גראהם: "שוחחתי עם טראמפ ביום שישי במשך 4.5 שעות" - זה מה שיצא לו מהפגישה
לינדזי גראהם, הסנאטור המקורב ביותר לישראל בסנאט שנחשב גם לאיש אמונו של הנשיא טראמפ אמר כי שוחח ביום שישי עם נשיא ארה"ב במשך שעות ארוכות | כך הוא רואה את ההמשך מכאן, לאחר החתימה על מזכר ההבנות (מדיני)




