'המבדיל' | צפו

האברך שהקים חממת סטארטאפים של בכירי ההייטק

מנכ"ל חברת קמא טק, מספר על הדרך הארוכה שעשה מישיבת חברון וכולל חזון איש, אל הארגון שמאחד סביבו מאות סטארטאפים של חבר'ה חרדים • צפו ביומן מסע מרתק (חרדי)

משה פרידמן עם זלמן שטוב (צילום: דודי פלוג • מפיק: איציק אוחנה)

השבוע מתארח בתוכנית 'המבדיל' משה פרידמן מנכ"ל קמא טק, כדי לספר על המסע מישיבת חברון וכולל חזון איש אל הארגון שמאחד סביבו מאות סטארטאפים של חבר'ה חרדים.

פרידמן, נכדו של רבה של ירושלים ר' חיים זוננפלד, הולך ללמוד אחרי החתונה בעצתו של ר' משה שפירא בכולל חזון איש, כשבין לבין הוא חושב על רעיונות שונים לכל מיני מיזמים.

כשעולה לפרידמן רעיון לסטארטאפ שעוסק בעריכת וידאו הוא מתחיל לחבר בין אנשים שונים, על מנת להביא את הרעיון לידי ביצוע. בכנס גדול פרידמן פוגש את יוסי ורדי, אחד היזמים הגדולים במדינת ישראל, שמתפלא על בחור הישיבה שרוצ להקים סטארטאפ.

אחרי שורדי שומע את הרעיון, הוא טוען שאין בו ממש, ומצד שני, יש לו רעיון אחר לסטארטאפ - לחבר את החרדים לעולם הזה. ורדי מסביר שכל העולם היום מבוסס על טכנולוגיה, והעולם הזה זקוק למוחות של החרדים.

בתכנית האירוח "המבדיל" מתארחים מידי שבוע, יוצרים, אמנים, אנשי תרבות ודמויות שונות מרחבי העולם, שידברו על נקודות אור שונות שפגשו במהלך חייהם.

את התכנית מגיש האמן והיוצר זלמן שטוב, בהקדמה של הבדלה בסגנון קרליבך, וברעיון קצר מתוך הפרשה. שבוע טוב וחורף בריא.

צפו בריאיון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר