דיווח מיוחד מהדסה

חבר הבד"ץ הרב רוזנברג ללא הכרה בבי"ח עין כרם

חבר הבד"ץ, הגאון הרב יהושע רוזנברג מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ של בית החולים הדסה עין כרם בירושלים, לאחר שהתמוטט במהלך שמחת-תורה. חברי הנהלת סאטמר ועסקנים בכירים בהנהלת העדה החרדית הגיעו הערב לבית החולים: ”המצב לא פשוט. יש להרבות בתפילות לרפואתו המיידית" (חדשות חרדים)

חיים ספרן | כיכר השבת |
הכניסה לחדרו של הרב רוזנברג, הלילה

בלי הכרה, אפאטי ולא מגיב. זהו הדיווח העדכני ביותר שאנו מעבירים לכם בדקות האחרונות היישר מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים שם אושפז הבוקר חבר הבד"ץ, הרב יהושע רוזנברג במצב קשה מאוד ולאחר החייאה מוצלחת שביצעו בו מתנדבי ארגון 'איחוד הצלה'.

בדקות האחרונות הגיעו אל רחבת חדר המיון של בית החולים רעייתו ובני המשפחה הקרובים של חבר הבד”ץ, כמו גם חברי הנהלת חסידות סאטמר ועסקנים בכירים של העדה החרדית. אחד מהם היה עד ראייה לאירוע בבית המדרש ברמת בית שמש והוא מספר כי, ”הרב סיים את ההקפה הראשונה, הניח את ספר התורה ומייד נפל על רצפת בית הכנסת".

אחד העסקנים הבכירים שפעיל במערכה להצלת חייו של הרב רוזנברג הוא ר' שמעון ברון, יו"ר ארגון "יד אברהם". בראיון לכיכר השבת טרם כניסתו למחלקת טיפול נמרץ סיפר ברון הרב כרגע בלי הכרה ולא מגיב. "הבעיה הינה בקצב הלב", דיווח.

ברון בהדסה, לפני שעה קלה (צילום: חיים ספרן, כיכר השבת)

לדברי ברון, השאלה היא האם לטפל בו באמצעות שוק חשמלי. כרגע מעורב בנושא פרופסור חיים לוטן ראש מחלקת טיפול נמרץ לב ופרופסור סיגלית והם יקבלו את ההכרעה יחד עם המשפחה. אנו קוראים לציבור להרבות בתפילות.

הרה"צ ר' יהושע רוזנברג הינו חבר העדה החרדית ודיין בית הדין. כמו כן הינו המרא דאתרא של חסידי סאטמר בעיר בית שמש ונחשב לאישיות נערצת בעיר. כיכר השבת ימשיך להביא עדכונים שוטפים על מצבו.

הכניסה לחדרו של הרב רוזנברג, הלילה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר