נציג החינוך העצמאי הציע:

"תוריד את ללום מעמנואל, נסדר לך את הבנות בבי"ס"

דיל נודף ריח רע: חרדי חשף בקול-ישראל כי קרוב משפחתו המתגורר בביתר-עלית, לו שלוש בנות שלא התקבלו לשום מוסד, קיבל טלפון מנציג החינוך העצמאי שהציע: "תדאג שיואב ללום יירד מעמנואל ואנחנו כבר נדאג לבנות שלך". בפנים: האזינו למונולוג הבלתי-נתפס שפורסם הבוקר (חדשות, חרדים)

מנחם כץ | כיכר השבת |

עמנואל ממשיכה לייצר כותרות שליליות ללא הפסקה: במסגרת מעקב של 'קול-ישראל' אחר התופעה המבישה בבית-הספר המפלה, עלה הבוקר (חמישי) חרדי ובפיו מונולוג מזעזע.

הוא סיפר על קרוב משפחה, לו שלוש בנות, שאף אחד מהן לא התקבלה לבית-הספר - מתחילת השנה. פשוט יושבות בבית. מושפלות.

"לפני שלושה שבועות", סיפר החרדי שקולו עוות מחשש שיזהו אותו, "קיבלה המשפחה טלפון מאחד שהציג את עצמו כאיש החינוך העצמאי. הוא הציע לו ללכת לקרוב משפחתו - שהוא אחד מגדולי הפוסקים בדור, בכדי שישפיע על יואב ללום לרדת מהעניין של עמנואל. בתמורה לזה, הציע אותו נציג, יש סיכוי רב שיפעל לקבלת הבנות שלו".

כך, במילים האלו.

אותו חרדי ציין, כי "הבנות וההורים השתדלו ללכת בדרכים המקובלות, ללכת לבתי-דין, לעבור מרב לרב. ממש מסכת השפלות".

והוא תיאר את סדר יומן: "במקום ללכת עם ילקוט, לבית-הספר, הן הולכות בבוקר, רואות את חברותיהן הולכות לכיתה, והן, עם לחם וחלב, בדרכן לבית".

כזכור, כפי שפורסם בהרחבה ב'כיכר השבת', הורי התלמידות האשכנזיות בבית-הספר 'בית-יעקב' בעמנואל - החליטו להשאיר את בנותיהן בבית שלא ישהו ח"ו יחד עם התלמידות הספרדיות.

החלטת הורי התלמידות האשכנזיות, באה בעקבות החלטת בג"צ שקבע להפסיק את האפלייה בין כותלי בית-הספר. העתירה לבג"צ הוגשה על-ידי ללום.

הורי התלמידות האשכנזיות מסבירים, כי החיכוכים בין הבנות הספרדיות לאשכנזיות בלתי אפשריים. "הרמה הרוחנית שונה, הבנות פשוט לא יכולות להיות ביחד", הם מסבירים.

"כיכר השבת" מגיש את ההקלטה שפורסמה הבוקר, לצד הקלטה שפורסמה לפני מספר ימים - בה חושפת אמא לבת שלא התקבלה, את תעשיית המזומנים של הסמינרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר