כיכר השבת

רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

חגיגת יומולדת חשאית לעסקן החרדי | הזמר שאיבד צ'ק שמן | הדו"חות לאורחי החתונה | הפגישה עם זלנסקי והאכזבה | נס ההצלה של חנני ברייטקופף ברחובות קייב | ההבדלה של המיליארדר הבוכרי | המויפת בצילומי התוכנית לפורים | השטריימל של שלומי כהן | ראש הקהל שנתפס בלאונצ' | הצלם שלא זיהה את דלת הזכוכית | הפגישה בין טוקר לינון מגל | השר יואב בן צור מתפייט | עם מי עידית סילמן נצפתה במסעדה? | כשאמן החושים פרץ לאייפון של הרב | הפרחים של איציק וינגרטן | התפילה של רולי דיקמן | חמש הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' ועוד... • כל התמונות, הנייעס והסיפורים הלוהטים של השבוע • מזפנק: איציק אוחנה (זופניק)

60
זופניק | כיכר השבת | ט' באדר | 02.03.23
זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשיפת 'זופניק': עסקן חרדי נודע, חגג השבוע יום הולדת יוקרתית וחשאית בוילה במרכז הארץ בהשתתפות אישי ציבור ובכירי המגזר. על המשתתפים נאסר לתעד והם נאלצו להפקיד את הניידים בכניסה.

חשיפת 'זופניק': זמר חרדי מוכר שהופיע השבוע במרכז הארץ, איבד את הצ'ק בסך אלפי שקלים ששולם לו בתמורה למופע. עובר אורח שחלף במקום ומצא את הצ'ק ראה כי המעטפה מיועדת לזמר המוכר, הוא חייג אליו והשיב את האבידה. 'זופניק' היה נותן מעשרות.

חשיפת 'זופניק': השבוע נערכה חתונה יוקרתית ומתוקשרת במגזר החרדי, אך בסיום החתונה, באישון לילה, הופתעו עשרות אורחים לגלות – אחרי ששמו את המעטפות בכספת - שקיבלו דוחות חניה לרכבם, לאחר שחנו על הכביש שלא כחוק.

חשיפת 'זופניק': משלחת של עיתונאים חרדים נסעה בשבוע שעבר לאוקראינה, תחת הבטחה כבירה לפגישה עם הנשיא ולדימיר זלנסקי. אחד העיתונאים אף הצטייד ברעשן גדול מעץ, בתקווה לתת אותו מתנה לנשיא היהודי ולביים ריאיון לחג הפסח. אמממה, הם נאלצו להסתפק בפגישה עם אחד היועצים של זלנסקי.

ומי נהפך למיליארדר ישראלי - בקייב? חנני ברייטקופף, מעורכי 'כיכר השבת', שנסע לאוקראינה לציון שנה למלחמה, מצא עצמו בשעת לילה מאוחרת הרחק מהקהילה היהודית, כשהחל הסגר הלילי. גורמים בקהילה יעצו לו להיכנס מיד למלון סמוך - כדי שלא ירו בו על השוטטות בזמן הסגר. בשיא הלחץ, שניים גילו תושיה - מוטי קרליבך ואביו לייזר, הם סיפרו לשוטרים כי יש "מיליארדר" שנתקע וחייבים לחלץ אותו. ברייטקופף שהיה רק עם מעיל וחולצה ורעד מקור, חולץ בשלום על ידי ניידת משטרה כעבור שעה ארוכה שנדמתה כנצח. 'זופניק' מחכה לסעודת הודיה.

ניצנים ראשונים של השפעה ראה 'זופניק' במשרדי 'כיכר השבת', כשתפס את חנני ברייטקופף בשטייגען עם איצל'ה כץ.

את מגיד המישרים הרב יצחק קולדצקי, חתנו של מרן שר התורה זצ"ל, תפסקנו יושב והוגה בתורה הקדושה בבית כנסת מקומי בפנמה.

(צילום: י.א)

המיליארדר לב לבייב כובד לערוך את ההבדלה לאחר שבת לחברי קונגרס יהדות בוכרה במלון 'וולדורף אסטוריה'.

מויפת! במהלך צילומי תכניות הפורים של 'כיכר השבת', נחגגה סולחה בין רב הסלבס מרדכי חסידים לרבי מברדיטשוב לאחר תקופה של מתיחות בין השניים. המתווכים והמגשרים היו: כוכב הרשת שוקי סלומון ואיש 'כיכר השבת' איציק אוחנה.

רגע לפני כניסת השבת והיציאה מ'כיכר השבת', תפס 'זופניק' את העיתונאי שימי שפר בקניות לכבוד השבת בשוק מחנה יהודה. 'זופניק' מאחל לו הצלחה רבה וסייעתא דשמיא.

את פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן ראינו בשיחה עם שר הביטחון יואב גלנט בסמוך ללשכתו בכנסת. 'זופניק' מקווה שגלנט יחזיר לו את הביטחון.

את איש 'כיכר השבת' איציק אוחנה ראינו בסוד שיח במאור פנים באירוע פרטי עם מזכה הרבים הגאון הרב יגאל כהן.

(צילום: שמעון ברדי)

צלמנו המוכשר, חיים גולדברג, נתפס באמצע צילומי ילדי החיידר של באיאן שהתחפשו ליציאת מצרים. אל תפספסו את הגלריה...

ואילו הצלם שלומי כהן נצפה עם שטריימל לראשו יחד עם המפיק אייזיק גפן ואיש הנדל"ן אהרון דהאן, בוילה יוקרתית לאחר מסע חיזוק בציון רבי ישעיה'לה מקרעסטיר זצ"ל. 'זופניק' מקווה שלפחות הם מכל המסע לא נדבקו בקורונה.

את ראש הקהל דקהילת נועם השם בבית וגן, שימען ברייטקופף, נתפס בדרכו להתרעננות בלאונצ' לפני הטיסה בחזור מציון רבי ישעיה'לה מקרעסטיר.

את חלק ממשתתפי המסע, הסופר והעיתונאי יצו פלדמן ומנהל אגף תרבות תורנית בעיריית ירושלים ר' פנחס ארליך, ראינו מנצלים את הזמן למנוחה עד הטיסה.

חייל יהודי-אוקראיני מיחידה מובחרת, שהגיע לשבת קודש בציונו של הבעל שם טוב הקדוש בעיירה מז'יבוז' שבאוקראינה, כובד בעלייה לתורה, מהצד נראים אנשי התקשורת ישראל כהן, יענקי פרבר ושלמה קוק.

"יש לך אמא צדיקה, עזרה לי הרבה בקופת חולים" • כששדרן הרדיו החרדי מנחם טוקר פגש את איש התקשורת הימני ינון מגל.

איש היין נתי אזרזר התחתן השבוע בשעה טובה ומוצלחת עם הבחורה אפרת יהודיוף נינת 'הבבא סאלי' באולמי 'אווניו'. בסידור חופה וקידושין כובד: הרב אהרון בירנצוויג.

במהלך החופה ראה 'זופניק' את יו"ר ש"ס אריה דרעי בסוד שיח עם אורחי החתונה.

בחתונה שנערכה השבוע ב'כתר הרימון' ראינו את העסקן הרפואי הרב בני פישר בדיבוק חברים עם יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני והבן יקיר אליהו גפני.

את ח"כ משה גפני ראינו בשיחה עם הרב נתן זוכובסקי, מרבני 'דגל התורה', במהלך הלווית מנהל סמינר וולף בבני ברק.

שר השיכון יצחק גולדקנופף ועוזרו מוטי בבצ'יק נראו יחד עם חבר מועצת הרבנות הראשית לישראל רבה של צפת הגאון הרב שמואל אליהו, בניחום אבלים אצל בני משפחתם של הלל ויגל יניב הי"ד, שנרצחו בפיגוע בצומת חווארה.

חה"כ אליהו ברוכי (יהדות התורה) התרגש בניחום אצל משפחת יניב ואמר כי "אנחנו יוצאים מפה מחוזקים באהבת ישראל ובלימוד תורה שלנו". בניחום נכחו גם הרב איתן שנרב אביה של רינה הי"ד, ושר המשפטים יריב לוין.

לא רק פוליטיקאי, ושר מאובטח - גם פייטן: שר העבודה יואב בן צור מש"ס, מברך ומתפייט בחופת משפחת ריימונד המעטירה מ'יבניאל'.

במשכן הכנסת ראינו את חבר הכנסת אברהם בצלאל מש"ס וחנמאל דורפמן ראש מטה השר לביטחון לאומי מזמינים לאכול; סגן שר התחבורה אורי מקלב מ'דגל התורה' שקוע בשיחת עבודה באישון לילה; ושדרן הרדיו משה גלסנר מ'קול ברמה' מצייץ בנייד.

(צילום: משה כהן)

מוטי בבצ'יק, שר הבינוי והשיכון בפועל, נצפה במליאת הכנסת שומר על תוכנית 'חוק וצדק' של שר האוצר בצלאל סמוטריץ'.

במהלך הדיונים על תקציב המדינה, ראינו את יוגב גרדוס הממונה על התקציבים במשרד האוצר וישראל אוזן ראש מטה שר הפנים והבריאות, בתפילת מנחה במשרד ראש הממשלה.

הפרשן הבכיר עמית סגל נצפה שקוע באייפון במסדרונות הכנסת.

את העיתונאי אבי רבינא והיועץ הבכיר שניאור רוזן תפסנו בשיחת מסדרון עם כתב חצרות מפורסם ש"פניו לא נודעו".

כמנהג המקום: עורך עיתון 'הדרך' אברהם דב גרינבוים נצפה מנשק את ידו של ראש ישיבת 'בניין אב' הגאון הרב דוד אברהם, בחתונת בתו בירושלים.

(צילום: דוד בן בארי)

בשעות הלילה המאוחרות באולם בני ברקי נצפו מקורבם של גדולי ישראל הרב יהודה חזן והרב שמעון אזרזר מבכירי הרשמים הספרדים, מסתודדים לשיחה ארוכה. 'זופניק' שמע כי מדובר במהלך שרוקם עור וגידים בציבור הספרדי, כאשר קודם לכן באותו אולם התכנסו כל ראשי הישיבות הקטנות בעיר בני ברק לכינוס היסטורי לקראת מהפך גדול בעולם הישיבות. תזכרו איפה שמעתם על זה לראשונה.

מנכ"ל הכנסת ניצב בדימוס משה צ'יקו אדרי, נצפה ממתין לקפה בצומת שילת.

(צילום: איתמר קירשבוים)

את מפכ"ל המשטרה לשעבר רוני אלשיך ראינו עובד על המחשב בקפה מקומי בגבעת שמואל, כמו בדמוקרטיה אמיתית.

(צילום: צבי גרינהיים)

יו"ר ועדת הבריאות וסגן יו"ר הכנסת חבר הכנסת אוריאל בוסו מש"ס וחבר הכנסת אחמד טיבי, נצפו בסוד שיח במשכן הכנסת.

(צילום: משה נוי)

השרה להגנת הסביבה עידית סילמן נצפתה במסעדה עם חברים.

(צילום: איציק בנדי)

את חבר הכנסת עמית הלוי מ'הליכוד' ראינו בפגישה עם גורם בעל חזות חרדית בקניון עזריאלי במודיעין.

(צילום: איתמר קירשבוים)

המאבטח של גדולי הדור אדיר מעטו בתפילה בכותל המערבי. 'זופניק' התחבר ללוק שמשתלב עם הגוון העתיק של המקום הקדוש.

(צילום: ג'וני)

במהלך חתונת הזמר גד אלבז, ראינו את אמן החושים מני הולנדר קורא מחשבות ופורץ לאייפון של הרב יצחק לסרי מרבני מיאמי שסידר חופה וקידושין, ומותיר אותו בהלם • צפו

אמן הרגש הזמר מוטי שטיינמץ ומגיש הטלוויזיה צביקה הדר בסוד שיח, בחתונת בנו של שמואל משה מנכ"ל 'נותנים תקווה'.

(צילום: קסם)

ביום שישי, בשוק התקווה בתל אביב, ראינו את הזמר חיים ישראל, הפרשן יוסי יהושע מ'ידיעות אחרונות' ואיש הנדל"ן איציק מלכא מתענגים על אוכל תימני.

בהמשך השבוע ראינו את הזמר חיים ישראל עם המיליארדר לב לבייב בחתונת נכדתו חני בת לבתו צביה – שם הופקד ישראל על החלק המוזיקלי בחופה.

ואילו במקסיקו סיטי, רגע לפני שבת, ראינו את הזמר איציק וינגרטן קונה פרחים לכבוד שבת קודש.

(צילום: יצחק רייק)

הזמר רולי דיקמן נצפה בתפילה מעומק הלב בציון רבי שמעון בר יוחאי במירון.

(צילום: ח.ג)

הזמר קובי ברומר קפץ השבוע למשרד של מנכ"ל רדיו 'קול חי' אבי רוזן ויצא גדוש בפרסים שווים במיוחד.

הפייטן יחיאל נהרי נצפה בקניות לשבת קודש בסופר מקומי.

(צילום: אליה שלום)

הנגן שמואל יפת והזמר שמחה פרידמן השתתפו השבוע יחד באירוע והרבו ב"שמחה".

(רשת הנקודה)

האחים המוזיקאים אלי כהן ומני כהן בשדה התעופה בדרכם לסבב הופעות בדרום קוריאה.

המפיק שרון דניאל נצפה מתברך מהרב שלמה יהודה בארי - 'הינוקא', במהלך דינר של הרב, אותו הוא הפיק.

(צילום: אלקנה קליין)

ואילו את המפיק גדי ויטמן ראינו ב'לחיים' על קוקטייל עם הזמר פיני איינהורן, במהלך אירוע הוקרה מיוחד לתורמים שנערך בוילה היוקרתית של אשת העסקים חני הורביץ בסביון.

יוסי חביליו, יוחנן ויצמן ואלחנן גרוסבוים מעיריית ירושלים נצפו בסיור בעוטף עזה בצל המתיחות.

(צילום: א.ה)

פרופסור משה קופל מייסד ויו"ר 'פורום קהלת' העומד בעין סערת הרפורמה המשפטית נצפה בכנסת ישראל יחד עם היועץ האסטרטגי אליהו ארנד.

הרב יעקב גלויברמן מבכירי העסקנים בחב"ד וממגישי פינת פרשת השבוע ב'כיכר השבת', במפגש עם ידידו אבי משולם העורך הראשי בקבוצת עיתון 'ידיעות אחרונות'.

את הנכד המיתולוגי, אריה אלישיב, ראינו צועד ברחובות ירושלים כאחד הנכדים שאחרי מות הסבא הגדול.

מאיר חביב, חבר הפרלמנט הצרפתי שנפסל בשל התערבות פוליטית רוחנית בישראל, נצפה מכין את עצמו להתמודדות נוספת במשכן הכנסת, רגע אחרי שיצא מלשכת רוה"מ.

הרב שלמה בנזימן, מנהל אגף חברה ופנאי בעיריית בני ברק, נצפה בבית מדרשו של ראב"ד בית הדין בבני ברק הגאון רבי יהודה סילמן, בהנחת תפילין לבנו.

בכירי קופת חולים 'כללית' למגזר החרדי חזקי פקשר, נחמיה בלושטיין ויחיקם גמליאל, בלחיים בשמחת האירוסין לבתו של משה גבירר מנהל קשרי קהילה של הקופה בעיר אלעד.

ברכות לעיתונאי מנדי ריזל מ'קול ברמה' לרגל קבלת התואר קצין צה"ל במילואים - בתום תרגיל גדול שנערך בימים האחרונים בפיקוד העורף הופתע ריזל בידי מפקדיו וקיבל דרגת קצונה. הוא ישמש מעתה כקצין ההסברה במפקדת מחוז דרום.

איש התקשורת החרדי אפרים דוד לשעבר מרדיו 'קול חי', מצטרף לצוות הדוברות של שר האוצר והשר במשרד הביטחון בצלאל סמוטריץ'. בהצלחה!

שבוע לפני היארצייט: איש העסקים עידן מתי והראפר קובי שמעוני - 'סאבלימינל', בתפילה בציונו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי זצ"ל, כשהם מלווים באיש יחסי הציבור שמעון ברדי.

(צילום: דוד לחמיש ובאדיבות המצלם)

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

תוכן שאסור לפספס
60 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
20
אם לקול חי יש פרסים אז למה הם מבטיחים למאזינים ולא מקיימים
שי03.03.23
אני דווקא זכיתי מלא פעמים בקול פליי וכמעט אף פעם זה לא הגיע, וגם מה שכן הגיע אחרי מלא זמן.
מירי03.03.23
ואני זכיתי עוד יותר מלא פעמים,ולא היה פעם אחת שלא קיבלתי,נכון,לפעמים לוקח זמן,אבל בסופו של יום מקבלים,בחיים!לא רימו אותי,ולא משנה אם זכיתי בפרס גדול או קטן!
טלי🍒06.03.23
אז תקשיבו ותקשיבו טוב וטוב מאוד אני כם מעיד אחרי הרבה זנים וים זכיות והבטחות יש בעיה גדולה מאוד בקול חי של פרסים והבטחות מה שאין כן בקול פליי וקול ברמה בתחום הזה הם מסודרים מאוד וגם אם לוקח זמן אבל אין דבר כזה שלא נותנים בקול חי
שי09.03.23
19
אוי יוי יוי
עטרס'ניק02.03.23
18
ראשונה
יואלי02.03.23
יואלי ראשונה?
דב02.03.23

הצגת כל התגובות

17
שיהיה לכולם סוף שבוע נעים
טלי02.03.23
16
איפה יואלי?????????
מריים02.03.23
15
השבוע היה מזה מבאס שהניידת של השידור הגיע לאלעד ובקשו להביא עטיפות של חתיפים ומקבלים מארז ענק של אוסם,ומזה לא היה בא לי לבוא אפילו שזה בדיוק 5 דקות הליכה,אז חכתי לאחים שלי ודווקא אז אף אחד לא בא,אז בלית בררה הלכתי ועד שבאתי לשם באמצע התוכנית נגמר להם!שנייה לפני אשה אחת קבלה!נאלצתי לחזור בבושת פנים!
טלי🍒02.03.23
טלי תגידי מה יהיה??? כמה תקלות יכולות להיות לך עם קול פלי??? אין לך מזל איתם הא?🤣😉 אגב אני במקומך לא הייתי הולכת בשביל החטיפים אלא בשביל לראות את יואלי זה כבר יותר שווה❤🍒
מריים02.03.23
חחח, כע,כל היום תקלות אני מורכבת מבליל של תקלות😹 את יואלי כבר ראיתי כ"כ הרבה פעמים שזה כבר מזה לא ריגש אותי... בפעם הראשונה שראיתי אותו התחלתי לרעוד בכל הגוף כי הוא פתאום יצא מהמסך,והוא היה אמיתי,נהייתי אדומה כמו עגבנייה,זה היה מבהיל,חחח אז השבוע הייתי שם בערך 20 שניות,כי זה כבר לא ריגש...
טלי🍒03.03.23
כעע חחחח באמת גם אני הגבתי כך בפעם הראשונה שראיתי אותו!! ואגב גם אני ראיתי אותו מלא פעמים אבל זה עדיין מרגש אותי כל פעם
מריים06.03.23
אם את רווקה אז כשאת מתחתנת על תראי לבעל שאת מתרגשת מאד מיואלי אתם מתלהבים מננו חלאס הוא משוחח לא ללמוד מסכן הבחור תעמדו כל יום לפני שעה 2 מתחת לרדיו קול ברמה ותראו אותו יוצא מהמונית כמו כל אדם באשר הוא, נשמע כאן מאד מגוחח
חרדי03.03.23
תקשיב שלושת רבע מהתגובה לא הבנתי כלום מהכמות טעויות שם דבר שני הוא לא מגיע במונית הוא מגיע בג'יפ שלו
מריים05.03.23
עזוב אחי מקרה אבוד אני מצטרפת להמלצה לא להראות לבעלים שיהיו לכן את כל התגובות פה כי זה יצור בעיות בשלום בית וכו'...
בננה31.03.23
כותבים חטיפים
מממממ03.03.23
חחחחח איזה באסהה!! מהה קורהה שניםםםם❤️ היתגעגעתי
אפרת04.03.23
אפרת את לא נורמאלית! שנים אני מחכה בקוצר רוח לתגובות שלך! איפה היית? געגועים!!!!!! ותספרי איך היה לך המחנה! ❤❤❤❤
טלי🍒06.03.23
חחחח הורסתתת גם אני היתגעגעתי😂❤️ לא נכנסתיכח היה לי מחנה והכנות לפורים וכו לא היה זמן בקיצור היה מחנה של הסרטיםםםםם!!!! היה כף של החייםם נהנתי מיכל רגע באמת השקיעו לנו .אך היה לך במחנה?? 😊😊😊
אפרת08.03.23
היה ממש נחמד, אני לא מהאלה הפטריוטיות של הסמינר... אבל ממש נהנתי עם החברות,היה לי חדר מושלם! אצלנו זה היה על ים המלח, איפה לכם?!
טלי🍒09.03.23
יפההה גם לנו היה מקום מהמםםם בצפוןן מרכז צימרים ענקק משהן מהמם והיה תוכניות פעילות בקיצור היה מושלםםו😂😂😂❤️❤️
אפרת09.03.23
14
מה קורה חברות?! זהו,פורים!!! תגידו למה אתן מתחפסות אם בכלל.... ותתנו רעיונות מקוריים דחוף למשלוחי מנות! יש לי רעיון ששמעתי עליו אבל אני לא אעשה אותו:עוגיות רעידת אדמה וקפה טורקי,זה נשמע לי קצת נדוש וזה גם לא מספיק,אז דחוף רעיונות,יאלוש,פורים שמח לכולם!!!ותספרו קצת איך היה במסיבה בסמינר...
טלי🍒02.03.23
אנחנו בכיתה מתחפשות לגן חיותתתת ובעוד כיתה לתימניות וכו'.....
משהי מראש העין02.03.23
מגניב! מה זה גן חיות? כאילו פיל וכדומה?! אוו ולמה את מתחפסת בפורים עצמו,זה הכי מעניין!
טלי🍒03.03.23
אנחנו כניראה לחנוניות בכיתה 🙂
אפרת04.03.23
מה זה אומר? איך?
טלי🍒06.03.23
חנוניות זה כאילו אלו שאוהבות לילמוד ממש וזה לא אנחנו😂😂😂 אבל זה תחפושת יפהה ובסוף לא עשינו אןתה🤭
אפר 08.03.23
😂😂😂 אני דווקא נמצאת בכיתה החננה של הסמינר...ככה כולם קוראות לנו🤭 מגניב אבל... עשיתם אולי איזה קליפ לכיתה?
טלי🍒09.03.23
חחחח אני דווקא לא מהאלו החנוניותת שאוהבות לילמוד אנחנו טובות בלימודים ברוך ה אבל זה לא כל היום בראוש שלנו אנחנו כיתה שאוהבות בלאגן ואקשן תני לנו לעשות כף וכו בבת ספר😝🤗 חברות שלא יוצאות ונהנות וכו ביגלל הלימודים. כל היום לימודים!🤭😂 הבנתושש
אפרת09.03.23
אז זהו... אצלנו בהפסקה כולן בכיתה מדברות כזה... אין הרבה אקשן,אבל ממש כיף! אני מאוד אוהבת לימודים,וכשמשעמם מידי,מוצאים דברים שיעשו שמח...
טלי🍒12.03.23
מה זתאומרת קליפ? הקלטנו שיר למחנה מזה יפה על המנגינה של השיר לנסות של גד אלבז ומשה קליין ואני אחת מבן הבנות ששרו שם🤭😂😝 אבל יצא מושלםםם
אפרת09.03.23
יפה! אצלנו הבנות מהסמינר משוגעות על השיר הזה, מצחיק,אבל גם אני שרתי בשיר של הכיתה,ועשינו קליפ מטורף! כמה בנות אתן הקלטתן? אנחנו 3 כלומר2 חוץ ממני... אבל מנגינה דפוקה! עכשיו אני מחברת שיר חדש במנגינת די של שרולי,בואי נראה אם יאהבו את זה,אם לא יש לי עוד רעיון...
טלי🍒12.03.23
כותבים מתחפשות ולא מתחפסות
חחחח03.03.23
אני מתחפשת לאיך קוראים לזה רגע שחכתי תני לי להיזכר במבה אולי לאאאאאאא אויששששששש ניזכרתיייייי קוראים לזה במבייייייייייייייייייייי זה שששששש!!!!!!!!!🙌❓😉🎉💥 טפווווווווווווווווווווו טפווווווו חמסה בלחמססססס
א ה ג ד ש ת06.03.23
13
תביאו לפעם הבאה יותר זמרים
הילה 02.03.23
12
היה שבוע עמוס ליואלי למה לא הבאתם השבוע ממנו חבל
נעמי02.03.23
זה במאמע
...03.03.23
האמת שהשבוע ראיתי אותו הוא היה באלעד בניידת,אבל לא צילמתי כי כבר נמאס לי שאני מצלמת ולא מעלים,עכשיו הפסדתם!
טלי🍒02.03.23
תודות על המחמאות גיד שבעס לכולם.. 👌🍒💖
יואלי דיקמן03.03.23
11
האם זה נכון השמועה שכל הזמרים והמוזיקה ניגנו בחינם התנדבות בחתונה של אזרזר מהיין ? ולמה ?
משה02.03.23
רצו יין כנראה
43203.03.23
ברור אוכלי חינם מתלהבים היו שם
חיים05.03.23
אולי כי הם חברים שלו..סתם השערה שלי
ליה03.03.23
10
ישר כוח גדול למשפחת ריימונד היקרה שמסייעת בכל כוחה לטובת מוסדות מוהראש ביבנאל,
דני02.03.23
9
בתור מה האחים כהן נוסעים לדרום קוריאה? יש שם בכלל יהודים? יש שם מספיק זמרים, הם לא צריכים עוד...
xxxx02.03.23
אוייש איזה כייף להם בא לי להצטרף אליהם לטיסההה יצא לי העיניים אגב מי יזמין אותם להופיע? אף אחד שם לא מבין עברית
שיר03.03.23
8
לכל גולשי הזופניק וכיכר שיהיה לכולם פורים שמח ושמחה שתלווה אתכם לאורך כל החיים אוהב אתכם... 👌🍒♥️
יואלי דיקמן02.03.23
זה אתה באמת?
נו03.03.23
ניראה לךך
אפרת04.03.23
נשמה לא אמין זה לא הסגנון של יואלי לא לכתוב תגובות ולא הניסוח של התגובה
מריים03.03.23
יואלי אני רוצה לומר לך:תדע שיש לך השפעה על הצעירים! חחח,סתם זה טלי,מה נראה לכם שזה באמת יואלי? זה סתם ליצן שמנסה לצחוק עלינו,חחח וגם אם זה היה באמת זה לא כזה מרגש...
ביבי נתניהו05.03.23
7
רק מנסה להבין מי זה הרב של מיאמי המדובר אשר לצידו ניראת בסירטון הרבנית תליט''א אשר ניכר על שניהם הנהגות רבניות, וצניעות יתירה שנאמר כל כבודה בת מלך פנימה
סטטבויי03.03.23
יאאאאא סטטיק חיימיייי❤️😍❤️😍
אני חיה בסרט10.03.23
6
אני ראיתי את גד אלבז בקניון רמות בתוך המעלית ביום של החתונה!!!!! רק שלא צילמתי כי אני לא משועממממתתתת
נטלי03.03.23
5
לא קראתם מה כתוב על המצבה בתמונה האחרונה? 😅איך הגעתם לציון של ר חיים?🤭
יואב 03.03.23
4
תגידי טלי משעמם לך בחיים את כל היום בכיכר השבת!! באיזה סמינר את? ובאיזה כיתה?
חדשות מעניינות 04.03.23
3
אחלה פוריםםם לכולםםםםם!!!!!!!!🥳🥳🥳�
ויווש05.03.23
2
אחלה פורים לכולםםםם🥳🥳🥳
ויווש03.03.23
1
אין יואלי וגם לא רואים את שוקי סלומון תביאו לנו רק את המעניינים
מאוכזבת03.03.23
אולי גם יעניין אותך
זופניק

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 04.04.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של פורים

זופניק | 28.03.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 21.03.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 14.03.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 07.03.24
ש

חדש דנדש

קורס הכנה ללידה, *אבל* עם סגל מומחים וצוות מיילדות 

כיכר בשיתוף מעייני הישועה | מקודם

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 29.02.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 22.02.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 15.02.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 08.02.24
ש

לבעלי הון עצמי של ₪255,000

ההזדמנות: פרויקט יוקרתי בבני ברק, צמידות לפארק ירקון

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 01.02.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 25.01.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 18.01.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 11.01.24
ש

10,000 דונם

פארק הירקון בפ"ת? הכירו את מתחם הנדל"ן הכי מדובר בענף

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 04.01.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 28.12.23

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 21.12.23