כיכר השבת

רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: היועץ והתרומה | ההתפטרות של הצלם הוותיק | לחיצת היד בהנהגה | סגירת המעגל בפגישת נתניהו וגפני | מה גילינו בתוך ה'טסלה'? | עמית סגל והדגים | יואלי דיקמן קופץ עם בגדים לבריכה | שטיינמץ ברכבל | האדמו"ר שנח ברכבו | חמש הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' ועוד... (זופניק)

105
זופניק | כיכר השבת | ז' באב | 04.08.22
זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

הוא, יועץ תקשורת חרדי בכיר. השבוע, פנתה אליו קבוצת בחורים וביקשו את עזרתו במימון המינוס שנוצר להם, בגלל שבת התאחדות שעשו או איך שלא קוראים לזה. חבריו, ששמעו ממנו את הסיפור, הבינו בטעות שהוא תרם להם 3,000 שקלים, ותהום הקבוצה. עד שהתברר כי לא מיניה אבל כן מקצתיה.

חשיפת 'זופניק': דרמה בעיריית בני ברק עם התפטרותו של הצלם הוותיק שוקי לרר מתפקידו כצלם העירייה.

באירוע שנערך השבוע במעונו של המנהיג ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין לטובת קרן ההסעות, תועדה לחיצת יד חמימה במיוחד בין ראש הישיבה לבין הגרב"מ אזרחי, זאת אחרי לחיצת היד בין הגרב"מ אזרחי לבין הגר"ד לנדו.

(צילום: יעקב נחומי)

בתחילת השבוע פגש האדמו"ר מסאדיגורא את האדמו"ר מויז'ניץ במהלך ביקורו במלון הנופש של אברימי פלדמן בארוזה שבשווייץ.

ואילו כ"ק האדמו"ר מקרלין סטולין נצפה יחד עם רעייתו הרבנית תחי'.

חבר מועצת חכמי התורה וראש ישיבת 'אור החיים' הגאון רבי ראובן אלבז ותלמידיו נצפה במסע הלוויית גאב"ד 'העדה החרדית' הגאון הרב יצחק טוביה וייס זצ"ל, ברחובות מאה שערים.

(צילום: שלומי כהן)

המשפיע החסידי הצדיק רבי מיילך בידרמן נצפה ביציאה מתפילה בציון האר"י ז"ל הקדוש, ביום ההילולה.

(צילום: איציק אלדד)

לאחר שהודיע על סגירת ישיבת 'גבעת שאול' שבשכונת גוש 80 בירושלים, נצפה המשגיח הגאון הרב יהודה מנדלסון מתהלך ברחובות כאחד האדם ללא עניבה.

גולת הכותרת בסבב הפגישות שערך השבוע בנימין נתניהו, ראש הממשלה לשעבר, היתה הפגישה החמימה והמחויכת עם יו"ר 'דגל התורה', ח"כ משה גפני, במהלכה הזכיר משה זלושינסקי, הרל"ש הכל יכול של גפני, לזאב פליישמן, יועצו החרדי של נתניהו, על שהותם יחד - לפני למעלה מעשור (זלושינסקי כחברונע'ר ופליישמן כעטרס'ניק) - במחנה 'בני תורה' בנשיאותו של הגרב"מ אזרחי, מי שסומן כיורש ההנהגה הרוחנית ב'דגל התורה'. סוג של סגירת מעגל. אממה, עוד קודם הפגישה הרשמית, נודע ל'זופניק' כי נערכה פגישה משולשת בין משה זלושינסקי, זאב פליישמן והפרשן הבכיר ישראל כהן. על מה שוחחו השלושה? 'זופניק' אוסף עדיין את הפרטים.

בשעת בוקר מוקדמת במשרדי 'כיכר השבת', רגע לפני ריאיון באולפן, ראינו את יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ מיכאל ביטון בשיחה על פיוט יהודי עם המגיש ישי כהן.

בשישי שעבר התקבצו ובאו כל המי ומי לשמחת הברית לבנו של אבי רפול, יד ימינו הצמוד של הגרש"ב סורוצקין, ראש מוסדות 'עטרת שלמה'. את 'זופניק' תפס רגע אחד ומשמעותי – סוד שיח בין הנכד המפורסם ר' יענקי קנייבסקי ליעקב גרוסברד, המקורב למי שסומן כ'ממשיך' הגרב"מ אזרחי. 'זופניק' היה מת להיות זבוב על המפית ולשמוע טיפים להנהגה כמו שצריך, אבל הוא לא הוזמן.

'זופניק' שנסע השבוע ברחובות ירושלים בחר ליהנות מהפקקים – וזכה, כשברמזור לידו עצרה 'טסלה' שהצליחה להפתיע גם אותו. על ההגה: חיים אפשטיין, נציג 'הפלג' בעירייה ובמושב לידו – יהושע פולק האגדי.

הפרשן עמית סגל מ'חדשות 12' נתפס מקפיד על המנהג שלא לאכול בשר בתשעת הימים ונצפה מתפנק במסעדת הדגים 'אהבת הים'.

(תיעוד: רשת הנקודה)

איש התקשורת דוד חכם קם מהאבל על הסבתא וכחלק מהחזרה לשגרה התייצב לפאנל מיוחד באולפן עם המגיש ישי כהן.

יועץ התקשורת ירח טוקר נצפה קונה פירות וירקות תוך הקפדה על שמיטה לחומרא.

האסטרטג יוסי רוזנבוים תועד בדרכו לפגישה בכנפי נשרים בירושלים.

יקי אדמקר בלם את מצלמת 'זופניק' מלתעד מפגש עם גורמים בכירים ב'דגל התורה'. המלצר בקפה דניה טוען כי הפגישה הזו תעשה רעש רב בעתיד הקרוב. 'זופניק' ימשיך לעקוב.

חושש שיעלו מחירים? איש התקשורת איתי גדסי ('קול חי') נצפה השבוע מעמיס בקניות חד פעמי לביתו.

את אבי רוזן, דובר המשרד לשירותי דת שמונה בעת שהמשרד היה בידי ש"ס ושרד גם תחת השר הד"לי, תפסנו השבוע מחייך.

(תיעוד: רשת הנקודה)

חבר הכנסת יריב לוין ומגיש הטלוויזיה אבי כאכון, בפגישת עבודה עם הרב בן ציון נורדמן יו"ר 'דגל התורה' בחדרה ומכותבי הטורים ב'כיכר השבת'.

(צילום: עדי מילר)

חברת הכנסת עידית סילמן שפרשה מ'ימינה', נצפתה סועדת בשוק מחנה יהודה בירושלים.

(צילום: @chaim_nemirovski)

'זופניק' תפס השבוע את יהודה מנדלוביץ, דוברו הנמרץ של ח"כ אורי מקלב מפנק בטיפים ועצות זהב את יעקב מורגנבסר, דוברו של ח"כ משה גפני.

לאחר פגישת ח"כי 'דגל התורה' ראינו את ח"כ אורי מקלב נכנס לחדרו של אלעזר מן, עוזרו הצמוד של ח"כ משה גפני, לשיחת עדכון בכל ההתפתחויות האחרונות.

בהמשך השבוע תפסו את דוד וורצמן בשיאה של שיחה עם לא אחר מח"כ יצחק פינדרוס. האם כבר הוכרע מי ינהל את הקמפיין של 'דגל התורה'? עד הבחירות נדע.

פעילי ש"ס, חברים ובני משפחה חגגו יום הולדת לאיש התקשורת והפעיל החברתי אריאל אלחרר. תכלס, הוא נראה מופתע בטירוף.

הרב יהודה אייזנברג, נאמנם ומקורבם של גדולי ישראל, נצפה בשיחה ערה עם יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני בענייני השעה.

השדרן החרדי והמגיש מנחם טוקר שהה בחופשה במאליבו שבלוס אנג'לס נחשף לסיפור של השגחה פרטית משמיים - לפני תקופה פרצה שריפה בשכונה בה בתים רבים עלו באש ונגרם נזק כבד לרכוש, אך בית אחד של איש עסקים שתרם מקווה טהרה לא נפגע מהשריפה כלל • צפו והתרגשו...

באישון לילה בבני ברק ראינו את איש העסקים והרדיו יענקל'ה פרידמן מחלץ חתולה שנתקעה במנוע ברכבו של איש החסד יוסי ויינריך.

‏ממלא מקום ראש עיריית בני ברק ומזכ"ל 'אגודת ישראל' חנוך זייברט, העסקן הגוראי ישראל לייזר, איש החסד בועז הבר והמוזיקאים מונה רוזנבלום ומשה וינטרוב - משמחים חולים בבית החולים 'תל השומר'.

יו"ר 'יהדות התורה' ח"כ משה גפני ואיש החסד אלי ברונר מ'עזר מציון' בביקור חולים אצל אישיות חשובה בבית החולים 'תל השומר'.

הזמר יעקב שוואקי נצפה שוקד על תלמודו בניו יורק כאחד השטייגעניסטים.

לא שגרתי: המעבד והמנצח יואלי דיקמן קפץ עם בגדים לבריכה במסגרת צילומים לסינגל קליפ חדש שיראה אור בקרוב.

(צילום: אלקנה משיח)

הזמרים אבי אילסון ורולי דיקמן נפגשו בקראקוב במהלך "בין הזמנים" של אנשי תעשיית האירועים, המנצלים את שלושת השבועות לנופש.

(תיעוד: רשת הנקודה)

והנה הזמר רולי דיקמן משתעשע בפארק שעשועים בפולין.

הזמר מוטי שטיינמץ נצפה בטיול ברכבל עם איש התיירות אברימי פלדמן.

הזמר גד אלבז בתפילה במהלך ביקור אצל חברו הטוב איש העסקים מנדי מויאל, מול האגם בז'נבה.

את הזמר מאיר גרין תפסנו בשירה ספונטנית בכיכר ציון בירושלים.

(צילום: שלמה מאיר)

כוכב הזמר החסידי ליפא שמלצר שהגיע לביקור בזק בישראל ביקר במוקד 'איחוד הצלה' והשתעשע עם הכוננים דרך הקשר בו מדווחים על אירועי חירום.

הזמר איציק וינגרטן נצפה בפגישה בבית קפה בשכונת עמק רפאים בירושלים.

בהילולת האר''י הקדוש בצפת, ראינו את הקלידנים יענקי רובין וצביקי רובין, מחלקים שתייה ומיני מאפה למתפללים במשאית החסד של ראש המשפחה הרב שלמה רובין.

משעשע: הזמר שמחה פרידמן גילה השבוע שהשיר החדש שלו 'בוא לפה' הודלף בטלגרם ובקבוצות מוזיקה - ככה הוא הגיב למאורע • צפו בווידאו שצילם שרולי ברונכר...

הקומזיצר שימי ליפשיץ ניצל את תשעת הימים להקלטות לקליפ חדש באולפן של המעבד והמפיק יענקי כהן.

(באדיבות: י.כ.)

לקראת עונת החתונות: המוזיקאים: איציק אורלב, איציק דדיה, ישי לפידות, עמירן דביר, בן סנוף, דניאל בן חיים, הכנר רוניוס, מקהלת הילדים 'מלאכי שמיים', יחד עם הרב המזמר רונן בוסתן צילמו שיר קליפ חתונות חדש בשיתוף 'ערוץ 14' ו'הידברות'. הפקה: אוהד עוז גל.

(צילום: @htv__studio ובאדיבות המצלם)

בהפסקת בין המיצרים הזמר נמואל הרוש מצא זמן לבקר יחד עם ילדיו בבית הכנסת העתיק 'צמח צדק' בין החומות בירושלים.

פינת הנוסטלגיה השבועית של הזמר והיוצר עמירן דביר - תמונה מלפני שנים רבות בעת שירות מילואים בצבא בבית לחם, דביר שימש כמקשר בין הצבא לבין הפלסטינים.

הרבנית לאה קולדצקי בשיח תורני רפואי עם הרב אשר לבי רב בית החולים 'שניידר'.

המקובל הרב יעקב ישראל איפרגן (הרנטגן) בביקור בבית החולים 'רפאל' בתל אביב כשהוא מלווה במנכ"ל בית החולים רון משה.

מקורבם של גדולי ישראל הרב יהודה חזן נצפה מתברך יחד עם בנו במעונו של הראשון לציון ורבה של ירושלים הרב שלמה משה עמאר שהוציא מחדר לימודו שקית 'פקעלך' והעניק לחזן ג'וניור.

הרב יצחק קורנבוים מהנהלת מוסדות מרכז חסידי ויז'ניץ, חנוך זיידמן מבכירי עיריית בני ברק והזמר מאיר אדלר - סועדים במהלך חופשה במלון בשווייץ.

חברי ועדת תכנון ובנייה בעיריית ירושלים ובכירי מחלקת הרישוי עצרו השבוע את הדיון כדי לחגוג יום הולדת בהפתעה ל עמנואל זלטס, הצמוד של יו"ר הוועדה וממלא מקום ראש העיר אליעזר ראוכברגר.

השבוע סיימו בהצטיינות את קורס קציני ההסברה היוקרתי של פיקוד העורף רב בית הכנסת בשכונת טלביה היוקרתית (סגן במיל') הרב נחמיה שטיינברגר ודובר הרבנות הראשית עו"ד (סגן במיל') קובי אלתר.

(צילום: נ.ר)

בין סרטון חיזוק אחד למישנהו נצפה האדמו"ר מברדיטשוב, ברגע של מנוחה ברכבו, בשעת לילה באחד מרחובות ירושלים, כשבנו הבנש"ק לצידו.

שיתוף פעולה מפתיע בין המגזר החרדי והערבי: ראש מועצת אבו גוש סלים ג'אבר נפגש השבוע עם אנשי הנדל"ן החרדים יעקב עשור, צביקה כהנא, רוני פרבר ומני חכם.

(צילום: יאיר גולדהבר)

לקראת אירועי הקיץ באלעד: יחיקם גמליאל מבכירי העירייה ומנהל מחלקת הנוער בישיבת הערכות במשרדו לצד הרכזים יוסי לוי, אליה חיון ומאיר חסן.

יועץ התקשורת שלמה וייזר נצפה על פסגת הר 'וייסהורן' בארוזה שבשווייץ.

האדמו''ר מספינקא רמת אהרן (כן כן) וראש עיריית בית שמש עליזה בלוך בשמחת האירוסין לבתו של מאיר בלוך יו''ר ארגון 'הכל מהלב'.

(צילום: איציק אלדד)

הפוליטיקאים איתמר בן גביר, עידית סילמן, מאי גולן ואלי כהן השתתפו בחגיגות יום הולדת למושיקו מוסקוביץ מבכירי 'איחוד הצלה'.

(צילום: יחיאל גורפיין)

השחקן בצלאל בורוכוב חגג השבוע יום הולדת במהלך החזרות למופע 'חבורת תרי"ג' שבו יככב בבין הזמנים הקרוב, החברים לקאסט הפתיעו בחגיגה ספונטנית.

המוזיקאים דוד ד'אור, עמיר בניון, שולי רנד, קובי אפללו, שלומי שבת ועידן עמדי בצילומי פרומו סמוך לכותל המערבי, לקראת סדרת מופעי סליחות שיתקיימו ערב הימים הנוראים.

כוכב הזמר המזרחי עומר אדם, המקורב לדת ולמסורת היהודית, כובד בקביעת מזוזה בעסק משקפיים במיקונוס ובירך כדת וכדין.

הזמר לירן דנינו ורב הסלבס מרדכי חסידים בסוד שיח עם המקובל הגאון הרב יעקב עדס בקבר רחל.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

צילמתם תמונה מעניינת? הסרטתם מישהו מוכר בפוזה 'וואו'ית?
יש לכם סיפור טוב? שמעתם רכילות לוהטת אבל בלי לשון הרע?
'זופניק' מחכה לכם - לחצו כאן בכל עת ושלחו אלינו

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.
תוכן שאסור לפספס
105 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
41
מישהי יודעת אם מי יואלי מופיע היום יום רביע כדי שאני אדע לאיזה זמר להיכנס באינסטגרם ולראות תסרטונים
הילה 10.08.22
40
איפה ישי ריבו???????אוף זופניקקקקקקקקקקקקק איזה באסה איתכם
ממש מבאס05.08.22
ריבו כבר ממשלא מענין !! הוא לא חסר ולא בטיח
אהרוני07.08.22
39
איזה כף שיואלי הולך להוציא קליפ חדשש🥳🥳 יאוו אני בריגושים מקווה שהוא יוציא אותו בקרוב ולא עוד הרבה זמן🤨יאלה מחכיםםםם🍒❤ שבת שלום חברות❤🤩🍒
אפרת05.08.22

הצגת כל התגובות

38
חחחח מוטי שטיינמץ עם פאוץ'🤣🤣🤣🤣🤣
נוגה05.08.22
37
תודה על יואלי איזה❤❤❤❤ כיף שהולך לצאת לו קליפ בתור אחת שראתה את כל התמונות והסרטונים מהקליפ שהולך לצאת אני יוכלה להגיד שהוא נראה מושקע בטירוף😜😜😜😜😜
ללא שם05.08.22
איפה ראית אני ראיתי רק את הסרטון שהעלו לזופניק
מישהי 07.08.22
ראיתי את הסרטונים בסטורים שלו באינסטגרם וגם בטלגרם שלו אבל אם אין לך אינסטגרם את יוכלה להירשם לקבוצת מעריצים שלו בוואצאפ
שירה07.08.22
איך בווצאפ?
שיראל08.08.22
נכוןן אני גם ראתיי ניראהה🔥🔥🔥🔥
אפרת05.08.22
כע גמני ראיתי עוד סירטונים וזה נראה מטורף
מוריה05.08.22
36
איזה כיף על הקליפ החדש של יואלוש נראה שזה משהוא מטורף רק שלא יצא עוד שנה
ברכה05.08.22
יאוו נכוןן🤨 אני גם מקווה שלא יצא עוד שנה בסוף🥴🤣 🤦‍♀️
אפרת05.08.22
יואלי אמר שהוא הולך להוציא את זה אחרי תשעה באב נ.ב לא הספיק ליואלי שנהרס לו הבגדים בלימצא חן קפץ שוב פעם עם הבגדים
מישהי 07.08.22
בנדאם הזווויי🤣🤣🤣 אבל גם ככה הבגדים שלו נארסים כל כמה ימים בחתונה.....
אבג07.08.22
נהרסים לא נארסים
חול08.08.22
אחרי ששלחתי אחזתי.....
אבג09.08.22
זה קורה אז מה גם לי זה קרה כמה פעמים ולא שמתי לב רק אחרי שזה נישלח שמים לב🤭🤩
אפרת09.08.22
חחחח נכון.....😘💞💓
אבג10.08.22
35
תמונות מגניבות❤❤ שבת שלום וצום קל!!!!!
שרי05.08.22
34
הכל שפוי אצל יואלי????????????? מה עלה בדעתו?????
...05.08.22
כניראה שלא ראית/ה את הקליפ של למצא חן כי שמה הוא היה בים המלח עם הבגדים ושריאיינו את יואלי הוא אמר שהלכו לו הבגדים
מישהי 07.08.22
נכוןם
אפרת08.08.22
33
יבש....... איך יואלי אוהב לעשות את הדברים המוזרים האלה!!!!!! אני משערת שהשיר הזה יצא עוד כמה עשורים ....
אייל גילבוע 05.08.22
חחח נכון🤭
אפרת05.08.22
32
סופסופ את מאיר גרין זופניק בלעדיו לא שווה!!!!
כיכרוש04.08.22
מה שנכון נכון
חולה על מאיר גרין07.08.22
יוהווו מאיר גריןןן נשמההה!!!🥰😍😍😍😍😍😍�
אבג07.08.22
31
ישששששש איזה כיף שאני הראשונה היה יפה מאד!!!
לבנה04.08.22
30
רואים אותו בתמונה לומד
דוד קמחי04.08.22
29
יאאאא היה טוב הפעםם תודה איציקק אין עלל דדיהההה יששש 😍 ועומרר ולירן ועידנושש 🥰✨🎉 פליז תביא גם את נהוראי אריאלי ובוסקילההה היה זופניק באמת אחלה את כל כוכבי הזמרר😉 ואם כך אני אולי השלישית חח סתםם 😝😜
סבלימינאל04.08.22
28
תודה על יואלי חיימשלי שבוע טוב!!!!
יואלי חיימשלי04.08.22
יואלוש כפרה עליו חייםשלי מחכה לשיר שלו בכליון עניים נ.ב אחלה קפיצה דפק😂
יואלי אין עליוו 07.08.22
27
אין על לירן דנינו איןןןןןןןןןןן
רבקה04.08.22
26
עבר הצוםםםםם בשלוםםם😊🤪🙃
מוריה07.08.22
ניסי ניסים!!!😘😉 חברותתת!!!� לישמוע. ש.י.ר.י.םםםם!!!!!🤩🤩🤩�
אבג07.08.22
יואוו איזה כף זה לישמוע שירים נורמלי אחרי שלוש שבעות אם שירים לא משהו ביכלל😳😳
אפרת08.08.22
נכוןןןן
אבג09.08.22
25
יאוו כפרה על זופניק התגעגעתיייי😛 תאמת לא לחוץ לי להכנס לראות כי אני רואה הכל ברבנית אבל אליכן חברות התגעגעתי שניםםםם😱 וכפרה על יואלי שום מילה עליו למי ישי בעיה שלא יקרא🤫 הולך לצאת לו שיר פיצוץ שיעפוף לנו המוח😃 אז בין הזמנים שמח חברות אוהבתת❤🍒
מריים09.08.22
ממצב???????? אז מה אם את רואה כבר הכל (אגב גם אני....😉) לא תיכנסי לומר לי שלום?????😪😝😩 התגעגעתי
אבג10.08.22
24
מחכים לקליפ של יואלי ולשיר של שמחה פרידמן והקליפ חתונות בשילוב כל הזמרים (תודה שהבתם את איציק) ישודר בט"ו באב בערוץ הדברות שיהיה צום קל ומועיל לכולםםםםם🙏
ויווש05.08.22
גם לך מאמי❤️❤️
אני חיה בסרט05.08.22
23
אהבתי את בנש"ק ברכב עם אייפון
אלי05.08.22
החסיד היחיד שיש לו
אני ואני05.08.22
למה כי לכל שאר החסידים יש s 22 אולטרה?
אא12.08.22
22
מוזר לי מה ישראל בין ששון ואבשלום עושים ביום הולדת של אריאל אלחרר ומה הם קשורים?
צדיק ניסתר05.08.22
21
מה בעניין המזויקה חופשי בתשעת הימים??? וסתם בכללי "הוצאת העיניים" של החופשים בחו"ל תירגעו ומהררררררררררר אין על קדושת ארץ ישראל אם שכחתם לרגע
חיים05.08.22
נכון
שלום08.08.22
20
אוףף הכרתי הכל!!!!😡😰( את מה שמעניין😉)
אבג04.08.22
חחח גם אני מהטלגרם 🤣😉
אפרת05.08.22
19
צום קל🙏😊
מוריה04.08.22
גם לך👍👍👍
אייל גילבוע05.08.22
אייל גלבוע?🧐🧐
חן05.08.22
מה???
אייל גילבוע 07.08.22
🧐אייל גלבוע????
חן07.08.22
חיייםםם!!!! הלוואי והיה קיים!!😥😔😖☹
אבג07.08.22
18
ואוו מה נסגר חפרתם על יואלי
שירוש07.08.22
17
אין לי שום דבר נגדו אבל האזכור בכל כתבה "בנשיאותו של הגרב"מ אזרחי, מי שסומן כיורש ההנהגה הרוחנית ב'דגל התורה" מתחיל לתת תחושה שזה ממומן ומקודם בצורה מבחילה ודי למבין
מרדכי04.08.22
צודק לחלוטין
בני ברק05.08.22
16
שונא את היומיים האלו אחרי 9 באב שכל העולם מוציאים שירים וכל שיר יותר גרוע מהשני
רונן08.08.22
15
זופניק נחמד לא וואוו שבת שלום לכולם🌹😊❤
מוריה04.08.22
14
נמואל הגיע לצחק צדק כדי לראות את ראש הכולל הרב סגל וגם בשביל הביהכנס
אנונימי04.08.22
13
גילגלתי את התמונות ושאלתי מה?שכחו את חסידים?היתכן...? בסוף.הו חסידים. כל הכבוד על העיקביות.מעריץ אותכם וגם את ביבי
בסוף נמצאה באבדה04.08.22
אין זופניק שהבנאדם הזה לא נמצא !!!!אני משתגעת !!!!מי זה בכלל אני לא מכירה אותו???
אייל גילבוע 05.08.22
12
סתם שאלה לא קשורה מישהו יודע/ת איפה משה קליין גר??
ניילקרבייציאילא04.08.22
בני ברק
אבג04.08.22
זה ממש לא מענין איפה הוא גר .ערס
אור05.08.22
נראה לי באשדוד כי המשפחה שלו משם, 60 אחוז
זאת אני05.08.22
הוא גדל שם... וגר שם גם אחרי החתונה... אסל עכשיו הוא גר בבני ברק
אני חיה בסרט07.08.22
בבני ברק🍒
אפרת04.08.22
אני יענה לך😁😁🤩🤩 בבני ברק
אני חיה בסרט 05.08.22
חח ברוררר
אפרת05.08.22
11
סתם שאלה לא קשורה מישהו יודע/ת איפה משה קליין גר??
ניילקרבייציאילא04.08.22
בני ברק (רחוב בית יוסף😜)
ויווש05.08.22
אווו וואוו את זה לא ידעתי!! 😂😂😁😁 אני אכתוב לעצמי, רחוב בית יוסף🧐🤓
אני חיה בסרט07.08.22
השאלה מאוד קשורה!! זה בדיוק המקום😂😂
אני חיה בסרט05.08.22
הוא נשוי ואב לילדים אם שכחת
לשכחנית05.08.22
10
היה די משעמם..... איפה מורדיייייייי
לא אנונימי04.08.22
9
חסידים
סוף סוף פנים חדשות בזופניק04.08.22
8
אני שלישית מגיע לי גלידה🍦🍨
חח04.08.22
חבל את לא
מוריה04.08.22
לא נורא גם מקום חמישי זה טוב בתחרות כ"כ קשה
אני ואני04.08.22
איזה מבעס שאת רואה בסוף שלא! נכון?
לילי04.08.22
בכלל לא מבעס... אולי קצת מבאס...
איציק05.08.22
7
מישהי יודעת אם מי יואלי הופיע ביום שני הזה שתגיד לי ואם מי הוא הולך להופיע ביום שלישי בערב
הילה09.08.22
היום (שלישי) יש לו מופע בטלזסטון עם רולי סוג של שירת המונים..... אם זה עוזר לך...
אבג09.08.22
6
זופניק נחמד ונחמד זה נחמד
מ04.08.22
5
זופניק ממש חמוד יפה הסיפור של טוקר ואתם יודעים אם הוא חזר לארץ אני חושבת שבשני הוא חוזר לשדר על פי מה שהבנתי אבל מהארץ או מחול
שירוש07.08.22
4
אם כך אני שנייה:)
אנוכי04.08.22
3
ראשונה????????????????
NOY04.08.22
🤏🤏🤏
משה04.08.22
אשרייך אחותי!!!! זכית בתואר הראשונהההה
גילי04.08.22
כן👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
חרדית גאה04.08.22
פששש איזה הצלחה 💯
אני ואני 04.08.22
הכול תקין ?
היפה בנשים 05.08.22
אליפות!!!!!😏😏😏😏😏😏
יודי04.08.22
יפה! שתי דקות אחרי שזה עלה לאתר... זה מראה על התמכרות יתר. נ.ב. אני לא הייתי מתלהבת מזה...
לילי04.08.22
2
היי אתם יודעים מה חזק? מה חזק? שהעלו את רב חסידים למבזק, זה חזק? כן, כי רק בזכות זופניק הוא חוזק!
תגובה במנגינה05.08.22
מה נזכרת בשיר הזה עכשיו??
ליה07.08.22
לגמרי.... זה ישן רצחחח אבל חמוד מה שהוא עשה.....
אבג07.08.22
חחח חזקק חמודד אהבתי
אלוש10.08.22
1
למישהוא יש מושג האם השיר של יואלי דיקמן עם הקליפ זה שקט או עם קצב ומתי זה ייצא
יוני 06.08.22
יואלי לא אמר כלום לגבי השיר החדש שהולך לצאת כי הוא לא רצה שיחפרו לו כמו חלום לגדול 😉
מישהי 07.08.22
אני מנחשת שמדובר בקיצבי קייצי האמת שגם לפי התזוזות במאחורי הקלעים בסטטוס אפשר לנחש שזה עם קצב
דבורי08.08.22
לפי הסירטון שהוא פירסם שהוא שר אם מיקרופון זה ניראה שיר מקפיץ
אפרת08.08.22
אולי גם יעניין אותך
זופניק

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של פורים

זופניק | 28.03.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 21.03.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 14.03.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 07.03.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 29.02.24
ש

חדש דנדש

קורס הכנה ללידה, *אבל* עם סגל מומחים וצוות מיילדות 

כיכר בשיתוף מעייני הישועה | מקודם

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 22.02.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 15.02.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 08.02.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 01.02.24
ש

מוצף בפניות

התעוררות עצומה למצוות תפילין בכל חלקי העם

אסף מגידו | מקודם

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 25.01.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 18.01.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 11.01.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 04.01.24
ש

קשר של תפילין

תפילין ישנות בבוידעם? תן להם עוד צ׳אנס

כיכר בשיתוף קשר של תפילין | מקודם

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 28.12.23

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 21.12.23

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 14.12.23