האנשים שמרוויחים משכורת הייטק ממשרה תורנית

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 18.01.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 11.01.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 04.01.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 28.12.23
ש

הבריאות שלכם קודמת

סל הריון מקיף - ההטבה שתלווה אתכן בחוויית ההריון

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 21.12.23

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 14.12.23

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 07.12.23