הגר"מ מאזוז מדבר ● בלעדי

"כולם בכנסת בטלנים, רק הרב אמסלם יושב ולומד"

ימים לפני ישיבה נוספת של מועצת חכמי התורה שתדון בעתידו של ח"כ הרב חיים אמסלם בש"ס, הגיעה לידי "כיכר השבת" הקלטה של הרב מאיר מאזוז, רבו של אמסלם, כשהוא מהללו ומשבחו. "כולם בכנסת בטלנים גמורים, רק הוא יושב ולומד". וגם: גיבוי מלא למלחמת הגיור שמוביל אמסלם. האזינו. בלעדי (חרדים)

מנחם כץ | כיכר השבת |

ימים ספורים לפני ישיבה נוספת של מועצת חכמי התורה שתדון בעתידו של ח"כ הרב חיים אמסלם, הגיע לידי "כיכר השבת" דברים שאמר עליו הרב מאיר מאזוז, מורו ורבו.

הדברים נאמרו באחד השיעורים שנמסרו בישיבת "כסא רחמים" בבני-ברק, בראשו עומד הרב מאזוז.

"כולם בכנסת בטלנים גמורים, רק הוא יושב ולומד", אמר עליו הרב מאזוז, במהלך הנאום שכולו דברי שבח והלל על הרב אמסלם.

"הוא יושב ולומד בכנסת וגם כשיש דברים של עולם הזה, הוא מטפל בזה. הנאום הראשון שלו בכנסת היה שלוש דקות. אמרו אוי, איזה נאום נפלא. הוא אמר: אל תספידו אותי בחיי, מה אתם עושים לי הספד. אמרו: הנאום הזה היה הכי קצר, הכי קולע, לא היה כמוהו מעולם. כולם נאמו עשרים דקות או שלושים דקות. הוא רק שלוש דקות", אמר הרב מאזוז.

"הוא גם מדבר, גם עושה וגם לומד. הוא יש לו התכונה לעמוד על דעתו בטוב טעם", החמיא לו הרב מאזוז, כפי שניתן לשמוע בהקלטה המתפרסמת כאן לראשונה.

הרב מאזוז מגבה את הרב אמסלם גם בנושא הגירות. "לא מבטלים גירות. הרב עובדיה אמר פעם בתשל"ז כי מי שנכנס (לעם היהודי) לא יוצא. כניסה בלי יציאה. אם הרבנים גיירו אותו על-פי ההלכה, אתה רוצה לעקור? הוא לומד ומשיב מלחמה שערה".

הרב מאזוז התמקד בהתמדתו של הרב אמסלם בלימוד התורה: "לא רק שהוא כתב ספרים ענקיים, הוא גם מפרסם מאמרים באור תורה. הוא יושב ולומד, יושב ולומד. תדעו לכם, הלימוד הוא הכל. מי שמבטל זמנו, חבל עליו".

הדברים מלמדים יותר מכל על הערכה העצומה של הרב מאזוז לח"כ אמסלם. סביר להניח, אחרי שמיעת הדברים הללו, כי הדחה של אמסלם לא תעבור בקלות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר