צה"ל והרבנים יפרצו את הטלפונים הכשרים

היום נערך הניסוי הראשון של פיקוד העורף בהעברת מסרים לתושבים באמצאות מסרונים. ואיך יקבלו החרדים עם הפלאפונים הכשרים את המסרים? בראיון ליומן הצהריים של רדיו ´קול חי´ אמר סגן אלוף גיל הופמן ראש ענף התרעה ותקשוב בפיקוד כי "בפיקוד העורף פועלים בשיתוף חברות הסלולר וועדות הרבנים על מנת לוודא שפתיחת המכשיר תאפשר קבלת הודעות מפיקוד העורף בלבד"

ישראל אהרון | כיכר השבת |

בפיקוד העורף פועלים לאפשר לבעלי מכשירי טלפון כשרים, החסומים לקבלת מסרונים, לקבל הודעות התרעה כתובות בזמן אמת.

בראיון ליומן הצהריים של רדיו ´קול חי´ אמר סגן אלוף גיל הופמן ראש ענף התרעה ותקשוב בפיקוד, כי מדובר בכשלוש מאות אלף מכשירים כשרים במדינה שיכללו בהסדר.

"אנחנו כרגע בפעילות ראשונית מול הנושא הזה, בפעילות מסודרת כדי לאשר, או להכשיר את קבוצת ההתרעה במכשירים הכשרים", סיפר הופמן. "המכשירים האלה סגורים לקבלת התרעות כתובות. רק אנחנו מורשים לשלוח את ההודעות האלה - הודעות ביטחוניות.

"מדובר בהתרעות לא רק בפני טילים, אלא גם התרעות מפני אירועים מסוכנים, חומרים מסוכנים, שריפה, או הודעה של משרד הבריאות למשל לתושבי בני-ברק להרתיח את המים משום שינם ניתנים לשתיה".

לדבריו, בפיקוד העורף פועלים בשיתוף חברות הסלולר וועדות הרבנים על מנת לוודא שפתיחת המכשיר תאפשר קבלת הודעות מפיקוד העורף בלבד.

באיזור הדרום הסתיים היום בהצלחה ניסוי ראשון בהעברת מסרים אישיים לאזרחים באמצעות הטלפונים הסלולריים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר