ראש בראש: משי-זהב והרב וולפא בעימות

יהודה משי-זהב, יו"ר ארגון זק"א שהדליק בעבר משואה ביום העצמאות, התעמת בשידור חי ברדיו קול-חי עם הרב שלום-דובער וולפא, חסיד חב"ד מקרית-גת - בעקבות הדלקת המשואה של הרב שמעון רוזנברג, אביה של הרבנית רבקה הולצברג הי"ד. והיכן יחגוג ביום העצמאות משי-זהב? האזינו (חרדים)

ישראל אהרון | כיכר השבת |

יהודה משי-זהב, יו"ר ארגון זק"א שהדליק בעבר משואה ביום העצמאות, התעמת בשידור חי ברדיו קול-חי עם הרב שלום-דובער וולפא, חסיד חב"ד מקרית-גת - בעקבות הדלקת המשואה של הרב שמעון רוזנברג, אביה של הרבנית רבקה הולצברג הי"ד.

"הרב רוזנברג שידר עוצמה של חיזוק לעולם - בתקופת הפיגוע במומביי. אין קידוש השם יותר גדול מהדלקת המשואה. באירוע עצמו צופים רוב האזרחים במדינה. אין לזה שום קשר לעניין הציונות, זה בסך בא להביע הוקרה, שמה שאנחנו עושים למען המת זה לתפארת מדינת ישראל", אמר משי-זהב.

הרב וולפא תקף בחזרה. "המדינה מושתתת על חוקי הגויים ואי-אפשר להדליק משואה לתפארת מדינת ישראל. ראש-הממשלה נוסע להכריז עוד הכרזות בוושינגטון, שם ימכור את יהודה ושומרון. זה לא לתפארת מדינת ישראל ולא לתפארת ארץ-ישראל. לכן אי-אפשר להדליק משואה בשם הרבי ובשם חב"ד".

משי-זהב השיב: "הוא לא מדליק את המשואה בשם חב"ד, הוא לא מזדהה עם מה שראש-הממשלה עושה. הוא מתגאה עם מה שעבר, עם האמונה".

הרב וולפא: "מישהו יכול לחשוב שזה בשם הרבי שהתנגד לכל נושא יום העצמאות ולכן אנחנו מתנגדים לכל הקישור של ההדלקה לשם חב"ד".

לקראת סיום העימות, עקץ וולפא את משי-זהב: "גם החוגים שהרב משי-זהב היקר משתייך אליהם, הסתייגו באופן בוטה מאוד כשהדליק את המשואה".

משי-זהב התפרץ לדברים. "חצי שנה לפני שהדלקתי את המשואה, היה מאמר ב´יתד נאמן´ - למה בכל האירועים הרישמיים של המדינה לא מכבדים את החרדים ואת ארגוני החסד החרדים. כשהתפרסם שאני מדליק את המשואה, והייתה ביקורת, הפצתי את המאמר".

האם משי-זהב עושה מנגל ביום העצמאות? "לא חסיד של מנגל, ולא אומר הלל. את העמדות שלי כלפיי המדינה אני שומר לעצמי. נלחמתי יותר מאחרים וגם קיבלתי מכות למען העקרונות שלי", סיפר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר