סערת המסמך

אברהם קרויזר מסר עדות: מנסים לפגוע בשמנו הטוב

היועץ האסטרטגי, השותף במשרד יחסי הציבור של אייל ארד הגיע הבוקר למטה המשטרה ונתן עדות בפרשת מסמך גלנט. אתמול אמר בראיון ל"קול החרדי": "כולם יודעים שארד תקשורת הוא משרד מקצועי ומוביל, והאמינות שלנו חשובה לנו". על המסמך: "הוא מזויף, הוא לא נולד אצלנו במשרד" (חרדים)

אברהם הלוי | כיכר השבת |

"המסמך הזה מזויף, הוא לא נולד אצלנו במשרד" - כך אומר ר´ אברהם קרויזר, יועץ אסטרטגי ושותף במשרד יחסי הציבור "ארד תקשורת" שמככב בליבה של סערה ציבורית ופוליטית.

כזכור, ערוץ 2 חשף השבוע מסמך המפרט את שיטות הפעולה שיביאו לבחירת האלוף יואב גלנט לרמטכ"ל הבא.

במסמך מוצגת אסטרטגיה בעייתית הכוללת הכפשת הרמטכ"ל ויצירת סכסוכים בין אלופי צה"ל. בראש המסמך, מתנוסס הלוגו של "ארד תקשורת".

קרויזר, שזומן הבוקר למסירת עדות במשטרה בעקבות הפרשה, אמר אתמול בראיון מיוחד ל"קול החרדי": "אייל ארד העמיד את כל האמצעים הנדרשים לרשות המשטרה, כדי לגלות מי כתב את המסמך. אייל ארד ביקש מהמשטרה לחקור ולמצות את זה. כולם יודעים שארד תקשורת הוא משרד מקצועי ומוביל, והאמינות שלנו חשובה לנו".

לדברי אברהם קרויזר, "זה מקצוע רגיש. לא כל מה שאומרים כותבים. זה אמור להביא תועלת ללקוח ולא להיפך".

אתה יכול לומר בוודאות שלמשרד אין שום קשר ליואב גלנט?

"חד משמעית לא. הכרות בין אייל ארד לגלנט קיימת, הוא אמר את זה בראיונות לתקשורת. הם דיברנו לאחרונה לפני שנתיים. מעבר לזה, לא היה שום קשר מקצועי כזה או אחר בין ארד תקשורת לגלנט".

יש בכם כעס על ערוץ 2 שפרסם את המסמך?

"אני לא חושב שיש כעס. מי שעוסק בתקשורת מכיר את ההתנהלות. כתב בכיר קיבל מסמך שעל-פניו היה נראה לו אמין. זו ידיעה עיתונאית חשובה, שבהנחה שהיתה נכונה היא בהחלט חמורה.

"אנחנו מרגישים שמישהו מנסה לפגוע בשמנו הטוב. מישהו ניצל את העובדה שאייל ארד הוא אחד האסטרטגים הטובים ביותר במדינה, אולי הטוב והוותיק שבהם, כדי להשתמש ולהתכבד בשמו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר